Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

Poradnik Wszystko o World Edit, Komendy World Edit, Download World Edit

#1

[TuT]Wszystko o World Edit, Komendy World Edit, Download World Edit
Witam, oto mój tutorial o world edit, oraz jego wszystkie komendy (naprawde wszystkie). Download tego plugina znajdziecie w tym kodzie:
[Obrazek: attachment.php?aid=719]Po kliknięciu nastąpi pobieranie World Edit 5.1.1 (for minecraft 1.1.0)
Aby wykonać wszystkie komendy zawarte w tym poradniku, należy podczas gry wpisać //wand, Przedmiotem otrzymanym od serwera zaznaczamy w taki oto sposób teren:

   

A oto wszystkie komendy Pluginu World Edit które udało mi się znaleźć :

LEGENDA
<block> - materiał z jakiego generujemy dany obiekt
<height>- wysokość generowanego obiektu
- rozmiar - kwadrat 2 size+1
<radius> - promień generacji. Ale uwaga średnica to 2 promień +1 - to 1 to klocek na którym stoimy !

PRACA Z ZAZNACZENIEM

//set <id> - zmienia dowolny blok na blok o podanym ID//replace <to> - zmienia bloki w dany materiał oprócz powietrza//replace <from> <to> - zamienia blok 1 typu w 2//overlay <block> - przykrywa zaznaczony obszar warstwą klocków danego typu//walls <block> - tworzy mur dookoła zaznaczonego (1 klocek) obszaru danego typu wewnątrz zaznaczenia//outline <block> -tworzy sześcian o grubści 1 klocka wewnątrz zaznaczonego obszaru//regen - przywraca zaznaczony teren z seeda//move [count] [direction] [leave-id] - przesuwa zaznaczony obszar w danym kierunku o zadaną liczbę klocków i wypełnia przesunięcie .//stack [count] [direction] - kopiuje i wkleja kilkakrotnie zaznaczony fragment znajdujący się w schowku. Np: 1 kolumnę możemy wkleić 20x na mapę tylko 1 komendą//smooth <iterations> - wygładza zaznaczony teren

SCHOWEK
//copy - kopiuje zaznaczony obszar do schowka, cos jak Ctrl+C//cut - kopiuje i wycina zaznaczony obszar do schowka, coś jak Ctrl+X//paste - wkleja skopiowany obszar z schowka, coś jak Ctrl+V//rotate <kąt> - obraca skopiowany obszar o kąt 90,180,270 stopni, lub -90,-180,-270//flip [p] [direction]- tworzy odbicie lustrzane ! zaznaczonego obszaru, możliwe odbicie wzgledem osi x,y,z tj: północ-południe , wschód-zachód, góra-dół. Kierunki to North, South, East, West, up i down. P - to flaga może nie musi być determinuje ona w jaki sposób jest odbijane zaznaczenie wzgledem srodka zaznaczenia czy gracza.//load - zapis do pliku zaznaczonego obszaru//save - odczyt z pliku zaznaczonego obszaru/clearclipboard - czyści schowek


SKRYPTY
/sc [args..] - uruchamia dany skrypt/s. - uruchamia poprzedni skrypt z nowymi argumentami/<script>.js - uruchamia skrypt jawy


NARZĘDZIA

/none - wyłącza binda z narzędzia/info - info o danym narzędziu/repl - ustawia dane narzędzie na podmienianie pojedyńczych klocków lewym wybór typu klocka, prawym podmienianie/cycler - na bloku danych/toggleplace - przełacza pomiędzy POS#1 lub twoją aktualną pozycją//fill <block> <radius> [depth] - wypełnia nieregularna wyrwę/dziurę w mapie do określonej wysokości//fillr <block> <radius> - wypełnia nieregularna wyrwę/dziurę w mapie//drain <radius> - komenda usuwająca wodę, lawę z danego obszaru - należy stać na krawędzi wody, lawy/fixwater <radius> - komenda "naprawiająca" wodę. Zastępuje płynącą wodę,stałą i uzupełnia jej braki/fixlava <radius> - komenda "naprawiająca" lawę. Zastępuje płynącą lawę, stałą i uzupełnia jej braki/removeabove [height] - usuwa bloki powyżej twojej glowy/removebelow [height] - usuwa bloki poniżej twoich stóp/replacenear [id][id] - komenda podmieniająca bloki na danym obszarze z jednego typu w drugi/removenear [block] - usuwa klocki danego typu z określonego obszaru/snow <radius> - komenda powodująca opad śniegu, i zamarznięcie wody/thaw <radius> - komenda usuwająca śnieg i lód/ex <radius> - komenda gasząca ogień na danym obszarze


GENEROWANIE FIGUR


//set <block> - zaznaczony obszar zamienia na dany typ bloku, wpisanie 0 powoduje wyczyszczenie zaznaczonego obszaru
//undo - cofnięcie ostatniej akcji, nie raz ratuje mape i d...
//redo - cofnięcie cofnięcia, czyli przywrca tą komendę którą cofnęliśmy
//limit - zabezpieczenie, mozemy sobie ustawić maksymalną ilość klocków poddawanych jednorazowo edycji.
//hcyl <block> <radius> [height] - generuje nam cylinder o podanych wymiarach, lub też wycina z terenu cylinder jeżeli jako block wpiszemy 0 , pusty w środku - obręcz;
//cyl <block> <radius> [height] - generuje nam cylinder o podanych wymiarach, lub też wycina z terenu cylinder jeżeli jako block wpiszemy 0, pełny w środku - walec;
//hsphere <radius> <block> - generuje kule, środek jest 1 klocek powyżej klocka na którym stoisz - kula pusta wśrodku;//hsphere <radius> <block> yes - generuje kule w taki sposób, iż dolna krawdź jest na poziomie twoich stóp (a nie środek) - kula pusta w środku;
//sphere <radius> <block> - generuje kule, środek jest 1 klocek powyżej klocka na którym stoisz - kula pełna wśrodku;
//sphere <radius> <block> yes - generuje kule w taki sposób, iż dolna krawdź jest na poziomie twoich stóp (a nie środek) - kula pełna w środku;
//sphere <block> <radius>, <radius>, <radius> - generuje elipsoidę , po przecinkach podajemy promienie w 3 kierunkach tj. <północ-południe><wysokość - jako promień><wschód-zachód>-całość wypełniona;
//hsphere <block> <radius>, <radius>, <radius> - generuje elipsoidę , po przecinkach podajemy promienie w 3 kierunkach tj. <północ-południe><wysokość - jako promień><wschód-zachód>-całość pusta w środku;
//pyramid <block> <size> - generuje piramide, pełną w środku;
//hpyramid <block> <size> - generuje piramide, pusta w środku;/forestgen [type] [density] - komenda pozwalająca nam na szybkie zalesienie dużego obszaru;[type] - zmienna określająca typ drzew i co generuje:- tree, regular -standardowe równe małe drzewka- redwood, sequoia - drzewa z ciemnego drewna- tallredwood, tallsequoia - wysokie drzewa z ciemnego drewna- birch - brzozy- big , big tree - te przerośnięte drzewa na szerokość i wysokość drzewa- pine - wysokie drzewa z normalnego drewna- random, rand - losowa generacja drzew- randredwood - losowa generacja drzew z ciemnego drewna[density] - zmienna z przedziału 0-1 określająca gęstość generowanego lasu. Z jednym małym ale : na płaskim terenie tą zmienną wystarczy wpisać 0.2 aby otrzymać gęsty las. Na górzystym terenie lub tam gdzie leży śnieg wpisanie 1 może spowodowac pojawienie się tylko kilku drzew. Drzewa nie wygenerują sie tam gdzie leży snieg lub są w bezpośrednim pobliżu klocki przeszkadzające generacji./-pumpkins - generuje dynie.  Uwaga stosować w lesie inaczej wygeneruje tez klocki z drewna;
Odpowiedz
#2

[TuT]Wszystko o World Edit, Komendy World Edit, Download World Edit
Wyjaśnione..@EditOkej wyjaśniło się w przyszłości napisz jakąś adnotacje Wink
Odpowiedz
#3

[TuT]Wszystko o World Edit, Komendy World Edit, Download World Edit
Po więcej komend zapraszam na [Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=749]
Odpowiedz
#4

[TuT]Wszystko o World Edit, Komendy World Edit, Download World Edit
Tut bardzo fajny jak ktoś zaczyna np jako mod/admin i tworzy mapke.Ja osobiście znam już te komendy ale dla innych się przydadzą .
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Minecraft - [Obrazek: attachment.php?aid=719]
Minecraf - [Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Counter Strike 1.6 - [Obrazek: attachment.php?aid=719]
C++ - [Obrazek: attachment.php?aid=719]
Odpowiedz
#5

[TuT]Wszystko o World Edit, Komendy World Edit, Download World Edit
refTMOM o co ci chodzilo z tym wyjasnieniem?
Odpowiedz
#6

[TuT]Wszystko o World Edit, Komendy World Edit, Download World Edit
Przyda się jako, że jestem moderatorem na jednym serwerze.Leci +
Big grin
Zbieram L
i
k
e

Odpowiedz
#7

[TuT]Wszystko o World Edit, Komendy World Edit, Download World Edit
Ja all komendy znam ale innym na pewno się przyda! Like Big grin
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Odpowiedz
#8

[TuT]Wszystko o World Edit, Komendy World Edit, Download World Edit

Odpięcie .
Odpinam temat . Powód : temat nie godny podpięcia .



[Obrazek: attachment.php?aid=743]
Odpowiedz
#9

[TuT] Wszystko o WorldEditz

Wszystko o WorldEdit


Witam, oto mój tutorial o world edit, oraz jego wszystkie komendy (naprawde wszystkie).Wiem,że było ale w wersji video przepraszam modów i pana Mąke (jego wersja video) ale teraz napisalem wersje tekstową. Download tego plugina znajdziecie w tym kodzie:


[Obrazek: attachment.php?aid=719]

Po kliknięciu w obrazek nastąpi pobieranie World Edit 5.2.0 (for minecraft 1.2.x)


Aby wykonać wszystkie komendy zawarte w tym poradniku, należy podczas gry wpisać //wand, Przedmiotem otrzymanym od serwera zaznaczamy w taki oto sposób teren:

[Obrazek: 3bu2p.jpg]


Permissions:

Kod:
worldedit.chunkinfo - Informacje o chunkuworldedit.listchunks - lista chunkówworldedit.delchunks - usuwanie chunkówworldedit.clipboard.load - załadowanie schematu do schowkaworldedit.clipboard.save - zapisanie schematu do schowkaworldedit.clipboard.copy - skopiowanie schematu do schowkaworldedit.clipboard.flip - proszę o przetłumaczenieworldedit.clipboard.rotate - odwrócenie skopiowanego obiektuworldedit.clipboard.cut - wycięcie i wklejenie do schowkaworldedit.clipboard.paste - wklejenie na mapkę skopiowanego obiekktu[/center]WIĘCEJ SUKCESYWNIE BĘDZIE PISANE

A oto wszystkie komendy Pluginu World Edit które udało mi się znaleźć :
LEGENDA



<block> - materiał z jakiego generujemy dany obiekt

<height>- wysokość generowanego obiektu

- rozmiar - kwadrat 2 size+1

<radius> - promień generacji. Ale uwaga średnica to 2 promień +1 - to 1 to klocek na którym stoimy !


PRACA Z ZAZNACZENIEM

//set <id> - zmienia dowolny blok na blok o podanym ID//replace <to> - zmienia bloki w dany materiał oprócz powietrza//replace <from> <to> - zamienia blok 1 typu w 2//overlay <block> - przykrywa zaznaczony obszar warstwą klocków danego typu//walls <block> - tworzy mur dookoła zaznaczonego (1 klocek) obszaru danego typu wewnątrz zaznaczenia//outline <block> -tworzy sześcian o grubści 1 klocka wewnątrz zaznaczonego obszaru//regen - przywraca zaznaczony teren z seeda//move [count] [direction] [leave-id] - przesuwa zaznaczony obszar w danym kierunku o zadaną liczbę klocków i wypełnia przesunięcie .//stack [count] [direction] - kopiuje i wkleja kilkakrotnie zaznaczony fragment znajdujący się w schowku. Np: 1 kolumnę możemy wkleić 20x na mapę tylko 1 komendą//smooth <iterations> - wygładza zaznaczony teren


SCHOWEK

//copy - kopiuje zaznaczony obszar do schowka, cos jak Ctrl+C//cut - kopiuje i wycina zaznaczony obszar do schowka, coś jak Ctrl+X//paste - wkleja skopiowany obszar z schowka, coś jak Ctrl+V//rotate <kąt> - obraca skopiowany obszar o kąt 90,180,270 stopni, lub -90,-180,-270//flip [p] [direction]- tworzy odbicie lustrzane ! zaznaczonego obszaru, możliwe odbicie wzgledem osi x,y,z tj: północ-południe , wschód-zachód, góra-dół. Kierunki to North, South, East, West, up i down. P - to flaga może nie musi być determinuje ona w jaki sposób jest odbijane zaznaczenie wzgledem srodka zaznaczenia czy gracza.//load - zapis do pliku zaznaczonego obszaru//save - odczyt z pliku zaznaczonego obszaru/clearclipboard - czyści schowek


SKRYPTY

/sc [args..] - uruchamia dany skrypt/s. - uruchamia poprzedni skrypt z nowymi argumentami/<script>.js - uruchamia skrypt jawy


NARZĘDZIA

/none - wyłącza binda z narzędzia/info - info o danym narzędziu/repl - ustawia dane narzędzie na podmienianie pojedyńczych klocków lewym wybór typu klocka, prawym podmienianie/cycler - na bloku danych/toggleplace - przełacza pomiędzy POS#1 lub twoją aktualną pozycją//fill <block> <radius> [depth] - wypełnia nieregularna wyrwę/dziurę w mapie do określonej wysokości//fillr <block> <radius> - wypełnia nieregularna wyrwę/dziurę w mapie//drain <radius> - komenda usuwająca wodę, lawę z danego obszaru - należy stać na krawędzi wody, lawy/fixwater <radius> - komenda "naprawiająca" wodę. Zastępuje płynącą wodę,stałą i uzupełnia jej braki/fixlava <radius> - komenda "naprawiająca" lawę. Zastępuje płynącą lawę, stałą i uzupełnia jej braki/removeabove [height] - usuwa bloki powyżej twojej glowy/removebelow [height] - usuwa bloki poniżej twoich stóp/replacenear [id][id] - komenda podmieniająca bloki na danym obszarze z jednego typu w drugi/removenear [block] - usuwa klocki danego typu z określonego obszaru/snow <radius> - komenda powodująca opad śniegu, i zamarznięcie wody/thaw <radius> - komenda usuwająca śnieg i lód/ex <radius> - komenda gasząca ogień na danym obszarze


GENEROWANIE FIGUR



//set <block> - zaznaczony obszar zamienia na dany typ bloku, wpisanie 0 powoduje wyczyszczenie zaznaczonego obszaru//undo - cofnięcie ostatniej akcji, nie raz ratuje mape i d...//redo - cofnięcie cofnięcia, czyli przywrca tą komendę którą cofnęliśmy//limit - zabezpieczenie, mozemy sobie ustawić maksymalną ilość klocków poddawanych jednorazowo edycji.//hcyl <block> <radius> [height] - generuje nam cylinder o podanych wymiarach, lub też wycina z terenu cylinder jeżeli jako block wpiszemy 0 , pusty w środku - obręcz;//cyl <block> <radius> [height] - generuje nam cylinder o podanych wymiarach, lub też wycina z terenu cylinder jeżeli jako block wpiszemy 0, pełny w środku - walec;//hsphere <radius> <block> - generuje kule, środek jest 1 klocek powyżej klocka na którym stoisz - kula pusta wśrodku;//hsphere <radius> <block> yes - generuje kule w taki sposób, iż dolna krawdź jest na poziomie twoich stóp (a nie środek) - kula pusta w środku;//sphere <radius> <block> - generuje kule, środek jest 1 klocek powyżej klocka na którym stoisz - kula pełna wśrodku;//sphere <radius> <block> yes - generuje kule w taki sposób, iż dolna krawdź jest na poziomie twoich stóp (a nie środek) - kula pełna w środku;//sphere <block> <radius>, <radius>, <radius> - generuje elipsoidę , po przecinkach podajemy promienie w 3 kierunkach tj. <północ-południe><wysokość - jako promień><wschód-zachód>-całość wypełniona;//hsphere <block> <radius>, <radius>, <radius> - generuje elipsoidę , po przecinkach podajemy promienie w 3 kierunkach tj. <północ-południe><wysokość - jako promień><wschód-zachód>-całość pusta w środku;//pyramid <block> <size> - generuje piramide, pełną w środku;//hpyramid <block> <size> - generuje piramide, pusta w środku;/forestgen [type] [density] - komenda pozwalająca nam na szybkie zalesienie dużego obszaru;[type] - zmienna określająca typ drzew i co generuje:- tree, regular -standardowe równe małe drzewka- redwood, sequoia - drzewa z ciemnego drewna- tallredwood, tallsequoia - wysokie drzewa z ciemnego drewna- birch - brzozy- big , big tree - te przerośnięte drzewa na szerokość i wysokość drzewa- pine - wysokie drzewa z normalnego drewna- random, rand - losowa generacja drzew- randredwood - losowa generacja drzew z ciemnego drewna[density] - zmienna z przedziału 0-1 określająca gęstość generowanego lasu. Z jednym małym ale : na płaskim terenie tą zmienną wystarczy wpisać 0.2 aby otrzymać gęsty las. Na górzystym terenie lub tam gdzie leży śnieg wpisanie 1 może spowodowac pojawienie się tylko kilku drzew. Drzewa nie wygenerują sie tam gdzie leży snieg lub są w bezpośrednim pobliżu klocki przeszkadzające generacji./-pumpkins - generuje dynie. Uwaga stosować w lesie inaczej wygeneruje tez klocki z drewna;


[Obrazek: eymu.png]
Sygnatura by. Hades
Odpowiedz
#10

[TuT] Wszystko o WorldEditz
No, niech ci będzie ten lajk..
[Obrazek: attachment.php?aid=719]` Mistrz Minecraft & Last Chaos.& Szukam sygnaturki.
Odpowiedz
#11

[TuT] Wszystko o WorldEditz
Okej dodaje do spisu.
Odpowiedz
#12

[TuT] Wszystko o WorldEditz

Plagiat

Kod:
[url=https://good-games.pl/member.php?action=register][img]https://good-games.pl/attachment.php?aid=719[/img][/url]

Odpowiedz
#13

[TuT] Wszystko o WorldEditz
tak to jest plagiat Lub ma konto na m*** i udostępnił je tutaj
[Obrazek: attachment.php?aid=700]l ex Moderator MinecraftArcymistrz l
Odpowiedz
#14

[TuT] Wszystko o WorldEditz

Cytat:tak to jest plagiat Lub ma konto na m*** i udostępnił je tutaj
Raczej jest to mało prawdopodobne .
Odpowiedz
#15

RE: Wszystko o World Edit, Komendy World Edit, Download World Edit
Nie wiem, zrobiłam wszystko jak w poradniku a mi nie działa
Najlepsze [Obrazek: attachment.php?aid=719]
Odpowiedz
#16

RE: Wszystko o World Edit, Komendy World Edit, Download World Edit
To jest do starego Minecrafta.

A co do sygnaturki to nie polecam: http://good-games.pl/pobierajgry-pl-Uwag...o_209416-t . Minus.
Odpowiedz


Podobne wątki
17.12.2013 18:45
Ostatni post: KlassKai.
  Poradnik Wszystko o IConomy! Started by Vonoce
4 Replies - 388 Views
17.12.2013 18:38
Ostatni post: KlassKai.
  Poradnik Wszystko o xLevel! Started by Vonoce
4 Replies - 365 Views
17.12.2013 18:38
Ostatni post: KlassKai.
  Poradnik Komendy Operatora Started by Morsu
7 Replies - 802 Views
17.12.2013 18:31
Ostatni post: KlassKai.
  Poradnik Podstawowe komendy c.d. Essentials Started by Ryzyk Fizyk
3 Replies - 333 Views
17.12.2013 17:54
Ostatni post: KlassKai.
  Poradnik Komendy Minecraft Started by Gammer
3 Replies - 584 Views
02.05.2013 19:39
Ostatni post: Budyń
13.08.2012 09:00
Ostatni post: patrykgraca
  Poradnik Wszystko o McMMO Started by Vonoce
3 Replies - 352 Views
16.07.2012 17:39
Ostatni post: Vonoce
  Poradnik Cake czyli wszystko o Cieście :D Started by Budyń
13 Replies - 661 Views
10.06.2012 03:35
Ostatni post: A.e.r.O* MW3
  Poradnik Wszystko o moich modach Started by TheIroX2000
0 Replies - 211 Views
23.05.2012 20:04
Ostatni post: TheIroX2000



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .