• Ogłoszenia

    • Siwy

      Regulamin globalny Good-Games.pl

      Regulamin serwisu Good-Games.pl § 1 Każdy gość na forum Good-Games.pl ma prawo do darmowej rejestracji wyłącznie jednego konta. Rejestracja jest przywilejem, nie obowiązkiem. Akceptując regulamin i wyrażając zgodę na odbieranie wiadomości od administracji wyrażasz zgodę również na otrzymywanie poczty zawierającej wiadomości reklamowe. I. Nieznajomość regulaminu Każdy użytkownik forum - począwszy od zwykłego forumowicza po Team - zakładając nowe konto jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Nieznajomość regulaminu nie będzie skutkowała ze zmniejszeniem kary, w przypadku złamania jego zasad. II. Multikonta Każdy forumowicz może korzystać wyłącznie z jednego konta. Konsekwencją za nieprzestrzeganie tej zasady będzie natychmiastowe zablokowanie wszystkich kont zarejestrowanych przez danego użytkownika. Założenie drugiego konta jest dozwolone tylko w przypadku otrzymania stałej blokady konta na dotychczasowe konto Prezentowane na forum poglądy, opinie i odpowiedzi na pytania mają jedynie charakter informacyjny i pomocniczy i nie powinny być traktowane jako wiążące kogokolwiek. §2 Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio: Administrator - osoba zarządzająca forum i czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu forum (dotyczy również Administratora Głównego). Cookies - niewielkie pliki tworzone przez przeglądarkę użytkownika ułatwiające i wspomagające pracę programu. Emblemat (Avatar) - niewielki obrazek określający użytkownika forum (z zastrzeżeniem postanowień szczególnych dotyczących emblematów; patrz niżej). IP, adres IP - liczbowy ciąg identyfikujący komputer w sieci. Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników. Post - informacja, pytanie, odpowiedź, głos w dyskusji lub jakikolwiek inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika. §3 Korzystanie z forum jest bezpłatne. Posty §4 Publikować posty na forum może każdy zarejestrowany użytkownik. §5 Zabronione jest umieszczanie linków, reklam witryn o identycznej strukturze działania bez zgody Administratora. W przypadku złamania punktu §5 regulaminu forum użytkownik zostanie zbanowany a zawartość usunięta. §5.1 Punkt §5 dotyczy wszystkich dróg medialnych z użytkownikami czyli forum, shoutbox, prywatna wiadomość. §5.2 Administracja Good-Games.pl nie popiera i nie nakazuję reklamowania forum na witrynach o identycznej strukturze działania. Tym samym nie odpowiadamy za treści wypisywane przez naszych użytkowników. §6 Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści. Zobowiązani są jednocześnie do ich nadzorowania. 6.1 Administratorzy zastrzegają sobie prawo do przyznawania i odbierania uprawnień czynnym użytkownikom. W szczególności odbywać się to będzie poprzez zautomatyzowany proces. Ranga przyznana użytkownikowi nadawana i odbierana jest według uznania Administratorów serwisu. 6.2 Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do promowania wybranych przez siebie zawartości w dowolnych miejscach serwisu, w szczególności na stronie głównej serwisu. 6.3. Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za utratę zawartości zamieszczanych w serwisie. Jednocześnie dołożą wszelkich starań by do przypadków utraty zawartości nie doszło. 6.4 Obowiązkiem administratora jest dołożenie wszelkich starań by serwis funkcjonował w sposób ciągły i prawidłowy. Wszelkie jednak przypadki nieprawidłowego i nieciągłego funkcjonowania serwisu nie mogą być podstawą roszczeń użytkowników. Administracja zastrzega sobie prawo do okresowego wyłączania serwisu w celu przeprowadzenia czynności związanych z administracją i modernizacją. §7 Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność, rasistowskie. §8 Złamanie zasady §7 łączy się z bezpośrednim, natychmiastowym i trwałym usunięciem z listy użytkowników wraz z powiadomieniem organów ścigania o zaistniałym przestępstwie. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. §9 Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli uznają to za stosowne. §10 Wszystkie informacje, które wpisują użytkownicy będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez zgody autora osobom trzecim z zastrzeżeniem §8. §11 Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania danych użytkowników i ich postów. §12 Temat, którego tematyka nie odpowiada działowi, w którym został opublikowany, zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu. Temat zostanie przy tym odpowiednio oznaczony. §12.1 Administratorzy i moderatorzy mają prawo do zamknięcia tematu w którym to po 30 dniach nie została udzielona odpowiedź. §12.2 Administracja forum nie usuwa postów, tematów czy kont na życzenie użytkownika. §13 Zabronione jest spamowanie forum. O tym czy dana wypowiedź jest spamem decydują Administratorzy i Moderatorzy. Nazwy użytkownika (nicki) §14 Nazwy użytkownika powinny być w miarę krótkie i nie powinny zawierać jedynie znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.). Dozwolone jest używanie znaków z jezyków obcych takich jak (Japoński, Chinki, Rosyjski, itd.) §15 Nazwy użytkowników nie mogą być adresami stron www §16 Zastosowanie do nazw użytkowników mają również przepisy §7 i §8. Podpisy (sygnatury) §17 Zastosowanie do podpisów mają przepisy §7 i §8. §18 Umieszczanie w podpisach linków do innych stron oraz reklam wymaga zgody Administratora. W tym celu należy skontaktować się z nim za pośrednictwem systemu Prywatnych Wiadomości (PW). Nie stosowanie się do tego wymogu będzie się wiązało z otrzymaniem ostrzeżenia, a w ostateczności zablokowaniem konta na forum. Emblematy (avatary) §19 Wymiary emblematu mogą maksymalnie wynosić 80x80 pikseli. Chyba że rozmiar dopasowuję się automatycznie §20 Dopuszczalne są jedynie pliki z rozszerzeniem *.jpg, *.gif i *.png.*jpeg. §21 Rozmiar pliku emblematu nie może przekraczać 100 kilobajtów. §22 Zastosowanie do emblematu mają również przepisy §7 i §8. Postanowienia końcowe §23 Forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które zostały podane przez użytkownika i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych przez użytkownika informacji oraz hasła. §24 Każda osoba może posiadać tylko jedno konto na forum. Złamanie tej zasady grozi usunięciem wszystkich kont i całkowitym zablokowaniem dostępu do forum. §25 Prace wykonane przez użytkowników na rzecz forum przechodzą na jego własność! Akceptując regulamin użytkownik nie może rościć swoich praw autorskich wykonanego tworu. Przykładami są logo forum, elementy graficzne, znaki rozpoznawcze,kluczowe frazy tekstowe. §26 Forum Good-Games.pl nie propaguję reklamowania swojej działalności na witrynach o podobnej strukturze działania. Good-Games.pl nie bierze odpowiedzialności za użytkowników którzy dobrowolnie i własnym zakresie reklamują działalność forum. §27 Zaznajomienie się z niniejszym regulaminem jest konieczne aby móc się zarejestrować i korzystać z forum. §28 Odpowiedzialność karna §1. Kto przywłaszcza sobie autorstwo albo wprowadza w błąd co do autorstwa całości lub części cudzego utworu albo artystycznego wykonania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 3. §2. Tej samej karze podlega, kto rozpowszechnia bez podania nazwiska lub pseudonimu twórcy cudzy utwór w wersji oryginalnej albo w postaci opracowania, artystyczne wykonanie albo publicznie zniekształca taki utwór, artystyczne wykonanie, fonogram, wideogram lub nadanie. §3. Kto bez uprawnienia albo wbrew jego warunkom rozpowszechnia cudzy utwór w wersji oryginalnej albo w postaci opracowania, artystyczne wykonanie, fonogram, wideogram lub nadanie, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2 . §4. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w ust. 1 w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. §5. Jeżeli sprawca uczynił sobie z popełniania przestępstwa określonego w ust. 1 stałe źródło dochodu albo działalność przestępną, określoną w ust. 1, organizuje lub nią kieruje, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 5. Polityka Prywatności dla domeny Good-Games.pl Poniżej znajduje się informacja o danych osobistych pobieranych w momencie odwiedzin Good-Games.pl. Nigdy nie sprzedajemy ani nie przekazujemy tych informacji innym podmiotom. Pliki z logami Tak jak większość innych witryn internetowych, zbieramy i wykorzystujemy dane zawarte w plikach logów. Informacje z plików logów zawierają Twój numer IP, nazwę sieciową komputera (host), Twojego dostawcę Internetu (na przykład TP SA, czy Dialog), przeglądarkę, z której korzystasz (na przykład Internet Explorer lub Mozilla Firefox), czas jaki spędzasz na stronie oraz które strony otwierasz, korzystając z naszego serwisu. Pliki cookie i sygnalizatory WWW Wyświetlamy pochodzące z zewnętrznych serwisów reklamy, aby utrzymać naszą stronę. Niektórzy z tych reklamodawców (np. Google poprzez program Google AdSense) mogą używać takich technologii jak pliki cookie, czy sygnalizatory WWW, co w momencie wyświetlania ich reklam na naszej stronie spowoduje przesłanie reklamodawcom informacji zawierających Twój adres IP, dostawcę Internetu, typ przeglądarki, z której korzystasz i w niektórych przypadkach informację o zainstalowaniu dodatku Flash. Na ogół jest to używane do wyświetlania użytkownikom reklam z ich okolicy lub dobierania reklam na podstawie stron, które odwiedzili wcześniej. Pliki cookie DoubleClick DART Ponadto możemy wykorzystywać pliki cookie DART, dla celów wyświetlania reklam przez system Google DoubleClick, który tworzy plik ciasteczka, kiedy odwiedzasz strony internetowe, używające systemu reklamowego DoubleClick (włączając w to niektóre reklamy Google AdSense). Ten plik cookie jest używany do prezentowania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań (”interest based targeting”). Reklamy dobierane będą na podstawie historii stron, które odwiedziłeś/aś. System DART wykorzystuje “informacje nie pozwalające na identyfikację użytkownika”. NIE śledzi on informacji osobistych, jak Twoje imię, adres e-mail, adres zamieszkania, numer telefonu, numer NIP, numery kont bankowych lub kart kredytowych. Możesz w każdej chwili wyłączyć ten system na tej stronie. Możesz z dezaktywować lub całkowicie wyłączyć pliki cookies na naszych stronach lub stronach naszych reklamodawców w opcjach swojej przeglądarki internetowej lub wybierając odpowiednią opcję w programach typu firewall. Wyłączenie plików cookie może jednak spowodować niemożliwość pełnego wykorzystania opcji naszego serwisu. Pozdrawiamy Zespół Good-Games.pl
    • Siwy

      Handel - wymiana, sprzedaż, kupno Informacja

      Kupno Na jakim serwerze (s1, s2, s3...) Nazwa przedmiotu / postaci Sugerowana maksymalna cena za przedmiot / postać dokładny opis + opcjonalnie zdjęcia Sprzedaż Na jakim serwerze (s1, s2, s3...) Nazwa przedmiotu / postaci cena za przedmiot / postać dokładny opis + opcjonalnie zdjęcia Wymiana Na jakim serwerze (s1, s2, s3...) Nazwa przedmiotu / postaci Na co chcesz się wymienić item / postać dokładny opis + opcjonalnie zdjęcia
    • Siwy

      Regulamin Działalność użytkowników

      Zgodnie z globalnym regulaminem forum także i w tym dziale panuje całkowity zakaz reklamowania stron internetowych o identycznej strukturze działania godzących w interes Good-Games.pl w tym także serwerów TeamSpeak. Dozwolone reklamy Kanałów YouTube. Stron FanPage. Blogów "Tematyka nie może zawierać identycznej formy działania" Deviant, portale graficzne. Fora nie związane z tematyką Good-Games.pl Regulamin może ulec zmianie.
    • Siwy

      UWAGA! Przeczytaj zanim coś napiszesz

      Uwaga Administracja forum nie bierze odpowiedzialności za przebieg transakcji pomiędzy użytkownikami.
      Administracja forum nie pobiera żadnych opłat za umieszczenie oferty czy zlecenia.
      Administracja forum nie pobiera żadnej prowizji od sprzedaży tym samym nie rozlicza się z tego tytułu z Urzędem Skarbowym.
      Zamieszczone oferty są własnością użytkownika i w jego zakresie leży odpowiedzialność rozliczenia się za usługę cywilną z Urzędem Skarbowym.
      Administracja forum nie stanowi strony w roszczeniach prawnych między użytkownikami
      Aktualizacja: 18.06.2014r. @KlassKai.
    • KlassKai.

Marcel

Zadomowiony
  • Zawartość

    175
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Marcel wygrał w dniu 4 Październik 2014

Marcel posiada najczęściej lubianą zawartość!

O Marcel

  • Tytuł
    Glazze moim mistrzem
  • Urodziny 30.06.1998

Kontakt

  • AIM
    47903127 gadu-gadu

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Kobieta jest jak 0 - zawsze false ;D

  2. Dominik no weś pseplos Siwego !

    1. DominiC

      DominiC

      siwy impotencie oddaj sb, przepraszam za niewinność

    2. Marcel

      Marcel

      masz go przeprosić za łysego !

    1. DominiC

      DominiC

      ucz mnie robic gify

    2. Marcel

      Marcel

      nie, bo miałeś nieparzysty numerek w przedszkolu...

  3. [Polecam] Freefall tournament

    2/10 co ? Gra ? Recenzja ? Czy może coś innego ? Już moje dowcipy typu: Przychodzi Glazze do lekarza, a lekarz też Glazze mają większy sens. xDDDD Ty przecież nie umiesz argumentować.
  4. [Polecam] Freefall tournament

    Freefalltournament.com To będą takie blogi w których będę opisywał gry w których spędziłem sporo czasu i w zależności od grywalności będą odpowiednie tagi w tytule: polecam, bądź nie polecam. No, ale dość o blogach, teraz czas przejść do samej gry: No to może na początek tryby: - PL - nowy tryb, polega na przejęciu trzech punktów (są umieszczone równolegle) i pociągnięcie turbiny do samego końca (w strone spawnu wrogiej drużyny, aby turbina była przejęta wystarczy na niej ustać. - TDM - nazwa jest oczywista, każda drużyna ma swój spawn i rusza na plac boju. - KOTH - jeden punkt, dwie drużyny, ta która będzie miała pod kontrolą punkt przez odpowiednią ilość czasu wygra, przejęta platforma tworzy pkt. których mamy uzbierać 1000. - CPS - tutaj przejmujemy różne punkty, by dostać 200 pkt; przejmujemy pojedynczo, również 1000 pkt. powoduje wygraną. Tutaj wystarczy tylko pkt. przejąć, a nie go utrzymać. A teraz klasy: WSPARCIE: Tech - typowy healer, buduje wieżyczki i stawia miny, posiada dwie bronie: pulsar i jak już wspomniałem ta klasa leczy - drugą bronią. Pociski pulsara się odbijają, ale mają nie za mocny damage (oczywiście nie jest to słaba broń, ale przy innych klasach ciężko wygrać samemu). Posiada również skille: wieżyczkę, masowe leczenie i miny. Shocker - healerem bym go za bardzo nie nazwał lecz stunnerem, posiada najwięcej osłony z wszystkich klas, leczy osłony - pierwsza jak i druga broń, z tym że druga broń wystrzeliwuje taką kulkę - ma ona średnią szybkość poruszania się, a co do ataku to jest to podobne do pierwszej broni (a mianowicie towarzyszom leczy osłonę, a wrogom zadaje dmg). Ważną umką shockera jest aegis - tarcza na dany obszar, niestety gdy wejdziemy w tarcze nie absorbuje naszych obrażeń. Jak wspomniałem to klasa stunująca - ma miny, które stunują i coś podobnego do masowego leczenia, ale zamiast leczyć towarzyszy stunuje wroga. Tips: - klasy świetne w grupie, solo beznadziejne. - jeżeli chcemy uleczyć się samego siebie to wystarczy towarzysz, nawet gdy ma 100% HP leczymy go i nasze HP/SHD zaczyna się regenerować, ponieważ możemy leczyć więcej niż jedną osobę (a tą osobą jesteś nawet my). - aegis jest świetny jeżeli chcemy bronić pkt. ale tutaj samemu również nic nie zdziałamy, wieżyczki warto porozstawiać w niewidocznych miejscach, albo w aegisie. -warto minować pkt. z apteczkami (wszystkimi minami) ponieważ wtedy jakiś noob, bądź początkujący wejdzie w to i... zamiast się uleczyć - zginie. CIĘŻKIE: Tank - posiada młot (który może atakować normalnie jak i walnąć specjalny cios) i machinegun. Machinegun jest w miarę szybki, średni damage i można próbować trafić w oddalone cele. Młot ma dodatkowo tarcze - aby tank nie był zbyt OP ta tarcza nie trwa za długo, jeżeli się skończy trzeba ją znowu naładować. Skok może sobie naładować - nie posiada normalnego jetpacka jak inne klasy, a wysokość jak i długość skoku zależy od naładowania. Klasa jest strasznie wolna. Teraz skille, a ma całkiem mocne: neuronowa tarcza absorbuje wszystkie obrażenia i jesteśmy nietykalni, strasznie długie ładowanie tej umki i jej krótkie trwanie sprawia, że trzeba używać jej z rozwagą. Rush, a mianowicie tank rzuca się na nas (bądź może dostać się na platformę wyżej) i się przewracamy, średnie dmg, ale i taki mały stun sprawia, że byle kto do tanka nie podejdzie. Posiada również bomby - bardzo mocno odpychają, w miarę damage. Blaster - istny DPS, bazooka i minigun robią swoje, zadaje ogromne obrażenia, a jeżeli słaba klasa (mam na myśli HP) wejdzie mu w drogę to odpowiednim combem już ta klasa nie istnieje. Pociski bazooki starają się trafić wroga - oczywiście bardzo ,, lekko '' im to wychodzi. Obydwie bronie popychają wroga. Posiada owe skille - minibomby, rush, fale odpychające - minibomby zadają mnóstwo dmg, (o ile trafią w wroga) a rush to, to samo co u tanka, a z kolei fale odpychają wroga, który do nas podejdzie i mają długie ładowanie. Tips: - warto grać solo tylko jeżeli umiesz ,, surffować ''. - Ty masz dostawać dmg, nie gunner czy blazer obok. - jeżeli widzisz pojedynczego techa/shockera to warto trzymać się razem. - wróg z dużym movementem ? Użyj bomby lub skille, które długo się ładują. ŚREDNIE: Gunner - posiada karabin maszynowy i snajperkę. Snajperka nie jest jakoś zabójcza, (jeden headshot nie zabija nawet lekkiej klasy) ale w tłumie działa świetnie, a headshot strasznie wroga ,, zamula '' przez co możemy go łatwo dobić. Skille - kucanie, robokop, bomba. Kucanie daje +100 do precyzji przez co zadajemy więcej dmg, ale w takiej pozycji nie możemy się ruszać, ale możemy używać KAŻDEGO skilla. Robokop pozwala dostać się na wyższe platformy, (easy sniper, good camp) ale i odpycha wroga, a jeżeli szarżuje na nas scout bądź assasin musi się bardzo zasmucić skoro zostanie odepchnięty, a my będziemy ciut wyżej. Bomba zadaje średnie damage, ale jej świetną cechą jest to, że zdejmuje cały armor wroga i niszczy od razu aegisy i wieżyczki. Blazer - posiada miotacz i karabin. Miotacz zadaje ogromne dmg, zarówno te które zadamy jak i te które zostanie na wrogu (efekt burn). Karabin strzela stałym promieniem (to też są obrażenia od ognia) i posiada słaby damage, ale świetnie celuje się nim na dalekie odległości. Posiada skille - wzmocnienie fire rate, (co daje gigantyczne damage) noktowizor (widzimy innych graczy przez ściany) i bombę zapalającą (zadaje średnie damage [rówież od ognia] i zostaje na terenie przez krótki czas). Świetny straszak jak i ratunek jeżeli nasze dmg nie wystarcza, a to się zdarza jeżeli mamy mało HP. Tips: - te klasy posiadają ogromne dmg, ale trzeba wiedzieć gdzie jest, jak je wykorzystać i kiedy warto tego używać. - świetne wsparcie ognia, przy ciężkich klasach. - samemu radzą sobie świetnie ponieważ nie są za wolne i posiadają dobre damage. - nie daj się zaskoczyć tymi klasami, (są to klasy średnie, nie ciężkie) dlatego starają być ruchliwym np. zmieniaj pozycje będą snajperem, bądź poszukaj innego miejsca będąc blazerem. LEKKIE: Assasin - posiada pistolety z wirusami i miecze (mają normalne i dwa specjalne ataki). Skok ma ładowany, (jak tank) ale jest to najbardziej skoczna klasa w grze - ucieka dzięki temu błyskawicznie. Skille: niewidzialność, wybuch wirusów i bombę paraliżującą. Niewidzialności nie trzeba tłumaczyć, ale jest to podstawa, przy dobrych atakach. Wybuch trucizny używamy wtedy kiedy wróg ucieka, a my wiemy że już go więcej nie zranimy, (bądź potrzebujemy natychmiast zadać takiemu jakieś dmg) zadaje dmg z wirusów jaką dostał wróg, niestety efekt wirusów znika przez co warto trochę potruć wroga, a potem go tym dokończyć. Bomba sprawia, że gracze z tego samego teamu mogą się zabić, a wystarczy tylko ich tym trafić, ktoś pewnie pomyśli że okiwał wszystkich graczy i będzie wielki mordor... otóż niestety moim drodzy każdy chociaż trochę doświadczony gracz domyśli się, że coś jest nie tak, a jeżeli assasina nie w rotacji i w teamie (albo chociażby sam zauważenie, że dostaje od Ciebie damage) sprawia, że wróg wie na kogo się rzucić i ma przy tym 100% pewność. Scout - posiada pistolet maszynowy i miecz (posiada normalne i jeden specjalny atak). Specjalny atak z miecza zadaje sporo dmg. Pistolet maszynowy ma średnie dmg. Klasa typowa do szybkich ataków i wybijania snajperów. Posiada trzy skille: bonusowa prędkość, kopniak, bomba zdeorientująca. Bonusowa szybkość sprawia, że klasa jest bardzo szybka, a latając jej szybkość osiąga taki zenit, że nie da się jej trafić. Ta klasa jest w stanie najdłużej latać (nie mylić z skakaniem). Kopniak to takie coś jak rush, tyle że stunuje trochę dłużej wroga i zadaje nie za duże dmg. Bomba sprawia, że nie możemy mieć wroga na targecie. Tips: - bomby tych klas to największa zmora, jeżeli atakujesz, a jeżeli jest chaos i rzucisz taką jedną... powstania masakra u wroga. - nie jesteś przeznaczony do bezpośrednich stać, ale do wybijania pojedynczych osobników (nie łatwo jest zabić nawet pojedynczą, ciężką, klasę). - te klasy są najbardziej ruchliwe, lubisz walnąć raz a porządnie ? Trafiłeś na idealne klasy. Poruszanie się: Shift - deska do surffowania WSAD - poruszanie się Spacja - skok, przytrzymaj przy tanku bądź assasinie jeżeli chcesz skoczyć wyżej i/lub dalej. LPM - strzał (ciągły) lub pojedynczy cios z broni wręcz. PPM - target - nie musimy celować w wroga, ale wtedy strzelamy seriami, a nie ogniem ciągłym co jest bez sensu jeżeli jesteśmy gunnerem, a strzelamy do tanka z małej odległości. Oczywiście są comba i warto je odkryć, by potem robić masakrować wrogów. Są ulepszenia, klasę masz albo z rotacji, albo z zakupu. Są również punkty w których można odzyskać HP i bomby, (możemy mieć max. 3 bomby) ale potrzebują czasu, by taki punkt ponownie dał komuś innemu zdrowie bądź HP, ale jest również punkt zwiększający obrażenia (mega damage). Są również nowe klasy: Bomber - istny destruktor, rzuca bomby, które zadają obrażenia obszarowe. Commando - ma kilka broni, ale nie posiadają dużego dmg, jednak ma dobrego stuna, bombę i pack - leczy HP i daje nam określone bonusy.
  5. Przestrzegam przed Bigpoint

    Doskonale rozumiem ten argument, ja np. mam słonia w wazonie. Co prawda słoń różowy, ale i tak wystaje mu trąba.
  6. Przestrzegam przed Bigpoint

    Gdy tak sobie patrzę na tą żałosność firmy to przypomniały mi się jeszcze blogi. Ta firma jest po prostu strasznie oszukańcza, gigantyczne Payforwin oraz istne lenistwo. A tutaj parę przykładów: Mamy dział Darkorbit to powinna być tam informacja o zniesieniu limitu zbierania skrzynek. Polegał, a raczej polega na tym, że przez 1h mamy drop z bonusowych skrzynek normalny, a po owym czasie zmniejsza się drop energii i uridium. Czym jest uridium i energia ? Uridium to ta super specjalna waluta, której potrzeba w milionach, a najwyższych pakiet uridium czyli 300.000 uridium kosztował 100-300 zł. nie pamiętam dokładnie, ale full konto to dobry samochód. Energia służy do takiego jackpotu - masz 100%, że coś wygrasz - przeważnie dodatki do walki, ale i części do wrót - a wrota to spory zysk - zarówno dla rangi, jak i dla konta. Dziś tego starego limitu nie ma, ale jest nowy który trwa 2h - proste wyliczenia graczy, a BP zawsze stara się pokazać, że uważa graczy za dzieci - bo tylko taka osoba zapłaci na takie gry. Kolejny przykład to Drakensang, gdzie drop jest całkowicie nierówny, ostatnio dodano chore kamyczki, bo te które były mimo dużej przewagi dawały przewagę - a kamyczki kupuje się za MM, a MM to jest praktycznie to samo co uridium, tyle że inna gra. Zapytajcie się chociażby na forum, jeżeli nie macie pewności. O reszcie gier nie piszę, bo tam płatności są ogromne, brak nowych graczy, a o tym jaka tam jest tandeta wolę nie mówić. Ich nowa gra: Shards of War to nic innego jak podróbka MercElite - tamta gra też była MOBA, niestety ta gra BP upadła, więc stworzyło ową grę. To jest po prostu porażka/tandeta/śmiech na sali (niepotrzebne skreślić) by zrobić jedną grę, a potem drugą o tej samej tematyce. Niestety ta pewnie już wypali, bo dodali jedną ,, laskę '' i to w reklamie - ja mam nadzieję, że się mylę, ale czemu w ogóle ktoś pozwala, by taka firma w ogóle istniała ?
  7. Siedem grzeszków głównych gier FPS

    1. Brak balansu w broni Shotgun - 20dmgx9 i to full auto. AWP - 100dmg w paznokieć. Takie coś jest praktycznie w każdym FPS. Oczywiście może być na odwrót np. shotgun zabiera 1/2 życia i 5 sek. na kolejny strzał. Strzały z snajperki wymagające 3 trafień by zabić wroga. Gdzie assault rifle ? Gdzie smg ? Gdzie ogarnianie recoli broni ? A najlepsze jest to, że połowa dobrych graczy gra na snajperkach, a nie na innych broniach (chociaż pewnie więcej niż połowa). I co to za rozgrywka, gdzie 1/2 teamu ma tą samą broń ? I to jeszcze w kilkunastu grach pod rząd ? 2. Brak balansu w rangach Istnieją takie idiotyczne środowiska gier, gdzie słaby gracz zostaje wepchnięty w grę i dzięki temu jeden team luźnie gra, podczas gdy drugi się denerwuje, bo k/d jest poniżej 1. Najlepsze w ogóle są gry w których nie ma jak nadrobić nad takimi graczami tzn. do kupienia jedynie broń (na dany mecz). 3. Granat, czyli zabij wroga jednym kliknięciem Tutaj osobiście spotkałem dwa typy granatów: - ogromna ranga i zabicie wroga na hita/zabranie 90% HP - praktyczna bezużyteczność Granaty powinny zabijać na hita, ale tylko dobrze wymierzone i głównie powinny zabijać camperów. A nie gdzie dosłownie 90% stat graczy to kille z spamu granatami. Czasami spotyka się tak słabe granaty, że rzucenie go tylko ujawnia naszą pozycję, a zabicie nim gracza to jak jakiś avchiment. Oczywiście średnio wymierzony granat powinien zadać jakieś szkody, ale nie zabić. Gdzie jest taktyka w rzucaniu granatem ? Gdzie uczenie się fizyki gry i zaskakiwanie dobrze rzucony flashem ? A no właśnie gdzieś sobie poszło 4. Brak teamworku Czyli sam sobie rozwala wrogą druszyne i jeszcze expa dosztane. Gdzie są klasy ? Gdzie rozbrajanie min, coveru i ułatwiania sobie gry ? Tego w grach praktycznie nie ma, potem się dziwić, że są teamkillery i rage na własną drużyne ,, bo on śle szucił granatsa i mnje sabił kamper, bo go nje fidziałem, a tu nugle flesh s druszyny !!! " Praktycznie nie widać, czy gracz myśli o innych czy o swoich własnych statach. Dlaczego, gdy z kimś się walczy to liczy się sprzęt, a nie taktyka i współpraca ? Oczywiście są przypadki, gdzie jeden gracz powoduje przegraną np. minowanie przejść, którymi jego drużyna atakuje, ale od czego są kicki ? 5. Za dużo zabawek/Za mało sprzętu Gdzie miny i działka, gdzie elementy, które wymagają ostrożności przy zwykłym korytarzu ? O ile tego nie ma to są jakieś totalne głupoty jak szuper troga i moczna basuka, która działa podobnie jak granat, ale wybucha o wiele szybciej i powoduje, że dana drużyna jest z góry skazana na zwycięstwo... I to niby mają być rozbudowane FPS ? Gdzie są jedynie bronie... 6. Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo mało broni Czasami jest tak mało broni, że nie ma nawet paska przewijania. Oczywiście chodzi mi o jakąś minimalną różnorodność. Zwłaszcza gry gdzie jest: Jeden assault rifle Jeden sniper rifle Jeden shotgun Do prawdy dwie bronie więcej i gra jest ciekawsza, A BRONI JEST OGROM I KAŻDA SIĘ JAKOŚ WYRÓŻNIA; AK47, M4A1, Bizon, P90, AWP, Scout, M4A1 snipe, P2000, mp5, glock18, spas12, sajga (automatyczny shotgun, dokładnej nazwy nie pamiętam). I to do prawdy kilka rodzajów broni, a ich jest przecież cała masa. I nie mowa tutaj by grała miała po 30-50 broni, bo wtedy balans jest niemożliwy, ale chociaż 10-20 broni. 7. Itemshop Czyli budyniowa basugsa, która zabija cały team na hita. Wydaj 500 ełro i bońć tangiem, którego sabija ~324 szczałuff z ak47 i 15 z rpg. Tutaj do prawdy są wielkie patologie, wroga możesz zaatakować od tyłu, a zginiesz, bo ten odwracał się 3 sek. i strzelał 5 sek. Jeden gracz jest w stanie zabić grupę koxów tylko dlatego, że ma szuper armor za 500 sztripsuff. No to tyle i pamiętajcie - Siemen
  8. Czy warto kupić The Sims 4 ?

    Moim zdaniem to niedopracowane gó kupa.
  9. Gry jedynie maszynka do trzepania kasy

    No więc tak z nudów może trochę popiszę o tym jak twórcy wyciągają kasę. Oczywiście na początku są rzeczy, które są na stałe - gemy, wierzchowce itp. i są one najbardziej opłacalne, różne dodatki do broni. Następnie są abonamenty - przeważnie tanie i opłacalne dające różne bonusy (konta premium), a na koniec buffy, wzmocnienia i tymczasowe bony, które dają przeważnie ogromną przewagę. I teraz porównajcie sobie gracza darmowego z płatnym - gracz z kontem premium ma za pewne więcej PD, od bólu szybkich podróży by czas sobie zaoszczędzić i darmowy resp. Dodatkowo dodatki - za pewne można je jakoś w grze zdobyć, ale przeważnie premium ma ich tak tyle, że darmowy gracz może pomarzyć. No i ostatnim wzmocnieniem jest buffy i tutaj +10 do zbroi +5 do dmg niby nic, ale jak będzie się miało kilka bonusów, albo nawet wszystkie to jest przewaga kilkunastu dobrych itemów. Baaa... gracze płatni aż błyszczą w miastach, instancjach. Byle, by tylko go pokazać, że taki ,, WOW '' i w ogóle. A co się okazuje ? Guzik, bo jak ktoś zapłaci to wszystko jest lajtowe i nuda, a jak już w ogóle gameplay jest beznadziejny to nawet po przejściu samouczka nie zrobi przelewu. A potem się dziwimy czemu tak mało gierek. No sorry, ale grafika next-genowa i rozbudowana gra nic nie da skoro sobie taki worek kasy będzie bił wszystko dużo łatwiej od gracza darmowego. Jeżeli nie robicie gry z pasją to będzie sam crap, a jak płatności są JASNO narzucone to upadnie po kilku miesiącach. Gry muszą bawić, być rozbudowane i ciekawe + sprawiedliwe (balans klas i czarów/ciosów). I taka gra już ma kilkakrotnie więcej zysków i graczy, a opinia dużo lepsza. No, ale gry to najlepszy sposób na zbijanie kasy (rada dla innych, wydawajcie z głową i nawet po roku/latach grania w grę [nie dość, że będzie to dobry zakup, bo wiecie co jest potrzebne i do czego to PRZEKONACIE SIĘ CZY WARTO]) i wadliwe produkty będą w każdej dziedzinie jak pieniądz będzie na pierwszym miejscu, a jakość na ostatnim. Istnieją również płatne rasy/klasy - z tym jest oczywiście różnie, bo znam gry gdzie powinna być taka rasa/klasa OP a czasami najgorsza w całej grze. Przeważnie ma ona różne cechy dzięki, którym jest ciekawa co ma zachęcić do gry na niej. Psuje klimat gry ? Przecież twórcy nie zwracają na to uwagi, bo liczy się hajs... Ja tam wole gry o tematyce kosmicznej, ale tam to przeważnie same płatności i jakieś głupotki. Zrobienie porządnego handlu i przemysłu jaki byśmy mogli zbudować jest dla twórców jakimś zadaniem matematycznym o trudności kobiecej psychiki. I takie gry opierają się na PvP: nawalaj, nawalaj, nawalaj i serio ? To ma dawać gra o tematyce kosmicznej ? A PvP o dziwo fajnie wychodzi, bo przeważnie jest mnóstwo możliwości ataków, statków i taktyk, ale niestety samo nawalanie się nie wystarcza. Gdzie zdobywanie zysku i robienie klanów, by pomnażały swój zysk i przy okazji się broniły ? Współpraca i uzupełnianie się wzajemnie ? Najlepsze są gry co mają auto-cracka i pośród tysiąca ikonek jedną taką duża z linkiem do płatności... Przecież szkoda palców informatyków, kreatywności grafików, a twórca powinien sobie za tą kasę pójść na jakąś szkołę średnią... Litości przecież to jest jak legalny bot i za co ma się niby płacić ? By postać biegała z jednego potworka do drugiego szybciej ? No to tyle i SIEMEN
  10. Na Tropie - Kraina Grzybów cz.2

    Nie wiem co Ty bierzesz, ale tego nie bierz #Dobrarada #Polecam
  11. Co się dzieje z tymi grami ?

    Zastanawiało Was kiedyś jakim cudem niektóre gry w ogóle istnieją ? Dlaczego gry PfW udają, że są takie super i każdy w nie gra ? Dlaczego wiele osób wydaje grę na tyle ile na dobry samochód ? Aktualnie chciwość w grach po prostu popłaca. Po co w ogóle dbać o to, by gra była bez bugów/lagów skoro lepiej polepszyć grafikę, a wiadomo że skoro wymagania są wysokie to i człowieka stać również na wydatki w grze... Po prostu logika ludzi mnie zaskakuje, gra która wymaga pokładu pieniędzy, zlagowana, zbugowana i co lepsza pełna niesprawiedliwości ma popyt. Napisałbym nawet jaka/jakie firmy i jakie gry, ale po prostu to już zaczyna występować wszędzie. Czasami to gra wymaga pokładu kilku lat, by zdobyć cały sprzęt, a płacący ma to... w ciągu 1 dnia. Innym problemem jest serwerownia takich firm. Przeważnie to dzięki nim z pingu 20 robi się 200 i po chwili mamy co trzeciego gracza, który ma ping normalny. Reszta to 100-300... I nie wiem co do prawdy to powoduje, ale tak jest i to widać w graniu. W testach po 20-30 pingu a tutaj nagle w grze 250 i co najlepsze to są gry z serwerami europejskimi. No i na koniec cziterzy i boty. Otóż skoro gra wymaga takiego nakładu grania to zaczyna się kombinować. Po chwili mamy społeczeństwo pełne botów, autofighterów i zabawa kto ma lepszy skill zamienia się na zabawę kto ma lepszego bota. A najlepsze jest w tym wszystkim to, że autorzy po prostu tego nie eliminują. Uznacie to pewnie za jakieś patologiczne zjawiska, ale taka firma na jednej głupocie zarobiła ~2 mln. euro. I to nie są amatorzy, a jak wspomniałem firma.
  12. Od: Reform ciąg dalszy.

    Brawo ! W końcu będzie coś więcej niż pisanie postów Niestety trochę małpujecie z innego forum.
  13. Argin grał w Gothica *-*