Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

Templariusz by ziomm

#1

Templariusz by ziomm

Templariusz


Witam

Pierwsze co robimy to zadajemy sobie pytanie " Czy zamierzamy grać na globalu ( Lastchaos PL) czy na prywatnym serverze? "

Informacje:


1.Kim jest Templariusz

2.Zalety i wady Templariusza

3.Specjalizacja  co i jak ?

4.Sety

5.Wepy

6.Biżuteria(acc

7.Umiejętności pasywne

8. Umiejętności aktywne

 

 

1.



Templariusz jest drugą a zarazem słabszą profesją Rycerza . Postać ta posiada mało ataku (offa) co z tym idzie ciężko i monotonnie się nią expi . Duży plus templariusza to duża ilość obrony (deffa). Postać służy zazwyczaj do ściągania potworów na siebie ( lurowania mobów ) a także do dawania innym graczą w grupie ( party)  zaklęć ( bufów ) które umilają i ułatwiają im grę .

Templariusz jest to profesja ukierunkowana do walk w drużynie i przeciwko potworom. Nie sprawdza się w ogóle w walkach na arenie i PvP. Pomimo teoretycznie wysokiej obrony praktycznie każda postać walcząca na odległość pokonuje templariusza bez problemów. Jeśli chcesz bawić się na arenie to zdecydowanie odradzam templariusza. Jeśli chodzi o walkę z potworami to tu sytuacja tez nie wygląda za ciekawie, wprawdzie templariusz jest w stanie otrzymać się przy życiu podczas walki z wieloma przeciwnikami na raz, ale przeciwnicy walczący magią już sprawiają spore problemy. Walka templariuszem jest monotonna, obrażenia jakie zadaje nie należą do wysokich co sprowadza się do o wiele dłuższego czasu spędzonego na zabiciu jednego przeciwnika. Na tym polu paladyn moim zdaniem również lepszy jest niż templariusz. Obrona nieznacznie niższa niż u templariusza jest wynagrodzona naprawdę wysokimi obrażeniami jakie zadaje. Różnica widoczna jest dopiero wtedy jak paladynowi skończy się mana, która idzie u niego w zastraszającym tempie. Gra templariuszem jest więc dla ludzi spokojnych nie lubiących pośpiechu i nie ciągnących do PvP.Jakie umiejętności sprawdzają się dla templariusza? Jednym słowem praktycznie wszystkie. Templariusz powinien korzystać z każdej opcji zwiększającej mu statystyki.

2.



Zalety Templariusza:
  • Duża ilość buffów grupowych
  • Duża ilość deffa
  • Posiada dwa ogłuszenia
  • Przydatny do lurowania

Wady Templariusza:
  • Mała ilość ataku
  • Speed ataku też mały ( głównie global )
  • Brak mocnych skilli atakujących
  • Nudny ( dla niektórych)
  • Brak skilli  obszarowych

3.



Złoto :11.296.000.000

Umiejętności aktywne templariusza : 44.967 PU

Umiejętności pasywne templariusza :21.729 PU

Umiejętności templariusza: 66.696 PU

Umiejętności templariusza i rycerza : 69.823 PU

Umiejętności templariusza i rycerza + rzemiosło: 75.694 PU

( Jest to zestaw zapotrzebowania pu do 165 lvl )

Templariusz posługuje się mieczem ,który posiada mniejsze obrażenia niż miecze.Lecz posiada też tarczę ,która daje mu dodatkową ilość obrony.Templariusz jest został stworzony do gry w grupie .Templariusz jest przeznaczony dla osób cierpliwych ,powolne zdobywanie doświadczenia i punktów umiejętności to prawdziwe wyzwanie.

4.



W przypadku templariusza nie potrzebuje zbyt dużego plusu w secie lecz warto skupić uwagę nad wepem . Na małych lvl wep wystarczy + 4 po wbiciu 20 lvl dostaje się broń eventową +15 .Od 73 lvl bronie mają dodatkowe pieczęcie które można odkryć za pomocą lupy. Osobiście polecam aby w secie były pieczęcie z unikami ( najlepiej g5e lub b5e ) W wepie dla mnie powinna się znaleść pieczęć z atakiem czyli b4 /b5 /b6

BONUSY NA ULEPSZONEJ ZBROI :

+6-7 daje +250-500 udźwigu na część zbroi
+8-9 daje +10 do fizycznej obrony na część zbroi
+10-11 daje +10 do magicznej obrony na część zbroi
+12-14 daje Podwyższone unikanie (dokładna wartość nieznana)
+15 daje +100 do fizycznej obrony na część zbroi, +50 do magicznej obrony na część zbroi

Oczywiście każdy plus to większa obrona

Sety specjalne:

[Obrazek: attachment.php?aid=719]

5.



Im większy plus broni tym szybciej zabija się moby Templariusz wymaga największego plusa broni

W broni o ataku fizycznym najważniejsza jest ilość ataku

[Obrazek: attachment.php?aid=719]

Broń powyżej 73 lvl ma kilka opcji : [Obrazek: attachment.php?aid=719]

Templariusz  miecz sprawiedliwość zielony z 5 pieczęciami z celnością, albo miecz niebieski Geniusz z 6 pieczęciami w tym abs many, albo miecz  niebieski Przetrwanie z 6 pieczęciami w tym abs życia. Jaką broń wybierzemy zależy między innymi od tego jaką posiadamy biżuterię (Jeśli mamy w biżuterii dużo celności to można wybrać Geniusza lub Przetrwanie. Jeśli mamy zestaw absów, to lepiej zainwestować w miecz sprawiedliwość z celnością)  Tutaj też wybór uzależniony jest od biżuterii jaką posiadamy.

BONUSY NA ULEPSZONEJ BRONI

+6-7 daje +4 do magii
+8-9 daje +2 metry do zasięgu
+10-11 Podwyższa szansę na wykonanie krytycznego ciosu.
+12-14 Podwyższa szansę na wykonanie śmiertelnego ciosu.
+15 daje +50 do magii

Broń specjalna :

[Obrazek: attachment.php?aid=719]

6.



Warto mieć w magazynie lub w plecaku kilka rodzajów biżuterii, by tworzyć z nich odpowiednie zestawy w zależności od sytuacji. Biżuteria, która posiada opcje odpowiednie dla naszej postaci to w szczególności: specjalny łańcuch rycerza  (do 35lv) i ACC, kamień cienia.Wprawdzie gra templariuszem  polega przede wszystkim na walce oko w oko z mobem , Jako że templariusz posiada dużą ilość deffa nie potrzeba aż tak dużej ilości apsorbacji HP Wystarczy mu 10%  lecz dla  wygody, by jak najmniej używać potek many i życia możemy kupić więcej acc z abs hp . Oczywiście bardzo często ratują też naszą postać przed zaliczeniem przysłowiowej gleby =D. Niestety markowa biżuteria do tanich nie należy, jednak można na początku używać zamienników. Wprawdzie mają gorsze parametry, ale lepsze mieć coś niż grać bez biżuterii, lub z biżuterią nie dla naszej postaci.

Ściąga:
Unikanie = 1 unikanie z bliska + 1 unikanie na odległość + 1 unikanie magii
[*]Unikanie z bliska i unikanie na odległość = szansa na uniknięcie fizycznego ataku
[*]Unikanie magii = szansa na uniknięcie magicznego ataku
Obrona (B,D,M) = 1 obrona z bliska + 1 obrona na odległość + 1 obrona magiczna
[*]Obrona = 1 obrona z bliska + 1 obrona na odległość
Szkody (B,D,M) = 1 szkody z bliska + 1 szkody na odległość + 1 szkody magiczne
[*]Szkody = 1 szkody z bliska + 1 szkody na odległość
Celność (B,D,M) = 1 celność z bliska + 1 celność na odległość + 1 celność magiczna
[*]Celność = 1 celność z bliska + 1 celność na odległość
[*]Celność magiczna = 1 celność magiczna
Siła = podwyższa szkody u tytana i rycerza
Zwinność = podwyższa szkody u szelmy i uzdrowicielki (podklasa: strzelec)
Inteligencja = podwyższa szkody u czarodziejki, zaklinacza i uzdrowicielki (podklasa: kleryk)
Kondycja = podwyższa życie i manę

Standardowa biżuteria  - [Obrazek: attachment.php?aid=719]

Biżuteria z Raid Bossów - [Obrazek: attachment.php?aid=719]

Biżuteria z Grobowca Theosa - [Obrazek: attachment.php?aid=719]

Biżuteria z Monster  Combo - [Obrazek: attachment.php?aid=719]

Biżuteria uczniowska  - [Obrazek: attachment.php?aid=719]

Biżuteria z Alvitar - [Obrazek: attachment.php?aid=719]

Biżuteria z Kombinatora - [Obrazek: attachment.php?aid=719]

Biżuteria z ItemShop -[Obrazek: attachment.php?aid=719]

Biżuteria z Klubu Chaosu - [Obrazek: attachment.php?aid=719]

7.



[Obrazek: gw32h32.jpg]  Tarcza Wiary - bez zastanowienia każdy poziom, podnosi obronę fizyczną o całkiem przyzwoite wartości.

[Obrazek: gw32h32.jpg]  Mądra Obrona 2 - tak jak wyżej.

[Obrazek: gw32h32.jpg]  Rycerskość - podnosić do oporu, jest to jedna z nielicznych umiejętności podwyższających atak templariusza.

[Obrazek: gw32h32.jpg]  Antymagia - również każdy dostępny poziom, podnosi obronę magiczną co w przypadku templariusza znaczy dość wiele.

[Obrazek: gw32h32.jpg]  Perfekcja - każdy poziom, podnosi atak fizyczny wprawdzie o dość małe wartości ale każdy punkt w przypadku templariusza jest na wagę złota.

[Obrazek: gw32h32.jpg]  Błogosławiony Atak - jak wyżej.

[Obrazek: gw32h32.jpg]  Duchowa odporność  - każdy dostępny poziom, zwiększa unikanie magii co jest bardzo potrzebne.

[Obrazek: gw32h32.png]  Rycerska kondycja - Podnosi kondycje na stałe o 10

[Obrazek: gw32h32.png]  Krytyczność  - Podwyższa na stałe wykonanie krytycznego ciosu

[Obrazek: gw32h32.png]  Śmiertelność - Podnosi na stałe wykonanie śmiertelnego ciosu

8.



[Obrazek: gw32h32.jpg]  Ochrona - zwiększa obronę fizyczną zarówno templariuszowi jak i członkom grupy. Bardzo przydatne więc warto mieć na najwyższym poziomie.

[Obrazek: gw32h32.jpg]  Współczucie - przekazuje część obrażeń jakie otrzymuje gracz na którego została rzucona ta umiejętność na naszego templariusza. Moim zdaniem przydatne w grze drużynowej, chociaż moje uzdrowicielki marudzą że wtedy muszą leczyć mnie. Osobiście polecam na maksymalnym poziomie, ale nie jest to umiejętność niezbędna.

[Obrazek: gw32h32h.jpg]  Telekineza - jedna z ciekawszych zdolności templariusza. Przyciąga przeciwnika do nas, zarówno potwory jak i graczy (tylko jeśli mamy włączone PvP). Uwaga: po rzuceniu zdolności zarówno przeciwnik jak i templariusz tracą cel i muszą go namierzyć ponownie. Polecam na maksymalnym poziomie. Często za jej pomocą ratowałem życie członkom drużyny.

[Obrazek: gw32h32.png]  Blask Zwycięstwa  - Buff dzięki któremu istnieje szansa na przerzucenie części otrzymanej szkody na przeciwnika. Regeneracja umiejętności: 10 min.

[Obrazek: gw32h32s.jpg]  Ogłuszenie Tarczą 2 - jedna z najistotniejszych umiejętności templariusza. O wiele bardziej skuteczna wersja podstawowego ogłuszania rycerza. Dzięki temu templariusz dysponuje dwoma niezależnymi ogłuszeniami. Mała szansa powodzenia w przypadku dużych uników przeciwnika bądź o wiele wyższego poziomu. Umiejętność niezbędna na maksymalnym poziomie.

[Obrazek: gw32h32.jpg]  Baller - Zdolność zwiększa atak członkom grupy. Działa tylko jeśli jego działaniem objęte są co najmniej dwie osoby. Warto szczególnie jeśli mamy zamiar często działać w grupie. Osobiście polecam maksymalny poziom.

[Obrazek: gw32h32.jpg]  Rozdarta Zbroja 2 - zmniejsza obronę przeciwnika. Przydatne szczególnie że jest o wiele silniejsza niż jej podstawowa wersja. Polecam maksymalizować.

[Obrazek: gw32h32.jpg]  Złamana Broń 2 - zmniejsza atak przeciwnika. Warto szczególnie, że zadaje także dość spore obrażenia. Maksymalizować poziom.

[Obrazek: gw32h32.jpg] Magiczna Blokada 2 - jedyna umiejętność templariusza, która zadaje poważne szkody, a przy okazji zmniejsza obronę. Bez dyskusji brać każdy poziom.

[Obrazek: gw32h32r.jpg]  Prowokacja - odwraca uwagę potworów od ich celów i zmusza do ataku na templariusza, zmniejsza przy okazji ich obronę ale równocześnie powiększa ich atak. Przydatne jeśli walczymy w grupie i zaczyna się robić ciężko. Nie jest to umiejętność obowiązkowa. Jeśli lubicie walczyć w grupie to bywa przydatne.

[Obrazek: gw32h35.jpg]  Cios Tarczą - osobiście nie mam tej umiejętności ponieważ nie doszedłem jeszcze do 102 poziomu, który jest wymagany, Sądząc z opisu jest to umiejętność, która templariusz musi mieć. Zadaje duże obrażenia.

[Obrazek: gw32h32.png]  Postawa Obronna - zwiększa obronę fizyczną ale zmniejsza szybkość ruchów. Jak wyżej. Nie mam ale uważam że należy mieć szczególnie że zwiększa obronę całkiem sporo.

[Obrazek: gw32h32.png]  Aura Obronna - kosztowne. Zwiększa obronę członków grupy. Nie wiem czy się opłaca ze względu na wysokie koszta a nieadekwatnym w sumie efektem.

[Obrazek: gw32h32.png]  Szyderstwo - "Kieruje wściekłość wroga na Ciebie". Regeneracja umiejętności: 1 min.

[Obrazek: gw32h32.png]  Kopniak - Silny atak. Regeneracja umiejętności: 1 min.

[Obrazek: gw36h35.jpg]  Gracja - Wszyscy członkowie grupy otrzymują ochronę blokującą szkody w 100% 3x w ciągu minuty. Nie działa casting. Cooldown 30 min.

[Obrazek: gw32h32.png]  Moc Templariusza - Przywołuje potężną broń wspomagającą w walce. Wielka tarcza pojawia się obok postaci. W jej pobliżu wszyscy członkowie grupy korzystają ze specjalnego błogosławieństwa, podwyższającego wartości (rodzaj buffu odnawiającego się co kilka sekund, znikającego, gdy postać oddali się poza zasięg). Znika po określonym czasie lub gdy przywołująca postać oddali się zbyt daleko (poza radar). Regeneracja umiejętności: 10 minut. Czas trwania: 6 minut.

Myślę że poradnik przejrzysty Grafikę dodam gdy tylko będę mógł

[Obrazek: b_350_20_0C74E3_0C74E3_FFFFFF_000000.png]
[Obrazek: attachment.php?aid=716]
Odpowiedz
#2

Templariusz by ziomm
I kolejny tutorial, który nie ma sensu. WSZYSTKO JEST TUTAJ www.polski-lastchaos.wetpaint.com
[Obrazek: attachment.php?aid=719]` Mistrz Minecraft & Last Chaos.& Szukam sygnaturki.
Odpowiedz
#3

Templariusz by ziomm

Poradnik został przerobiony Smile

Jutro zostanie dodana grafika Smile

[Obrazek: b_350_20_0C74E3_0C74E3_FFFFFF_000000.png]
[Obrazek: attachment.php?aid=716]
Odpowiedz


Podobne wątki
  Poradnik Punkty Umiejętności By Ziomm Started by ziomm
6 Replies - 433 Views
18.04.2013 16:03
Ostatni post: ziomm
  Poradnik Stoisko Handlowe By Ziomm Started by ziomm
2 Replies - 343 Views
18.04.2013 15:59
Ostatni post: ziomm
  TuT Strzelec by ziomm Started by ziomm
12 Replies - 981 Views
16.04.2013 19:18
Ostatni post: SlodkaJakMiod
  Poradnik Założenie Konta Gas By Ziomm Started by ziomm
0 Replies - 249 Views
16.04.2013 17:58
Ostatni post: ziomm
  Poradnik Czarodziejka by ziomm Started by ziomm
19 Replies - 3 798 Views
15.04.2013 16:36
Ostatni post: SlodkaJakMiod



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .