Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

Info Spis Mapy World of Tanks

#1

[Spis]Mapy World of Tanks

[Obrazek: blog-0352093001347567528.png]

Spis map występujących w World of Tanks!

Abbey

<a class="bbc_url" href="/olduploads/pre_1358784463__abbey.jpg">[Obrazek: pre_1358784463__abbey.jpg]
Mapa otwarta, z przesmykami po bokach i miasteczkiem umiejscowionym w centralnym punkcie. Teren stwarza średnio trudne wyzwanie dla artylerzystów. Trzeba uważać, aby nie zostać wykrytym przez wrogie lekkie jednostki, które mają doskonały widok na bazę z miasteczka. Najczęściej wybieraną drogą ataku, są przesmyki po bokach. Rzadko kiedy rush środkiem przynosi pozytywny skutek, jednak umięjętne wysłanie swoich sił, w odpowiednim momencie, może zakończyć się sukcesem drużyny atakującej. Bardziej doświadczone klany pozostawiają bazę niechronioną, i wykonują ruch "pół ataku". Rozegrano na tej mapie pierwszą rundę WoT Battle League, 1/2 w Junior Division, finał Champions Division, finał Absolute Division.

Airfield

<a class="bbc_url" href="/olduploads/pre_1358784568__airfield.jpg">[Obrazek: pre_1358784568__airfield.jpg]

Mapa usiana wieloma wzniesieniami oraz głazami, strategicznie grająca drużyna przewagę zdobywa dzięki jej terenowi.

Arctic Region

<a class="bbc_url" href="/olduploads/pre_1358784525__arctic_region.jpg">[Obrazek: pre_1358784525__arctic_region.jpg]

Pierwsza mroźna, śnieżna mapa dodana do gry. Cały jej teren usiany jest ogromnymi głazami, przepaściami i wysokimi lasami tundry, gdzie bardzo prosto wpaść w pułapkę. Do każdej z baz prowadzi kilka górskich dróg. Tylko od ciebie zależy, z której strony zaatakujesz przeciwnika. Mapa była wzorowana na linii obrony zwanej Linią Mannerheima, prowadzącej wzdłuż granicy fińsko-rosyjskiej.

Cliff

<a class="bbc_url" href="/olduploads/pre_1358784613__cliff.jpg">[Obrazek: pre_1358784613__cliff.jpg]

Mapa położona na wybrzeżu z wieloma załamaniami terenu. Charakterystyczna dla niej jest latarnia położona na skalistym cyplu. Rozgrywka koncentruje się w obrębie trzech dróg – jednej poniżej urwiska, kolejnej pomiędzy nim a latarnią i ostatnią naokoło budowli. Dwa małe miasteczka dają dobry widok na pobliskie im szosy, jednocześnie osłaniając nas w pewnym stopniu przed nieprzyjacielską artylerią. Środek mapy jest idealnym miejscem dla średnich czołgów z racji możliwości obserwacji prawie całego terenu rozgrywki przy zachowaniu osłony wśród pobliskich kamieni. Rozegrano na tej mapie piątą rundę WoT Battle League.

Dragon Ridge

<a class="bbc_url" href="/olduploads/pre_1358784636__dragon_ridge.jpg">[Obrazek: pre_1358784636__dragon_ridge.jpg]

Zróżnicowanie terenu na tej mapie jest wręcz fascynujące. Jezioro, zagajniki, wzgórza, bambusy - te wszystkie elementy są charakterystyczne dla tej mapy. Mapa oferuje wiele możliwości i jest nastawiona na aktywną grę.

El Halluf

<a class="bbc_url" href="/olduploads/pre_1358784662__el_halluf.jpg">[Obrazek: pre_1358784662__el_halluf.jpg]

Środek mapy zajmuje szeroka dolina usłana głazami i drzewami. Wysokie górskie grzbiety otaczające dolinę dostarczają wielu miejsc z doskonałym polem ostrzału. Przechwycenie bazy jest naprawdę trudne, ponieważ obie bazy znajdują się w ciężko dostępnym terenie. Rozegrano na tej mapie mecz o 3 miejsce Champions WoT Battle League.

Ensk

<a class="bbc_url" href="/olduploads/pre_1358784682__ensk.jpg">[Obrazek: pre_1358784682__ensk.jpg]
Mieszanina zabudowań miejskich i budowli wiejskich znajdujących się na dwóch połówkach mapy wyznaczonych przez przecinające ją w całej długości tory kolejowe. Odpowiednio zaplanuj które punkty strategiczne przejąć w mieście aby skutecznie osłaniać otwarte tereny po drugiej stronie. Artyleria skutecznie odstrasza przeciwnika przed szybkim atakiem, ale pozostaje bezbronna, jeśli zostanie wykryta i wystawiona na ogień nieprzyjaciela." Rozegrano na tej mapie mecz o 3 miejsce i finał Junior WoT Battle League, a także 9 rundę Absolute Division.

Erlenberg

[Obrazek: erlenberg.jpg]

Podzielona przez rzekę mapa oferuje trzy drogi ataku. Most w centrum jest położony wśród ruin małego miasteczka. Teren otaczający północny i południowy most oferuje kilka kryjówek. Zamek i wzgórza po drugiej stronie są doskonałymi pozycjami dla ostrzału artyleryjskiego. Rozegrano na tej mapie ósmą rundę WoT Battle League Absolute Division, 1/2 Champions Division

Fishing Bay

[Obrazek: fishing_bay.jpg]

Mapa przedstawia teren będący swoistym połączeniem otwartych przestrzeni i licznych wzniesień. Udane kluczenie uliczkami portu może przynieść skuteczne przeskrzydlenie przeciwnika. Pobliskie wzgórza, gęsto pokryte zakrzewieniem doskonale nadają się do przygotowania zasadzek.

Fjords

[Obrazek: fjords.jpg]

Wysokie góry oraz doliny oferują wspaniałe możliwości poprowadzenia walk. Możesz wciągnąć wroga w ogień krzyżowy ze wzgórz lub wciągnąć się w bliskie potyczki w portowym miasteczku. Mapa oferuje kilka możliwości oflankowania przeciwnika.

Highway

[Obrazek: highway.jpg]

Mapa przekrojona rzeką, z zabudowaniami oraz linią towarową. Mapa nadaję się do szybkiego szturmu.

Himmelsdorf

[Obrazek: himmelsdorf.jpg]

Nazwa w języku niemieckim oznacza "Niebiańskie miasto". Mapa jest swoistym labiryntem wąskich uliczek, alejek i skwerów, które stanowią nie lada utrapienie dla artylerii i niszczycieli, ale jednocześnie dają możliwość ominięcia obrony przeciwnika lub stworzenia w niej wyrwy przez lekkie i średnie czołgi. Dla wielu graczy ulubiona mapa ze względu na to, że artyleria odgrywa tam najmniejszą rolę, można łatwo bronić jednej czy dwóch ulic, czołgi średnie i lekkie mogą z łatwością lawirować w ciasnych uliczkach uciekając przed wrogiem czy też próbując go oskrzydlić. Na środku mapy znajduje się duży plac z fontanną przez który często widać wrogów na ich własnej bazie. Na wschodzie na wzgórzu wznosi się zamek do którego co jakiś czas udają się pielgrzymki całych drużyn, którzy chcą w głupi sposób stracić bazę. Zachód mapy to duże torowisko, gdzie najłatwiej dostać bezpośredniego motywatora od artylerii.

Karelia

[Obrazek: karelia.jpg]

Rozegrano na tej mapie czwartą rundę WoT Battle League, 1/4 Champions Division, 1/4 Absolute Division. Bagna, skały i strome urwiska, 3 drogi mogące być wykorzystane do przeprowadzenia ofensywy. Mapa ta, z nielicznymi skalnymi schronieniami i brakiem budynków, nadaje się do wykorzystania artylerii. Najlepiej wybrać jedna drogę i nią wysłać główny atak, a w międzyczasie działać dywersyjne i intensywnie powstrzymać siły wroga w innych częściach mapy.

Komarin

[Obrazek: komarin.jpg]

Wyjątkowa mapa na której przeciwne drużyny nie zaczynają w okolicy swoich flag. Na Ko(sz)marynie doskonale sprawdzają się różnorodne taktyki (wybór między kampieniem pod jedynką lub dwójką zachwyca różnorodnością). Drużyny zaczynają na północnym i południowym krańcu mapy i mają do wyboru (całe) trzy ścieżki. Środkowa z nich prowadzi na zalesioną wyspę z pojedynczymi zabudowaniami, skąd można prowadzić ostrzał na całą mapę. Wraz z patchem 6.4 wprowadzone zostały zapory na mostach prowadzących na wysepkę, co uniemożliwia dostanie się tam lżejszym czołgom.

Lakeville

[Obrazek: lakeville.jpg]

Odseparowany górski przesmyk po jednej stronie i zabudowania miejskie po drugiej stwarzają możliwość efektywnego szturmu na wroga. Rozległe jezioro na środku mapy sprawia, że strzały na długi dystans nie napotkają przeszkód na swej drodze." Mapa na której znajduje się miasteczko z kościółkiem (wschód mapy), jezioro i kręta droga przy nim (środek), a także wąwóz (zachód). Dość często na początku rundy obserwuje się samobójcze rajdy czołgów najkrótszą drogą - czyli przez krętą drogę przy jeziorze. Mapa daje właściwie trzy możliwości przeprowadzenia ataku - przez wąwóz, środkiem, i przez miasto. Na tej mapie odbyły się pierwsze mistrzostwa zamkniętej bety World of Tanks (1st Championship World of Tanks CBT) w których 32 drużyny rywalizowały od tytuł najlepszej. Rozegrano też na tej mapie trzecią rundę WoT Battle League, 1/8 Champions Division.

Live Oaks

[Obrazek: live_oaks.jpg]

W centrum mapy znajduje się bagno, kawałek dalej most kolejowy i stacja, a w rogu miasteczko. Istnieją dwie możliwości ataku: przez miasteczko lub wzdłuż torów. Miasteczko jest małe i większość budynków jest zniszczalna, podczas gdy atak wzdłuż torów daje przewagę czołgom z twardą wieżą i dobrym kątem obniżenia działa.

Malinovka

[Obrazek: malinovka.jpg]

Linię frontu stanowi rozległe pole, idealne dla artylerii i operacji defensywnych. Flankuj wroga i korzystaj z naturalnych osłon jak lasy, wzgórza i domy aby wygrać. Alternatywą jest skoordynowany szybki atak przez pole, który może zakończyć się wielkim zwycięstwem lub totalną porażką.

Mines

[Obrazek: mines.jpg]

Płaskowyż zlokalizowany na środku mapy jest idealnym miejscem do prowadzenia ostrzału na całą mapę, jednakże krótki dystans między pozycją startową a podjazdem na wniesienie sprawia, że zajęcie górki jest nie lada wyczynem. Umiejscowiona w kanionie mała mieścina o nazwie Pagorki (której mapa zawdzięczała swoją poprzednią nazwę) zapewnia osłonę w swoich wąskich uliczkach, ale można je ostrzelać ze wzgórza. Na zachód od wzniesienia znajduje się mała wysepka otoczona płytką wodą, z której można osłaniać czołgi znajdujące się na płaskowyżu i odwrotnie - czołgi na wzgórzu mogą osłaniać te na wyspie. Rozegrano na tej mapie drugą rundę WoT Battle League.

Mountain Pass

[Obrazek: mountain_pass.jpg]

Górzysta mapa z wieloma miejscami, gdzie można skryć się przed wrogim ostrzałem, organizować zasadzki i przemykać za linie przeciwnika". Mapa, dodana w patchu 6.4, przedstawia typowo górskie tereny z wieloma górkami i wąwozami, a także z jęzorem lodowca spływającym z górskiego szczytu. Jeśli chcesz sobie urządzić ognisko na polanie przy wodospadzie - ta mapa jest dla ciebie Wink Jej umiejscowienie na mapie świata to raczej Alpy lub Kaukaz.

Murovanka

[Obrazek: murovanka.jpg]

Małe miasto w przeważającej części na środku mapy obok dużego lasu stanowiącego ukrycie na wschodzie i rozległym wzniesieniem na zachodzie. W lesie można się skutecznie schować, ale nie zapewnia on osłony przed jakimkolwiek ostrzałem. W mieście sytuacja jest dokładnie odwrotna - chroni przed ogniem ale nie ukryjesz się tam długo. Rozegrano na tej mapie siódmą rundę WoT Battle League.

Prokhorovka

[Obrazek: prokhorovka.jpg]

Rozegrano na tej mapie szóstą rundę WoT Battle League. Bitwa na tej mapie rozgrywa się na polach, które rozdzielone są torami kolejowymi. Grupy drzew są doskonałym schronieniem dla niszczycieli czołgów. Podczas ataku nie zapominajcie, ze wróg może Was oflankować. Artyleria może pokazać na co ja stać, ale musi uważać na ataki, które wróg może przeprowadzić swymi szybkimi pojazdami.

Province

[Obrazek: province.jpg]

Dwa wzgórza naprzeciwko siebie, a pomiędzy nimi dolina. Wzgórza są pokryte wieloma osłonami, klasztorem i domostwami. Mapa jest bardzo mała, więc łatwo można zostać zniszczonym z jej drugiego końca.

Redshire

[Obrazek: redshire.jpg]

W języku polskim Redshire oznacza Czerwone Hrabstwo. Typowo rolnicza kraina z dwoma małymi grupkami zabudowań budzi skojarzenia z miejscem położonym gdzieś w XIX-wiecznej Anglii. Dwa rozległe wzgórza, jedno zalesione, a drugie z dużą ilością kamieni dają doskonałą pozycję dla niszczycieli czołgów i obrony własnej bazy. Lekko pofałdowana, otwarta przestrzeń daje duże możliwości ostrzału dla artylerii. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że zdobycie jedynego mostu na rzece przecinającej całą powierzchnię mapy musi być priorytetem dla naszej drużyny, lecz jest to mylne wrażenie ze względu na to, że jest ona przejezdna dla czołgów w całej swej długości. Istny raj dla rajdów szybkimi czołgami średnimi.

Ruinberg

[Obrazek: ruinberg.jpg]

Koncentrycznie rozchodzące się ulice, z gęstym drzewostanem i krzakami w parku pozwalają na skryte manewry i przemieszczanie twoich sił. Chociaż ostrzał artylerii jest ograniczony w mieście, gruzowiska dają dobrą osłonę twoim wojskom". Mapa przedstawia zniszczone przez wojnę miasteczko, z placem na zachodzie z fontanną i kościołem przy nim. Po wschodniej krawędzi mapy idzie droga, w połowie której znajduje się kilkanaście budynków. Na tej mapie wiele drużyn rywalizowało w czasie turnieju "Ural Steel", którego głównym sponsorem był rosyjski producent czołgów UralVagonZavod i którego finał odbył się w czerwcu 2011 w Moskwie. Rozegrano także na tej mapie 1/4 Junior Division WoT Battle League.

Sand River

[Obrazek: sand_river.jpg]

W większej części otwarta mapa, oferująca jednak duża liczbę osłon - ze względu na wiele wydm piaskowych. Trzy małe wioski dają tymczasową ochronę, jednak łatwo można ją zniszczyć. Każda flaga jest chroniona przez wzgórze na którym się znajduje, jego wieloma kamiennymi osłonami, pozycjami strzeleckimi i kryjówkami. Duża liczba osłon daje wiele możliwości przeprowadzenia ataków używając mobilności danych czołgów. Mapa ta została wybrana jako arena zmagań podczas US OPEN Championship World of Tanks (listopad 2010). Rozegrano na tej mapie 1/2 Absolute Division WoT Battle League.

Seaport

[Obrazek: seaport.jpg]

Przymorski port, strategicznym punktem jest tutaj most. Wiele zabudowań i przeszkód sprzyja grze strategicznej.

Serene Coast

[Obrazek: serene_coast.jpg]

Typowa mapa spotkaniowa, ciężko jest na niej coś ugrać jeśli nie ma się mocnego pancerzu. Atakowanie z wzniesienia jest tutaj kluczową rozgrywką, kto ma wzniesienie ten ma przewagę.

Siegfried Line

[Obrazek: siegfried_line.jpg]

Interesująca mapa dająca nam wybór między otwartym terenem, gdzie trzeba wykazać się celnością i spokojem, a zamkniętym obszarem miasteczka, w którym zawsze toczą się zażarte i szybkie wymiany ognia. W zależności od tego co wolisz, możesz wybrać walkę dystansową będąc schowanym w polu za znajdującymi się tam bunkrami, lub stawić czoła przeciwnikowi w bezpośredniej walce, w gąszczu ciasnych ulic. Autorzy tworząc mapę wzorowali się na prawdziwej linii umocnień z okresu II Wojny Światowej, znajdującej się na granicy francusko-niemieckiej.

South Coast

[Obrazek: south_coast.jpg]

Mapa umożliwia wiele ruchów taktycznych. Można spróbować wykonać natarcie z flanki, urządzić zasadzkę, albo po prostu zaatakować frontalnie. Jest tu wiele dolin między formacjami skalnymi, które są dobrym miejscem do ataku.

Steppes

[Obrazek: steppes.jpg]

Otwartość tej mapy pozwala na kierowanie grup wojsk w różnych kierunkach. Środkowa droga pozwala na szybkie rajdy na bazę wroga. Mapa, dodana w patchu 6.4, składa się głównie z dużego pola pośrodku mapy przedzielonego ułożoną poniżej poziomu pola drogą, skałami po obu stronach osłaniającymi bazy, rumowiskiem skalnym na południowym zachodzie, a na północy przez mapę przechodzą tory ( z Prochorowki?). Prawdopodobnie autorzy wzorowali się, tworząc tą mapę, na stepach w Azji.

Swamp

[Obrazek: swamp.jpg]

Przejścia znajdujące się na flankach umożliwiają przeprowadzenie nagłych ataków lub operacji dywersyjnych. Bagno znajdujące się w centrum nie stanowi specjalnie trudnej do pokonania przeszkody, ale może być ciekawą alternatywą z taktycznego punktu widzenia.

Westfield

[Obrazek: westfield.jpg]

Cudownie zielona mapa Westfield posiada lasy, pola, łąki, i kilka wsi rozsianych po całej mapie. Zawiera też duży zniszczony przez wojnę most przecinający wschodnią dolinę. Wiele pagórków i szczytów daje możliwość urządzenia zasadzki wzdłuż prawie każdej trasy, a duże pola sprawiają, że każdy czołg jest wrażliwy na ostrzał podczas zmieniania pozycji." Mapa jest umiejscowiona w górskiej scenerii, widać z niej zamek (być może z Himmelsdorfu), wodospad (z Przełęczy?). Mapa ta została wybrana przez twórców gry na arenę zmagań podczas turnieju "The Drill training camp", gdzie ponad 200 drużyn toczyło boje w czołgach do piątego tieru.

Widepark

[Obrazek: widepark.jpg]

Zabudowana mapa z jeziorem po środku, przeważnie rozgrywają tutaj pojedynki wysokie tiery.

 

 

Źródło: worldoftanks.eu oraz własne opisy
 

[Obrazek: attachment.php?aid=747]
Odpowiedz
#2

[Spis]Mapy World of Tanks

Kurde dobry spisik, ale niestety te grafiki, można tylko na WoT.eu zobaczyć...

Najbardziej lubie Province.

Odpowiedz


Podobne wątki
  World Of Tanks Started by peeter18
3 Replies - 438 Views
16.07.2014 00:45
Ostatni post: D0MSON
04.06.2013 12:20
Ostatni post: FireLord
21.05.2013 10:36
Ostatni post: Gamuś
13.04.2013 02:30
Ostatni post: DominiC
21.01.2013 16:35
Ostatni post: Eday
21.01.2013 16:30
Ostatni post: majtol12
19.01.2013 18:04
Ostatni post: Siwy
04.03.2012 18:54
Ostatni post: Oban



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .