Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

Poradnik Yasuo - Pokutnik

#1

[TUT]Yasuo - Pokutnik

Yasuo to zdeterminowany człowiek, sprawny szermierz, który posługuje się wiatrem, aby powalić przeciwników. Ten niegdyś dumny wojownik został zniesławiony przez fałszywe oskarżenie i zmuszony do desperackiej walki o przetrwanie. Mając cały świat przeciwko sobie, zrobi wszystko, aby odnaleźć winnego i odzyskać honor.

Niegdyś utalentowany uczeń w słynnej ioniańskiej szkole miecza, Yasuo był jedynym uczniem ze swojego pokolenia, któremu udało się opanować legendarną technikę wiatru. Wielu uważało, że pisane mu wielkie czyny. Jednakże jego los uległ zmianie, gdy Noxus dokonał inwazji. Yasuo otrzymał zadanie ochrony członka ioniańskiej starszyzny, lecz naiwnie wierząc, że jego ostrze może poczynić różnicę, opuścił stanowisko, by dołączyć do walki. Gdy wrócił, członek starszyzny już nie żył.

Zniesławiony Yasuo z własnej woli poddał się, gotów zapłacić za porażkę życiem. Jednakże ku swojemu zdziwieniu został oskarżony nie tylko o opuszczenie stanowiska, ale też o samo morderstwo. Zdezorientowany i przepełniony winą wiedział, że zabójca pozostanie bezkarny, jeżeli czegoś nie zrobi. Yasuo wzniósł miecz przeciw szkole i wywalczył sobie wolność, wiedząc, że zdrada zwróci przeciw niemu cała Ionię. Po raz pierwszy w swoim życiu pozostał sam. Wyruszył na poszukiwania mordercy członka starszyzny.

Yasuo spędził następne kilka lat, wędrując po świecie i szukając jakichkolwiek wskazówek, które mogłyby doprowadzić go do mordercy. Przez cały ten czas był bez przerwy ścigany przez byłych sojuszników i zmuszony do walki na śmierć i życie. Jego misja popychała go do przodu, dopóki nie natrafił na swojego najstraszniejszego przeciwnika – własnego brata, Yone.

Związani kodeksem honorowym, obaj wojownicy pokłonili się i sięgnęli po miecze. W ciszy krążyli wokół siebie w świetle księżyca. Gdy wreszcie ruszyli na siebie, Yone nie mógł równać się z Yasuem. Pojedynczy błysk stali pozbawił jego brata życia. Yasuo upuścił broń i podbiegł do brata.

Przepełniony bólem zapragnął wiedzieć, jak pobratymcy mogli uznać go za winnego. Yone przemówił: „Starszy został zabity przez technikę wiatru. Kto inny mógł to być?”. Yasuo nagle pojął, dlaczego został oskarżony. Wyznał swoją niewinność po raz kolejny i błagał swego brata o wybaczenie. Łzy płynęły po twarzy Yasua, gdy brat zmarł w jego ramionach.

Yasuo pochował Yone'a w blasku wschodzącego słońca, ale nie miał czasu go opłakiwać. Niedługo nadejdą inni. Słowa brata nadały Yasuo nowy cel; teraz miał wskazówkę, która mogła doprowadzić go do mordercy. Składając przysięgę, zebrał swoje rzeczy i patrząc ostatni raz na grób Yone'a, wyruszył, popychany wiatrem.

„Historia miecza jest spisana krwią.”

-- Yasuo

RUNY

[Obrazek: vpwaki.jpg]

SPECJALIZACJE

[Obrazek: 63y6vc.jpg]

O ile jeszcze Nasze specjalizacje wyglądają normalnie, to w runkach koniecznie musimy posiadać LIFESTEAL i CRIT. To dam nam przewagę na linii w porządkowej fazie lanowania.

UMIEJĘTNOŚCI

1. Zawsze grę zaczynamy z E. Jest to umiejętność, która - można powiedzieć - stackuje Nasze obrażenia do 2. O co chodzi? Dashujemy przez miniony, auto-atakujemy przeciwnika, dashujemy przez niego, auto-atakujemy ponownie, wracamy do miejsca startu, używając E. Dzięki temu, zadajemy największe obrażenia.

2. Drugą umiejętnością, na której będziemy chcieli się skupić to Nasze Q. W tym momencie harrasowanie przeciwnika wygląda nieco inaczej. Dashujemy przez miniony, używamy Q + auto-atak, dashujemy przez przeciwnika, auto-atak + Q, dashujemy z powrotem do miejsca startu.

3. W, nasza ściana, jeden punkt dajemy na 3 lvl, a potem rozwijamy - gdy Nasze poprzednie umiejętności - tj. nie zostaną do końca rozwinięte.

PRZEDMIOTY

1. Pierwszy powrót powinien być w 10 minucie, kiedy będziemy mieli około 100 farmy i 1/0. Wtedy stać nas na kupienie STATIKK SHIV.

2. Jeżeli Nasz powrót będzie nieco wcześniej, składamy CUTLASS BILGEWATER. Następnie STATIKK SHIV.

3. Generalnie, grę powinniśmy zacząć z DORAN'S BLADE + HEALTH POTION. Z Naszych run, będziemy mieli 5% LIFESTEAL.

4. Dążymy do BLADE OF THE RUINED KING.

5. INFINITY EDGE.

6. Ostatnie dwa przedmioty, powinny być składane, w zależności od sytuacji, która panuje w przeciwnej drużynie. Tzn. albo kupujemy MRARMOR. Polecam złożyć GUARDIAN ANGEL jeżeli, w MID GAME zdobędziemy lekkiego feeda, ten item da nam niesamowita przewagę w LATE GAME.

COMBO

Yasuo jest bardzo mobilną postacią, ale co za tym idzie, także bardzo squishy. Nasze combo musi być wykonywane bardzo szybko, sprawnie i bezbłędnie. W TF musimy czekać na odpowiedni moment.

Jeżeli użyliśmy Naszego dwa razy, za trzecim razem podrzuci przeciwnika. W tym momencie, powinniśmy użyć przez miniony, użyć go po raz kolejny przez carry przeciwnika, odpalić - w tym momencie podrzucamy wroga - używamy i wykańczamy go Naszym przebiciem pancerza, które wzrasta, po umiejętności końcowej. Nie chciałbym Wam tłumaczyć Wszystkiego, bo niektóre zagrania sam opatentowałem i ich nie zdradzę Big grin

Jeżeli chcecie wiedzieć więcej, zapraszam do obejrzenia tego materiału.



Na koniec dodam, że Yasuo jest moim main'em. Zagrałem nim prawie 200 gier rankingowych z czego 60% wygrałem. KDA utrzymałem na poziomie 3.0. Oczywiście, jeżeli zacząłbym grać w LoL'a teraz, moje statystyki wyglądały by o wiele lepiej. Czemu? Swoją przygodę z League of Legends, zacząłem w przedsezonie 4. Wtedy skupiłem się tylko i wyłącznie na grach rankingowych. (Trafiłem do brązu V, aktualnie jestem na poziomie gold/silver). Później dopiero wziąłem się za normale. Zagrałem ich 50 - właśnie Yasuo - wygrałem 75%. utrzymałem KDA na poziomie 4.0 - jest różnica? 

Mam nadzieję, że ten skromny tutorial pomoże Wam nieco w grze tą postacią! Smile

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I’m not sure about th’universe!
Odpowiedz


Podobne wątki
30.09.2014 17:47
Ostatni post: Amiiko



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .