Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

[Wymagania] Test Moderator Działu

#1

[Wymagania] Test Moderator Działu

[Obrazek: IuzaavI.png]

 

Wymagania na Test Moderatora działu:
  • Minimum 30 przydatnych postów. Mają to być posty pisane z sensem, nie spam. Sugeruję, żeby aplikacje składać najlepiej po osiągnięciu 100 postów.
  • Czas online powinien wynosić nie mniej niż 1dzień. Sugeruję pisać od 2 dni online. Zawsze są większe szanse.
  • Minimum 5 poradników w dziale do, którego składasz aplikację.
  • Twój pasek ostrzeżeń nie może wynosić więcej niż 3%.
  • Moderator powinien orientować się na poziomie dobrym w dziale, który chce moderować (Chodzi o tematykę).
  • Użytkownik powinien mieć dobry kontakt z użytkownikami, być pomocny, nie wszczynać kłótni, dogadywać się z administracją.
  • Wymagamy znajomości regulaminów lokalnego działu i globalnego forum.
  • Jeśli chcesz zostać Test Moderatorem powinieneś poświęcać na forum minimum 2 godziny dziennie.
  • Moderator powinien dawać przykład i pisać poprawną polszczyzną.
  • Przed złożeniem podania upewnij się, czy w tym dziale nie ma żadnego moderatora i/lub czy jest potrzebny.
 

Regulamin Moderatora
 

Moderator Forum zobowiązany jest do:

1. Stosowana się do niniejszego Regulaminu Moderatorów, Regulaminu forum wraz z wszystkimi punktami tych regulaminów oraz regulaminu działu w którym dane jest mu dbać o porządek.
2. Poszanowania godności innych użytkowników Forum.
3. Częstego przebywania i przeglądania Forum, weryfikacja dodanych wpisów oraz podejmowania stosownych działań regulowanych niniejszym Regulaminem.
4. Dbania o utrzymanie należytego porządku na Forum, poprzez:
  • a. cenzurowanie niestosownych, wulgarnych i obrażających innych użytkowników odpowiedzi;
  • b. przenoszenie wątków do właściwych działów, scalanie wypowiedzi, edycja treści, otwieranie i zamykanie wątków;
  • c. jednakowe i konsekwentne traktowanie wszystkich użytkowników Forum
  • d. upominanie słowne i pouczanie użytkowników Forum
  • e. nadawanie ostrzeżeń użytkownikom naruszającym Regulamin Forum lub Regulaminy odpowiednich działów Forum
5. Umiejętnego rozwiązywanie konfliktów.
6. Szybkiego i obiektywnego reagowanie na zgłoszenia dot. naruszenia Regulaminu.
7. Współpracy z resztą Moderatorów oraz Global Moderatorami i Administratorami forum.
8. Brania pełnej odpowiedzialności za swoje decyzje i korespondencję z użytkownikami, mając na uwadze ew. konsekwencje.
9. Prezentowanie postawy godnej naśladowania.
10. Wyjaśnienie wszelkich błędnych decyzji i czynności z przeproszeniem poszkodowanych użytkowników włącznie
11. Pisanie postów będących przykładem poprawności merytorycznej, ortograficznej, interpunkcyjnej, stylistycznej i estetycznej.
12. W przypadku usuwania lub edycji postu, podpisanie się pod dokonanymi czynnościami oraz wpisanie powodu usunięcia lub edycji postu. Brak wyjaśnienia jest równoznaczny z brakiem argumentacji, a co za tym idzie ze złamaniem regulaminu.
13. Tematy pozostawione przez 7 dni bez odpowiedzi, należy zamykać.
14. W przypadku przydzielania ostrzeżenia użytkownikom, należy napisać notatkę za co zostało udzielone oraz powiadomić użytkownika załączając wiadomość prywatną o przyznaniu ostrzeżenia.
15. W przypadku zbanowania użytkownika, należy napisać temat w dziale Zbanowani, z długością kary oraz powodem.
16.W przypadkach, w których uprawnienia moderatorskie nie wystarczają do rozwiązania danej sprawy należy skierować się do administratora.
17. Nadużycie uprawnień moderatorskich dla korzyści własnych wiąże się z karą: ostrzeżenia, usunięcia z grupy moderatorskiej, a w skrajnych przypadkach do zbanowania.
18. Nieznajomość regulaminu i jego nieprzestrzeganie, niedbałość wykonywanych czynności, niegodna postawa wiążą się z karą usunięcia moderatora z grupy moderatorskiej.
19. Solidna i przykładna praca może w przyszłości odnieść skutek w postaci awansu na stanowisko o wyższych uprawnieniach.
20. Wszelkie wykonane czynności przez moderatora są zapisywane w Log'ach forum.
21. Czynności moderatora są kontrolowane przez administratora.

22. Wszelkie wątpliwości, sugestie, problemy kierować należy do administratora.
Moderator naruszający lub łamiący postanowienia niniejszego Regulaminu może mieć czasowo lub całkowicie zablokowane uprawnienia moderatorskie. .

Funkcję moderatora nadaje wybranym, zasłużonym kandydatom Administracja.




Jeśli twoja aplikacja zostanie odrzucona kolejną możesz napisać za 14 dni w innym przypadku podanie będzie odrzucane.

 

Wymagania na dzień: 07.07.2014

(Wymagania mogą podlec zmianie).

Odpowiedz


Podobne wątki
  Moderator Koszlandia Started by DominiC
4 Replies - 536 Views
07.04.2015 22:28
Ostatni post: DominiC
06.04.2015 22:26
Ostatni post: Ciastek
11.10.2014 10:55
Ostatni post: KlassKai.
18.03.2014 11:38
Ostatni post: Argin
29.12.2013 01:50
Ostatni post: DominiC
24.12.2013 01:10
Ostatni post: Guest
04.07.2013 20:33
Ostatni post: Siwy
30.05.2013 16:05
Ostatni post: Siwy
26.05.2013 13:26
Ostatni post: Siwy
20.03.2013 11:33
Ostatni post: nekst



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .