[Spis] Snapshots
Pamiętaj! [/b]Na aktualizacje spisu mam zawsze 5dni,
źródło:
Uwaga!
Każdy snapshot jest wersją testową! Może on zniszczyć Twój świat lub inne elementy związane z grą!
Pierwszy snapshot który zaprezentuję to mianowicie
13w05b
!
Poprawki jakie zostały dodane:
- Od teraz można sprintować po schodkach!
- Poprawiono wizualny błąd wsuwającego się tłoka!
- Czerwone pochodnie i komparatory w pewnych przypadkach miały błędnie obliczany czas reakcji
- Poprawiono problem z utykaniem i pojawianiem się w istniejąych blokach podczas tworzenia nowego świata
- Poprawiono problem z wyrzucaniem z gry,kiedy kowadło lądowało na poszczególnych blokach
- Poprawiono błędne odczytywane tłumaczenie przycisku do akceptacji usunięcia serwera z listy
- Poprawiono problemy z tłumaczeniem wiadomości pośmiertnych w wielu językach
- Poprawiono wyrzucanie z serwera podczas niszczenia szafy grającej z płytą w środku
- Tablica wyników drużyn nie przyjmowała selektorów @p i @r
- Osiem warstw śniegu nie zachowywało się jak blok śniegu
- Poprawiono problem z wyrzucaniem z gry,podczas gdy próbujemy opuścić usuniętą drużynę
- Zakończenie pisania znaku powodowało wyrzucenie z gry.
Download Serwer -
Download Klient -
Drugim snapshotem jest
13w06a
!
Zmiany jakie zostały dodane:
- Kolejne próby zoptymalizowania systemu oświetlenia
- Dodano wagonik z Mob Spawnerem dostępny poprzez użycie zewnętrznych edytorów.
- Świnie sterowane za pomocą marchewki na patyku podskakiwały bez końca, kiedy napotkały pół-bloki lub schodki
- Poprawiono problem z nachodzącymi się teksturami żelaznych krat i szklanych paneli na blokach znajdujących się poniżej lub powyżej
- Liście z wyrośniętych drzew podmieniały transparentne bloki
- Tekstura chmur od dołu nie była transparentna
- Maska kolizji dziecięcych wersji stworzeń była zbyt duża
- Lampa w wioskach pojawiała się z latającymi pochodniami
- Płotek umieszczony w narożniku posiadał błędną maskę kolizji
- Wither Szkielet posiadał błędną maskę kolizji
- Podwójna skrzynia pułapka odtwarzała dźwięk otwierania i zamykania podwójnie
- Losowe skrzynie pułapki nie odtwarzały żadnych dźwięków
- Interfejs handlu z wieśniakami nie wyświetlał specjalnej nazwy
- Postawienie bloku po wschodniej stronie leju powodowało błędne wyświetlanie grafiki leju
- Poprawiono problem z duplikowaniem się tłoków
- Komparatory nie aktualizowały sygnału wychodzącego
- Opcja drużyny „friendlyfire” nie zapisywała się w plikach
- Tablica wyników duplikowała nazwę gracza na liście
- Spadający blok (FallingSand) wspiera teraz bloki o ID wyższym niż 128
Download Serwer -
Download Klient -
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.02.2013 00:21 przez Niduś.)