Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam! |
Poradnik Wojownik Mental - porady dla początkujących gry wojem mentalem |
Wojownik Mental - porady dla początkujących gry wojem mentalemHey Hi HelloZnacie mnie już z poradników metin2 czyli "Gdzie expic" i "Jak zrobic absk'i ". W tym poradniku chcę napisać dla osób zaczynających grę mentalem. Wojownik Mocy Umysłu (Mental- z jęz. ang. ciało)- w przeciwienstwie do bodego, który kieruję się siła, mental jest odwrotnością i rozwijamy w maxymalną obrone czyli deff'a.Mental także potrafi jak wojownik body osiągnąć dużo wartość ataku (dmg) dzięki potężnym atakom skilli. Jak rozwijać statystyki aby od samego początku byc dobrym? To bardzo proste. Ale zaczniemy może jakie sa? <ul class="bbcol decimal"> [*]Witalność [*]Inteligencja, [*]Siła, [*]Źręczność. </ul> Aby jak najlepiej wypaść mentalem robimy po kolei statystyki tak: <ul class="bbc"> [*]Zaczynamy od PŻ czyli Witalność (WIT), [*]Później zaczynamy od ataku (SIŁ), [*]Na 3 miejscu jest źręczność (ŹRĘ), [*]I na ostatku inteligencja. </ul> Kolejnym ważnym elementem, ktore posiada mental to skille bardzo mocne. Skille jakie posiada Mental: <ul class="bbc"> [*]Duchowe Uderzenie- najmocniejszy skill i najlepszy do ataku, [*] [*] [*]Walniecie- drugi najsilniejszy i najmocniejszy skill do ataku, [*] [*] [*]Uderzenie Miecza- najsłabszy skill, ktory omdlewa przeciwnika, [*] [*] [*]Tąpniecie- mocniejszy od uderzenia, ktory może także omdlić, [*] [*]Silne Ciało- najlepszy atut mentala, dzięki niemu dodaje nam deffa lecz nietylko! jeżeli mamy ten skill na G czy P nie ma szans aby nas odrzuciło. [*] </ul> Tak samo jak w statystykach aby najlepiej nam się grało oraz przy Expie/bossach/PvP umiejętności dodajemy po kolei: <ul class="bbc"> [*]Silne Ciało, [*]Duchowe Uderzenie, [*]Walnięcie, [*]Tąpniecie, [*]Uderzenie Miecza. </ul> To teraz napiszę pozytywne oraz negatywne strony mentala w PvP oraz Expie: PvP pozytywne: <ul class="bbc"> [*]Mocne skille takie jak np. duchowe, [*]Wysoka ilość punktów obrony, [*]Duża ilość punktów PŻ (życia), [*]Małe użycie potków podczas expa, [*]Nie odbija podczas PvP jeżeli mamy Silne Ciało na G czy P, </ul> Negatywne: <ul class="bbc"> [*]Wolna w ataku jak i poruszania się, [*]Niskie DMG z broni, </ul> Exp/bossy pozytywne: <ul class="bbc"> [*]Dużo deffa różniąc się od bodego (w grocie mental słaby bo deffa mało tam działa jedynie pro bonki), [*]Nie odpycha dzieki Silnemu, [*]O wiele więcej można wźiąść spota, [*]Malo zabiera potków, </ul> Negatywne: <ul class="bbc"> [*]Słaby atak, [*]Wolny w ataku i szybkości . </ul> Moja rola zakończyła się teraz tylko musicie podjąć decyzję czy chcecie grać wojownikiem mentalem. Sam polecam, ponieważ gram nim często. Proszę o komentowanie.Poradnik sam zrobiłem swoim sposobem każde kopiowanie, ktore chcecie tylko za moją zgodą. <ul class="bbc"> [*] </ul> Test Moderator Metin2- 17.03.2012r | Moderator Działu Metin2- 04.04.2012 | Moderator Globalny- 20.06.2012r. [Poradnik] dla początkujących gry wojem mentalemStatki to chyba 2:1 jak sie nie myle ...User | VIP | Spamer | Mistrz
Zapraszam daj suba to Cie nie boli! A ja dam lajka
[Poradnik] dla początkujących gry wojem mentalemJa pisalam jak ja robilemTest Moderator Metin2- 17.03.2012r | Moderator Działu Metin2- 04.04.2012 | Moderator Globalny- 20.06.2012r. [Poradnik] dla początkujących gry wojem mentalemFajnie fajnie wykonane.Widze ss z google Super Temat.Like
l ex Moderator Minecraftl Arcymistrz l
[Poradnik] dla początkujących gry wojem mentalemNie nie sam pisalem nie martw sieTest Moderator Metin2- 17.03.2012r | Moderator Działu Metin2- 04.04.2012 | Moderator Globalny- 20.06.2012r. [Poradnik] dla początkujących gry wojem mentalemWidać że sam pisał..trochę odrzuca składnia zdań;/Ale fajnie że sam pisałeś a nie jak 95% tutów z forum-kopiuj/wklej[Poradnik] dla początkujących gry wojem mentalemDzieki kazda ocena sie liczyTest Moderator Metin2- 17.03.2012r | Moderator Działu Metin2- 04.04.2012 | Moderator Globalny- 20.06.2012r. [Poradnik] dla początkujących gry wojem mentalemCytat:Widać że sam pisał..trochę odrzuca składnia zdań;/Ale fajnie że sam pisałeś a nie jak 95% tutów z forum-kopiuj/wklejnom fajnie ty tylko tak piszesz we wszystkich komentarzach.
l ex Moderator Minecraftl Arcymistrz l
[Poradnik] dla początkujących gry wojem mentalemNiektórym może się przydać.Like[Poradnik] dla początkujących gry wojem mentalemDziekuje i za to, ze sie podobaTest Moderator Metin2- 17.03.2012r | Moderator Działu Metin2- 04.04.2012 | Moderator Globalny- 20.06.2012r. [Poradnik] dla początkujących gry wojem mentalemCytat:nom fajnie ty tylko tak piszesz we wszystkich komentarzach.Bo twoje wszystkie są kopiowane....Niedługo napiszesz tuta jak odpalić Metina?Reporty poszły... [Poradnik] dla początkujących gry wojem mentalemNo, No piękny, estetyczy tucik, zawierający ogólną prawdę o woju mentalu. Myślę, że się nad nim napracowałeś[Poradnik] dla początkujących gry wojem mentalemDzięki nom troche nad nim siedziałemTest Moderator Metin2- 17.03.2012r | Moderator Działu Metin2- 04.04.2012 | Moderator Globalny- 20.06.2012r. [Poradnik] Wojownik MentalTrochę o wojowniku mentalu: Wojownik mental to profesja, która też wśród graczy jest dość często brana. Jak się dobrze rozwinie to i dobra jest w pvp i pvm, chodź głównie profesja "mental" jest do expa, ponieważ mamy dobry skill, który dodaje nam dużą ilość obrony co daje nam przewagę w expie. Są i minusy tej postaci, ale to potem je napiszę. Ku nie są drogie jak na bodego, ale zawsze coś tam kosztują - wiadomo. Postać ta nie jest zbytnio dynamiczna, ponieważ nie posiada tzw. berka który dodaje szybkość biegania i szybkość ataku. Trochę o jego skillach: [*]Duchowe uderzenie - bardzo silny skill, jest on najlepszym skillem mentala do pvp, który zadaje bardzo wysokie dmg. [*]Tąpnięcie - jeden z lepszych skillów mentala, które przydatne są do expa, bije on wszystkich przeciwników w koło + może omdleć ich. [*]Uderzenie miecza - skill głównie do pvp i na bossy, omdlewa przeciwnika i zadaje jako takie dmg. [*]Walnięcie - bardzo dobry skill głównie do pvp chodź w pvm też się przyda, bo bije kilka przeciwników jak wszystkie skille mentala. [*]Silne ciało - to już jeden z podstawowych skilli mentala dodaje nam on bardzo dużo obrony, a minusem jego jest to, że zmniejsza szybkość biegania. Buildy do statystyk i do skilli: Statystyki: 2 STR -> 1 PŻ Skile: Silne ciało -> Duchowe uderzenie -> Walnięcie -> Tąpnięcie -> Uderzenie miecza lub: Silne ciało -> Tąpnięcie -> Duchowe uderzenie -> Walnięcie -> Uderzenie miecza Plusy i minusy mentala: [*]postać ma bardzo dużo defa [*]ku nie są tak drogie jak na bodego [*]bardzo dobra postać do expa [*]bardzo duże dmg ze skilli [*]postać dobra do expa z konia z 2ręką [*]postać jest wolna, wolno bije, wolno biega z silnym ciałem [Poradnik] Wojownik MentalTak jak z bodym. Poradnik krótko zwięźle i dobrze napisany. Myślę, że się niektórym przyda !Nie jestem najlepszym trenerem na świecie, ale lepszego ode mnie nie ma ~ Jose Mourinho CHUNO||THE HAPPY ONE|Lider Promotorów|
[Poradnik] Wojownik MentalJest już taki poradnik mojego autorstwa<iframe src="http://good-games.pl/topic/2355-poradnik-dla-poczatkujacych-gry-wojem-mentalem/?do=embed" frameborder="0" data-embedcontent></iframe>Test Moderator Metin2- 17.03.2012r | Moderator Działu Metin2- 04.04.2012 | Moderator Globalny- 20.06.2012r. Wojownik MentalSiema . W tym poradniku opiszę Wojownika Mentala .
Zapraszam do lektury
1.
Skille Exp :
1. Silne Ciało
2. Tąpnięcie
3. Duchowe Uderzenie
4. Walnięcie
5. Uderzenie Miecza
PvP :
1. Silne Ciało
2. Duchowe Uderzenie
3. Walnięcie
4. Tąpnięcie
5. Uderzenie Miecza
2.
Budowa Postaci Posługujemy się bulidem 2:1 PŻ:Siła
3.
Exp 1-3 - Dzikie psy
4-6 - Wilki
7-10 - Nieb. Wilki i Dziki
11-13 - Czerw.Dziki
13-16 - Misie o/
17-20 - Tygrysy
21 - 23 - Zaprzysiężone
24-28 - Dzikusy
29-32 - Początek Orków
33 - 38 - BO w pt (z Kozikami/FMSem)
39-42 - BO samemu
43 - 45 - Ezoty / Pustynia
46 - 58 - Loch Pająków v1
59 - 65 - Loch Pająków v2
66 - 70 - Red Las
71 - 88 - Atlantyda v1
89-105 Atlantyda v2
4.
Technika PvP : - Silne Ciało
- Start PvP
- Uderzenie Miecza
- Duchowe Uderzenie
- Tąpnięcie
- Walnięcie
Przeciwnik powinien paść
5.
EQ na 30 lvl - RIB +7/8/9
- Tygrysia Zbroja +9 z KD Obrony +2
- Żelazny Hełmn +8/9
- Bojowa Tarcza +9
- Reszta EQ na +6/7
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
19.07.2013 06:37
Ostatni post: DominiC |
|||||
27.05.2013 12:08
Ostatni post: Label |
|||||
24.05.2013 20:05
Ostatni post: Label |
|||||
06.04.2013 16:10
Ostatni post: NemoQeco |
|||||
24.02.2013 01:19
Ostatni post: SezameO |
|||||
09.02.2013 02:23
Ostatni post: Laysik |
|||||
03.09.2012 18:00
Ostatni post: WirujacySmok |
|||||
21.07.2012 17:42
Ostatni post: WirujacySmok |
|||||
21.07.2012 01:04
Ostatni post: KoxuPL |
|||||
10.04.2012 09:53
Ostatni post: Zitaki |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |