Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

Poradnik Zarabianie kredytów

#1

[TUT]Zarabianie kredytów

[Obrazek: blog-0352093001347567528.png]
W tym poradniku pokażę Wam jak zarabiać kredyty w World of Tanks.


Podstawowym sposobem zarabiania kredytów - pomijając oczywiście zakup złota - jest zastosowanie tak zwanych czołgów farmowych. Należą do nich pojazdy, bitwy na których dają najwięcej kredytów i które są tanie w obsłudze. Na cenę czołga składa się wartość jego naprawy i cena pocisków, natomiast wartość części wymiennych jest jednakowa dla wszystkich pojazdów. Najtańsze w obsłudze są czołgi premium, które kupuje się za złoto. Naprawa tych pojazdów i pociski do nich są bardzo tanie, natomiast minusem jest nieco mniejsza, niż u czołgów tegoż poziomu moc ogniowa. Ta cecha z kolei kompensuje inne zalety czołgów premium, jak niskie koszty obsługi i, na przykład, mocne opancerzenie, jak T14.
Stosunkowo niedrogie są koszty obsługi wszystkich czołgów poniżej piątego poziomu. Właśnie pojazdy piątego tieru optymalnie łączą cenę z jakością.
Pokutuje też opinia, że ilość zarabianych kredytów zależy wyjątkowo od umiejętności graczy. Teoretycznie tak, ale jeśli grasz w bitwach standardowych, dużo zależy od drużyny. Jeśli drużyna przegrywa, żadne uzdolnienia nie uchronią od kosztownych wydatków.
Reasumując, najlepszym wyborem do "farmowania" są pojazdy piątego poziomu. Jednak wybór konkretnego wozu zależy od własnych preferencji gracza i określa się go w drodze eksperymentalnej.

Ponadto
1). (spostrzeżenie psychologiczne) zgodnie z opinią graczy, nastawienie na czyste zarabianie kredytów nie raz ujemnie wpływa na wysokość zdobytej kasy; jak tylko gra się dla rozrywki, wyniki przekraczają najśmielsze oczekiwania;
2). zasadnicza reguła farmowania - strzelaj tylko na pewno, na daleką odległość lepiej odłamkowymi; chybione trafienia to stracony zysk;
3). im wyższe masz miejsce w drużynie, tym większe wymagania do Twojej gry:
4). w topie orientuj się na zadanie maksymalnych uszkodzeń. Tutaj najważniejsze jest tylko zwycięstwo; masz co najmniej zwalczać jednego przeciwnika lub niszczyć wszystko, co się natrafia;
5). w środku - można znaleźć sobie "ofiarę", o ile możliwe wyższego tieru - uszkodzenie takich pojazdów daje więcej zysku;
6). w dole - wszystko, w co trafisz, przynosi zysk, jednak jeśli widzisz, że ta mapa i "obstawa" nie wróżą Ci nic dobrego, śmiało naprzód na wykrycie wroga i w miarę możliwości kilka trafnych strzałów, zanim bohatersko polegniesz.
7). wszystkie zalety czołgów farmowych można sprawiedliwie oceniać tylko po osiągnięciu 100 % kwalifikacji załogi.
Zaznaczę też, że dochodowość poszczególnych pojazdów też może ulegać zmianom. Na przykład w patchu 6.5 podwyższono tę wielkość o 10 proc. w stosunku do M6A2E1.

Kredyty dostajemy za:

-Wykrywanie przeciwników, za wykrycie artylerii dostaje się dwa razy więcej kredytów niż za wykrycie nie-artylerii
-Za zadawanie uszkodzeń. Za zadawanie obrażeń czołgom wyższych tierów dostaję się więcej kredytów. Różnica jednego tiera to 10%, dwóch to 20% itd.
-Jeśli zadajemy obrażenia celowi, którego normalnie byśmy nie zobaczyli, to dostajemy tylko połowę kredytów za każdy punkt uszkodzeń. Druga połowa płynie do gracza dzięki, któremu widzimy cel.
-Jeśli podpalimy cel, to gra nagradza nas za każdy strawiony w ogniu HP przeciwnika.
-Za przejętą bazę. Przyznaje tu mam trochę problemy, bo jest cholernie nieściśle.

Stoi tak: Base capture is payed out with a certain sum of credits. Payment is independent of the number of tanks and their tiers - everyone receives the payment equally. Interrupted capture and the interruption of a capture does not warrant a payment.
Ja to interpretuję w ten sposób. Za capa dostajemy pewną sumę kredytów, która jest dzielona po równo, bez względu kto bazę skapował, pomiędzy wszystkich żyjących graczy.

Na podstawie powyższego, wyliczamy kwotę, którą poddajemy następującym kalkulacjom.

-Przy wygranej bitwie kredyty mnożymy razy 1,85. Remis i porażka nie daje żadnych bonusów.
-Każdy czołg ma również tajny współczynnik, przez który mnożone są kredyty. Niewiadomo jakie są współczynniki, wiadomo tylko, że czołgi premium mają te współczynniki korzystniejsze niż nie-premiumowe czołgi.
-Posiadacze konta premium dostają ekstra 50% kwoty kredytów.

Wnioski:
Największe znaczenie mają
a) zwycięstwo 85% więcej
b)premka 50% więcej
c) zadane obrażenia, nie-fragi, w dodatku lepiej walić lepszych przeciwników.
d) skautowanie. Wystawianie kumplom celów. Jak chwilę się zastanowić, to w zasadzie każde trafienie artylerii zarabia dla niej tylko połowę. Druga połowa leci do skauta. Stąd takie kosmiczne wyniki skautów na naszych kompaniach. Wystarczy, że taki lolek wystawi GW Tigerowi obiekta i już jest ustawiony na całe swoje (krótkie życie)

 

 

Źródło: wayofwar.org

[Obrazek: attachment.php?aid=747]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .