Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam! |
Poradnik Komendy Minecraft |
Komendy MinecraftLista komend po polsku do kilku modów i programów związanymi z Minecraft Single Player Commands " Komendy " ascend - Przenosi cię na wyższy klocek clear - Czyści konsolę damage - Włącza/wyłącza obrażenia defuse [all] - Rozbraja uruchomione tnt descend - Przenosi cię na niższy klocek destroy [all] - Niszczy wybrany przedmiot difficulty <level> - Zmiana poziomu trudności od 1 do 3 dropstore - Przenosi cały twój ekwipunek do skrzynki, którą utworzysz po wpisaniu komendy duplicate [all] - Wyrzuca na ziemię sklonowany aktualnie trzymany w ręce przedmiot. explode - detonuje obszar extinguish|ext [all] - Gasi ogień w pobliżu, lub wszędzie falldamage - Włącza/wyłącza obrażenia od spadania firedamage - Włącza/wyłącza obrażenia od ognia goto <name> - Przenosi do miejsca grow [all] - Przyspiesza wzrost sadzonek i innych na mapie heal <health> - Leczy gracza do wybranej ilości życia health <min|max|infinite> - Ustawia poziom życia gracza help [COMMAND] - Pomoc home – Przenosi do domu instantmine - Włącza szybkie kopanie item <itemcode|itemname> [QUANTITY] – Daje przedmiot itemname - Pokazuje nazwę i ID przedmiotu trzymanego w ręce itemstack <itemid> [QUANTITY] - Daje stack wybranego przedmiotu jump - Przenosi do klocka, który wskazujemy kursorem kill – Zabija nas killnpc [all] - Zabija wszystko dookoła listwaypoints - Spis wszystkich miejsc msg <message> - Dodaje wiadomość do konsoli music [VOLUME] - Włącza muzykę pos – Pokazuje aktualną pozycję rem <name> - Usuwa miejsce removedrops [all] - Usuwa dropnięte klocki z mapy repair [all] - Naprawia wybrany przedmiot replenish [all] - Zmienia ilość trzymanego przedmiotu do maksymalnej return - Przenosi gracza do pozycji w której się znajdował przed przeniesieniem. search <searchterm[ b]=""> - Wyszukiwanie przedmiotu po nazwie <strong>set <name> - Zapisujemy miejsce na mapie setjump [JUMP|reset] - Wybiera wysokość naszego skoku setspawn [<x> <y> <z>] – Zmienia pozycję spawnu setspeed [sPEED|reset] - Zmienia prędkość poruszania się gracza spawn <name|id|random|list> [QTY] - Spawnuje wybranego stwora spawnstack <name|id|list|random> - Spawnuje wybranego stwora kilka klocków dalej tele <x> <y> <z> - Przenosi do wybranej pozycji time day lub night - dzień noc timeschedule <reset |="" <time1=""> <time2>> - Zmienia godzinę w MC useportal - Przenosi do piekła waterdamage - Włącza/wyłącza obrażenia od wody</strong> <strong>Nowe Komendy działają tylko do SinglePlayerComands v 3.0 wersja gry 1.0.0 </strong> /criticalhit [enable|disable] – Pozwala na włączenie/wyłączenie ciągłych trafień krytycznych /clouds [enable|disable] – Pozwala włączyć/wyłączyć chmury poprzez komendę sprinting [enable|disable] – Włącz/wyłącz ciągły sprint climb – Pozwala graczowi na wspięcie się po każdej ściany bez potrzeby użycia drabin spawner [TYPE] – Zmienia typ (spawnującego się moba) nacelowanego przez gracza mobspawnera effect effect [list|remove TYPE|add TYPE [DURATION] [sTRENGTH]]> – Pozwala na dodanie/zdjęcie efektu miksturki [lista efektów|usun EFEKT|dodaj EFEKT [CZAS TRWANIA] [sIŁA (LVL) ]] fog [tiny|small|normal|far] – Zmienia odległość renderowania enderman pickup [enable|disable] - Komenda włącza/wyłącza możliwość podnoszenia bloków przez endermanów enchant enchant [list|remove|add TYPE [LEVEL]] – Ulepsza obecnie wybrany przedmiot enchant [lista|usun|dodaj EFEKT[LEVEL ULEPSZENIA]] xp [add QTY|get|set XP] – Pozwala na ustawienie poziomu naszej postaci XP [dodaj dokładną ilość|dodaj postaci|ustaw poziom XP] hardcore [enable|disable] – Pozwala na włączenie/wyłączenie trybu hardcore calc – komenda Kalkulatora (przykładowe użycie calc=4*4) useportal [normal|nether|end|PORTAL] – Pozwala na teleportacje się w wybrany świat (normalny|nether|the end|PORTAL do Endu) <strong>World Edit - Komendy </strong> <strong>//stack - Wydłuża coś budowle np. most może tez służyć do kopiowania piętra budynku i przeniesienia go w górę. np. Zaznaczamy piętro i wpisujemy //stack 10 u i wtedy będziemy mieli o 10 pięter wyższy budynek inne kierunki (n półnoć) (s południe) (e wschód) (w zachód) i (d dół) //stackair robi to samo, ale kom- enda ''//stack'' nie przebiję się np. przez górę, a ''//stackair'' tak . //replace Zaznaczamy obszar do zamienienia na inny klocek/klocki np. Zaznaczam obszar i wpisuje //replace 20 i cały ten obszar, który zaznaczyłem będzie się składał ze szkła. //set Zaznaczamy obszar do wypełnienia i wpisujemy np. / możemy sikierą zaznaczać równie rogi terenu i wpisujemy komende niżej do wypełnienia terenu lub po prostu wypełniamy powietrzem i klocki znikaja a powietrze to //set 0 Give Ta komenda pozwala nam, lub komuś innemu dać jakiś przedmiot (LISTA ID NA FORUM!) n.p /give hazz 20 64 /jumptoto Wskazujemy myszką jakieś miejsce i wpisujemy ''/jumpto'' i przenosi nas w to miejsce. /tp nick gracza i przenosi nas do jakiegoś gracza /tphere nick gracza i gracz się do nas przenosi. //size Zaznaczamy obszar wpisujemy //size i pokazuje nam wymiary obszaru. //distr Zaznaczamy obszar wpisujemy komende i pojawia nam się ilość klocków z pewnego rodzaju. //contract Nie jestem pewien co do tej komendy ale po komendzie set możemy np. wpisać //contract 1 d, a potem //set 3 i na samym dole będzie dirt zamiast np. obsydianu. //undo i //redo Jeśli np. coś źle zrobiliśmy możemy wpisać //undo i cofnie tą akcje. Zaś //redo po cofniętej akcji przywraca zmianę. //move kierunki świata (w,s,e,n) Zaznaczamy np. drzewo i wpisujemy //move 20 s i przenosi nam drzewo 20 kratek na południe. //moveair Przenosi nam np. drzewo, ale przebije się przez przeszkodę jeśli jakaś będzie mu stała na drodze.. //outline Zaznaczamy 1 dolny klocek obszaru i 1 górny klocek obszaru Wpisujemy np. //outline 49 i cały ten obszar (5 ścian i podłoga) zostaje wypełniona obsydianem, ale zostaje puste w środku) (czyli pokój..) //walls Robimy to samo co w //outline tylko powstają cztery ściany, bez dachu i bez podłogi..jedynie 4 ściany. //drain Jeśli mamy np. w pobliżu wodę i chcemy ją usunąć wpisujemy //drain (np. jeśli wodę w zasięgu 4 kratek to.. //drain 5 4 (powiedzmy, że woda to 5) (4 to zasięg, czyli 4 kratki) /ex Stawia w ogniu daną odległość np. /ex 5 //fixlava i //fixwater Wpisujemy tą komende jeśli np. wlaliśmy wiaderko lavy, czy wody gdzieś i ta lava, czy woda jest nierówna.. //removenear Posadziliśmy np na 20 kratek TNT (id:46 w naszym ukochanym domku i teraz się o niego boimy ! Ale do pomocy przybyła komenda //removenear 46 20 aplauz //wand i ukazuję się nam w rękach siekierka Nadawanie Zabezpieczenia(np.TNT) /region flag <nazwa.cuba> <nazwa.flaga> <allow.lub.deny> Deny - Wpisujemy gdy chcemy zablokować np. TNT Allow - Wpisujemy jak chcemy coś aktywować np. TNT żeby znów wybuchało!</strong> Spis Flagów (Zabezpieczeń) Komendy passthrough - Flaga, dzieki której gracze mogą budować na cubie, użyteczna w przypadku blokowania PvP w kopalniach, publicznych lasach itp.. pvp - Pojedynki między graczami mob-damage - Obrażenia zadawane przez moby mob-spawning - Spawnowanie sie mobów creeper-explosion - Eksplozje creeperów exit-group - Zezwala lub blokuje opuszczanie regionu grupie greeting - Wiadomośc powitalna po wejściu na dany region farewell - Wiadomość pożegnalna po opuszczeniu regionu notify-enter - Wysyła wiadomość do gracza podczas wejścia na region notify-leave - Wysyła wiadomośc do gracza podczas opuszczenia regionu deny-spawn - Zakazuje spawnowania sie mobów w tym regionie heal-delay - Region, który leczy graczy. heal-amount - Ustawia ilość hp, która leczy graczy price - Ustawia cenę za wejście na region ghast-fireball - Blokuje ogniste kule duchów z Netheru (nie niszczą terenu, nie atakują graczy) sleep - Dostęp do łóżek tnt - Dostęp do TNT lighter - Blokuje zapalniczkę fire-spread - Rozprzestrzenianie sie ognia lava-fire - Rozprzestrzenianie sie lawy lightning - Pioruny chest-access - Dostep do skrzyń water-flow - Wylewanie lawy lava-flow - Wylewanie wody use - Otwieranie drzwi, trapów, skrzyń itd.. vehicle-place - Stawianie pojazdów (wagoniki, samochody) snow-fall - Opady śniegu leaf-decay - Rozkład liści invincible - God dla wszystkich graczy entry - Zezwala lub blokuje wejście na region graczom entry-group - Zezwala lub blokuje wejście na region grupie exit - Zezwala lub blokuje opuszczanie regionu graczom blocked-cmds - Blokuje używanie komend w danym regionie allowed-cmds - Zezwala na używanie komend w danym regionie <strong>Dawanie Cuba Komendy: </strong> - bierzemy siekierke drewnianą i zaznaczamy pierwszy róg działki. - potem drugi róg działki. - Teraz wpisujemy na jaką WYSOKOŚĆ i SZEROKOŚĆ będzie gracz mógł budować. w górę:<strong> //expand 20 up w dół //expand 20 down - Następnie wpisujemy /region define nazwacuba nazwagracza - jeżeli chcemy założyć cub na cuba wpisujemy: /region setparent <nazwa cuba którego chcemy zrobić> <nazwa cuba na którym chcemy postawić nowego></strong> <strong>Zmiana bloków np. w budynku Komendy. </strong> <strong>/repl <id> - Ta komenda pozwala nam na zmianę bloku na taki jakie podaliśmy ID. Używamy jej możliwości PPM . Po prostu najeżdżamy kursorem na blok i klikamy. w każdej chwili możemy zmienić block którym chcemy zamieniać inne wystarczy kliknąć LPM na jakiś blok i już gotowe możesz zamieniać dalej. Ta komendę najlepiej używać na ręce . # Druga komenda //brush smooth <1-6> Ta Komenda pomaga w ogarnięciu krajobrazu po usuwaniu bloków. zmienia ona ustawienie bloków na równe. Czyli będzie plaski teren to zmienimy go podobieństwo góry dirtu obok. # Trzecia komenda //set <id> tworzy ona bloki na zaznaczonym obszarze wystarczy zaznaczyć teren i wpisać komendę # Kolejna przydatna komenda //replace <id> nic prostszego . komenda zamienia porostu bloki na danym terenie na takie jakie chcemy. //replace <id> <id> Komenda zamienia dane bloki na zaznaczonym terenie</strong> <strong>Tworzenie Komendy </strong> <strong>//outline <id> żeby użyć tej Komedy potrzebujemy zaznaczyć teren w takim schemacie 1 punkt odpowiednio wyżej ta wysokość jest odpowiednia do tego jaka chcemy mieć wysokość pomieszczenia jakie jest generowane za pomocą komendy. Komeda tworzy pomieszczenie włącznie ze ścianami sufitem i podłogą. //sphere <id> <średnica> <wysokość> Komenda ta tworzy sferę(kule) wypełnioną w środku. //hsphere <id> <średnica> <wysokość> dziala jak poprzednia komenda lecz tworzy pusta sferę(kule) //cyl <id> <średnica> <wysokość> tworzy pełny cylinder //hcyl <id> <średnica> <wysokość> twory pusty cylinder</strong> Nie jestem Autorem powyższego poradnika znalazłem go kiedyś na jakimś forum MC
Komendy MinecraftPodaj źródło w temacie do tego Tutrialu . Czekam 24 H
l ex Moderator Minecraftl Arcymistrz l
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Poradnik Wszystko o World Edit, Komendy World Edit, Download World Edit
Started by Ahmedcreep
15 Replies - 16 836 Views
22.05.2020 22:54
Ostatni post: R2D2 |
|||||
17.12.2013 18:31
Ostatni post: KlassKai. |
|||||
17.12.2013 17:54
Ostatni post: KlassKai. |
|||||
13.08.2012 09:00
Ostatni post: patrykgraca |
|||||
23.05.2012 17:54
Ostatni post: Budyń |
|||||
01.04.2012 01:10
Ostatni post: nekst |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |