Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

Nowość „Prawie wszystkie nowe gry AAA są zepsute”, twierdzi były pracownik Nvidii

#1

„Prawie wszystkie nowe gry AAA są zepsute”, twierdzi były pracownik Nvidii
W dysukusji o nowych API (m.in. DirectX 12), jaka rozgorzała na forum GameDev.net, pojawiła się ciekawa wypowiedź byłego pracownika firmy Nvidia. Stwierdził on, że prawie wszystkie gry AAA wychodzą „zepsute”, i wyjaśnił genezę wypuszczania przez producentów kart grafiki sterowników dla poszczególnych produkcji w czasie ich debiutów.

Na forum dyskusyjnym GameDev.net – będącym, jak sama nazwa wskazuje, miejscem do wymiany doświadczeń dla twórców gier – rozpoczęła się ostatnio ciekawa konwersacja na temat nowych API, czyli technologii takich jak Mantle czy DirectX 12. Głos zabrał w niej moderator pieczętujący się ksywką Promit – były pracownik firmy Nvidia, będący w niej członkiem zespołu odpowiedzialnego za sterowniki DirectX. Co prawda pracę tę wykonywał krótko, dość dawno temu (w czasach świetności DirectX 10 i Windowsa Visty) i niezbyt dobrze, jak sam uczciwie przyznał, ale zdobył dzięki temu dość doświadczenia, by orientować się, jak wygląda nadawanie ostatniego technicznego szlifu we współczesnych grach. Mówiąc krótko, jego zdaniem „prawie każda wychodząca produkcja [AAA] jest zepsuta”.

gry-online.pl/newsroom/prawie-wszystkie-nowe-gry-aaa-sa-zepsute-twierdzi-byly-pracownik-nvidii/z716286
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Odpowiedz
#2

„Prawie wszystkie nowe gry AAA są zepsute”, twierdzi były pracownik Nvidii
tylko czy w to wierzyćConfused
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .