Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

Hero Editor

#1

Hero Editor

Spis Treści:

1. Wstęp

2. Mały słowniczek

3. Co to jest Hero Editor?

4. Gdzie mogę znaleźć ten program?

5. Uruchamianie

6. Jak używać Hero Editor ( FAQ )

9. Dopisek by Piper

1. Wstęp

Ten poradnik to jest mała pomoc dla tych nie wiedzących. Nie mam dużej wiedzy na temat HE ale jest wystarczająca, żeby wypisać podstawowe problemy typu tworzenie dziur w itemie, dodawanie i usuwanie itemów oraz nowych bonusów do nich etc.

2. Mały słowniczek

PPM - Prawy Przycisk Myszy

LPM - Lewy Przycisk Myszy

Merc - Najemnik

Socket - dziura ( na kamyki )

Item - Przedmiot

Item Pack - zawiera runy, słowa runiczne i unikaty oraz wiele innych ( mniej lub bardziej ) przydatnych przedmiotów.

3. Co to jest Hero Editor?

Hero Editor - Program do edycji postaci tylko i wyłącznie na single player za pomocą, którego możemy zrobić sobie postać jakiej nikt nie ma, można dodawać i usuwać przedmioty, runy, kamienie, można dać maksymalny poziom 99 ( wszystkich ) umiejętności, a nawet za pomocą jednego kliknięcia, nasza postać będzie mogła osiągnąć 127 poziom! Hero Editor działa na patch'ach 1.10 i 1.11. Wersja językowa angielska.

4. Gdzie mogę znaleźć ten program?

Program można pobrać ze strony Imperium Diablo z działu [Obrazek: attachment.php?aid=719] lub kliknąć [Obrazek: attachment.php?aid=719]. Program ten od razu ma ze sobą Item Pack.

5. Uruchamianie

Program jest spakowany w formacie *.zip, żeby rozpakować go potrzeba programu WinZip lub inny rozpakowujący archiwa ( np. uniwersalny Total Commander ). Gdy nasz Hero Editor jest już rozpakowany klikamy 2 razy na ikonkę czerwonego liścia. Jak uruchomi się nam program bez problemów to czytaj niżej.

[Obrazek: icon_idea.gif] POMOC - Gdy wyskakują wam błędy z plikiem formatu *.OCX

Najczęściej spotykane to: TABCTL32.OCX i RICHTX32.OCX - kilka razy dostałem PW, że HE nie chodzi, bo wyskakuje błąd:
Kod:
"Failed to load control "SSTab" from TABCTL32.OCX. Your version of TABCTL32.OCX may be outdated. Make sure are using the versionof the control that was provided with your application"
Rozwiązanie:[Obrazek: attachment.php?aid=719], wybieramy, który plik nam potrzeba i wrzucamy go do folderu system32.

Domyślnie to: C:Windowssystemsystem32

OK, plik wrzucony do folderu system32, to teraz tzreba zrobić ostatni krok..

wchodzimy na START [Obrazek: 013.gif] Uruchom

W Uruchom wpisujemy komendę ( zależy od pliku ) [Obrazek: 013.gif] regsvr32 windowssystem32brakującego pliku.OCX

np.

regsvr32 windowssystem32TABCTL32.OCX

regsvr32 windowssystem32RICHTX32.OCX

To tyle^^ gl&hfBig grin

6. Jak używać Hero Editor ( FAQ )

[Obrazek: icon_idea.gif] Naszym oczom ukazuje się okienko co teraz?

Klikamy na " OPEN " wybieramy nazwę naszej postaci i klikamy " Otwórz " okienko które sie pokazało to statystyki naszego bohatera ( tłumaczenia raczej nie trzeba tutaj ).

[Obrazek: icon_idea.gif] Chcę zobaczyć moje przedmioty, gdzie to?

Jest lista zakładek wyżej przycisku " OPEN " więc klikamy na Inventory, po prawej stronie są inne zakładki pełnią one funkcje naszego ekwipunku, skrzynki , kostki horadrimów i ubrania najemnika.

[Obrazek: icon_idea.gif] Dodawanie i usuwanie itemów.

Naciskamy PPM i wybieramy Import Item From File... szukamy itemu, który nas interesuje jak go znajdziemy to naciskamy " Otwórz " i już mamy go w Ekwipunku. Jeżeli chcemy usunąć item to klikamy na niego PPM i wybieramy opcje Delete Item ( Remove ).

[Obrazek: icon_idea.gif] Tworzenie i usuwanie socketów

Wybieramy przedmiot, klikamy na niego PPM szukamy Specific Editing Functions..., szukamy SOCKETING (if possible)... i klikamy Make Item Socketed ( tworzy maksymalna liczbę socketów zawsze nie zwracając uwagi na sety czy unikaty ), żeby usunąć sockety to klikamy na item PPM szukamy Specific Editing Functions..., szukamy SOCKETING (if possible)... i klikamy Remove Sockets ( and socketed items ).

[Obrazek: icon_idea.gif] Gdzie jest opcja dodawania magicznych właściwości?

Klikamy na item PPM i szukamy Specific Editing Functions..., później MAGIC Attribute Editing i wybieramy wszystko co nas interesuje ( jeżeli przesadzimy to gra się nie wczyta wypisując nam komunikat " Niewłaściwy ekwipunek postaci " )

[Obrazek: icon_idea.gif] Chcę mieć 127 poziom jak to zrobić?

Klikamy na zakładkę Stats i na górze zaznaczamy Level over 99, od chwili zapisania nasza postać będzie mogła osiągnąć 127 poziom.

[Obrazek: icon_idea.gif] Jak zrobić żeby wszystkie umiejętności od razu miały 99 poziom?

Wybieramy zakładkę Skills i po prawej stronie znajduje się przycisk Set Skills, obok niego wpisujemy 99 i klikamy w ten przycisk.

[Obrazek: icon_idea.gif] Nie chcę żeby wszystkie umiejętności miały ten sam poziom jak to zrobić?

Wybieramy zakładkę Skills, klikamy na obrazek umiejętności, która nas interesuje i na suwaku zaznaczamy tyle ile chcemy ( maksymalnie 99 ).

[Obrazek: icon_idea.gif] Jak zrobić żeby wszystkie zadania były zaliczone?

Klikamy na zakładkę Quests i z tabelki All Modes wybieramy Long Finished i wciskamy przycisk Batch.

[Obrazek: icon_idea.gif] Nie chcę mieć zaliczonych wszystkich zadań, jak zrobić to pojedynczo?

Klikamy na zakładkę Quests, wybieramy interesujący nas akt z danego poziomu trudności i zadanie, wtedy z tabelki Current Act wybieramy Long Finished i wciskamy przycisk Batch.

[Obrazek: icon_idea.gif] Zmiana nazw przedmiotów ( Rare, Crafted, Magic, Set )

Załóżmy, że mamy już wybrany przedmiot, wtedy klikamy na niego PPM i pokolei idziemy:

Specific Editing Functions [Obrazek: 013.gif] Change the Item's QUALITY... [Obrazek: 013.gif] (tutaj mamby duży wybór)

[Obrazek: 12wz0.png]

Tylko te nazwy co są w czerwonej ramce dają nam możliwość dodania Affix'u (Preffix i Suffix)

Wybierzmy Rare, klikając na "Rare" pojawi się nowe okno z wyborem nazwy (8 Namie1 i 8 Name2 )

Z tego co zauważyłem unikatom nie można zmienić nazwy, przy próbie zmiany nazwy w/w sposobem unikat zmienia się w przedmiot, który wybierzemy

-----------------------------------

[Obrazek: icon_idea.gif] :: Dodawanie umiejętności baala naszej postaci

a) Przygotowanie

1. Włączamy Hero Editor, klikamy Extras i w nowym oknie naciskamy New V1.10/V1.11, robimy żeby nasza postać miała 99 level, a w zakładce Invetory dodajemy mały talizman do ekwipunku

2. w Hero Editor Extras klikamy na All items [Obrazek: 013.gif] Misc [Obrazek: 013.gif] Other i wybieramy Charm Small, klikamy na Save New Item To PickedUp

3. przechodzimy do zakładki Item Edit i tutaj rozwijamy listę Magic i klikamy na Magic Attribute 1, tutaj wybieramy Magic Attribute [Obrazek: 013.gif] Skill [Obrazek: 013.gif] Non-Class Skill, szukamy 318 Baal Cold Missiles)**

B) Wyliczanie Hexów

1. Włączamy kalkulator, klikamy w menu na Widok i naciskamy Naukowy

2. wpisujemy 318 i zmieniamy z opcji Dec na Hex, wyświetliło sie 13E

3. otwieramy notatnik i wpisujemy 13E

4. zamieniamy teraz miejscami cyferki, z tego co zauważyłem to odczytywane są od tyłu więc powinno to wyglądać w ten sposób: 3E 01 ( 0 jako, że tam nic nie ma )

c) Zabawa z Hex'ami

1. wchodzimy na Hero Editor Extras i przełączamy się na zakładkę Character Hex

2. szukamy 64 Skills ID's (4 for F1, F2 etc.)

3. w miejsce FF FF wpisujemy 3E 01

4. zapisujemy wszystko i wchodzimy do gry ciesząc się tym, że w końcu mamy upragnioną umiejętność bossa ( oczywiście, jeżeli wszystko dobrze zrobiliśmy )

d) Uruchamianie umiejętności

1. wchodzimy do gry

2. wciskamy klawisz F1 i prawym przyciskiem myszy strzelamy

mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałem dopisać, jak by ktoś miał jakiś problem to pisać na PW. Poniżej zamieszczam gotowca saves z talizmanem, który ma umiejętność baala [Obrazek: icon_wink.gif]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Powiedzmy, że chcemy stworzyć 15 ed 3 ar 5 soc berserkerski topór.

Aby stworzyć własny item musimy kliknąć PPM na dowolny przedmiot przy którym można grzebać przy magicznych właściwościach.

Powiedzmy, że chcemy stworzyć 15 ed 3 ar 5 soc berserkerski topór.

Klikamy 'Specific Editing functions' [Obrazek: 013.gif] 'Magic ATTRIBUTE editing'.

Z Magic ATTRIBUTE editing' przechodzimy na zakładkę która jest po prawej stronie od tej, na której otwarło się okienko- Item/ Character create (tak jak na screenshocie).

[Obrazek: he1xh5.jpg]

[Obrazek: he2fa2.jpg]

[Obrazek: he3gf4.jpg]

Warto zauważyć, że owy item jest od razu niezniszczalny. Aby zmienić to, wystarczy kliknąć prawym [Obrazek: 013.gif] ''Durability (if available)'' [Obrazek: 013.gif] ''change item's durability'' i nastawić na 28 (bazowe durability berserkerskiego topora).

Wyszedł berserkerski topór czysty, bez soc bez ed bez ar. Aby to zmienić klikamy prawym [Obrazek: 013.gif] ''change item's quality'' [Obrazek: 013.gif] ''superior''. Mamy już berserkerski topór dobrej jakości, aby dodać mu sockety: PPM [Obrazek: 013.gif] 'Specific Editing functions' [Obrazek: 013.gif] 'Magic ATTRIBUTE editing' [Obrazek: 013.gif] ''Other'' [Obrazek: 013.gif] ''Number of sockets'' i nastawiamy na 5.

Myślę że poradnik przyda się maniakom diabla Smile

Poradnik nie jest mój.

Odpowiedz
#2

Hero Editor

Kod:
[url=https://good-games.pl/member.php?action=register][img]https://good-games.pl/attachment.php?aid=719[/img][/url][/url]
Nice Rip Smile .. Żegnam z tematem , jak i gratuluje punktów ostrzeżeń Smile
User | VIP | Spamer | Mistrz
Zapraszam daj suba to Cie nie boli! A ja dam lajka 
Odpowiedz
#3

Hero Editor
a czy ja napisałem że to mój poradnik ja go tylko na forum wystawiłem.
Odpowiedz
#4

Hero Editor
A czy podałeś linka do orginalnego źródła ? Teraz dopisałeś , że nie twój .. A pozatym masz pozwolenie autora na umieszczenie go tutaj ? Jak nie to to jest rip Smile
User | VIP | Spamer | Mistrz
Zapraszam daj suba to Cie nie boli! A ja dam lajka 
Odpowiedz
#5

Hero Editor
ja pier.... co ty koleś za afere robisz. zapomniałem dopisać i tyle
Odpowiedz
#6

Hero Editor
Dobra .. Ale czy masz pozwolenie autora na wstawienie go tutaj ?
User | VIP | Spamer | Mistrz
Zapraszam daj suba to Cie nie boli! A ja dam lajka 
Odpowiedz
#7

Hero Editor
no nie mam.
Odpowiedz
#8

Hero Editor
No własnie .. więc to jest RIP .. jeżeli autor wyraził zgode na skopiowanie tego poradnika to nie mam zastrzeżeń .. a tak to Chuno albo Eday rostrzygna Smile
User | VIP | Spamer | Mistrz
Zapraszam daj suba to Cie nie boli! A ja dam lajka 
Odpowiedz
#9

Hero Editor
Jeżeli nie masz zgody autora niestety nie może być ten temat na forum.
[Obrazek: attachment.php?aid=718]
Nie jestem najlepszym trenerem na świecie, ale lepszego ode mnie nie ma ~ Jose Mourinho
CHUNO||THE HAPPY ONE|Lider Promotorów|
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .