Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam! |
[Regulamin] Team Speak Good-Games.pl |
|
[Regulamin]Kanały[*]Na serwerze nie krzyczymy do mikrofonu [*]Nie obrażamy się nawzajem, obraza=ban [*]Nie puszczamy muzyki, na kanałach publicznych. [*]Gdy chcemy zagrać/pogadać, wchodzimy na odpowiednie kanały, nie gadamy na Kanale Głównym NIE MA SYGNATURY
[Regulamin]KanałyZatwierdzam ten regulamin
Administrator TS3 | ExMedia Team | ExCoders Team
[Regulamin] Team Speak Good-Games.plUŻYTKOWNICY: 1. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za działania użytkowników na serwerze. 2. Żaden użytkownik nie ma prawa podważać zdania osoby, która należy do administracji. 3.Przebywając na serwerze automatycznie akceptujesz warunki regulaminu. 4. Użytkownik ma zakaz wchodzenia na kanał prywatny innego użytkownika bez jego zgody. 5. Zabrania się skakania po kanałach. 6. Zakaz używania obraźliwych, wulgarnych, rasistowskich nicków i nazw kanałów. Zabrania się również obrażania, w jakikolwiek inny sposób, użytkowników. 7. Na kanały "Pomoc admina" oraz "Chcę kanał" wejdź tylko wtedy, gdy masz konkretny i odpowiedni powód. 8. Zabronione jest nagrywanie rozmów i puszczanie muzyki na kanałach publicznych, które są dostępne dla każdego, oraz na kanałach prywatnych bez zgody właściciela kanału. 9. Zakaz używania jakichkolwiek syntezatorów mowy oraz nadużywania mikrofonu (krzyki, piski, itp). 10. Zabrania się spamowania na serwerze. 11. Osoba zbanowana może odwołać się od bana w odpowiednim dziale na forum ADMINISTRACJA: 1. Administracja ma prawo wchodzić na każdy kanał. 2. Osoby należące do administracji mają prawo ukarać użytkownika, który złamał regulamin banem lub kickiem. 3. Administrator ma prawo wyprosić użytkownika z kanału bez podania konkretnego powodu. 4. Administrator ma zakaz banowania użytkowników bez powodu. 5. Administrator nie może przerzucać innych użytkowników po kanałach bez ich zgody. 7. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili i nie musi o tym informować użytkowników(Raczej będę informował więc spokojnie ). KANAŁY: 1. Każdy użytkownik ma prawo do poproszenia administratora o założenie kanału. 2. Na kanale musi być edytowana data. Po tygodniowym braku jej aktualizacji kanał zostaje usuwany. 3. Na kanale dozwolone są max. 3 pod-kanały. 4. Gdy kanał zostanie usunięty przez administrację można składać prośbę o nowy po upłynięciu tygodnia. 5. Kanał V.I.P jest od 8 użytkowników V.I.P: 1. Użytkownicy V.I.P nie są zwolnieni z pisania dat na swoim kanale. 2. V.I.P to ranga konkursowa lub zasłużenie sobie czymś. |
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
04.06.2019 16:28
Ostatni post: Paulinaaa |
|||||
30.10.2014 10:57
Ostatni post: ikeropoz |
|||||
TS.GOOD-GAMES.PL zmiany i informacje dotyczące forumowego TSa
Started by Marcin
54 Replies - 3 392 Views
14.08.2014 22:34
Ostatni post: Siwy |
|||||
15.09.2013 09:26
Ostatni post: JiVen |
|||||
23.05.2013 22:07
Ostatni post: Argin |
|||||
22.02.2013 14:56
Ostatni post: majtol12 |
|||||
Poradnik Team Speak3- Czyli To Co Powinieneś Wiedzieć(Dla Początkujących)
Started by majtol12
1 Replies - 397 Views
21.02.2013 00:43
Ostatni post: Marcin |
|||||
02.02.2013 23:10
Ostatni post: majtol12 |
|||||
31.01.2013 19:43
Ostatni post: majtol12 |
|||||
27.01.2013 15:50
Ostatni post: majtol12 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |