Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

Poradnik Klasy i Rasy !

#1

[Poradnik] Klasy i Rasy !

Rasy :
Horda / Horde :
Troll :
Dzikie trolle, które zamieszkują liczne wyspy Południowych Mórz, są znane ze swej brutalności i mrocznej magii. Barbarzyńskie i podstępne, trolle pałają nienawiścią wobec wszystkich innych ras.

[/u]Jednak jedno plemię, zostało zmuszone do odrzucenia tych cech, kiedy napotkało na swej drodze orkowskiego wodza, Thralla, i jego potężną Hordę. Trolle z plemienia Mrocznej Włóczni, dawno wygnane z ich prastarego domu w Stranglethorn Vale, zostały niemal zniszczone przez grupę morskich istot – Murloców, ale Thrall i jego Horda uratowali ich. W ramach rekompensaty, wdzięczne trolle postanowiły dołączyć do Hordy.

Dowodzone przez przebiegłego Vol’jina, trolle z plemienia Mrocznej Włóczni, wybudowały swój nowy dom w Durotarze wraz ze swymi orkowymi sojusznikami. Ich wioska, nazwana na cześć poległego wodza, Sen’jina, znajduje się na wschodnim wybrzeżu tej dzikiej, skalistej krainy. Plemię Mrocznej Włóczni również zajmuje dżungle Wysp Echa.

Jako część Hordy, trolle okazują swoją lojalność wobec tauzenów, jednak nie przychodzi im to łatwo wobec przebiegłych Forsaken, gdyż jak wierzą, mogą oni przynieść tylko cierpienie i ból swym sojusznikom.


[*]Lokacja startowa:
Durotar

[*]Stolica:
Orgrimmar

[*]Rasowy wierzchowiec:
Raptor

[*]Dostępne klasy:
Łowca, Mag, Kapłan, Łotrzyk, Szaman, Wojownik, Rycerz Śmierci
Tauren :
Taureni są potężnymi stworzeniami zamieszkującymi trawiaste stepy centralnego Kalimdoru. Żyją, aby służyć naturze, aby zachować równowagę między dzikością świata, a niespokojnymi duchami żywiołów.

[/u]Pomimo swego ogromnego wzrostu i siły, stosunkowo pokojowi taureni prowadzą ciche, plemienne życie. Jednak, kiedy pojawia się konflikt, taureni są zawziętymi przeciwnikami, którzy użyją całej dostępnej im siły, aby zniszczyć ich wroga. Dowodzone przez starego wodza, Cairne’a Bloodhoofa, taureni sprzymierzyli się z orkami podczas inwazji Płonącego Legionu. Te dwie rasy pozostały wiernymi sojusznikami aż do dziś. Tak jak orkowie, taureni starają się ochronić swoją tradycję i szlachetną naturę.


[*]Lokacja startowa:
Mulgore

[*]Stolica:
Thunder Bluff

[*]Rasowy wierzchowiec:
Kodo

[*]Dostępne klasy:
Druid, Łowca, Szaman, Wojownik, Rycerz Śmierci
Orc :
Dzicy, zielonoskórzy orkowie są jedną z najbardziej płodnych ras świata Azeroth. Wiele osób, wierzy, że są oni brutalną, bezmyślną rasą ograbioną z wszelkich oznak człowieczeństwa czy współczucia wobec innych ras.

[/u]Urodzeni w piekielnym świecie Draenor, orkowie zostali sprowadzeni do królestwa Stormwind przez między-wymiarowe wrota znane jako Mroczny Portal i zmuszeni do rozpoczęcia wojny z ludźmi. Pomimo, że niewiele osób zdaje sobie z tego sprawę, niegdyś orkowie tworzyli szlachetne, szamanistyczne społeczeństwo w świecie Draenor. Niestety, dumne orkowe klasny, zostały splugawione przez Płonący Legion i użyte jako marionetki w inwazji Legionu na Azeroth. Orkom udało się jednak zbuntować i uwolnić się spod wpływu ich demonicznych władców. Dowodzone przez młodego wodza, Thralla, orkowie odzyskali swą siłę i honor. Teraz, orkowie są gotowi stanąć do walki, jednak nie celem podboju, ale w obronie swego prawa do przetrwania w nowym świecie.


[*]Lokacja startowa:
Durotar

[*]Stolica:
Orgrimmar

[*]Rasowy wierzchowiec:
Wilk

[*]Dostępne klasy:
Łowca, Łotrzyk, Szaman, Warlock, Wojownik, Rycerz Śmierci
Undead :
Uwolniwszy się spod tyranicznej władzy Króla Lisza, grupa nieumarlych postanowiła walczyć o swą wolność. Znana jako Forsaken, grupa ta jest oddana i służy ich władcy, królowej banshee, Sylvanas Windrunner.

[/u]Ci mroczni wojownicy stworzyli sekretną twierdzę pod ruinami stolicy upadłego królestwa Lordaeron. Umieszczone głęboko pod przeklętym Tirisfal Glades, Undercity jest potężnym bastionem zła. W jego mrocznych zakątkach, wierni Sylvanas nieumarli, z tajnego stowarzyszenia Royal Apothecary, pracują nad stworzeniem nowej plagi - która nie tylko zniszczy znienawidzoną Plagę Króla Lisza, ale również resztę ludzkości. Aby zwiększyć szansę na powodzenie swych planów, Forsaken związali się sojuszem z prymitywnymi i brutalnymi rasami Hordy. Nie czując żadnego oddania wobec swych nowych sojuszników, Forsaken wplątali ich w walkę z ich największym wrogiem - Królem Liszem. Tylko czas pokaże czy uda im się odnieść sukces w tej walce.


[*]Lokacja startowa:
Tirisfal Glades

[*]Stolica:
Undercity

[*]Rasowy wierzchowiec:
Nieumarłe wierzchowce

[*]Dostępne klasy:
Mag, Kapłan, Łotrzyk, Warlock, Wojownik, Rycerz Śmierci
Blood Elf :
Przez niemal siedem tysięcy lat, wysokie elfy żyły w swym magicznym królestwie ukrytym głęboko w lasach północnego Lordaeronu. Jednak pięć lat temu, Plaga nieumarłych zaatakowała Quel’Thalas i niemal zniszczyła całą rasę elfów.

[/u]Dowodzona przez nikczemnego rycerza śmierci Arthasa, nieumarli splugawili mistyczną Studnię Słońca, odcinając pozostałe elf od ich źródła magicznej energii. Pomimo, że rany po tym konflikcie jeszcze się nie zagoiły, elfy zorganizowały się i odbiły większość swych ziem. Nazywając się ‘krwawymi elfami’ postanowili odzyskać potężną moc, którą niegdyś władali. Zainspirowani dowodzącym nimi ukochanym księciem, Kael’thasem Sunstriderem, krwawe elfy poszukują nowych źródeł magicznej mocy i sposobów na ochronę swych ziem przed Plagą.


[*]Lokacja startowa:
Eversong Forest

[*]Stolica:
Silvermoon City

[*]Rasowy wierzchowiec:
Hawkstrider

[*]Dostępne klasy:
Łowca, Mag, Paladyn, Kapłan, Łotrzyk, Warlock, Rycerz Śmierci
Goblins :
Pierwotnie będąca niewolnikami dżunglowych trolli z Wyspy Kezan, rasa goblinów była zmuszona do wydobywania minerału kaja'mite z wulkanicznych stoków Góry Kajaro.

[/u]Trolle korzystały z tego potężnego minerału w swych rytuałach voodoo, jednak wywarł on również niespodziewany wpływ na niewolników, którzy go wydobywali: dzięki kaja'mite, wśród goblinów wykształciły się spryt i inteligencja. Tworząc w ukryciu potężne artefakty dzięki zaawansowanej inżynierii i alchemii, gobliny wkrótce pokonały swych prześladowców i przejęły Kezan jako swój dom. Kopalnie, które niegdyś stanowiły ich więzienie, obóz niewolniczy, oraz siedzibę rebelii, stały się teraz miastem Undermine. Miasto to jest najwspanialszym przykładem niesamowitych, a zarazem nieprzewidywalnych pomysłów goblinów.

Naturalna chciwość goblinów szybko zyskała im miano mistrzów handlu. Książęta Handlowi w czasie Pierwszej Wojny, okazali się być najbystrzejszymi goblinami, którzy widzieli zysk nawet w wojnie. Zgromadzono ogromne fortuny, a Wyspa Kezan stała się głównym portem dla statków handlowych. Jeden z książąt zgodził się użyczyć swych usług Hordzie w czasie Drugiej Wojny. Po jej klęsce, gobliny nauczyły się na błędzie swego kolegi, że ich zyski mogły być dwukrotnie większe, jeśli nie opowiedziałyby się po żadnej ze stron. Pod koniec Trzej Wojny, gobliny zaopatrywały w broń, pojazdy i inne wojenne usługi zarówno Hordę, jak i Przymierze. Nie potrwało to jednak zbyt długo...

Niedawno, gobliny z Kezan na nowo odnalazły wroga w Przymierzu - niespodziewane i nie przynoszące zysków walki z tą frakcją, zmusiły niektórych Książąt Handlowych do porzucenia wygodnej neutralności. Odnowiwszy pakt z dawnym sojusznikiem, gobliny zostały powitane w Hordzie z otwartymi ramionami.

Przymierze /
Alliance :[/u] Worgen :
[/u] Worgeni są rasą dzikich wilczych bestii, których sama nazwa wzbudza strach. Teorie związane z ich historią, różnią się, jednak pochodzenie worgenów, nadal pozostaje tajemnicą...

[/u]Zapiski wskazują, że worgeni kiedyś żyli w Kalimdorze. Ostatnie odkrycia sugerują, że ich pochodzenie może być powiązane z nocnymi elfami i sekretnym stowarzyszeniem druidów z odległej przeszłości Kalimdoru. Jednak dopóki nie pojawią się dowody, ta teoria pozostaje jedynie spekulacją.

Pierwszy opisany przypadek pojawienia się worgenów we Wschodnich Królestwach, datuje się na Trzecią Wojnę, kiedy arcymag Arugal użył tych wilko-podobnych bestii do rozprawienia się z Plagą. Jednak wkrótce broń Arugala obróciła się przeciwko niemu, kiedy klątwa worgenów zaczęła się rozprzestrzeniać wśród mieszkańców, przemieniając zwykłe kobiety i mężczyzn, w przerażające, dzikie bestie.

Arugal zaopiekował się wieloma worgenami i uciekł na dwór Barona Silverlaine, posiadłości znanej teraz jako Shadowfang Keep. Jednak klątwa nie została powstrzymana. Przetrwała na ziemiach Silverpine, a wkrótce dotarła do murów królestwa Gilneas, gdzie osiągnęła poziom pandemii.

Mieszkańcy Gilneas byli uwięzieni, bez szansy na ucieczkę. Zaczęli wycofywać się w głąb odizolowanego królestwa, gdzie udało im się przeżyć w strachu przez dzikimi istotami czyhającymi tuż za barykadami.

Napięcie wśród mieszkańców wkrótce zaczęło eskalować, prowadząc do wojny domowej, która grozi tej szlachetnej nacji jeszcze większą destabilizacją.

Jednak są wśród Gilneańczyków tacy, którzy mają wciąż nadzieję. Wiele osób wierzy, że lekarstwo na klątwę worgenów może istnieć, jednak inni porzucili tą nadzieję, bojąc się, że kiedy barykady padną, ich człowieczeństwo zostanie utracone na zawsze.

Night Elf :
[/u] Skryte nocne elfy, były pierwszą rasą, która przebudziła się w świecie Warcrafta. Te tajemnicze, nieśmiertelne istoty były pierwszymi, które zaczęły studiować magię i pozwoliły jej się rozprzestrzenić po całym świecie, niemal dziesięć tysięcy lat przed wydarzeniami z Warcraft I.

[/u]Lekkomyślne użycie magii przez nocne elfy, przyciągnęło uwagę Płonącego Legionu i spowodowało katastroficzną wojnę między tymi potężnymi rasami. Elfom ledwie udało się wygnać Legion ze świata, jednak ich wspaniały świat został zniszczony i pogrzebany pod powierzchnią wody. Do niedawna, nocne elfy izolowały się od reszty świata i kryły się w cieniu ich świętej góry Hyjal przez wiele tysięcy lat. Inwazja Legionu wyrwała elfy z ich letargu. Teraz odnowiły się ich chęci do kształtowania śwaita, i po raz pierwszy sprzymierzyły się z innymi rasami, aby zapewnić ochronę świata Azeroth. Jako rasa, nocne elfy są zwykle honorowe i prawe, ale również nieufne wobec ‘niższych ras tego świata’. Prowadzą one nocny tryb życia, a ich potężne moce często powodują nieufność wśród ich śmiertelnych sprzymierzeńców.


[*]Lokacja startowa:
Teldrassil

[*]Stolica:
Darnassus

[*]Rasowy wierzchowiec:
Nightsaber

[*]Dostępne klasy:
Druid, Łowca, Kapłan, Łotrzyk, Wojownik, Rycerz Śmierci
Human :
[/u] Ludzie ze Stormwind okazali się bardzo wytrzymałą nacją po przetrwaniu inwazji dzikich orków za czasów Pierwszej Wojny. Podczas Drugiej Wojny, armie Stormwind ruszyły wraz z Przymierzem, aby odbić swój dom.

[/u]Po odniesionym sukcesie w czasie Drugiej Wojny, Stormwind zostało odbudowane, a cywilizacja ludzi po raz kolejny rozkwitła na ziemiach południa. Po niedawnej inwazji Płonącego Legionu – która pozostawiła w ruinie północne królestwo Lordaeron – Stormwind jest ostatnim bastionem ludzkiej cywilizacji. Idąc w ślady legendarnych bohaterów takich jak Sir Lothar, albo Król Llane, obrońcy Stormwind są uważani za najbardziej zawziętych wojowników na tych ziemiach. Stoją oni dumnie na straży honoru i potęgi ludzkości w świecie, który ogarnia mrok.


[*]Lokacja startowa:
Elwynn Forest

[*]Stolica:
Stormwind

[*]Rasowy wierzchowiec:
Koń

[*]Dostępne klasy:
Mag, Paladyn, Kapłan, Łotrzyk, Wojownik, Warlock, Rycerz Śmierci
Dwarf :
[/u] Stoickie krasnoludy z Ironforge są starożytną rasą krzepkich istot, która mieszka pod zaśnieżonymi górami Khaz Modan. Krasnoludy zawsze były skore do sojuszu z ludźmi, lubują się one w rzemiośle wojennym, ale nie stronią również od snucia opowieści.

[/u]W poprzednich latach, krasnoludy rzadko opuszczały bezpieczne mury swych górskich fortec. Jednak, wezwane do walki, staną, aby bronić swych przyjaciół i sojuszników z niesamowitą odwagą i męstwem. W związku z niedawnymi odkryciami, które przedstawiły nowe informacje dotyczące ich pochodzenia, krasnoludy przeszły sporą transformację. Odkrycie to przekonało krasnoludy, że potężni Tytani stworzyli je z kamienia, kiedy świat był jeszcze młody. Uważają oni, że należy wyruszyć na poszukiwania ich tajemniczego dziedzictwa, aby odkryć ukryty plan Tytanów. Do dziś, krasnoludy wysłały swych poszukiwaczy do najdalszych części świata w nadziei, że uda się odkryć prawdę na temat ich przeszłości. Te podróże przyczyniły się do powstania wielu wykopalisk na całym świecie, niektóre z nich służą jako miejsca odpoczynku dla wędrowców, inne zaś stały się miejsce polowań dla przeciwników rasy krasnoludów.


[*]Lokacja startowa:
Dun Morogh

[*]Stolica:

Ironforge

[*]Rasowy wierzchowiec:
Baran

[*]Dostępne klasy:

Łowca, Paladyn, Kapłan, Łotrzyk, Wojownik, Rycerz Śmierci
Gnome :
[/u] Ekscentryczne, często genialne gnomy są jedną z najbardziej osobliwych ras zamieszkujących świat Azeroth. Z ich obsesją do tworzenia nowych, dziwacznych technologii, oraz konstruowania cudów myśli inżynieryjnej, aż dziwne, że przeżyły jakieś gnomy, aby dalej się rozmnażać.

[/u]Zamieszkujące we wspaniałym nowoczesnym mieście Gnomeregan, gnomy handlowały z ich krasnoludzkimi kuzynami z zaśnieżonych szczytów z Dun Morogh. Pomimo, że krasnoludy również znane są ze swojego popędu do nowych technologii i inżynierii – to gnomy dostarczają nowe, wizjonerskie plany większości krasnoludzkich broni i pojazdów parowych.

Gnomy dzielnie służyły Przymierzu podczas Drugiej Wojny, jednak niespodziewanie odmówiły wysłania jakiegokolwiek wsparcia dla swych sojuszników podczas niedawnej inwazji Płonącego Legionu. Mimo, że ich projekty pomogły przechylić szalę przeciwko Legionowi, krasnoludy i ludzie byli zaszokowani decyzją o nie wysłaniu odważnych wojowników i pilotów.

Kiedy wojna się skończyła, Przymierze odkryło przyczynę decyzji gnomów. Okazało się, że antyczna, barbarzyńska rasa powstała z wnętrza ziemi i zaatakowała Gnomeregan. Wiedząc, że priorytetem ich sojuszników jest pokonanie Płonącego Legionu, gnomy zdecydowały się walczyć samotnie. Mimo, że stawały dumnie, aby obronić swe ukochane miasto, Gnomeregan zostało stracone.

Niemal połowa rasy gnomów została wybita podczas upadku Gnomeregan. Ocalałe gnomy postanowiły uciec do krasnoludzkiej twierdzy Ironforge. Po raz kolejny w służbie Przymierzu, gnomy starają się przygotować strategię oraz broń, która pomoże im odbić zniszczone miasto i zbudować nową, wspaniałą przyszłość ich rasy.


[*]Lokacja startowa:
Dun Morogh

[*]Stolica:
Ironforge

[*]Rasowy wierzchowiec:
Mechanostrider

[*]Dostępne klasy:
Mag, Łotrzyk, Warlock, Wojownik, Rycerz Śmierci
Draenei :
[/u] Miesiąc temu, przerażająca eksplozja rozdarła niebo nad północnym Kalimdorem. W tej chwili, potężny statek Exodar spadł z niebios i rozbił się na powierzchni świata Azeroth.

[/u]Uciekłszy z rozbitego świata Outland, szlachetni draenei wykorzystali mechanizm Exodaru, który pozwolił im dotrzeć do bezpiecznego schronienia. Zainspirowani opowieściami o bohaterskim przymierzu, które dumnie przeciwstawiło się potędze Płonącego Legionu, draenei postanowili wspomóc je w walce o swój dom. Chcący chronić wszelkie życie oraz oddając się wierze w Święty Blask, draenei mają nadzieję na zawarcie sojuszu, aby wspólnie walczyć z Płonącym Legionem i zatrzymać jego Płonącą Krucjatę. Uzbrojeni w swą odwagę i niezłomną wiarę w Światłość, draenei pragną dołączyć do Przymierza i poprowadzić je do ich przeznaczenia, które czeka poza światem Azeroth.


[*]Lokacja startowa:
Azuremyst Isle

[*]Stolica:
Exodar

[*]Rasowy wierzchowiec:
Elekk

[*]Dostępne klasy:
Łowca, Mag, Paladyn, Kapłan, Szaman, Wojownik, Rycerz Śmierci
Klasy :
Hunter :
Łowcy są zabójczymi strzelcami, potrafiącymi zabić swych przeciwników z dużego dystansu przy pomocy swych łuków czy strzelb.

[/u]Doskonale odnajdujący się w dziczy, mogą z łatwością wytropić swych przeciwników, oraz zastawić pułapkę, aby zranić i uwięzić swego wroga. Łowcy posiadają również pierwotną więź z bestiami żyjącymi w Azeroth. Mogą je oswoić oraz wyszkolić jako swych lojalnych obrońców. Noszący lekką lub średnią zbroję, łowcy mogą walczyć w zwarciu dwoma orężami u boku swych zwierząt.


[*]Dostępna dla:
Nocne Elfy, Krasnoludy, Orkowie, Taureni, Trolle, Krwawe Elfy,Draenei

[*]Typ:
Zasięgowa klasa zadająca obrażenia

[*]Podstawowe paski:
Życie/Mana

[*]Dostępny rodzaj zbroi:
Cloth, Leather, Mail (od 40 poziomu)

[*]Dostępny rodzaj broni:
Axes, Daggers, Guns, Bows, Crossbows, Fist Weapons, Polearms, Staves, Swords, Thrown, Two-Handed Axes, Two-Handed Swords
Zalety klasy


[*]Może oswajać i kontrolować rozmaite bestie

[*]Potrafi bardzo szybko podróżować dzięki „Aspect of Cheetah” lub przekazać swoją szybkość innym dzięki „Aspect of the Pack”

[*]Ma specjalne uzdolnienia przeciw bestiom

[*]Może używać rozmaitych specjalnych uzdolnień zwierząt

[*]Jest dobry w ściganiu potworów i graczy, którzy uciekają
Wady klasy


[*]Początkowo może nosić jedynie skórzaną zbroję, co czyni Łowcę bardziej podatnego na uszkodzenia od Wojownika, czy Paladyna

[*]Nie może nosić ciężkiej zbroi

[*]Ma tylko kilka uzdolnień w walce wręcz, jest bardziej efektywny w walce z dystansu
Rouge :
Łotrzyk jest klasą korzystającą z lekkiej zbroi, mogącą zadawać ogromne obrażenia seriami swych ataków.

[/u]Są oni mistrzami skrywania się i zabójstwa, przemieszczającymi się obok swych wrogów niezauważeni, atakującymi z cienia, a następnie uciekającymi z pola walki w mgnieniu oka. Mogą oni również tworzyć trucizny, które mogą ranić, lub osłabiać ich przeciwników, zmniejszając ich efektywność w walce. Grupy będą uważały łotrzyka za klasę bardzo przydatną, nie tylko ze względu na ogromne obrażenia, jakie zadaje, ale również dlatego, że mogą oni otwierać zamknięte drzwi i skrzynie, a także rozbrajać ukryte pułapki.


[*]Dostępna dla:
Gnomy, Ludzie, Krasnoludy, Nocne Elfy, Krwawe Elfy, Orkowie,Nieumarli, Trolle

[*]Typ:
Klasa zadająca obrażenia w walce wręcz

[*]Podstawowe paski:
Życie/Energia

[*]Dostępny rodzaj zbroi:
Cloth, Leather

[*]Dostępny rodzaj broni:
Dagger, Swords, Maces, Fist Weapons, Thrown, Guns, Bows, Crossbows
Zalety klasy


[*]Podstępne zdolności pozwalają Łotrzykowi zwiedzać miejsce łatwiej niż inne klasy.

[*]Łotrzyk może robić i korzystać z trucizn, aby uszkodzić lub spowolnić wroga.

[*]Bardzo duży potencjał przy walce wręcz.

[*]Potrafi otwierać zamki.

[*]Efektywnie może uciec z bitwy dzięki sprintowi, znikaniu i zasłanianiu.
Wady klasy


[*]Nie posiada drużynowych buffów.

[*]Jest ograniczony do noszenia ubrań cloth i leather.

[*]Nie posiada zdolności leczących .
Warrior :
Wojownikiem może być szalony berserker lub odziana w płytową zbroję istota, zdolna wytrzymać potężne ataki, podczas chronienia swych sojuszników.

Dysponują oni szerokim wachlarzem umiejętności, dzięki którym, mogą między innymi spowolnić swych przeciwników, zadać ogromne obrażenia jednym ciosem, oraz zwiększyć umiejętności swych sprzymierzeńców dzięki swym okrzykom bojowym. Sprawdza się on w walce z wieloma przeciwnikami na raz, zwiększając ilość posiadanego szału po każdym otrzymanym ataku, aby następnie samemu zaatakował. Wojownik jest wszechstronną klasą, mogącą dopasować się do preferowanego stylu gry.


[*]Dostępna dla:
Wszystkie rasy oprócz Krwawych elfów

[*]Typ:
Tank

[*]Podstawowe paski:
Życie/Szał

[*]Dostępny rodzaj zbroi:
Cloth, Leather, Mail, Plate (od 40 poziomu), Tarcze

[*]Dostępny rodzaj broni:
Wszystkie (oprócz Wands)
Zalety klasy


[*]Może używać każdego rodzaju zbroi i broni oprócz różdżek.

[*]Bardzo wysoka całkowita ilość punktów życia.

[*]Świetne zdolności do walki bronią.

[*]Dobry w ściąganiu wrogów, tankowaniu i zadawaniu obrażeń dzięki różnorodnym postawom bitewnym.

[*]Zdolność do ściągania wrogów z członków drużyny poprzez zdolność Taunt (wyśmianie -wroga).
Wady klasy


[*]Brak zdolności leczących.

[*]Ograniczona możliwość wspomagania zdolnościami (buffowania) członków drużyny.

[*]Ograniczony zasięg zadawania obrażeń z dużego dystansu.
Shaman :
Szamani są duchowymi przywódcami swych plemion I klanów.

[/u]Są oni panami żywiołów, potrafiącymi używać zaklęć i totemów, które leczą lub zwiększają możliwości ich sojuszników, w czasie, kiedy sami wypuszczają furię żywiołów na swych wrogów. Szamani noszą średnie zbroje, ale są w stanie posługiwać się potężnymi dwuręcznymi broniami w walce. Są oni bardzo uniwersalną klasą, która może zarówno leczyć swych sojuszników, jak i ciskać pociskami z błyskawic w swych przeciwników.


[*]Dostępna dla:
Orkowie, Taureni, Trolle, Draenei

[*]Typ:
Hybryda, klasa lecząca

[*]Podstawowe paski:
Życie/Mana

[*]Dostępny rodzaj zbroi:
Cloth, Leather, Mail (od 40 poziomu), Tarcze

[*]Dostępny rodzaj broni:
One-Handed Maces, Two-Handed Maces, Staves, Fist Weapons, One-Handed Axes, Two-Handed Axes, Daggers
Zalety klasy


[*]Może się leczyć i wskrzeszać innych po bitwie.

[*]Przemienia się w Ghost Wolfa, zwiększając szybkość podróży.

[*]Używa totemów ognia, wody, ziemi i powietrza.

[*]Potrafi chodzić po wodzie.

[*]Posiada czary raniące typu instant.
Wady klasy


[*]Większość totemów łatwo zniszczyć.

[*]Bardzo zależny od many.

[*]Nie posiada długotrwałych buffów.
Death Knight :
Przerażający rycerz śmierci, pierwsza klasa Hero w World of Warcraft, nie jest zwykłym podróżnikiem chcącym wykazać się na polach walki Azerothu.

[/u]Nie będący już sługami Króla Lisza, wyruszają oni w poszukiwaniu przygód jako doświadczeni, doskonale wyposażeni w oręż i zbroje, posiadający wiedzę na temat śmiercionośnej i zabronionej magii, którą wpoił im sam Król Licz.


[*]Dostępna dla:
Wszystkie rasy

[*]Typ:

Tank

[*]Podstawowe paski:
Życie/Runy

[*]Dostępny rodzaj zbroi:
Cloth, Leather, Mail, Plate

[*]Dostępny rodzaj broni:
Wszystkie (oprócz broni dystansowych)
Zalety klasy


[*]Może nosić wszystkie rodzaje pancerza i władać większością broni.

[*]Walczy w zwarciu oraz wspomaga się zaklęciami Mrozu i Cienia.

[*]System run zapewnia Rycerzowi Śmierci praktycznie nieskończoną energię.

[*]Zdolności związane z Krwią pozwalają Rycerzowi leczyć swoje obrażenia.

[*]Może w każdej chwili powrócić do Ebon Hold.

[*]Otrzymuje darmowe wierzchowce i ulepszenia broni dostępne tylko dla niego.

[*]Klasa bohaterska: rozpoczyna grę na 55 poziomie doświadczenia.
Wady klasy


[*]Nie może używać tarczy ani broni dystansowych.

[*]Jego przetrwanie zależy bardziej od specjalnych zdolności niż od pasywnej obrony.

[*]Zależny od aktywacji Run i generowania Mocy Runicznej.
Paladin :
Obrońcy Świętego Blasku oraz szlachetni wojownicy, paladyni wspierają swych sojuszników dzięki świętym aurom oraz błogosławieństwom, które chronią ich przyjaciół, oraz zwiększają ich umiejętności.

Noszący ciężkie zbroje, mogą przetrwać nawet najpotężniejsze obrażenia w czasie walki, kiedy sami leczą zranionych sojuszników oraz wskrzeszają poległych. W walce dzierżą oni potężne dwuręczne oręże, ogłuszają swych wrogów, niszczą nieumarłych oraz demony. Paladyni są defensywną klasą stworzoną, aby przeżyć dłużej niż ich przeciwnicy.


[*]Dostępna dla:
Ludzie, Krasnoludy, Krwawe Elfy, Draenei

[*]Typ:
Hybryda

[*]Podstawowe paski:
Życie/Mana

[*]Dostępny rodzaj zbroi:
Cloth, Leather, Mail, Plate (od 40 poziomu), Tarcze

[*]Dostępny rodzaj broni:
One-Handed Maces, Two-Handed Maces, One-Handed Swords, Two-Handed Swords, One- Handed Axes, Two-Handed Axes, Polearms
Zalety klasy


[*]Mogą nosić najcięższe zbroje

[*]Walczą wręcz i mogą także leczyć

[*]Mogą wskrzeszać innych graczy

[*]Aury pomagają nie tylko Paladynowi, ale także członkom jego drużyny

[*]Może przywołać i dosiąść opancerzonego Konia Bitewnego
Wady klasy


[*]Nie ma tylu zalet i opcji walki co Wojownik

[*]Nie potrafi nosić tyle rodzajów broni co Wojownik

[*]Klasa bardzo zależna od ekwipunku
Mage :
Magowie władają żywiołami ognia, mrozu oraz magiczną energią aby niszczyć lub neutralizować swych wrogów.

[/u]Są oni potężną klasą, która ma możliwość zadawania ogromnych obrażeń na odległość, ciskania pociskami żywiołów w pojedynczy cel, czy zaatakować wrogów znajdujących się na pewnym obszarze. Magowie mogą również wykorzystać swoje umiejętności, aby wspomóc swych przyjaciół, przyzwać jedzenie i wodę, a nawet umożliwić im podróż na drugi koniec świata, dzięki otwarciu portalu.


[*]Dostępna dla:
Ludzie, Gnomy, Nieumarli, Trolle, Krwawe Elfy, Draenei

[*]Typ:
Zasięgowa klasa zadająca magiczne obrażenia

[*]Podstawowe paski:
Życie/Mana

[*]Dostępny rodzaj zbroi:
Cloth

[*]Dostępny rodzaj broni:
Staves, Wands, Daggers, Swords
Zalety klasy


[*]Może tworzyć Jedzenie i Picie

[*]Ma mocne czary Area of Effect (Masowego Zasięgu)

[*]Potrafi się teleportować
Wady klasy


[*]Trudno walczy mu się z potworami odpornymi na zaklęcia

[*]Może być szybko i łatwo zabity w pewnych sytuacjach

[*]Może nosić tylko cloth armor.
Priest :
Kapłani są mistrzami leczenia I przetrwania, niwelują obrażenia swych sojuszników, ochraniają ich w czasie walki, a nawet wskrzeszają swych poległych kompanów.

Mimo, że dysponują oni szerokim wachlarzem ochronnych i wzmacniających zaklęć, aby wspierać swych sprzymierzeńców w walce, kapłani mogą również zaatakować swych wrogów, używając mocy cienia jak i światła, aby ich zniszczyć. Są oni klasą wszechstronną i bardzo silną, bardzo pożądaną w grupach, mogącą przyjąć jedną z wielu ról.


[*]Dostępna dla:
Ludzie, Krasnoludy, Nocne Elfy, Nieumarli, Trolle, Krwawe Elfy,Draenei

[*]Typ:
Klasa lecząca

[*]Podstawowe paski:
Życie/Mana

[*]Dostępny rodzaj zbroi:
Cloth

[*]Dostępny rodzaj broni:
One-Handed Maces, Daggers, Staves, Wands
Zalety klasy


[*]Najlepiej lecząca klasa

[*]Kapłan może wskrzeszać martwych graczy

[*]Mogą wskrzeszać innych graczy

[*]Posiada mocne buffy

[*]Potrafi kontrolować humanoidy

[*]Inni gracze uwielbiają Kapłanów
Wady klasy


[*]Może nosić jedynie cloth armor

[*]W niektórych sytuacjach może być łatwo i szybko zabity
Druid :
Druidzi są strażnikami świata oraz panami natury, dysponującymi szerokim wachlarzem umiejętności. Potrafią doskonale leczyć, usuwać trucizny, oraz wskrzeszać swych kompanów w trakcie walki.

Druidzi również dowodzą niszczycielskimi mocami natury, atakują przeciwników potężnymi pociskami energii, przywołują roje insektów, oraz oplatają swych wrogów korzeniami. Ale druidzi, to również panowie dziczy, mogący przybrać formę potężnego niedźwiedzia, kota, a nawet lwa morskiego, zyskując tym samym ich umiejętności walki i poruszania. Druidzi są klasą, która oferuje wiele możliwości, mogą pełnić dowolną rolę.


[*]Dostępna dla:
Nocne elfy, Taureni

[*]Typ:
Hybryda

[*]Podstawowe paski:
Życie/Mana (Druid form/Aquatic form), Życie/Szał (Bear form), Życie/Energia (Cat form)

[*]Dostępny rodzaj zbroi:
Cloth, Leather

[*]Dostępny rodzaj broni:
Staves, One-Handed Maces, Two-Handed Maces, Daggers, Fist Weapons
Zalety klasy


[*]Wiele możliwości sposobu gry

[*]Może przemieniać się w fajnie wyglądające zwierzęta aby zachwycić innych graczy!

[*]Może korzystać z kilku opcji broni

[*]Może podróżować szybko dzięki odpowiednim formom

[*]Ma najpotężniejszy buff w grze

[*]Może wskrzeszać podczas walki
Wady klasy


[*]Mogą nosić na sobie przedmioty tylko typu cloth i leather

[*]Formy nie są tak efektywne jak ich klasowe odpowiedniki

[*]Nie można używać przedmiotów ani zaklęć druida będąc w formie zwierzęcia
Warlock :
Warlockowie są panami cienia, płomieni oraz demonicznych mocy.Są oni klasą, która może zarówno zatruwać swych przeciwników chorobami i klątwami, ciskać pociskami z ognia i cienia na polu walki, oraz przyzywać demony, aby te wsparły ich w boju. Mimo, że war lock jest klasą zadającą ogromne obrażenia ze sporego dystansu, ich demoniczne moce mogą również chronić i wspierać ich sojuszników w walce, a nawet przyzywać innych graczy z drugiego końca świata dzięki magicznym portalom, które mogą tworzyć.


[*]Dostępna dla:
Gnomy, Ludzie, Orkowie, Nieumarli, Krwawe Elfy

[*]Typ:
Zasięgowa klasa zadająca magiczne obrażenia

[*]Podstawowe paski:
Życie/Mana

[*]Dostępny rodzaj zbroi:
Cloth

[*]Dostępny rodzaj broni:
Daggers, Wands, Staves, SwordsZalety klasy

[*]Posiada zdolność do przyzywania i kontrolowania demonów.

[*]Potrafi stworzyć Healthstone'y dla swoich towarzyszy, co pomaga utrzymać im się przy życiu.

[*]Może przywołać innych członków drużyny przy użyciu czaru Ritual of Summoning.

[*]Posiada własnego, demonicznego wierzchowca.

[*]Potrafi wysysać życie z wroga i leczyć siebie.
Wady klasy

[*]Niektóre z jego czarów i umiejętności wymagają Soul Shardów.

[*]Może nosić tylko cloth armor.

[*]Słaby w walce wręcz.[Obrazek: attachment.php?aid=719] Podpisano Sffitek


ZapraszamDaj TAK ![Obrazek: attachment.php?aid=719][Obrazek: battles,proportional,340,200,5afeeece2b1...8ead09.jpg]Pojedynki :
[Obrazek: attachment.php?aid=719][Obrazek: attachment.php?aid=719][Obrazek: attachment.php?aid=719][Obrazek: attachment.php?aid=719]Good-gameowa paczka ![Obrazek: attachment.php?aid=719]
Odpowiedz
#2

[Poradnik] Klasy i Rasy !
Pewnie sie komuś przyda łap lajka
Odpowiedz
#3

[Poradnik] Klasy i Rasy !
S K O P I O W A N EAle przynajmniej sie przyznal Big grin
[Obrazek: battles,proportional,340,200,9d449443bf7...9b6dc4.png]Kobe Bryant
Odpowiedz
#4

[Poradnik] Klasy i Rasy !
pff skopiowaneinternetowy pozer Big grin
Odpowiedz
#5

[Poradnik] Klasy i Rasy !
Ta gra zawsze była trudna dla zrozumienia ale żeby aż tak Smile
Tuty-DL
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Odpowiedz
#6

[Poradnik] Klasy i Rasy !
spis fajny ale szkoda że nie twój
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .