Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

Strategia DarkOrbit 3 organizacje walczą o surowce w przyszłości [WWW]Bigpoint

#81

Darkorbit - Conflict Rising - Harmonogram

Cytat:Witajcie Kosmiczni Piloci!Harmonogram akcji na najbliższe dni:Wtorek 25.06.201317:00 - 19:00 - Kontrola sektoraŚroda 26.06.201317:00 - 19:00 - Kosmiczna piłkaCzwartek 27.06.201317:00 - 19:00 - Zdobądź BojęPiątek 28.06.201317:00 - 19:00 - InfiltracjaWszystkie czasy danego serwera.Wasza ekipa DarkOrbit
[Obrazek: attachment.php?aid=719]

Odpowiedz
#82

Darkorbit - Conflict Rising
Witajcie Kosmiczni Piloci!

Kolejna porcja zabawy:

Sobota 06.07.2013
13:00 - 15:00 - Kosmiczna piłka
16:00 - 18:00 - Lewelowe Wrota Inwazyjne
19:00 - 21:00 - Scoremageddon

Niedziela 07.07.2013
13:00 - 15:00 - Kontrola Sektora
16:00 - 18:00 - Lewelowe Wrota Inwazyjne
19:00 - 21:00 - Zdobądź boję

Wszystkie czasy danego serwera.

Wasza ekipa DarkOrbit
Odpowiedz
#83

Darkorbit - Hitac

 

Cytat:
[Obrazek: attachment.php?aid=719]

Wielu z Was pozostało sporo kapsułek, pytaliście kiedy będzie kolejny event z Hitac, wysłuchaliśmy i zaczynamy natychmiast!

Wygrajcie wspaniałe nagrody, od osprzętu do swoich komputerów na laserach LF 4 kończąc. Nawet jeżeli nie chcesz uczestniczyć w loterii, kalendarz jest wypełniony codziennymi zadaniami takimi jak: Kontrola sektora, Kosmiczna piłka, Wrota inwazyjne i Infiltracja.

Akcja potrwa od 26.07. do 11.08, uwzględnijcie to w swoich planach na najbliższe tygodnie

Wasza Ekipa DarkOrbit

[Obrazek: attachment.php?aid=719][Obrazek: attachment.php?aid=719]
 

Odpowiedz
#84

Darkorbit - Udoskonalenie systemu aukcji
Cytat:Witajcie, kosmiczni piloci Zmodyfikowaliśmy okno HANDLU i zmieniliśmy jego nazwę na AUKCJĘ, ponieważ nazwa ta wydała się nam właściwsza. Od teraz, po zalicytowaniu kolejnej kwoty na ten sam przedmiot zostanie ona dodana do poprzedniej sumy całkowitej (zamiast jej zastąpienia), co umożliwi zaoszczędzenie środków. 

W przypadku niewygrania aukcji, gracze będą otrzymywać postawione sumy z powrotem.

Wasza Ekipa DarkOrbit

__________________
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Odpowiedz
#85

Darkorbit - Nowa rozdzielczość i nowy klient w DarkOrbit

Cytat:Witajcie Kosmiczni Piloci,Nadszedł czas na pewne zmiany!

Serwery są obecnie uruchomiane ponownie z nowym klientem oraz nową rozdzielczością. Mamy nadzieję ze się Wam spodoba.

Jeśli zastanawiacie się jak dostosować przyciski, tryb konfiguracji jest teraz częścią menu Ustawienia.

[Obrazek: 1ef010e413e735a0286b390f23018ee151e7b667...FileUpload]

[Obrazek: attachment.php?aid=719] możecie przekazać nam swoje spostrzeżenia i uwagi.

Wasza ekipa DarkOrbit
[Obrazek: attachment.php?aid=719]

Odpowiedz
#86

Darkorbit - Informacje o poprawkach I ulepszeniach

Cytat:Witajcie kosmiczni piloci,

Publikujemy mnóstwo informacji o nowych funkcjach i wydarzeniach, ale nie zawsze możecie zobaczyć, co dokładnie robimy w celu udoskonalenia gry. Dzięki poniższym informacjom o poprawkach i ulepszeniach możecie dowiedzieć się więcej.

W czerwcu wprowadziliśmy następujące funkcje, akcje oraz inne elementy gry:

Nowe elementy
  • Nowy statek Piranha
  • Po nowej odsłonie statków Nostromo i Bigboy, która miała miejsce w maju, postanowiliśmy odświeżyć statek Piranha i zapewnić graczom szersze możliwości związane ze statkami kupowanymi za kredyty.
  • Nowe i stare dźwięki
  • Kierując się opiniami graczy, postanowiliśmy zrezygnować z części nowszych dźwięków na korzyść starszych i bardziej popularnych. Ponadto, wprowadziliśmy również nową, mroczniejszą ścieżkę muzyczną w stylu retro, która lepiej pasuje do klimatu DarkOrbit.
Wydarzenia (globalne i lokalne)
  • Akcja specjalna Hitac 2.1 (akcja globalna)
  • W loterii Hitac, która odbyła się w dniach od 7 do 21 czerwca, gracze mieli szansę zdobyć słoneczne i księżycowe losy loterii umożliwiające wylosowanie nagród rzeczowych oraz przedmiotów do gry. Oprócz specjalnych NPC Hitac w akcji znalazły się również misje codzienne.
  • Conflict Rising (akcja globalna)
  • Podczas akcji Conflict Rising, która odbyła się od 24 czerwca do 7 lipca, udostępniliśmy misje fabularne PvE i PvP, codzienne konkursy oraz oferty specjalne w sklepie. Gracze mogli również zdobyć tytuły specjalne za udział w określonej liczbie misji związanych z akcją.
  • Otwarta beta – Interfejs użytkownika klienta (akcja globalna)<ul><li>
  • 20 czerwca na 2 dni udostępniliśmy wszystkim graczom możliwość zapoznania się ze zmodyfikowanym interfejsem użytkownika. Z uwagi na pozytywne reakcje ogłosiliśmy już kolejną akcję „Otwarta beta” dla nadchodzącej aktualizacji „Resolution Update”.
</li></ul>[*]Święto Republiki (WŁOCHY)
  • W celu uczczenia włoskiego Święta Republiki w dniu 2 czerwca zorganizowaliśmy fajerwerki, konkursy i udostępniliśmy specjalne skrzynki bonusowe.
  • Festa Junina (BRAZYLIA)
  • Festa Junina (alias San Juan) to jednodniowe brazylijskie święto, podczas którego pali się ogniska, by odsunąć nadejście zimy. Świętowaniu na brazylijskich serwerach towarzyszyły fajerwerki, specjalne skrzynki bonusowe oraz kilka konkursów.
Udoskonalenia
  • Okno handlu rudą – W oknie handlu rudą dodany został tekst informujący o tym, czy gracz może dokonać darmowej transakcji, czy wiąże się z tym jakiś koszt.
  • Naprawa statków kupionych za kredyty - Naprawa statków(kupionych za kredyty) za kredyty ma większy priorytet od kuponów na naprawy.
  • Automatyczne wyposażenie – Po zakupieniu nowego przedmiotu w sklepie pojawi się komunikat z pytaniem, czy gracz chce dołączyć go do aktualnego wyposażenia.
  • Dodatkowa energia i kupony na skoki – Zmieniono ceny pakietów dodatkowej energii i kuponów na skoki w celu właściwszego dostosowania ich kosztu do wartości.
Poprawione błędy
  • Usunięto błąd, który powodował ponowne rozpoczęcie misji ukończonych wcześniej przez graczy.
  • W przypadku braku wystarczającej ilości uridium do naprawy dronów zamiast komunikatu o wystąpieniu nieznanego błędu pojawi się właściwa informacja.
  • Wyposażenie statku w więcej niż jeden protokół radarowy PETa zapewnia oczekiwany efekt.
  • Strona klanu: wprowadzamy 48-godzinny okres oczekiwania na możliwość założenia nowego klanu po usunięciu starego.
  • W przypadku stosowania przez gracza formacji nietoperza w designie Aegis Veteran punkty doświadczenia są teraz prawidłowo obliczane.
  • W przypadku zainstalowania kilku protokołów radiowych protokół radarowy poziomu 3 zwiększa teraz swój zasięg.
  • Osiągnięcia: Osiągnięcie Chomik funkcjonuje już w sposób prawidłowy.
  • Usunięto problem z dźwiękiem robota naprawiającego, który zapętlał się i był odtwarzany w nieskończoność.
  • Usunięto problem z wpisami do dziennika po uzyskaniu skrzynek bonusowych.
  • Usunięto lukę, która umożliwiała zastosowanie trybu poruszania statku Citadel do innych statków.
  • Usunięto lukę, która umożliwiała kilkukrotne przyznawanie graczom nagród w Międzygalaktycznych wrotach.
  • Usunięto błąd, który powodował sprzedaż NC-AWL CPU za 0 jednostek uridium. Od teraz CPU można kupować za kredyty.
Ponadto usunęliśmy sporo pomniejszych błędów, wprowadziliśmy korektę tekstów oraz inne udoskonalenia.

Z poważaniem,
Ekipa DarkOrbit

__________________

[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Odpowiedz
#87

Darkorbit - Poprawa bezpieczeństwa konta

Cytat:Witajcie Kosmiczni Piloci

Nastąpiły zmiany na stronie HOME

Wybór serwera: Dzięki tej nowej funkcji nastąpi automatyczne zalogowanie użytkownika na serwerze, z którego korzystał podczas ostatniej sesji gry.

W przypadku chęci zmiany serwera, wystarczy kliknąć nową ikonę wyboru serwera (w lewym górnym rogu ekranu obok przycisku HOME), co spowoduje wyświetlenie listy serwerów.

Zarządzanie kontem i profilem pilota: 

Oba elementy można modyfikować w panelu INFORMACJE UŻYTKOWNIKA:

[*]Link Profil pilota umożliwia przejście do panelu profilu pilota.

[*]Link Konto użytkownika otwiera ekran nowego Centrum kont i umożliwia zmianę danych osobistych związanych z kontem, takich jak, hasło, adres e-mail oraz innych informacji, które nie są widoczne dla pozostałych graczy.

Nowe ikony

Oprócz powyższych zmian wprowadzamy również nowe ikony dla takich funkcji jak Pomoc, Logout, Home i Wybór serwera - wszystkie one znajdą się w górnej części strony startowej.

Wasza Ekipa DarkOrbit
[Obrazek: attachment.php?aid=719]

Odpowiedz
#88

[TuT] Początek gry

Cóż może ktoś uzna że to zbędne ale początki to nie zbyt łatwa sprawa, tym bardziej że wyciska

się góra 1k i nie ma się ani jednego dodatku.

1. Samouczek - Patrz na strzałki i rób co one Smile

Cóż nie wiem co tu w ogóle napisać, więc robimy wszystko

co nam podano jedyne co wam mogę doradzić to aby walić od razu z rakiet

* Jeżeli jednak wiesz już to co jest w samouczku, leć w dół mapy, nawet jak Cie nie widać !

Otrzymujesz DMG, nie uciekaj, masz paść 8)

2. O pewnej pchełce...

Ok, baza jest parę graczy i ogólnie jesteśmy świeżym ,,flaxem'' robimy wszystko to co jest

w nyx, tak, tak, piszę rób non-stop to co Ci piszą. Niestety skończy się i co możemy zrobić ?

Nasze wyposażenie to:

- LF2

- BO 2

- Najlepszy napęd

Cóż mamy premkę i trzeba dobrze wykorzystać te 2 tyg.

3. Skylab - biznes w okienku i aukcje

Cóż nie wiecie co i do czego ?

Więc moduł podstawowy to max. lvl. waszych kolektorów i aby mieć 5 lvl. kolektora,

podstawowy musi mieć 5

Słoneczny - elektrownia Smile

Magazyn -  -.-

Inne kolektory:

Więc można to podzielić na przemysły, lekki, średni i ciężki:

Podstawa:

Prometium

Endurium

Teribium

One muszą być o oczko wyżej od prometidu i durianium

Cóż Endurium i Teribium robimy od razu bo ciężko znaleźć, Prometium znajdziesz na początkowej

mapie, teraz wybieramy moduł transportowy ( nie da się go ulepszyć ) i dostarczamy te 50 prometium

i budujemy brakujący kolektor.

Cóż, zostało nam tylko dobudować prometidu i duranium oraz xeno pamiętajcie że Prometium,

Endurium, Teribium musi być na najwyższym lvl.

Teraz czas na promerium które zużywa xeno.

Xeno używa się od razu i się nie produkuje więc xeno musi mieć taki sam lub wyższy lvl.

od promerium, optymalna produkcja dzięki której możemy mieć non-stop przesyłki to

500 - bez premki 1000 - z premką.

Ale na początku przesyłamy tylko duranium i prometid a dlaczego ?

Bo złotka mamy mało, również przesyłamy ale do podkręcenia napędów Smile

Cała rozbudowa dużo zajmuje a My nie będziemy leluchować Big grin

Więc robimy misje a przede wszystkim:

- Brakujące surowce

Trzeba zebrać 300 proemtium w 10 min.

Polecam piranhe z niewidką, czemu masz marnować cenną urkę ? Za tą misje jest

8-10 lvl. więc to podstawa jeżeli chcesz polecieć gdzieś dalej.

Ah... tak aukcje, więc BP dodało taki bajer: dajesz kredyty na dodatek, masz z powrotem kaskę

jak nie wygrasz, dodatki to 1kk nie będę pisał listy bo to jakieś literki z cyferkami Smile

Starajcie się mieć:

- auto kupno rakiet i ammo

- auto strzelanie rakiety - to już jest cudeńko, nie żałuj

- podwajacz cargo - premka + pojemność statku * 2 dzięki dodatkowi 8)

- CPU skokowe - potrzebne do szybkie przemieszczania

- Leonov - statek jednym słowem ,,genialny'' wadą jest to że ssie cenne uri. jeżeli padniem Smile

4. O takim pilocie z bonusem co kosmos chciał zbadać Smile

Leonov ma bonus 200% do uzbrojenia tylko na statku ! Polecam mieć te 6 flaxów i formacje

bo razem z sepromem który dobudujesz jak złotko będzie w nadmiarze daje rewelacyjne 7k DMG

jako flax z 1 LF3 walisz aż tyle. Bij mordony, saimony oraz steuenery i lordiakie, devo i sibów się

nie opłaca, dlaczego ?

- są silne, nie mówię że nie pokonane czy coś ale tego nie pokonasz na 2-3 hity Smile

- mała nagroda - 16, 32 czyli devo = 2 mordony sib = 4 mordony

- orbitka - niestety flaxie to musisz już orbitować bo walą dość mocno jak na naszego leonka

5. Flax staje się potężniejszy Tongue

Bijemy jak poparzeni i licytujemy LF3 - staramy się przede wszystkim mieć te 15 LF3

potem możesz lecieć na 2 galę i bić już potężniejsze alieny DK, MK i to na golcu który

nie ma bonusu ale ma więcej slotów. Staramy się Irysa jeżeli mamy wszystkie sloty na broń

czyli statek + flaxy zapełnione LF3 Big grin

Zapomniałem o speedzie Sad Cóż na leonka to tylko 6 a na golca aż 15 nie mamrocz że

bez 1 napęda dasz sobie radę bo wrogowie są szybsi od ciebie jeżeli masz leona lub

równi Twojej prędkości jeżeli masz golca, a niestety tacy wrogowie to 2-3 strzały i nie

ma Ciebie z powierzchni orbity i w 100% mają maxymalny speed ( nawet podkrętka )

Kasy na BO2 nie marnuj wcale chyba że na 2-3 osłonki i tylko na leonku bo masz bonus.

To jest ciut tańsze od LF3 ale profitów nie daje większych od LF3 ale myślisz:

10k osłonki a 150 DMG ?

Bicie jest ważne, szybciej alien pada, kupując osłonkę DMG i tak idzie w HP a bijesz dłużej.

Polecam się dorobić góra 16 na handlu.

6. Druga gala - full Irysy czyli największy pożeracz kredytów Big grin

Więc oto jesteśmy na 2 gali:

- golec - na handlu

- wszystkie dizajny z handlu na golca - tani jak barszcz Big grin

- 15 LF3

- 15 najlepszych napędów

- miło by było widzieć parę BO2 5-10 ale nie koniecznie

Musimy się dorobić Irysa, tak to dron jak flax ale daje nie 1 slot lecz 2

Bardzo drogi itp. jednak tak czy siak musimy go mieć i to aż 8 D:

Pamiętaj jeżeli masz 6 Irysów to sprzedaj już wszystkie flaxy, potem wylicytuj pozostałe

bo jak masz 8 dronów 1 flax i 7 irków to nie ma już na aukcji i sklepie żadnego drona.

Co bijemy ? DK taki duży kryształ, nie te małe agresywne białe i niebieskie tylko

duży, tylko nie niebkieski brr... !!! Orbitkujemy go, wali 4k ale to już nie powinno nam

przeszkadzać bo mamy dobrą osłonę i orbitkujem. Jak za ciężko to polecam lordiakium

nie te małe co na 1 gali biłeś tylko te mutanty żółte ale nie pomarańczowy, brr... !!!

Słowiczek:

Orbitka - latanie stakiem tak aby alien dostawał DMG a My nie

Osłonki - osłona

DK - duża kryśka zwana krystallonem

Wiem że są błędy jednak męczący był ten poradnik 8)

Tytuł kłamie, bo Glazze to zwykły nub  Wink
Odpowiedz
#89

[TuT] Jak ustawić bocika

Więc zaczynamy, mamy Phoenixa i bocika.

Mapa szkoleniowa, misje szkoleniowe bla, bla, bla.

Nim puścimy bocika trzeba rozbudować skylab, to jednak opisałem w innym

poradniku i byłby z kilometr tekstu Tongue

Jeżeli masz link z BB to sprzedajesz go, potem wystarczy puścić go na parę

godzin, odpocząć i znowu. Jednak warto się postarać o piranhę bo jest szybsza.

Ale tylko na zbieranie boxów.

Skylab+kredki z skrzynki polecam kupić dodatki i przede wszystkim leonka.

Puszczamy go na x-2 z biciem alienów (wszystkie, nawet bossy). Zbieramy

na full speed, czy kredki czy uri. to zależy od Was Wink Kolejny cel to zdobycia

6 LF3 i wkładamy je tylko na leonka bo bonusik, potem możemy przejść na

x-3 i x-4 tam bijemy wszystko oprócz wszelakich odmian sibów i devo.

Tutaj będziesz latał być może i przez większość swojego grania.

Tak czy siak musimy się dorobić:

31 LF3

16 BO2

15 najlepszych napędów

8 Irysów

Teraz możesz pomyśleć nad golcem. Oczywiście to banał bo mamy w cholere kredek.

Cóż, polecałbym 2 hangary - jeden golec, drugi leon - golcem zbieramy pallkę i robimy

wrota - to wszystko botem o ile nam na to pozwala.

Kończy się zapas uri. skaczesz na leona lub gdy po prostu potrzebujesz uri.

czemu nie napisałem aby iść z samym golcem ? Bo to spokojne zaplecze finansowe,

jak się kończy urka z niewiadomych powodów idziemy na leona.

Jednak jeżeli chcesz mieć dwie hale to golec musi mieć tyle wyposażenia ile wyżej napisałem

jednak leonkowi wystarczy:

6 LF3

6 Napędów

6 BO2

8 Irysów

Cóż napędy i inne wstawiamy w leonka bo tylko tam działa bonus. Aby mieć jednak na fulla

jeszcze leonka to róbcie wrota, nawet latajcie samym leonem.

Jeżeli masz:

- full havok

- aegisa

- 3-5 LF4

Możesz powiedzieć pa, pa leonkowi, cóż full havok to nie obowiązek jednak parę LF4

już tak. Puszczamy na MK i DK golcem możemy już zacząć latać na wypady i solówki

jednak jeżeli chodzi o pallkę to trzeba dokupić jeden hangar i kupujemy:

- cytadela - bardzo droga ale pojemność gigantyczna>mniej latania>mniej straconego czasu

- vegance - baaardzo tania na handlu>szybka>krótsze latanie

Mam nadzieję że nie zapominasz o PP wcześniej mogłeś się z tym bawić ale teraz potrzeba

36 PP Musisz się również dorobić desingu dla golca i LF4

Dwie ostatnie rzeczy to tylko kluczyki, ew. LF4 wrota, PP mamy dużo z zet.

Kredyty masz w pierdylion więc dokup sobie full czołga (31 BO2).

I tutaj przechodzimy na cubikony.

Porady:

- uciekanie przed libelatorem to znak że jesteś bocikiem.

- latanie non-stop na samym x-2 to też znak.

Tutaj trzeba sobie ustawić tak aby nie było jak napisałem.

Tytuł kłamie, bo Glazze to zwykły nub  Wink
Odpowiedz
#90

[TuT] Jak ustawić bocika
napracowałeś się więc dam ci lajka
[Obrazek: attachment.php?aid=717]Nie karm trola!
Odpowiedz
#91

[TuT] Jak ustawić bocika
Poradnik nie ważny, możecie bez problemu dostać perma za bota.
Tytuł kłamie, bo Glazze to zwykły nub  Wink
Odpowiedz
#92

Spis poradników z działu Darkorbit
Aktualizacja 2014-07-25
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
13 gości

Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .