Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

Nowość [Support] Sposoby kontaktu z Teamem Gry (+ inne przydatne informacje)

#1

[Support] Sposoby kontaktu z Teamem Gry (+ inne przydatne informacje)
Szukasz pomocy i informacji?
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*]
[*]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Mamy do wyboru kilka zakładek, te które nas interesują to:
- strona główna
, w której są do dyspozycji 3 opcje: [Obrazek: attachment.php?aid=719] (tworzenie konta supportowego),
logowanie

oraz [Obrazek: attachment.php?aid=719] (w przypadku sklerozy).
- kontakt z support
; aby móc korzystać z tej opcji należy pierw się zalogować.
- historia zgłoszenia
; podczas gdy dostaniemy odpowiedź
z supportu będziemy mogli ją sprawdzić w tym miejscu
będąc niezalogowanym. Potrzebne nam będą dane, które dostajemy na e-mail wraz z odpowiedzią
, czyli: klucz
oraz sumę kontrolną
. Będąc zalogowanym będziemy mogli sprawdzić
wszystkie swoje zgłoszenia jednocześnie (zarówno te rozpatrzone jak i oczekujące).
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*]
[*]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Pokaże się
nam następujące okienko, które pyta nas
o to czy posiadamy już konto na supporcie. Jeżeli nie
, używamy ponownie opcję zarejestruj się
.
Jeżeli posiadamy już konto w naszym systemie nie musimy zakładać kolejnego. Wystarczy wtedy [Obrazek: attachment.php?aid=719].
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Po kliknięciu w opcję zarejestruj się
wprowadzamy dane
.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Pole Nazwa konta
- jest to nic innego jak nasz indywidualny login do konta supportowego
Nie musi być taki sam jak login konta w grze.
Pole Adres e-mail
- tutaj podajemy adres e-mail, na który rejestrujemy swoje konto supportowe. Należy pamiętać, że musi być on taki sam jak adres e-mail przypisany do naszego konta, z którego będziemy wysyłać zgłoszenia.
Pole Hasło
- indywidualne hasło zabezpieczające nasze konto supportowe
Gdy już wypełnimy wszystkie pola klikamy zarejestruj się
.
Pojawi nam się informacja
, która nakłania nas do aktywacji konta
supportowego poprzez kliknięcie na poczcie w link aktywacyjny
.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Widok wiadomości z poczty:
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Po wejściu w wiadomość:
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Następnie klikamy w link aktywacyjny
i przenosi nas z powrotem na support.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Wprowadzamy swoje dane
i klikamy opcję login
.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Jak widać udało nam się zalogować na konto supportowe
.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*]
[*]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Po wejściu w tą opcję
po lewej stronie wyświetlą nam się
aktualne adresy e-mail
przypisane do naszego konta supportowego oraz data kiedy zostały dodane
.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Po prawej zaś stronie przybył nam nowy odnośnik dodaj adres e-mail
. Po kliknięciu w niego będziemy mogli dodać kolejny adres e-mail do konta supportowego.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Zatem spróbujmy dodać taki adres do konta supportowego
.
W pole Adres e-mai
l wprowadzamy e-mail, który chcemy dodać, a następnie klikamy opcję wyślij
.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Pojawiła nam się informacja, że należy teraz aktywować nowy adres e-mail
na poczcie.
W tym celu
logujemy się na e-mail
, który właśnie dodaliśmy aby potwierdzić chęć dodania
jego do konta supportowego.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Widok wiadomości z poczty.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Po wejściu w wiadomość jesteśmy poinformowani o tym, że
jeżeli klikniemy w link, dokonamy aktywacji nowego adresu e-mail.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Powinna wyskoczyć wiadomość:
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Jak widać w zarządzaj adresami e-mail dodaliśmy nowy adres e-mail.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*]
[*]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Jeżeli jesteśmy pewni, że usuwamy poprawny adres e-mail klikamy tak
.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Pojawiła się informacja, że nasz adres e-mail został usunięty
z konta supportowego
.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Wypełniamy pola i klikamy
wyślij.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Gdy hasło zostanie zmienione pojawi się taki komunikat
.
[*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
Proszę wybrać taki
, który najbardziej
odpowiada Twojemu problemowi.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Po wysłaniu zgłoszenia dostajemy informację
:
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Wchodząc w historię zgłoszenia
mamy następujący widok.
Oznacza to, że zgłoszenie nie zostało jeszcze opracowane.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Po wejściu w zgłoszenie
możemy zobaczyć następujące informację
:
- ID zgłoszenia:
id zgłoszenia, które otworzyliśmy
- 11985207
- wybrany temat:
temat, który wybraliśmy
- Inne zapytanie
- serwer:
serwer, na którym gramy
: Grymuar
- nazwa konta:
login konta, którego dotyczy zgłoszenie:
metin2gracz
- załącznik:
sprawdzamy tu, czy wszystkie zostały dodane
- w tym zgłoszeniu brak (w zgłoszeniach obrazy/wulgaryzmów należy zwrócić szczególną uwagę czy zostały one dodane)
- status
: sprawdzamy tu czy zgłoszenie zostało opracowane
, w tym przypadku jeszcze nie: Twoje zgłoszenie nie zostało jeszcze opracowane
- poziom obsługi
: widzimy tutaj na jakim poziomie znajduje się nasze zgłoszenie
- Operator Gry analizuje to zgłoszenie
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Prawy górny róg: wyślij odpowiedź
. Aby zostać w jednym zgłoszeniu używamy tej opcji.
Należy pamiętać aby zawsze jej używać

zamiast otwierać nowe zgłoszenie związane z tym samym problemem (np. przy zgłoszeniu zmiany e-maila cały czas pozostajemy w jednym zgłoszeniu, a zgłaszając wulgaryzmy otwieramy za każdym razem nowe).
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Opcję skarga
używamy w przypadku gdy:
- odpowiedź GM'a (lub osób wyżej) jest według nas niewystarczająca lub krzywdząca, a pomimo używania opcji odpowiedź osoba obsługująca nas nie potrafi nam pomóc,
- Teamowiec potraktował nas brzydko i chcemy to zgłosić.
Należy pamiętać, że zgłoszenie wędruje od razu poziom wyżej i na odpowiedź czekamy ponownie 48h.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Kiedy już doczekamy się odpowiedzi
od GM'a w historii zgłoszenia
pojawi się kłódka
.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Wówczas wchodzimy w zgłoszenie i sprawdzamy jaką dostaliśmy odpowiedź.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Również na nasz adres e-mail dostajemy informację kiedy dostaliśmy odpowiedź z supportu
.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Po wejściu w wiadomosc e-mail
dostaniemy informację.
Pole klucz
oraz suma kontrolna
zostały przeze mnie zamazane abyście nie mogli odpowiedzieć w tym przykładowym zgłoszeniu.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Kopiujemy
klucz
oraz sumę kontrolną
w odpowiednie pola i klikamy
opcję wyświetl zgłoszenie
.
Ponownie nie podam Wam klucza oraz sumy kontrolnej do zgłoszenia przykładowego.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Jak widać udało nam się ponownie wejść w zgłoszenie
drugim sposobem.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Jeżeli chcemy odpowiedzieć klikamy opcję
wyślij odpowiedź
, a następnie odpisujemy i wysyłamy opcją
wyślij.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Jak widać udało nam się odpowiedzieć w tym samym zgłoszeniu
na wiadomość GM'a.
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]Wyświetla się informacja
abyśmy wprowadzili adres e-mial, na którym rejestrowaliśmy konto supportowe
.
Podajemy go i klikamy opcję
wyślij.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Dostajemy odpowiedź:
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Następnie logujemy się na e-mailu i widzimy
, że dostaliśmy wiadomość.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Wchodzimy w nią i klikamy w link.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Przenosi nas na stronę supportu z informacją, że hasło zostało wysłane na pocztę.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Dostajemy ponownie wiadomość z takim samym tematem:
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
A w środku widać nowe hasło do konta supportowego:
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Wchodzimy na support i zmieniamy hasło po zalogowaniu
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]Mamy do wyboru: grę, forum
oraz płatności.
Wszelkie problemy z płatnościami za Smocze Monety należny kierować pod płatności.
Problemy z przedmiotami z ItemShop'u oraz grą pod gra.
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]WAŻNE:
Na którym serwerze grasz?
- Wybieramy serwer, na którym gramy
Nazwa Konta
- czyli Twój login z gry (nie mylić z nazwą postaci)
Adres e-mail
- aktualnie przypisany adres e-mail do konta w grze (wybieramy z listy)
Załączniki
- jeżeli chcemy dołączyć do zgłoszenia dowód w postaci np. screenu, należy go tutaj umieścić
Przykład:
Konto
w grze o loginie metin2gracz
założone jest na adres e-mail metin2gracz@o2.pl
Ten adres e-mail jest przypisany do konta supportowego.
Jak widać podane dane się zgadzają.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]
2. Temat w zgłoszeniu.
Skąd mam wiedzieć jaki wybrać temat? Jeżeli wiem czego dotyczyć będzie moje zgłoszenie to staram się jak najlepiej je dopasować do tematu.
Niżej zostały przedstawione opisy zgłoszeń.
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]
3. Wymogi prawidłowego screena.

[Obrazek: quoteS.png] Cytat
● Muszą być widoczne nazwa i poziom własnej postaci.
● Muszą być widoczne co najmniej cztery linijki czatu wołaj.
● Ekwipunek gracza powinien być otwarty.
● Powinien być ukazany cały dialog, lub przynajmniej jego większa część.
● Powinny być ukazane: mini-mapa, serwer i kanał.
● Nie zapomnij o podaniu czasu oraz daty zrzutu w zgłoszeniu.
● Prosimy w żaden sposób nie obrabiać zrzutu (bez wycięć, powiększeń, podkreśleń itp.)
Zabrania się edytowania screena!
Wszystkie przedstawione wymogi muszą być spełnione. Wyjątkiem są mapy, na którym nie ma możliwości otwarcia mini mapy oraz podczas wojny, gdy nie można otworzyć plecaka (jako obserwator).
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Rozdzielczość: 1024x768, tryb okna
[Obrazek: DnVqbc_abc55.jpg]
Widok screena:
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Rozdzielczość: 1024x768, pełny ekran (i większa)
[Obrazek: JwV01D_abc58.jpg]
Widok screena:
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: announcement_metin2_pl_1fef55702801d12ed...b71677.png]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: announcement_metin2_pl_91b8f5053c883bf15...bd03fa.png]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: announcement_metin2_pl_1fef55702801d12ed...b71677.png]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Jeżeli wysyłamy zgłoszenie na support
(sekcja forum) musimy pamiętać aby wypełnić je prawidłowo:
Nazwa konta
: wpisujemy login naszego konta na forum
Adres e-mail:
aktualnie przypisany adres e-mail do konta na forum
Temat:
podajemy tu czego dotyczy nasze zgłoszenie
Opis Twojego problemu:
opisujemy jak najdokładniej nasz problem
Jeżeli posiadamy jakiś screen, który może pomóc w rozwiązaniu zgłoszenia dołączamy go do załącznika (np. błąd na forum).
Przykład zgłoszenia:
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: announcement_metin2_pl_1fef55702801d12ed...b71677.png]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: announcement_metin2_pl_7b3f1827aac3f50b6...3543c2.png]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: announcement_metin2_pl_1fef55702801d12ed...b71677.png]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Jak zdążyliśmy zauważyć przekierowuje nas na inną stronę. Dlaczego? Otóż sprawa jest bardzo prosta.
Polski Team nie zajmuje się sprawami typu
: nie przyszły mi Smocze Monety, źle wprowadziłem kod wysyłając SMS itd.
Od tego jest inny support - Support Płatności.
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: announcement_metin2_pl_ca05de60b5f1e8edb...f0798a.gif]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: announcement_metin2_pl_ff1991e8c4cb38f7b...42b2e6.png]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: announcement_metin2_pl_ca05de60b5f1e8edb...f0798a.gif]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: announcement_metin2_pl_ca05de60b5f1e8edb...f0798a.gif]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: announcement_metin2_pl_b61560c70a897042b...fca969.png]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: announcement_metin2_pl_ca05de60b5f1e8edb...f0798a.gif]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Na forum dysponujemy podforum: METIN2 OGŁOSZENIA.
Zawarte tam są ogłoszenia i nowości ze świata Gry oraz Forum podzielone na działy i kategorie.
W dziale Nowości i Ogłoszenia
znajdziemy:
  • Informacje i Nowości - opisane tu zostają nowości, które mają wejść w życie oraz ważne informacje
  • Problemy - podane tu są problemy, z którymi się borykamy
  • ItemShop / Płatności - zawiera nowości w ItemShopie, promocje i inne informację związane z płatnościami
  • Forum - zawiera zmiany, które będą przeprowadzane na forum i nowościami obejmującymi forum
  • Facebook - zbiór informacji i eventów związanych z Facebook'iem.
  • Wiki - w nim mieszczą się eventy i informacje na temat Wiki
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]
Dział Eventy i konkursy
służy do powiadamiania o Eventach i konkursach, które będą w przyszłości lub trwają aktualnie zarówno w grze jak i na forum.
W dziale Wydarzenia poza Metin2.pl
są podane informację o konkursach, ważnych wydarzeniach i innych sprawach nie związanych bezpośrednio z forum i grą.
Dział Zespół Metin2
służy do informowania o zmianach w Zespole Metin2.
Świątynia Zasad
to dział poświęcony zasadą jakie obowiązują graczy zarówno w grze jak i na forum.
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Klikamy ją a następnie pokazuje się okienko.
Podajemy w nim powód
dlaczego uważamy, że ten post łamie regulamin forum i klikamy
wyślij.
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Przykład:
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Gdy zgłosimy już post pod nim pokaże się napis: "Post został już zgłoszony."
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Nie można zgłosić dwa razy tego samego postu. Kiedy klikniemy ponownie w opcję zgłoś
pojawi się komunikat:
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]
3. Prywatna wiadomość
Prywatna wiadomość jak sama nazwa wskazuje służy to wysłania prywatnej wiadomości zarówno do gracza jak i Teamowca.
Gracze mogą korzystać z niej dopiero po jakimś czasie aktywności na forum.
Kiedy w takim razie możemy wysłać PW do Teamowca i co powinno się tam znajdować?
Prywatna wiadomość może być po prostu nawiązaniem rozmowy z daną osobą (chęcią pogadania, wymianą poglądów) jak i zapytaniem.
W tej drugiej opcji należy pamiętać, że nie wszystko załatwimy na forum, gdyż niektóre przypadki muszą być bezpośrednio zgłoszone na Support.
Teamowcy na forum mogą odpowiedzieć na pytania:
- dlaczego został skasowany post,
- za jaki post otrzymaliśmy ostrzeżenie.
Również odpowiadają na pytania w jakim dziale umieścić odpowiedni temat, co ma zawierać taki temat itd.
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: announcement_metin2_pl_ca05de60b5f1e8edb...f0798a.gif]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: announcement_metin2_pl_8d25e5eafe6e88220...7d965f.png]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: announcement_metin2_pl_ca05de60b5f1e8edb...f0798a.gif]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][Obrazek: attachment.php?aid=719]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Dawniej istniał kanał pomocy na IRC'u. Aktualnie został zamknięty i wszelkie sprawy dotyczące naszego konta zgłaszamy na supporcie
.
Do czego w takim razie IRC?
Jeżeli chcemy zapytać o coś Zespół Metina możemy wejść na kanał i zadać pytanie.
Jeśli ktoś je zauważy i będzie miał chwilkę to
odpisze.
Należy pamiętać, że Team nie śledzi kanału #Metin2.pl 24/7, ponieważ są zajęci swoimi sprawami.
Nie dostałem odpowiedzi na kanale, co teraz? Poczekaj spokojnie. Jeżeli nikt nie ma czasu odpisać wyślij zgłoszenie na support.
Należy pamiętać, że na IRC'u Team nie ma obowiązku odpisać
, gdyż jedyną drogą kontaktu z Teamem jest Support.
Pomoc na IRC jest dobrowolna.
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]Po wejściu w wiadomość dostajemy informację:
- w miejscu zamazanego pola - login naszego konta
, na które została nałożona blokada bądź ostrzeżenie,
- niżej w miejscu "Lekka zniewaga" - nick (serwer) informacja o tym za co dostaliśmy ostrzeżenie/blokadę, nick postaci
, na której miało miejsce złamanie zasad gry oraz serwer
, na którym się to odbyło.
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]2. Udział w konkursie
Jeżeli braliśmy udział w jakimś konkursie zorganizowanym przez Gameforge bądź Polski Zespół Metin2 wówczas, kiedy jesteśmy poproszeni o wysłanie wiadomości drogą mailową,
wysyłamy wiadomość, którą odpowiednio wypełniamy danymi
, o które zostaliśmy poproszeni (w poście zamieszczonym na forum).
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
[Obrazek: attachment.php?aid=719], wybieramy temat "Wulgaryzmy/Obraza/Niedozwolone treści" i wypełniamy zgłoszenie:


[Obrazek: quoteS.png] Cytat
Powiązane konta / nazwy postaci: wpisujemy tutaj dokładną nazwę postaci, która złamała zasady
Opis problemu: typ złamania zasad, np. wulgaryzmy, obraza, spam, niedozwolone linki (reklama zew. serwisow)...
Dodatkowe informacje (opcjonalnie): tutaj można wpisać datę i godzinę wystąpienia zdarzenia
Proszę dołączyć prawidłowy zrzut ekranu.

[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][Obrazek: attachment.php?aid=719] , nigdy przez inny link, który Ci ktoś poda (np. w grze podszywając się za administrację), i który rzekomo prowadzi do strony logowania lub jakiejś ban listy, która nie istnieje.
6. Nie klikaj w linki nieznajomego pochodzenia.
7. Uważaj na to co ściągasz z poczty.
8. Zaopatrz się w dobrego antywirusa i skanuj komputer regularnie.
9. Powinieneś też sprawdzać czy adres e-mail ustawiony na koncie jest aktualny.
W momencie gdy mamy podejrzenie, że ktoś inny mógł mieć dostęp do naszego konta, należy natychmiast zmienić hasło.
<strong>W przypadku kradzieży maila należy podjąć kroki by go odzyskać u dostawcy i/lub zgłosić tę sprawę na policję.

Kradzież konta należy zgłosić do obsługi gry natychmiast. Zgłoszenia nadesłane po 7 dniach od zdarzenia nie będą rozpatrywane.
Zgłoszenie należy napisać z maila, który był przypisany do konta.
W [Obrazek: attachment.php?aid=719] wybieramy temat "Kradzież konta" i podajemy w zgłoszeniu:</strong>

[Obrazek: quoteS.png] Cytat
1. Adres e-mail jaki był ustawiony na koncie: jeśli z jakiegoś powodu nie posiadasz dostępu do adresu e-mail, jaki był przypisany do konta (mail nieaktywny, skradziony, nie pamiętasz hasła), należy o tym napisać w treści zgłoszenia w tym miejscu.
<strong>W przypadku kradzieży maila należy podjąć kroki by go odzyskać u dostawcy i/lub zgłosić tę sprawę na policję.

2. Czy jesteś jedyną osobą, która ma dostęp do konta w grze?
3. Czy znasz datę rejestracji konta w grze, na jaki adres zostało konto zarejestrowane?
4. Czy były dokonywane zmiany e-mail na koncie gry, jeśli tak to kiedy i jaki był poprzedni adres e-mail?
5. Czy posiadasz dostęp do poprzedniego adresu e-mail?
6. Czy były dokonywane zmiany hasła na koncie, jeśli tak to kiedy?
7. Czy były na koncie/postaci aktywne bonusy np. pierścienie doświadczenia? Jeśli tak to jakie i kiedy wygasły?
8. Czy konto otrzymało kiedykolwiek blokadę za złamanie zasad gry Metin2Pl?
9. Czy na koncie były doładowywane Smocze Monety,jeśli tak to kiedy po raz ostatni konto było zasilone Smoczymi Monetami i jaką metodą płatności?
10. Czy na koncie były dokonywane zakupy z ItemShop? Jeśli tak jaki to był przedmiot?
11. Proszę podać nazwę firmy obsługującej Twój internet (jeżeli posiadasz kilka dostępów- podaj wszystkie )
12. Czy jest coś o czym możesz wiedzieć o koncie czego nie wiedzą osoby trzecie? (straty w punktach skili ,małżeństwa,zdarzenia z poprzednich miesięcy gry)
13. Kiedy po raz ostatni zalogowałeś się na konto w grze.
Opis jak do tego doszło:
</strong>
<strong>Ważna informacja: Tego typu zgłoszenia są opatrzone specjalnymi zasadami obsługi. Support Team po wnikliwej analizie ma prawo odmowy udzielenia pomocy w momencie stwierdzenia złamania naszych OWU dotyczących bezpieczeństwa konta. W przypadku udzielenia pomocy dotyczącej kradzieży konta / kradzieży przedmiotów / zmiany adresu e-mail, proszę mieć na uwadze, że tego typu wsparcie jest udzielane jednokrotnie i nie będzie przyznawane w przyszłości.</strong>
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
<strong>d. Zgłoszenie kradzieży przedmiotów

Zgłoszenie należy napisać z maila, który jest przypisany do konta.
Kradzież przedmiotów należy zgłosić do obsługi gry natychmiast. Zgłoszenia nadesłane po 7 dniach od zdarzenia nie będą rozpatrywane.
W [Obrazek: attachment.php?aid=719] wybieramy temat "Kradzież konta" i podajemy w zgłoszeniu:</strong>

[Obrazek: quoteS.png] Cytat
Adres e-mail jaki był ustawiony na koncie: jeśli z jakiegoś powodu nie posiadasz dostępu do adresu e-mail, jaki był przypisany do konta (mail nieaktywny, skradziony, nie pamiętasz hasła), należy o tym napisać w treści zgłoszenia w tym miejscu.
<strong>W przypadku kradzieży maila należy podjąć kroki by go odzyskać u dostawcy i/lub zgłosić tę sprawę na policję.

Data oraz przybliżona godzina logowania (ostatniego):
Data oraz przybliżona godzina kradzieży:
Opis jak do tego doszło:
Dodatkowe informacje: [tutaj należałoby wymienić utracone przedmioty /złoto]
</strong>
<strong>Ważna informacja: Tego typu zgłoszenia są opatrzone specjalnymi zasadami obsługi. Support Team po wnikliwej analizie ma prawo odmowy udzielenia pomocy w momencie stwierdzenia złamania naszych OWU dotyczących bezpieczeństwa konta. W przypadku udzielenia pomocy dotyczącej kradzieży konta / kradzieży przedmiotów / zmiany adresu e-mail, proszę mieć na uwadze, że tego typu wsparcie jest udzielane jednokrotnie i nie będzie przyznawane w przyszłości.</strong>

<strong>e. Zgłoszenie błędu w grze

Używanie bugów dla jakichkolwiek korzyści lub brak zgłoszenia błędu występującego w grze jest rygorystycznie zabronione.
Tyczy się to również propagowania oraz rozpowszechniania sposobów wykorzystywania błędów gry.

Czym jest błąd gry?
Jest to usterka programu komputerowego (gry), która powoduje nieprawidłowe jego działanie, np:
- błędy związane z systemem zapraszania (brak nagród)
- brak zamówionego w ItemShopie (IS) przedmiotu
- błędy z klientem gry
- błędy w działaniu przedmiotów
Nie zwlekaj ze zgłoszeniem błędu gry, im szybciej, tym lepiej [Obrazek: attachment.php?aid=719]
W [Obrazek: attachment.php?aid=719] wybieramy temat "Zgłoszenie błedu w grze" i podajemy w zgłoszeniu:
Pamiętaj, by w formularzu zgłoszenia poprawnie podać nazwę konta, którego dotyczy problem.</strong>

[Obrazek: quoteS.png] Cytat
Nazwy postaci, których dotyczy błąd:
Czas wystąpienia błędu:
System operacyjny (Xp, Vista, Win7 itp.):
Przeglądarka (Firefox, IE, Safari, Opera..+ wersja):
Rozszerzenia / wtyczki:
Wersja DirectX/przeglądarki (opcjonalnie):
Informacje o sprzęcie (Procesor, karta graficzna, itp. - opcjonalnie):
Szybkość łącza internetowego:
Czy możesz powtórzyć ten błąd? Jeśli tak, opisz jak:
Szczegółowy opis problemu: nie oszczędzajcie słów i dokładnie opiszcie co się wydarzyło. Im dokładniejszy opis, tym lepsza szansa na zlokalizowanie i naprawienie błędu
Proszę dołączyć zrzut ekranu / linki do obrazków (jeśli istnieją):
Inne informacje (jeśli istnieją)
Np. PlayerId, miejsca gdzie pojawia się problem, itp.:

<strong>f. Zgłoszenie problemów z zadaniem

Pamiętaj, by w formularzu zgłoszenia poprawnie podać nazwę konta, którego dotyczy problem.
W [Obrazek: attachment.php?aid=719] wybieramy temat "Problemy z zadaniem" i podajemy w zgłoszeniu:</strong>
[Obrazek: quoteS.png] Cytat
Nazwa postaci, na której wystąpił problem:
Nazwa zadania, którego dotyczy problem:
Dokładny opis problemu:


<strong>g. Odwołanie od blokady nadanej przez GM

Wystarczy odpowiednio wypełnić ticket i wysłać. Osoba odpowiedzialna za dany serwer/blokadę rozpatrzy zgłoszenie w ciągu max. 48h i wyśle odpowiedź. Pamiętajmy o kilku rzeczach:
1. Powód i czas trwania blokady możemy sami sprawdzić na mailu.
2. Jeśli złamaliśmy Ogólne Warunki Umowy/Zalecenia postępowania musimy liczyć się z konsekwencjami.
3. Nieznajomość zasad nie zwalnia z odpowiedzialności.
4. Wulgarne/obraźliwe tickety są zamykane bez odpowiedzi, obowiązuje kultura wypowiedzi bez względu na emocje.
5. W tej samej sprawie odpowiadaj w jednym zgłoszeniu. Spamowanie nowymi zgłoszeniami tylko wydłuży czas odpowiedzi ze strony teamu.
6. Możemy pisać tylko we własnej sprawie. Osoby trzecie, koledzy nie uzyskają żadnej informacji (ochrona danych).
Pamiętaj, by w formularzu zgłoszenia poprawnie podać nazwę konta, którego dotyczy problem. Mail podany w zgłoszeniu musi być taki sam jak mail na koncie w grze.
W [Obrazek: attachment.php?aid=719] wybieramy temat "Odwołanie od blokady konta" i podajemy w zgłoszeniu:
</strong>

[Obrazek: quoteS.png] Cytat
Powód odwołania:
Dodatkowe informacje, które uważasz, że mogą być pomocne:

[*][Obrazek: attachment.php?aid=719][Obrazek: attachment.php?aid=719]</strong>
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*]
[b]<strong>h. Skarga na GM/ Odwołanie do
Odpowiedz


Podobne wątki
14.11.2014 21:20
Ostatni post: Argin
16.06.2013 23:07
Ostatni post: DrPepper™
  Poradnik Wszystkie informacje o gildii! Started by WirujacySmok
6 Replies - 800 Views
20.07.2012 22:54
Ostatni post: KoxuPL
  Poradnik Wszystkie informacje o koniu Started by majtol12
6 Replies - 494 Views
03.06.2012 18:27
Ostatni post: majtol12
16.05.2012 19:04
Ostatni post: Budyń
13.05.2012 14:20
Ostatni post: WirujacySmok
  Poradnik Ogólne informacje o Red Lesie Started by Zitaki
8 Replies - 577 Views
02.05.2012 11:56
Ostatni post: majtol12
10.04.2012 19:45
Ostatni post: Zitaki



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości

Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .