Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam! |
Poradnik Lee sin in the jungle |
[TuT] Lee sin in the junglePORADNIK NIE SKOŃCZONY! 1. Wstęp. 2. Historia. 3. Plusy i minusy postaci. 4. Opis skili. 5. Rozkład skili. 6. Masterki. 7. Summoner Spelle. 8. Runy. 9. Route w jungli. 10. Przedmioty do kupienia. 11. Protipy. 1. Wstęp: W tym poradniku postaram się , opisać grę Lee Sinem w jungli. Postać wydaje się być łatwa, ale to tylko pozory. Podczas gry trzeba pamiętam o wielu rzeczach dzięki którym spiszemy się lepiej w rozgrywce.[/u] 2. Historia: 3. Plusy i minusy: Plusy: - Postać posiada znakomity early game jak i mid game. - Bardzo dobry system ucieczki. - Mobilność. - Świetle skile do gankowania. - Brak many. - Może iść na solo topa jak i do jungli. - Silna 1 vs 1. - Duży potencjał. - Wykrywanie niewidzialnych. Minusy: - Postać słabnie w late game. - Trudna postać dla początkujących. 4. Opis skili: Sonic Wave / Resonating Strike [Q] Safeguard / Iron Will [W] Tempest / Cripple [E] Dragon's Rage [R] 5. Rozkład skili: Prawdę mówiąć, u lee sina nie ma czegoś takiego jak stałe rozdawanie skilli, w każdej grze może się coś zmienić. Zacznę od najbardziej standardowego: - Jeżeli szukujemy się na ganka na 2 lvl , bierzemy q. - Jak dostajemy po "dupce", po tym jak wymaksujemy q, maksujemy "w" a dopiero później "e". - Nie opłaca maksować się "e", ponieważ "q" ma większy dmg. 6. Masterki: Standardowe masterki które używam w każdym meczu. Alternatywą mogą być masterki: Te masterki są dla ostrożniejszych graczy , którzy zaczynają swoją przygodę z lee sinem, lub gdy przeciwny team może nas mocno karać. 7. Summoner spelle: Smite: Obowiązowy spell do jungli. Flash: Przydatny do ucieczki, dogonienie przeciwnika. Bierzemy go tylko wtedy , kiedy przeciwnicy mają dobre cc. Exhaust : Bardzo dobry spell na lee sina, łatwiej dogonić przeciwnika, łatwiej walczyć 1 vs 1. 8. Runy: Marki: Attack Damage marki, dodają nam 8.55 AD. Seale: Armor seale, bardzo przydatne na większość junglerów, dzieki nim utrzymujemy się dłużej w jungli. Dodają nam 12.69 armora. Glyphy: Magic resist/ per level glyphy, również używane na większości junglerów z racji tego, że potwory w jungli nie biją magicznych obrażeń, nie będą nam one potrzebne we wczesnej fazie gry. Na 18 lvl dodają nam 24.3 MR. Quintessence: Attack Damage quintessence, można wybrać je, albo armor penetration, to zależy od stylu budowania, choć ja polecam AD, ponieważ lee sin jest postacią stworzoną pod early/mid game i to tam ma robić dużo obrażeń , więc te runy będą lepszym wyborem. Razem dodają nam 6.75 AD. 9. Route w jungli: Jak widać zaczynamy od wraithow(wiedźm), w 1:40 używamy "e" i atakujemy główną wiedźmę, mid powinien atakować małe i gdy będą miały mało zdrowia odsunąć się , żeby nie ukraść nam expa. Następnie dostajemy pulla na reda, zabijamy go i możemy wybrać czy idziemy na early ganka, czy czekamy do 3 poziomu. Jeżeli wybieramy 2 opcję to zabijamy golemy i idziemy na wilki. Starajcie się wykonać blue przed 4-6 min, aby mider nie ucierpiał zabardzo , bo pierwsze blue bierzemy dla siebię , aby mieć większy poziom. Jeżeli jesteśmy nastawieni na counter jungle to robimy wraithy + reda i idziemy na enemy wilki/blue. Możemy zacząć na wilkach, następnie pójść na blue i pójść na enemy golemy/wraithy i tam czekać na przeciwnika. 10. Przedmioty do kupienia: Z góry mówię, że NIE MA buildu na lee sinie który cały czas będzie taki sam, postaram się opisać dlaczego akurat to wybieram i dać alternetywy. Do dzieła. Według mnie, mamy 2 opcje zaczęcia albo z i 3x jeżeli nastawiamy się na counterjungle/early ganki. Można też zacząć z i 5x , ale to wtedy kiedy niebędziemy counterjunglować lub gankować przed 3 poziomem. Sporo osób zaczyna też z ale osobiście nie polecam, bo z tym przedmiotem zrobimy mniej niż z cloth armorem czy z butami. Mamy mniejszą wytrzymałość, brak potów oraz żadnego boosta do prędkości chodzenia. Po pierwszym recallu dopiero rozpoczynają się schody, można iść w wersje bezpieczniejszą, w której więcej będzie farmienia, lub nastawioną na super early game. Jeżeli wybierzemy opcję bezpieczniejszą , po pierwszym powrocie kupujemy lub jeżeli nie mamy pieniędzy to . W wersji którą ja polecam, nastawioną na early ganki dobrze zakupić na które powinniśmy mieć pieniądze po pierwszym powrocie (jeżeli wybraliśmy opcję pierwszą). Pamiętajcie , aby zawsze nosić ze sobą , zawsze możemy sprawdzić krzaki, zwardować miejsce, albo doskoczyć do warda. Następnie kupujemy albo albo , zależnie od tego czy idzie nam dobrze, czy nasz team sporo przegrywa. Potem kupujemy buty które dodadzą nam trochę odporności magicznej, oraz skrócą czas cc lub gdy w przeciwnym teamie jest sporo ad. Następna rzecz też jest zależna od nas i przeciwników. Jeżeli wygrywamy i mamy dużą przewagę lubię kupić , 100 dmg w 15 minucie to jest coś, dzięki temu praktycznie nie musimy się wracać i nasze obrażenia na gankach wzrastają prawie dwukrotnie. Natomiast jeżeli idzie nam średnio/nie mamy pieniędzy polecam kupić jeżeli w przeciwnym teamie jest dużo ap/ przeciwny ap carry jest feednięty lub team jest zbalansowany ale nie mamy pieniędzy na coś lepszego, lecz gdy w przeciwnym teamie jest dużo ad lub ad carry jest mocną feednięty polecam kupić . Dodatkowe hp, dodatkowy armor, większa regeneracja zdrowia i bardzo dobry passyw. Podsumowując, na tą chwilę nasz standarowy build powinien wyglądać tak: lub + . Ten build używam w większości gier, lecz pamiętajcie , że zawsze trzeba budować się pod przeciwników. Mamy nasz core build, więc ulepszamy w i na . Jeżeli dobrze sobie radzimy a przeciwnicy nie budują armora możemy zbudować . Ten item wybieramy bardzo żadko, gdyż jest bardzo drogi, ale daje nam wiele przydatnych statystyk. Jeżeli przeciwnicy budują armora polecam zbudować . Jeżeli przciwny team jest złożony z dużej ilości ap lub ich ap carry jest feednięty możemy zbudować 3 rzeczy, w zależności od tego ile posiadamy pieniędzy oraz stanu feeda. Są to , bardzo dobry item, usuwa z nas wszystkie efekty cc, również ultimate mordekaisera czy ignite. Polecam jak przeciwny team ma dużo cc/ ap carry jest średnio feednięty. budujemy gdy przeciwny ap carry opiera się na swoim combo, jak veigar, leblanc czy brand. składamy tylko wtedy kiedy w przeciwnym teamie jest +3 ap, lub są bardzo feednięci, item daje nam bardzo dużo magic resista i przydatny mov. speed. Jeżeli przeciwny ad jest feedniety, lub u przeciwników jest dużo ad składamy , ten item można składać vs ap, vs ad, ale najczęściej gdy idzie na na focus lub walczymy z teamem który zadaje podobną ilość magic damage jak i physical damage. , item dający nam przydatne ad, critical chance oraz armor. jak nie dajemy sobie rady z przeciwnym teamie, a jest w nim sporo postaci ad lub postacie takie jak vayne, tryndamare itp. Bardzo dobry item za niską cenę. Z tych itemów starajcie budować się swój build , gdyż są one zdecydowanie najlepsze na lee sina. Pamiętajcie także o najbardziej op przedmiocie w grze jakim jest: - za 250 golda otrzymujemy 100-200 hp na 4 minuty i dodatkowe 10 dmg , również na 4 minuty. [TuT] Lee sin in the jungleJak dla mnie to słaby poradnik, mogłeś chociaż skille opisać po Polsku. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
19.10.2014 17:39
Ostatni post: jolek |
|||||
01.10.2013 05:00
Ostatni post: Kasia:) |
|||||
15.04.2013 07:11
Ostatni post: SezameO |
|||||
20.06.2012 17:21
Ostatni post: TheMPice |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |