Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

Kody do Heroes of Might and Magic - wszystkie części

#1

Kody do Heroes of Might and Magic - wszystkie części
[Obrazek: pre_1338180532__sep.png]
Nazwa Gry : Heroes [1-6]


[Obrazek: pre_1338180532__sep.png]
Kody :





Heroes of Might and Magic


101495
- odsłonisz całą mapę
101111
- zaklęcie Przyspieszenie dla całej armii
101496
- dodatkowe Złoto
844690
- dodatkowe Kryształy
844691
- dodatkowe Kamienie
899101
- dodatkowe Klejnoty
991001
- dodatkowa Rtęć

Heroes of Might and Magic II


32167
- dostajemy 5 Czanych Smoków
911
- Wygrywamy Scenariusz
1313
- Przegrywamy Scenariusz
1911
- Ostatni Level
8675309
- Widzimy całą mapę
123456789
- Zwiększenie szczęścia podczas walki
101111
- Dodatkowe Złoto
899101
- Dodatkowe Klejnoty
844691
- Dodatkowe Kamienie (Ruda)
844690
- Dodatkowe Kryształy

Heroes of Might and Magic III


The Restoration of Erathia

trojanrabbit
- Wygrywamy.
sirrobin
- Przegrywamy.
avertingoureyes
- Każde wolne miejsce w armii aktualnie zaznaczonego herosa wypełnia się 5 archaniołami.
fleshwound
- Każde wolne miejsce w armii aktualnie zaznaczonego herosa wypełnia się 10 czarnymi rycerzami.
antioch
- Aktualnie wybrany bohater dostaje balistę, namiot medyka i wóz z amunicją. Nie działa podczas walki.
igotbetter
- Aktualnie wybrany bohater awansuje na następny poziom.
castleanthrax
- Aktualnie wybrany bohater uzyskuje maksymalne szczęście.
muchrejoicing
- Aktualnie wybrany bohater uzyskuje maksymalne morale.
coconuts
- Aktualnie wybrany bohater uzyskuje nieskończoną ilość punktów ruchu.
tim
- Aktualnie wybrany bohater poznaje wszystkie czary i uzyskuje 999 punktów many.
shrubbery
- Dostajemy po 100 sztuk każdego surowca i 100 000 sztuk złota.
onlyamodel
- Dostajemy wszystkie budowle w mieście. Kod wpisujemy mając zaznaczone miasto.
alreadygotone
- Odsłania układankę.
generaldirection
- Odsłania mapę.
phisherprice
- Zmienia kolory na jaśniejsze.

Armageddon's Blade

padme
- Każde wolne miejsce w armii aktualnie zaznaczonego bohatera wypełnia się 5 archaniołami.
darthmaul
- Każde wolne miejsce w armii aktualnie zaznaczonego herosa wypełnia się 10 czarnymi rycerzami.
r2d2
- Aktualnie wybrany bohater dostaje balistę, namiot medyka i wóz z amunicją. Nie działa podczas walki.
quigon
- Aktualnie wybrany bohater awansuje na następny poziom.
podracer
- Aktualnie wybrany bohater uzyskuje nieskończoną ilość punktów ruchu.
watto
- Dostajemy po 100 sztuk każdego surowca i 100 000 sztuk złota.
coruscant
- Dostajemy wszystkie budowle w mieście. Kod wpisujemy mając zaznaczone miasto.
prophecy
- Odsłania układankę.
revealourselves
- Odsłania mapę świata.

The Shadow of Death

redpill
- Wygrywamy.
bluepill
- Przegrywamy.
trinity
- Każde wolne miejsce w armii aktualnie zaznaczonego herosa wypełnia się 5 archaniołami.
agents
- Każde wolne miejsce w armii aktualnie zaznaczonego herosa wypełnia się 10 czarnymi rycerzami.
lotsofguns
- Aktualnie wybrany bohater dostaje balistę, namiot medyka i wóz z amunicją. Nie działa podczas walki.
neo
- Aktualnie wybrany bohater awansuje na następny poziom.
followthewhiterabbit
- Aktualnie wybrany bohater uzyskuje maksymalne szczęście.
morpheus
- Aktualnie wybrany bohater uzyskuje maksymalne morale.
nebuchadnezzar
- Aktualnie wybrany bohater uzyskuje nieskończoną ilość punktów ruchu.
thereisnospoon
- Aktualnie wybrany bohater poznaje wszystkie czary i uzyskuje 999 punktów many.
theconstruct
- Dostajemy po 100 sztuk każdego surowca i 100 000 sztuk złota.
zion
- Dostajemy wszystkie budowle w mieście. Kod wpisujemy mając zaznaczone miasto.
oracle
- Odsłania układankę.
whatisthematrix
- Odsłania mapę świata.
ignoranceisbliss
- Zasłania mapę świata.
phisherprice
- Zmienia kolory na jaśniejsze

In the Wake of Gods

wogonering
- automatyczna wygrana scenariusza
wogsaruman
- wszystkie czary i 999 pkt. magii
woggandalfwhite
- awans bohatera o 1 poziom
wogmordor
- wieczna ciemność
wogisengard
- 100 wszystkich surowców i dużo złota
wogbilbo
- maksymalne szczęście
Wogfrodo
- automatyczne zwycięstwo w bitwie
wogeyeofsauron
- odsłonięcie całej mapy
wogorcs
- wszystkie machiny wojenne
woglegolas
- bohater dostaje po 5 archaniołów w każdym pustym slocie
wogshadowfax
- nieograniczony ruch po mapie
wognazgul
- bohater dostaje po 5 czarnych rycerzy w każdym pustym slocie
wogminastirith
- maksymalna rozbudowa miasta
wogalandriel
- 10 000 złota i po 100 każdego surowca

Heroes of Might and Magic IV


Jednostki

Fenrir
- wilki
DoYouSmellBrownies
- rusałki
FixMyShoes
- elfy
TheLast
- jednorożce
Ra
- feniksy
KingMinos
- minotaury
Xanthus
- zmory
Fafnir
- czarne smoki
SevenLittleGuys
- krasnoludy
Merlin
- madzy
Cronus
- tytani
Tristram
- krzyżowcy
Lancelot
- czempioni
Ryslaw
- anioły
Grah
- wampiry
Hades
- diabły
Valkyries
- ogrzy magowie
Grendel
- behemoty
UnderTheBridge
- trole
Poseidon
- potwory morskie

Ogólne

MorePizza
- aktualnemu graczowi daje 200 000 sztuk złota i po 300 reszty surowców;
150MilesLimit
- aktywnej armii gracza daje 10 000 punktów ruchu;
Nibelungenlied
- aktywnej armii gracza daje artefakt: "Większy Pierścieą Negacji";
EtTuBrute
- aktywnej armii gracza daje artefakt: "Sztylet Rozpaczy Tytana";
Isis
- aktywnemu bohaterowi daje wszystkie czary, tzn. bohaterowi natury wszystkie czary magii natury, bohaterowi śmierci wszystkie czary magii śmierci itd.;
Thoth
- aktywnemu bohaterowi daje awans na nowy poziom doświadczenia;
Athena
- otwiera specjalne menu i daje możliwość wyboru aktywnemu bohaterowi nowej umiejętności;
Ares
- wygrywasz walkę (należy wpisać na polu walki);
Achilles
- przegrywasz walkę (należy wpisać na polu walki);
Morris
- bohater zamienia się w "beatelsa" z gitarą i ... - no właśnie przekonajcie się sami.Polecam! :-)(należy wpisać na polu walki gdy ruch ma bohater);
OldMan
- bohater zamienia się w ... - więcej nie powiem, przekonajcie się sami.Polecam! :-)(należy wpisać na polu walki gdy ruch ma bohater);
CityOfTroy
- losowo buduje wszystkie budynki w mieście (należy wpisać w mieście);
Prometheus
- odsłania całą mapę i "rozwiewa" mgły wojny - zaciemnianie się odkrytego terenu, powtórne wpisanie przywraca wszystko;
Sphinx
- odsłania wszystkie puzzle układanki (normalnie odsłaniane są przez odwiedzanie wyroczni);
Valhalla
- aktualny gracz wygrywa scenariusz;
Ragnarok
- aktualny gracz przegrywa scenariusz;
GoSolo
- automatyczna gra - nie można zatrzymać (przynajmniej ja nie mogłem :-( );
Hephaestus
- wywołuje okno wyboru nowego scenariusza;
Excalibur
- robi "zrzut ekranu" całej mapy w formie zdjęcia (.bmp) i umieszcza w katalogu z grą pod nazwą entire_map

Heroes of Might and Magic V


add_all_spells
- zaznaczony bohater może używać wszystkich czarów
add_gold #
- dostajesz ilość złota, za # podaj wartość (np. 10000
add_money #
- dostajesz pieniądze, za # podaj wartość (np. 10000. Dodatkowo gdy wpiszesz ten kod, podana przez Ciebie wartość zostanie pomnożona o 1000 sztabek złota
clear_money
- zabiera Ci wszystkie złoża złota i pieniądze
set_hero_luck_morale X Y
- ustawia szczęście X i morale Y dla zaznaczonego bohatera. Przykład: set_hero_luck_morale 5 3
add_exp #
- dodaje punkty doświadczenia dla zaznaczonego bohatera, za # podaj wartość
show_player_money #
- szpiegujesz przeciwnika ile ma pieniędzy, przykład: show_player_money 2, gdzie 2 to numer przeciwnika
show_hero_mp
- pokazuje ilość ruchów zaznaczonego bohatera
@Win()
- wygrałeś misję
@Loose()
- przegrałeś misję

Umiejętności.

SKILL_LOGISTICS  -1
SKILL_WAR_MACHINES - 2
SKILL_LEARNING - 3
SKILL_LEADERSHIP - 4
SKILL_LUCK - 5
SKILL_OFFENCE - 6
SKILL_DEFENCE - 7
SKILL_SORCERY - 8
SKILL_DESTRUCTIVE_MAGIC - 9
SKILL_DARK_MAGIC - 10
SKILL_LIGHT_MAGIC - 11
SKILL_SUMMONING_MAGIC - 12
SKILL_TRAINING - 13
SKILL_GATING - 14
SKILL_NECROMANCY - 15
SKILL_AVENGER - 16
SKILL_ARTIFICIER - 17
SKILL_INVOCATION - 18

Aktywowanie

PERK_PATHFINDING - 19
PERK_SCOUTING - 20
PERK_NAVIGATION - 21
PERK_FIRST_AID - 22
PERK_BALLISTA - 23
PERK_CATAPULT - 24
PERK_INTELLIGENCE - 25
PERK_SCHOLAR - 26
PERK_EAGLE_EYE - 27
PERK_RECRUITMENT - 28
PERK_ESTATES - 29
PERK_DIPLOMACY - 30
PERK_RESISTANCE - 31
PERK_LUCKY_STRIKE - 32
PERK_FORTUNATE_ADVENTURER  -33
PERK_TACTICS - 34
PERK_ARCHERY - 35
PERK_FRENZY - 36
PERK_PROTECTION - 37
PERK_EVASION - 38
PERK_TOUGHNESS - 39
PERK_MYSTICISM - 40
PERK_WISDOM - 41
PERK_ARCANE_TRAINING - 42
PERK_MASTER_OF_ICE - 43
PERK_MASTER_OF_FIRE - 44
PERK_MASTER_OF_LIGHTNINGS - 45
PERK_MASTER_OF_CURSES - 46
PERK_MASTER_OF_MIND - 47
PERK_MASTER_OF_SICKNESS - 48
PERK_MASTER_OF_BLESSING - 49
PERK_MASTER_OF_ABJURATION - 50
PERK_MASTER_OF_WRATH - 51
PERK_MASTER_OF_QUAKES - 52
PERK_MASTER_OF_CREATURES - 53
PERK_MASTER_OF_ANIMATION - 54
PERK_HOLY_CHARGE - 55
PERK_PRAYER - 56
PERK_EXPERT_TRAINER - 57
PERK_CONSUME_CORPSE - 58
PERK_DEMONIC_FIRE - 59
PERK_DEMONIC_STRIKE - 60
PERK_RAISE_ARCHERS - 61
PERK_NO_REST_FOR_THE_WICKED - 62
PERK_DEATH_SCREAM - 63
PERK_MULTISHOT - 64
PERK_SNIPE_DEAD - 65
PERK_IMBUE_ARROW - 66
PERK_MAGIC_BOND - 67
PERK_MELT_ARTIFACT - 68
PERK_MAGIC_MIRROR - 69
PERK_EMPOWERED_SPELLS - 70
PERK_DARK_RITUAL - 71
PERK_ELEMENTAL_VISION - 72

Zdolności

KNIGHT_FEAT_ROAD_HOME - 73
KNIGHT_FEAT_TRIPLE_BALLISTA - 74
KNIGHT_FEAT_ENCOURAGE -75
KNIGHT_FEAT_RETRIBUTION - 76
KNIGHT_FEAT_HOLD_GROUND - 77
KNIGHT_FEAT_GUARDIAN_ANGEL - 78
KNIGHT_FEAT_STUDENT_AWARD - 79
KNIGHT_FEAT_GRAIL_VISION - 80
KNIGHT_FEAT_CASTER_CERTIFICATE - 81
KNIGHT_FEAT_ANCIENT_SMITHY - 82
KNIGHT_FEAT_PARIAH - 83
KNIGHT_FEAT_ELEMENTAL_BALANCE - 84
KNIGHT_FEAT_ABSOLUTE_CHARGE - 85
DEMON_FEAT_QUICK_GATING - 86
DEMON_FEAT_MASTER_OF_SECRETS - 87
DEMON_FEAT_TRIPLE_CATAPULT - 88
DEMON_FEAT_GATING_MASTERY - 89
DEMON_FEAT_CRITICAL_GATING - 90
DEMON_FEAT_CRITICAL_STRIKE - 91
DEMON_FEAT_DEMONIC_RETALIATION - 92
DEMON_FEAT_EXPLODING_CORPSES - 93
DEMON_FEAT_DEMONIC_FLAME - 94
DEMON_FEAT_WEAKENING_STRIKE - 95
DEMON_FEAT_FIRE_PROTECTION - 96
DEMON_FEAT_FIRE_AFFINITY - 97
DEMON_FEAT_ABSOLUTE_GATING - 98
NECROMANCER_FEAT_DEATH_TREAD - 99
NECROMANCER_FEAT_LAST_AID - 100
NECROMANCER_FEAT_LORD_OF_UNDEAD - 101
NECROMANCER_FEAT_HERALD_OF_DEATH - 102
NECROMANCER_FEAT_DEAD_LUCK - 103
NECROMANCER_FEAT_CHILLING_STEEL - 104
NECROMANCER_FEAT_CHILLING_BONES - 105
NECROMANCER_FEAT_SPELLPROOF_BONES - 106
NECROMANCER_FEAT_DEADLY_COLD - 107
NECROMANCER_FEAT_SPIRIT_LINK - 108
NECROMANCER_FEAT_TWILIGHT - 109
NECROMANCER_FEAT_HAUNT_MINE - 110
NECROMANCER_FEAT_ABSOLUTE_FEAR - 111
RANGER_FEAT_DISGUISE_AND_RECKON - 112
RANGER_FEAT_IMBUE_BALLISTA - 113
RANGER_FEAT_CUNNING_OF_THE_WOODS - 114
RANGER_FEAT_FOREST_GUARD_EMBLEM - 115
RANGER_FEAT_ELVEN_LUCK - 116
RANGER_FEAT_FOREST_RAGE - 117
RANGER_FEAT_LAST_STAND - 118
RANGER_FEAT_INSIGHTS - 119
RANGER_FEAT_SUN_FIRE - 120
RANGER_FEAT_SOIL_BURN - 121
RANGER_FEAT_STORM_WIND - 122
RANGER_FEAT_FOG_VEIL - 123
RANGER_FEAT_ABSOLUTE_LUCK - 124
WIZARD_FEAT_MARCH_OF_THE_MACHINES - 125
WIZARD_FEAT_REMOTE_CONTROL - 126
WIZARD_FEAT_ACADEMY_AWARD - 127
WIZARD_FEAT_ARTIFICIAL_GLORY - 128
WIZARD_FEAT_SPOILS_OF_WAR - 129
WIZARD_FEAT_WILDFIRE - 130
WIZARD_FEAT_SEAL_OF_PROTECTION - 131
WIZARD_FEAT_COUNTERSPELL - 132
WIZARD_FEAT_MAGIC_CUSHION - 133
WIZARD_FEAT_SUPRESS_DARK - 134
WIZARD_FEAT_SUPRESS_LIGHT - 135
WIZARD_FEAT_UNSUMMON - 136
WIZARD_FEAT_ABSOLUTE_WIZARDY - 137
WARLOCK_FEAT_TELEPORT_ASSAULT - 138
WARLOCK_FEAT_SHAKE_GROUND - 139
WARLOCK_FEAT_DARK_REVELATION - 140
WARLOCK_FEAT_FAST_AND_FURIOUS - 141
WARLOCK_FEAT_LUCKY_SPELLS - 142
WARLOCK_FEAT_POWER_OF_HASTE - 143
WARLOCK_FEAT_POWER_OF_STONE - 144
WARLOCK_FEAT_CHAOTIC_SPELLS - 145
WARLOCK_FEAT_SECRETS_OF_DESTRUCTION - 146
WARLOCK_FEAT_PAYBACK - 147
WARLOCK_FEAT_ELITE_CASTERS - 148
WARLOCK_FEAT_ELEMENTAL_OVERKILL - 149
WARLOCK_FEAT_ABSOLUTE_CHAINS - 150

Dzikie Hordy

show_hero_mp
– pokazuje ile pozostało nam ruchu
show_player_money
– pokazuje złoża gracza
add_army
– daje jednostki bohaterowi
add_money
– daje określona ilość złórz
add_gold
– daje złoto
add_exp
– dodaje doświadczenie
add_skill
– dodaje zdolność
add_all_spells
– dodaje wszystkie zaklęcia
set_hero_luck_morale
– określa morale i szczęście bohatera

Heroes of Might and Magic VI


Givemebrain
-otrzymujesz 100 jednostek
lolzmiwamakerz
- przegrywasz misje
CTRL+F1
: Dodaje złoto
CTRL+F2
: Dodaje drewno
CTRL+F3
: Dodaje rudę żelaza
CTRL+F4
: Dodaje kryształy

Na ekranie bitwy, po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na danej jednostce
CTRL+F5
: Dodaje 10 jednostek do składu oddziału
CTRL+F6
: Dodaje 100 jednostek do składu oddziału
CTRL+F7
: Dodaje 1000 jednostek do składu oddziału
CTRL+F8
: Dodaje 10000 exp
CTRL+F9
: Dodaje 100000 exp
                                                                                                                                Regman | Niedozwolony | Kaczor.                                                               
Odpowiedz
#2

[PC] Kody do Heroes of might and magic 3 - The shadow of death
Wciśnij [TAB] w trakcie gry i wpisz: 

nwcagents - Black knights 
nwclotsofguns - Wszystkie machiny wojenne 
nwcneo - Level +1 
nwctrinity - Archangels 
nwcfollowthewhiterabbit - Szczęście 
nwcnebuchadnezzar - Nieograniczona ilość ruchów 
nwcmorpheus - Max. morale 
nwcoracle - Odkrywa [puzzle map] 

nwcwhatisthematrix - Odkrywa mapę świata 
nwcignoranceisbliss - Ukrywa mapę świata 
nwctheconstruct - Dostajesz 100000 złota i po 100 każdego surowca 
nwcbluepill - Przegrywasz grę 
nwcredpill - Wygrywasz grę 
nwcthereisnospoon - Dostajesz 999 mana i wszystkie czary 
nwczion - Wszystkie budynki 
nwcphisherprice - Zmienia kolory w grze
Odpowiedz
#3

[PC] Kody do Heroes of might and magic 3
W czasie gry naciśnij TAB i wpisz kody: 

nwconlyamodel - wszystkie budowle w obrębie zamku 
nwcsirrobin - cóż, dostajemy po krzyżu 
nwctrojanrabbit - wygrywamy! 
nwcavertingoureyes - dostajesz 35 archaniołów 
nwcantioch - ballista, tent i amunicja 
nwcigotbetter - skok o jeden level doświadczenia dla bohatera 
nwccastleanthrax - bohater ma większe szczęście 

nwccoconuts - nieskończona ilość pkt. ruchu 
nwcmuchrejoicing - maksymalne morale 
nwcalreadygotone - widzisz ciekawe rzeczy na mapie 
nwcgeneraldirection - widzisz całą mapę 
nwcshrubbery - teraz nie ma problemów z surowcami 
nwctim - cała magia i 999 pkt. spell points 
nwcfleshwound - masz Death Knights 
nwcphisherprice - jaśniejsze kolory
Odpowiedz
#4

[PC] Kody do Heroes of might and magic 5
Pamiętaj o zrobieniu kopi zapasowej pliku przed modyfikacją. 

Aby użyć kodów w grze, najpierw musisz aktywować konsolę. 
Aby to zrobić znajdź i otwórz w Notatniku plik: 
autoexec.cfg 
Zlokalizujesz go w katalogu gry, w podkatalogu profiles. 
Dodaj do pliku autoexec.cfg jako ostatnią linię: 

setvar dev_console_password = schwinge-des-todes 

Końcówka pliku powinna po modyfikacji wyglądać tak: 

//============================== 
// Startup 
mainmenu 
setvar dev_console_password = schwinge-des-todes 
Podczas gry naciśnij klawisz [~] aby przywołać konsolę. Wpisz w niej poniższe kody: 

add_all_spells - zaznaczony bohater może używać wszystkich czarów 

add_gold # - dostajesz ilość złota, za # podaj wartość (np. 10000 

add_money # - dostajesz pieniądze, za # podaj wartość (np. 10000. Dodatkowo gdy wpiszesz ten kod, podana przez Ciebie wartość zostanie pomnożona o 1000 sztabek złota 

clear_money - zabiera Ci wszystkie złoża złota i pieniądze 

set_hero_luck_morale X Y - ustawia szczęście X i morale Y dla zaznaczonego bohatera. Przykład: set_hero_luck_morale 5 3 

add_exp # - dodaje punkty doświadczenia dla zaznaczonego bohatera, za # podaj wartość

show_player_money # - szpiegujesz przeciwnika ile ma pieniędzy, przykład: show_player_money 2, gdzie 2 to numer przeciwnika 

show_hero_mp - pokazuje ilość ruchów zaznaczonego bohatera 

@Win() - wygrałeś misję 

@Loose() - przegrałeś misję 
Ustawienie zręczności: 

Wpisz w konsoli: 
add_skill NAME 
lub 
add_skill ID 

aby ustawić poziom umiejętności, aktywowanie, zdolności. Możesz je wpisać jako nazwa (NAME) albo jako identyfikator (ID). 
Przykład: add_skill Sorcery lub add_skill 8, oba kody dadzą ten sam efekt. 

Poniżej przedstawione zostały poszczególne nazwy (NAME) i odpowiadające im identyfikatory (ID), które można użyć w tym kodzie. 

Umiejętności: 

SKILL_LOGISTICS - 1 
SKILL_WAR_MACHINES - 2 
SKILL_LEARNING - 3 
SKILL_LEADERSHIP - 4 
SKILL_LUCK - 5 
SKILL_OFFENCE - 6 
SKILL_DEFENCE - 7 
SKILL_SORCERY - 8 
SKILL_DESTRUCTIVE_MAGIC - 9 
SKILL_DARK_MAGIC - 10 
SKILL_LIGHT_MAGIC - 11 
SKILL_SUMMONING_MAGIC - 12 
SKILL_TRAINING - 13 
SKILL_GATING - 14 
SKILL_NECROMANCY - 15 
SKILL_AVENGER - 16 
SKILL_ARTIFICIER - 17 
SKILL_INVOCATION - 18 
Aktywowanie: 

PERK_PATHFINDING - 19 
PERK_SCOUTING - 20 
PERK_NAVIGATION - 21 
PERK_FIRST_AID - 22 
PERK_BALLISTA - 23 
PERK_CATAPULT - 24 
PERK_INTELLIGENCE - 25 
PERK_SCHOLAR - 26 
PERK_EAGLE_EYE - 27 
PERK_RECRUITMENT - 28 
PERK_ESTATES - 29 
PERK_DIPLOMACY - 30 
PERK_RESISTANCE - 31 
PERK_LUCKY_STRIKE - 32 
PERK_FORTUNATE_ADVENTURER - 33 
PERK_TACTICS - 34 
PERK_ARCHERY - 35 
PERK_FRENZY - 36 
PERK_PROTECTION - 37 
PERK_EVASION - 38 
PERK_TOUGHNESS - 39 
PERK_MYSTICISM - 40 
PERK_WISDOM - 41 
PERK_ARCANE_TRAINING - 42 
PERK_MASTER_OF_ICE - 43 
PERK_MASTER_OF_FIRE - 44 
PERK_MASTER_OF_LIGHTNINGS - 45 
PERK_MASTER_OF_CURSES - 46 
PERK_MASTER_OF_MIND - 47 

PERK_MASTER_OF_SICKNESS - 48 
PERK_MASTER_OF_BLESSING - 49 
PERK_MASTER_OF_ABJURATION - 50 
PERK_MASTER_OF_WRATH - 51 
PERK_MASTER_OF_QUAKES - 52 
PERK_MASTER_OF_CREATURES - 53 
PERK_MASTER_OF_ANIMATION - 54 
PERK_HOLY_CHARGE - 55 
PERK_PRAYER - 56 
PERK_EXPERT_TRAINER - 57 
PERK_CONSUME_CORPSE - 58 
PERK_DEMONIC_FIRE - 59 
PERK_DEMONIC_STRIKE - 60 
PERK_RAISE_ARCHERS - 61 
PERK_NO_REST_FOR_THE_WICKED - 62 
PERK_DEATH_SCREAM - 63 
PERK_MULTISHOT - 64 
PERK_SNIPE_DEAD - 65 
PERK_IMBUE_ARROW - 66 
PERK_MAGIC_BOND - 67 
PERK_MELT_ARTIFACT - 68 
PERK_MAGIC_MIRROR - 69 
PERK_EMPOWERED_SPELLS - 70 
PERK_DARK_RITUAL - 71 
PERK_ELEMENTAL_VISION - 72 
Zdolności: 

KNIGHT_FEAT_ROAD_HOME - 73 
KNIGHT_FEAT_TRIPLE_BALLISTA - 74 
KNIGHT_FEAT_ENCOURAGE - 75 
KNIGHT_FEAT_RETRIBUTION - 76 
KNIGHT_FEAT_HOLD_GROUND - 77 
KNIGHT_FEAT_GUARDIAN_ANGEL - 78 
KNIGHT_FEAT_STUDENT_AWARD - 79 
KNIGHT_FEAT_GRAIL_VISION - 80 
KNIGHT_FEAT_CASTER_CERTIFICATE - 81 
KNIGHT_FEAT_ANCIENT_SMITHY - 82 
KNIGHT_FEAT_PARIAH - 83 
KNIGHT_FEAT_ELEMENTAL_BALANCE - 84 
KNIGHT_FEAT_ABSOLUTE_CHARGE - 85 
DEMON_FEAT_QUICK_GATING - 86 
DEMON_FEAT_MASTER_OF_SECRETS - 87 
DEMON_FEAT_TRIPLE_CATAPULT - 88 
DEMON_FEAT_GATING_MASTERY - 89 
DEMON_FEAT_CRITICAL_GATING - 90 
DEMON_FEAT_CRITICAL_STRIKE - 91 
DEMON_FEAT_DEMONIC_RETALIATION - 92 
DEMON_FEAT_EXPLODING_CORPSES - 93 
DEMON_FEAT_DEMONIC_FLAME - 94 
DEMON_FEAT_WEAKENING_STRIKE - 95 
DEMON_FEAT_FIRE_PROTECTION - 96 
DEMON_FEAT_FIRE_AFFINITY - 97 
DEMON_FEAT_ABSOLUTE_GATING - 98 
NECROMANCER_FEAT_DEATH_TREAD - 99 
NECROMANCER_FEAT_LAST_AID - 100 
NECROMANCER_FEAT_LORD_OF_UNDEAD - 101 
NECROMANCER_FEAT_HERALD_OF_DEATH - 102 
NECROMANCER_FEAT_DEAD_LUCK - 103 
NECROMANCER_FEAT_CHILLING_STEEL - 104 
NECROMANCER_FEAT_CHILLING_BONES - 105 
NECROMANCER_FEAT_SPELLPROOF_BONES - 106 
NECROMANCER_FEAT_DEADLY_COLD - 107 
NECROMANCER_FEAT_SPIRIT_LINK - 108 
NECROMANCER_FEAT_TWILIGHT - 109 
NECROMANCER_FEAT_HAUNT_MINE - 110 
NECROMANCER_FEAT_ABSOLUTE_FEAR - 111 
RANGER_FEAT_DISGUISE_AND_RECKON - 112 
RANGER_FEAT_IMBUE_BALLISTA - 113 
RANGER_FEAT_CUNNING_OF_THE_WOODS - 114 
RANGER_FEAT_FOREST_GUARD_EMBLEM - 115 
RANGER_FEAT_ELVEN_LUCK - 116 
RANGER_FEAT_FOREST_RAGE - 117 
RANGER_FEAT_LAST_STAND - 118 
RANGER_FEAT_INSIGHTS - 119 
RANGER_FEAT_SUN_FIRE - 120 
RANGER_FEAT_SOIL_BURN - 121 
RANGER_FEAT_STORM_WIND - 122 
RANGER_FEAT_FOG_VEIL - 123 
RANGER_FEAT_ABSOLUTE_LUCK - 124 
WIZARD_FEAT_MARCH_OF_THE_MACHINES - 125 
WIZARD_FEAT_REMOTE_CONTROL - 126 
WIZARD_FEAT_ACADEMY_AWARD - 127 
WIZARD_FEAT_ARTIFICIAL_GLORY - 128 
WIZARD_FEAT_SPOILS_OF_WAR - 129 
WIZARD_FEAT_WILDFIRE - 130 
WIZARD_FEAT_SEAL_OF_PROTECTION - 131 
WIZARD_FEAT_COUNTERSPELL - 132 
WIZARD_FEAT_MAGIC_CUSHION - 133 
WIZARD_FEAT_SUPRESS_DARK - 134 
WIZARD_FEAT_SUPRESS_LIGHT - 135 
WIZARD_FEAT_UNSUMMON - 136 
WIZARD_FEAT_ABSOLUTE_WIZARDY - 137 
WARLOCK_FEAT_TELEPORT_ASSAULT - 138 
WARLOCK_FEAT_SHAKE_GROUND - 139 
WARLOCK_FEAT_DARK_REVELATION - 140 
WARLOCK_FEAT_FAST_AND_FURIOUS - 141 
WARLOCK_FEAT_LUCKY_SPELLS - 142 
WARLOCK_FEAT_POWER_OF_HASTE - 143 
WARLOCK_FEAT_POWER_OF_STONE - 144 
WARLOCK_FEAT_CHAOTIC_SPELLS - 145 
WARLOCK_FEAT_SECRETS_OF_DESTRUCTION - 146 
WARLOCK_FEAT_PAYBACK - 147 
WARLOCK_FEAT_ELITE_CASTERS - 148 
WARLOCK_FEAT_ELEMENTAL_OVERKILL - 149 
WARLOCK_FEAT_ABSOLUTE_CHAINS - 150 
Odpowiedz
#5

Kody do Heroes IV
Podczas gry naciśnij i puść Tab - na środku ekranu pojawi się kursor, następnie wpisznwc i jeden z poniższych kodów, np. nwcMorePizza. Zatwierdź naciskając Enter i gotowe.
Kody można wpisywać "różnymi" literami np. MorePizza lub morepizza oraz MOREPIZZA ponieważ nie ma to znaczenia na działanie kodu.

Kody ogólne:

MorePizza - aktualnemu graczowi daje 200 000 sztuk złota i po 300 reszty surowców;

150MilesLimit - aktywnej armii gracza daje 10 000 punktów ruchu;

Nibelungenlied - aktywnej armii gracza daje artefakt: "Większy Pierścieą Negacji";

EtTuBrute - aktywnej armii gracza daje artefakt: "Sztylet Rozpaczy Tytana";

Isis - aktywnemu bohaterowi daje wszystkie czary, tzn. bohaterowi natury wszystkie czary magii natury, bohaterowi śmierci wszystkie czary magii śmierci itd.;

Thoth - aktywnemu bohaterowi daje awans na nowy poziom doświadczenia;

Athena - otwiera specjalne menu i daje możliwość wyboru aktywnemu bohaterowi nowej umiejętności;

Ares - wygrywasz walkę (należy wpisać na polu walki);

Achilles - przegrywasz walkę (należy wpisać na polu walki);

Morris - bohater zamienia się w "beatelsa" z gitarą i ... - no właśnie przekonajcie się sami.Polecam! :-)(należy wpisać na polu walki gdy ruch ma bohater);

OldMan - bohater zamienia się w ... - więcej nie powiem, przekonajcie się sami.Polecam! :-)(należy wpisać na polu walki gdy ruch ma bohater);

CityOfTroy - losowo buduje wszystkie budynki w mieście (należy wpisać w mieście);

Prometheus - odsłania całą mapę i "rozwiewa" mgły wojny - zaciemnianie się odkrytego terenu, powtórne wpisanie przywraca wszystko;

Sphinx - odsłania wszystkie puzzle układanki (normalnie odsłaniane są przez odwiedzanie wyroczni);

Valhalla - aktualny gracz wygrywa scenariusz;

Ragnarok - aktualny gracz przegrywa scenariusz;

GoSolo - automatyczna gra - nie można zatrzymać (przynajmniej ja nie mogłem :-( );

Hephaestus - wywołuje okno wyboru nowego scenariusza;

Excalibur - robi "zrzut ekranu" całej mapy w formie zdjęcia (.bmp) i umieszcza w katalogu z grą pod nazwą entire_map.


Kody na jednostki:
Każdy z kodów musi być wpisywany po zaznaczeniu armii do której mają dojść dane jednostki, za każdym wpisaniem poszczególnego kodu zawsze dochodzi po 5 jednostek (pamiętaj o poprzedzeniu każdego kodu Tab'em i nwc).

Fenrir - wilki;

DoYouSmellBrownies - rusałki;

FixMyShoes - elfy;

TheLast - jednorożce;

Ra - feniksy;

KingMinos - minotaury;

Xanthus - zmory;

Fafnir - czarne smoki;

SevenLittleGuys - krasnoludy;

Merlin - madzy;

Cronus - tytani;

Tristram - krzyżowcy;

Lancelot - czempioni;

Ryslaw - anioły;

Grah - wampiry;

Hades - diabły;

Valkyries - ogrzy magowie;

Grendel - behemoty;

UnderTheBridge - trole;

Poseidon - potwory morskie.



Pamiętaj, że korzystając z kodów po zakończeniu któregokolwiek scenariusza bądź kampanii nie będziemy mogli się podpisać swoim imieniem/nickiem jako Ci, którzy go ukończyli. Pojawi się automatyczny wpis jako Oszust
Posiadane Legendy:Maexxna - Zdobyta podczas wyjścia NaxxramasKing Mukla - Zdobyty 17.07.2014Old Murk-Eye - Zdobyty 19.09.2014Lorewalker Cho - Zdobyty 8.11.2014 
Odpowiedz


Podobne wątki
  [PC] Kody do Elemental - War of magic Started by Guest
0 Replies - 265 Views
20.09.2014 13:42
Ostatni post: Guest
  Poradnik Kody Do Magic Carpet Started by Guest
1 Replies - 345 Views
12.08.2012 00:44
Ostatni post: DanioCS
  Poradnik Kody do Magic Carpet 2 Started by Guest
0 Replies - 238 Views
31.05.2012 14:56
Ostatni post: Guest



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .