Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

Ogłoszenie: Regulamin lokalny działu - zanim napiszesz na forum

Regulamin lokalny działu - zanim napiszesz na forum

  1. Regulamin globalny Good Games obowiązuje nas także w tym dziale. http://good-games.pl/Regulamin-Globalny_209111-t
  2. Bezwzględny zakaz spamowania w dziale. Czynność ta będzie karana ostrzeżeniem w wysokości 5%. 
  3. Zakaz zakładania tematów offtopic, czyli nie związanych z tematem działu. W rażących przypadkach ostrzeżenie 5%.
  4. W tematach wypowiadamy się z kulturą i szacunkiem.
  5. Treści obraźliwe,wulgarne i erotyczne i obrażające jakąkolwiek religię są tu surowo zabronione.
  6. Nazwa wątku (temat) powiniena zawierać krótki opis jego zawartości i być przejrzysta, czyli:"Jak przejść misję 15 ?" a nie " Pomocy !! " 
  7. Nie offtopujemy - Trzymamy się tego co jest  określone w temacie wątku na forum.
  8. Staramy się pisać tematy w odpowiednich działach. Na przykład: Polimorfia- podstawa, czyli dział "Poradniki" : Prezentacja Vabile MT2, czyli dział Prezentacje Serwerów.
  9. Zanim umieścisz swój temat przejrzyj odpowiedni dział czy czasem już temat nie istnieje, każdy duplikowany temat zostanie automatycznie połączony z już istniejącym tematem.
  10. Po pomyłce zgłaszamy się do kogoś z ekipy o przeniesienie tematu.
  11. Staramy się pisać dłuższe odpowiedzi. Posty typu " Fajny tut leci like ", " Masz like ", "Beka xd", "jaki idiota" +5% warn.
  12. Zakaz kłótni, tzw. flamewar, czyli wojny na bluzgi pomiędzy graczami. Uczestnicy takiej kłótni będą karani warnem. Kłótnie można zgłosić moderatorowi naciskając przycisk "Zgłoszenie posta".Wszelkie kłótnie które wystąpią w temacie proszę nie rozwiązywać ich w wątku, bo on do tego nie służy a Nas nie interesuję o co poszedł spór, dlatego też proszę rozwiązywać go po za forum, wszelkie rozwiązywanie kłótni w dziale lub temacie użytkownicy sporu będą ukarani
  13.  Za nieuzasadnione bawienie się zgłoszeniami (opcja Raportuj) będziemy karać punktami ostrzeżeń.
  14. Licząc na pomoc naszych specjalistów, bądź cierpliwy i nie pisz chaotycznie, a na pewno ktoś odwdzięczy się tym samym.
  15. Wpisy na forum mają być z sensem, lanie wody nikogo nie interesuje.
  16. Jeśli jesteś zadowolony z odpowiedzi, którą uzyskałeś na forum możesz podziękować klikając łapkę w górę (punkt reputacji).
  17. Zakaz podawania linków stron internetowych lub for o tematyce identycznej do Good-Games.pl
  18. Zakaz przeszkadzania ludziom z teamu strony w wykonywaniu obowiązków.
  19. Całkowity zakaz podszywania się pod członków ekipy Good Games i pod innych użytkowników forum. Zakaz zabawy w moderatora działu. (Kara - 5%)
  20. Jeżeli w temacie została udzielona prawidłowa odpowiedź nie wypowiadamy się. Wystarczy jeden post o tym samym.
  21. Należy trzymać się tematu dyskusji.
  22. Zakaz wstawiania plików z trojanami będzie egzekwowany bezwzględnie. Każdy plik wstawiony na stronę powinien mieć skan wirusowy ze strony [Obrazek: attachment.php?aid=719]  lub [Obrazek: attachment.php?aid=719]  lub zrzut ekranu z programu antywirusowego na komputerze potwierdzający brak infekcji. Wyjątkiem są pliki z oficjalnych stron produktu.
  23. Kiedy moderator zwróci uwagę na brak skanu autor wątku ma 12h na uzupełnienie.
  24. Tylko moderator może żądać dodania skanu, czy zmiany zrzutów ekranu. Za bezsensowne napisanie przez użytkownika "Proszę użyć generatora"(ponieważ nie jest obowiązkowe używanie) ostrzeżenie 5%.
  25.  Plik musi być dostępny do pobrania dla użytkownika forum bezpłatnie. Zakaz dodawania downloadu na serwisy na których można zarabiać.
  26. Moderatorzy używają koloru + kursywy, w przypadku edycji posta innego użytkownika. Użytkownik może używać kolorów, ale nie wolno podszywać się pod członków administracji. Za takie działanie przewidziana jest sankcja.
  27. Na forum pisz czytelnie, nie powiększaj do kolosalnych rozmiarów czcionek, nie pisz we wszystkich kolorach tęczy.
  28. Umieszczając skopiowany z Internetu poradnik lub pracę bez zgody autora (rippując) zgadzasz się na otrzymanie 5% ostrzeżeń i usunięcie owego tematu.
  29. Zakaz plagiatu. Jeśli podobny wpis znajdzie się na innych stronach poza forum oraz nie został napisany przez autora temat zostanie uzupełniony linkiem do oryginalnej treści lub w rażących przypadkach, usunięty.
  30.  Nie wolno ukrywać linków do stron za pośrednictwem, których zarabiamy. Reflink musi być podany jawnie.
  31. Zakaz proszenia o nabicie reflinków bądź like'ów.
  32. Każdy autor tematu jest zobowiązany używać opcji "Zgłoś" w przypadku, gdy widzimy, że użytkownik łamie regulamin w jego temacie.
  33. Używamy opcji szukaj. Jeden temat w zupełności wystarcza.
  34. Jeżeli jest temat przeznaczony do pewnej funkcji np. "zapisy na wspólna gre" nie tworzymy osobnego tematu tylko piszemy w tym który został stworzony w tym celu.
  35. Problemy związane z grą zamieszczamy w ogólnym dziale gry, dodając do nazwy tematu krótki opis zawartości i odpowiedni prefiks.
  36. Jeżeli dany dział - forum gry zawiera poddział "Reklamy serwerów", to reklamy serwerów należy umieszczać tylko w tym poddziale.
  37. Każdy serwer rozumiany jako domena lub adres ip i port może mieć tylko jeden wątek na forum. Wielokrotne wątki będą kasowane lub łączone.
  38. Umieszczamy jedynie reklamy serwerów, które są online. Każda prezentacja serwerów offline w momencie publikacji zostanie usunięta.
  39. Do każdej prezentacji jak i zapowiedzi serwera dodajemy dopisek "Dla Good-Games.pl"
  40. Jeśli temat jest ważny, może zostać przypięty na górze przez Moderatora.
  41. Jeśli napisałeś poradnik, i stworzyłeś go sam - wtedy możesz poprosić o zmniejszenie ilości punktów ostrzeżeń.
  42. Zakaz zamieszczania konkursów typu "Daj suba i łapke w góre" ponieważ za zwyczaj są one fałszywe i osoby które je tworzą nie dadzą wam obiecanej nagrody. Konkursy może organizować tylko moderator i administrator.
  43. Zakaz próśb o zhackowanie jakiegoś serwera czy zniszczenie portali internetowych.
  44. Odświeżanie tematów dozwolone raz na 24h.
  45. Zabronione jest powielanie odpowiedzi.(Nie dotyczy odświeżania).
  46. Zamiast pisania wpis pod wpisem (podwójny wpis) możesz użyć opcji edytuj.
  47. Zakazane jest odświeżania tematów nieswojego autorstwa
  48. Powielanie tematów jest równe z warnem lub w ostateczności blokadą pisania na 24h.
  49. Tematy zostają zamykane na prośbę  autora lub gdy naruszają zasady forum.
  50. Użytkownik któremu zamknięto temat ma prawo dowiedzieć się dlaczego
  51. Piszemy poprawnie po polsku.
  52. Nie floodujemy (np: Cool Angel Big grin Shy Exclamation Exclamation Exclamation )
  53. Piszemy w odpowiednich działach
  54. Nieznajomość regulaminu nie czyni Cię bezkarnym. Nieznajomość regulaminu nie wpływa na wysokość kary.
  55. Moderator nie ma zawsze racji. Jeśli uważasz, że się pomylił i chcesz wyjaśnić sytuację prosimy o kontakt

    na pw z danym moderatorem. Jeśli jest brak porozumienia prosimy o kontakt
    z Global moderatorem lub Administratorem.

  56. Regulamin może w każdej chwili ulec zmianie, ale będzie o tym jasna informacja.
Pisząc wątek możesz użyć następujących przedrostków:

  1. [Poradnik] lub starszy i nie polecany [Tut] - do poradników,
  2. [Video]- poradniki video lub inne filmy video.
  3. [Opis] Opis przejścia poziomu lub fragmentu gry
  4. [Download] - plik lub aplikacja do pobrania i zainstalowania na komputerze lub telefonie.
  5. [News] wiadomości ze świata danej gry.
  6. [Cheat] zawiera kod usprawniający działanie gry.
  7. [Problem]- do problemów,
  8. [Pytanie]- do pytań,
  9. [Dyskusja]- do dyskusji,
  10. [Ciekawostka] - prezentacja ciekawych zjawisk znalezionych w Internecie,
  11. [Premiera] - jeśli dodajemy ogłoszenie o wydarzeniu /evencie,

Handel na forum
Używamy następujących przedrostków
  • [Oferuję] - ogłoszenie sprzedaży / oddania czegoś,
  • [Szukam] - jeśli czegoś szukamy
  • [Wymiana] - jeśli chcemy się czymś wymienić.
W przypadku zakończenia transakcji - należy poinformować o tym w wątku na forum. Zabrania się oceniania przedmiotów podlegających sprzedaży. Tytuł wątku powinien być adekwatny do produktu.


Prezentacja serwerów
Przedrostki używane w prezentacji serwerów

  • [Dedyk], jeśli serwer osiągalny jest w Internecie
  • [Hamachi] jeśli serwer jest dostępny po zainstalowaniu programu VPN Hamachi,
  • [Zapowiedź] zapowiedź serwera, który jeszcze nie działa,
  • [Beta] serwer który jest w trakcie testów i może nie działać prawidłowo przez większość czasu.
Można użyć generatora prezentacji dostępnego [Obrazek: attachment.php?aid=719].
Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .