Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

Regulamin Globalny

#1

Regulamin Globalny

Regulamin serwisu Good-Games.pl

§1 Każdy gość na forum Good-Games.pl ma prawo do darmowej rejestracji wyłącznie jednego konta. Rejestracja jest przywilejem, nie obowiązkiem.

I. Nieznajomość regulaminu
Każdy użytkownik forum - począwszy od zwykłego forumowicza po Team - zakładając nowe konto jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Nieznajomość regulaminu nie będzie skutkowała ze zmniejszeniem kary, w przypadku złamania jego zasad.

II. Multikonta
Każdy forumowicz może korzystać wyłącznie z jednego konta. Konsekwencją za nieprzestrzeganie tej zasady będzie natychmiastowe zablokowanie wszystkich kont zarejestrowanych przez danego użytkownika. Założenie drugiego konta jest dozwolone tylko w przypadku otrzymania stałej blokady konta na dotychczasowe konto

§1 Prezentowane na forum poglądy, opinie i odpowiedzi na pytania mają jedynie charakter informacyjny i pomocniczy i nie powinny być traktowane jako wiążące kogokolwiek.

§2 Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
Administrator - osoba zarządzająca forum i czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu forum (dotyczy również Administratora Głównego).
Cookies - niewielkie pliki tworzone przez przeglądarkę użytkownika ułatwiające i wspomagające pracę programu.
Emblemat (Avatar) - niewielki obrazek określający użytkownika forum (z zastrzeżeniem postanowień szczególnych dotyczących emblematów; patrz niżej).
IP, adres IP - liczbowy ciąg identyfikujący komputer w sieci.
Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników.
<em>Post</em> - informacja, pytanie, odpowiedź, głos w dyskusji lub jakikolwiek inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika.
§3 Korzystanie z forum jest bezpłatne.

Posty

§4 Publikować posty na forum może każdy zarejestrowany użytkownik.

§5 Zabronione jest umieszczanie linków, reklam witryn o identycznej strukturze działania bez zgody Administratora. W przypadku złamania punktu §5 regulaminu forum użytkownik zostanie zbanowany a zawartość usunięta.

§5.1 Punkt §5 dotyczy wszystkich dróg medialnych z użytkownikami czyli forum, shoutbox, prywatna wiadomość.

§5.2 Administracja Good-Games.pl nie popiera i nie nakazuję reklamowania forum na witrynach o identycznej strukturze działania. Tym samym nie odpowiadamy za treści wypisywane przez naszych użytkowników.

§6 Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści. Zobowiązani są jednocześnie do ich nadzorowania.

6.1 Administratorzy zastrzegają sobie prawo do przyznawania i odbierania uprawnień czynnym użytkownikom. W szczególności odbywać się to będzie poprzez zautomatyzowany proces. Ranga przyznana użytkownikowi nadawana i odbierana jest według uznania Administratorów serwisu.

6.2 Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do promowania wybranych przez siebie zawartości w dowolnych miejscach serwisu, w szczególności na stronie głównej serwisu.

6.3. Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za utratę zawartości zamieszczanych w serwisie. Jednocześnie dołożą wszelkich starań by do przypadków utraty zawartości nie doszło.

6.4 Obowiązkiem administratora jest dołożenie wszelkich starań by serwis funkcjonował w sposób ciągły i prawidłowy. Wszelkie jednak przypadki nieprawidłowego i nieciągłego funkcjonowania serwisu nie mogą być podstawą roszczeń użytkowników. Administracja zastrzega sobie prawo do okresowego wyłączania serwisu w celu przeprowadzenia czynności związanych z administracją i modernizacją.

§7 Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność, rasistowskie.

§8 Złamanie zasady §7 łączy się z bezpośrednim, natychmiastowym i trwałym usunięciem z listy użytkowników wraz z powiadomieniem organów ścigania o zaistniałym przestępstwie. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.

§9 Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli uznają to za stosowne.

§10 Wszystkie informacje, które wpisują użytkownicy będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez zgody autora osobom trzecim z zastrzeżeniem §8.

§11 Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania danych użytkowników i ich postów.

§12 Temat, którego tematyka nie odpowiada działowi, w którym został opublikowany, zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu. Temat zostanie przy tym odpowiednio oznaczony.

§12.1 Administratorzy i moderatorzy mają prawo do zamknięcia tematu w którym to po siedmiu dniach nie została udzielona odpowiedź.

§13 Zabronione jest spamowanie forum. O tym czy dana wypowiedź jest spamem decydują Administratorzy i Moderatorzy.

Nazwy użytkownika (nicki)

§14 Nazwy użytkownika powinny być w miarę krótkie i nie powinny zawierać jedynie znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.).

§15 Nazwy użytkowników nie mogą być adresami stron www

§16 Zastosowanie do nazw użytkowników mają również przepisy §7 i §8.

Podpisy (sygnatury)

§17 Zastosowanie do podpisów mają przepisy §7 i §8.

§18 Umieszczanie w podpisach linków do innych stron oraz reklam wymaga zgody Administratora. W tym celu należy skontaktować się z nim za pośrednictwem systemu Prywatnych Wiadomości (PW). Nie stosowanie się do tego wymogu będzie się wiązało z otrzymaniem ostrzeżenia, a w ostateczności zablokowaniem konta na forum.

Emblematy (avatary)

§19 Wymiary emblematu mogą maksymalnie wynosić 80x80 pikseli. Chyba że rozmiar dopasowuję się automatycznie

§20 Dopuszczalne są jedynie pliki z rozszerzeniem *.jpg, *.gif i *.png.*jpeg.

§21 Rozmiar pliku emblematu nie może przekraczać 100 kilobajtów.

§22 Zastosowanie do emblematu mają również przepisy §7 i §8.

Postanowienia końcowe

§23 Forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które zostały podane przez użytkownika i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych przez użytkownika informacji oraz hasła.

§24 Każda osoba może posiadać tylko jedno konto na forum. Złamanie tej zasady grozi usunięciem wszystkich kont i całkowitym zablokowaniem dostępu do forum.

§25 Prace wykonane przez użytkowników na rzecz forum przechodzą na jego własność! Akceptując regulamin użytkownik nie może rościć swoich praw autorskich wykonanego tworu. Przykładami są logo forum, elementy graficzne, znaki rozpoznawcze,kluczowe frazy tekstowe.

§26 Forum Good-Games.pl nie propaguję reklamowania swojej działalności na witrynach o podobnej strukturze działania. Good-Games.pl nie bierze odpowiedzialności za użytkowników którzy dobrowolnie i własnym zakresie reklamują działalność forum.

§27 Nie usuwamy kont, postów oraz tematów na życzenie użytkownika. Jeśli nie wadzą one o regulamin forum.

§28 Zaznajomienie się z niniejszym regulaminem jest konieczne aby móc się zarejestrować i korzystać z forum.

§29 Odpowiedzialność karna

§1. Kto przywłaszcza sobie autorstwo albo wprowadza w błąd co do autorstwa całości lub części cudzego utworu albo artystycznego wykonania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 3.
§2. Tej samej karze podlega, kto rozpowszechnia bez podania nazwiska lub pseudonimu twórcy cudzy utwór w wersji oryginalnej albo w postaci opracowania, artystyczne wykonanie albo publicznie zniekształca taki utwór, artystyczne wykonanie, fonogram, wideogram lub nadanie.
§3. Kto bez uprawnienia albo wbrew jego warunkom rozpowszechnia cudzy utwór w wersji oryginalnej albo w postaci opracowania, artystyczne wykonanie, fonogram, wideogram lub nadanie, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2 .
§4. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w ust. 1 w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
§5. Jeżeli sprawca uczynił sobie z popełniania przestępstwa określonego w ust. 1 stałe źródło dochodu albo działalność przestępną, określoną w ust. 1, organizuje lub nią kieruje, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 5.
Polityka Prywatności dla domeny Good-Games.pl

Poniżej znajduje się informacja o danych osobistych pobieranych w momencie odwiedzin Good-Games.pl. Nigdy nie sprzedajemy ani nie przekazujemy tych informacji innym podmiotom.

Pliki z logami

Tak jak większość innych witryn internetowych, zbieramy i wykorzystujemy dane zawarte w plikach logów. Informacje z plików logów zawierają Twój numer IP, nazwę sieciową komputera (host), Twojego dostawcę Internetu (na przykład TP SA, czy Dialog), przeglądarkę, z której korzystasz (na przykład Internet Explorer lub Mozilla Firefox), czas jaki spędzasz na stronie oraz które strony otwierasz, korzystając z naszego serwisu.

Pliki cookie i sygnalizatory WWW

Wyświetlamy pochodzące z zewnętrznych serwisów reklamy, aby utrzymać naszą stronę. Niektórzy z tych reklamodawców (np. Google poprzez program Google AdSense) mogą używać takich technologii jak pliki cookie, czy sygnalizatory WWW, co w momencie wyświetlania ich reklam na naszej stronie spowoduje przesłanie reklamodawcom informacji zawierających Twój adres IP, dostawcę Internetu, typ przeglądarki, z której korzystasz i w niektórych przypadkach informację o zainstalowaniu dodatku Flash. Na ogół jest to używane do wyświetlania użytkownikom reklam z ich okolicy lub dobierania reklam na podstawie stron, które odwiedzili wcześniej.

Pliki cookie DoubleClick DART

Ponadto możemy wykorzystywać pliki cookie DART, dla celów wyświetlania reklam przez system Google DoubleClick, który tworzy plik ciasteczka, kiedy odwiedzasz strony internetowe, używające systemu reklamowego DoubleClick (włączając w to niektóre reklamy Google AdSense). Ten plik cookie jest używany do prezentowania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań (”interest based targeting”). Reklamy dobierane będą na podstawie historii stron, które odwiedziłeś/aś. System DART wykorzystuje “informacje nie pozwalające na identyfikację użytkownika”. NIE śledzi on informacji osobistych, jak Twoje imię, adres e-mail, adres zamieszkania, numer telefonu, numer NIP, numery kont bankowych lub kart kredytowych. Możesz w każdej chwili wyłączyć ten system na tej stronie.

Możesz z dezaktywować lub całkowicie wyłączyć pliki cookies na naszych stronach lub stronach naszych reklamodawców w opcjach swojej przeglądarki internetowej lub wybierając odpowiednią opcję w programach typu firewall. Wyłączenie plików cookie może jednak spowodować niemożliwość pełnego wykorzystania opcji naszego serwisu.

Pozdrawiamy Zespół
Good-Games.pl

Ts3Pol.pl Publiczny serwer teamspeak3 darmowe kanały ts3  LoL WoT MC MT2
Odpowiedz
#2

Regulamin Forum- Globalny

Regulamin serwisu Good-Games.pl


 

§ 1 Każdy gość na forum Good-Games.pl ma prawo do darmowej rejestracji wyłącznie jednego konta. Rejestracja jest przywilejem, nie obowiązkiem. Akceptując regulamin i wyrażając zgodę na odbieranie wiadomości od administracji wyrażasz zgodę również na otrzymywanie poczty zawierającej wiadomości reklamowe.

 



I. Nieznajomość regulaminu
Każdy użytkownik forum - począwszy od zwykłego forumowicza po Team - zakładając nowe konto jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Nieznajomość regulaminu nie będzie skutkowała ze zmniejszeniem kary, w przypadku złamania jego zasad.

II. Multikonta
Każdy forumowicz może korzystać wyłącznie z jednego konta. Konsekwencją za nieprzestrzeganie tej zasady będzie natychmiastowe zablokowanie wszystkich kont zarejestrowanych przez danego użytkownika. Założenie drugiego konta jest dozwolone tylko w przypadku otrzymania stałej blokady konta na dotychczasowe konto

 



Prezentowane na forum poglądy, opinie i odpowiedzi na pytania mają jedynie charakter informacyjny i pomocniczy i nie powinny być traktowane jako wiążące kogokolwiek.

§2 Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
Administrator - osoba zarządzająca forum i czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu forum (dotyczy również Administratora Głównego).
Cookies - niewielkie pliki tworzone przez przeglądarkę użytkownika ułatwiające i wspomagające pracę programu.
Emblemat (Avatar) - niewielki obrazek określający użytkownika forum (z zastrzeżeniem postanowień szczególnych dotyczących emblematów; patrz niżej).
IP, adres IP - liczbowy ciąg identyfikujący komputer w sieci.
Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników.
<em>Post</em> - informacja, pytanie, odpowiedź, głos w dyskusji lub jakikolwiek inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika.
§3 Korzystanie z forum jest bezpłatne.

Posty

§4 Publikować posty na forum może każdy zarejestrowany użytkownik.

 

§5 Zabronione jest umieszczanie linków, reklam witryn o identycznej strukturze działania bez zgody Administratora. W przypadku złamania punktu §5 regulaminu forum użytkownik zostanie zbanowany a zawartość usunięta.

 

§5.1 Punkt §5 dotyczy wszystkich dróg medialnych z użytkownikami czyli forum, shoutbox, prywatna wiadomość.

 

§5.2 Administracja Good-Games.pl nie popiera i nie nakazuję reklamowania forum na witrynach o identycznej strukturze działania. Tym samym nie odpowiadamy za treści wypisywane przez naszych użytkowników.

§6 Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści. Zobowiązani są jednocześnie do ich nadzorowania.

6.1 Administratorzy zastrzegają sobie prawo do przyznawania i odbierania uprawnień czynnym użytkownikom. W szczególności odbywać się to będzie poprzez zautomatyzowany proces. Ranga przyznana użytkownikowi nadawana i odbierana jest według uznania Administratorów serwisu.

6.2 Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do promowania wybranych przez siebie zawartości w dowolnych miejscach serwisu, w szczególności na stronie głównej serwisu.

6.3. Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za utratę zawartości zamieszczanych w serwisie. Jednocześnie dołożą wszelkich starań by do przypadków utraty zawartości nie doszło.

6.4 Obowiązkiem administratora jest dołożenie wszelkich starań by serwis funkcjonował w sposób ciągły i prawidłowy. Wszelkie jednak przypadki nieprawidłowego i nieciągłego funkcjonowania serwisu nie mogą być podstawą roszczeń użytkowników. Administracja zastrzega sobie prawo do okresowego wyłączania serwisu w celu przeprowadzenia czynności związanych z administracją i modernizacją.

§7 Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność, rasistowskie.

§8 Złamanie zasady §7 łączy się z bezpośrednim, natychmiastowym i trwałym usunięciem z listy użytkowników wraz z powiadomieniem organów ścigania o zaistniałym przestępstwie. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.

§9 Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli uznają to za stosowne.

§10 Wszystkie informacje, które wpisują użytkownicy będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez zgody autora osobom trzecim z zastrzeżeniem §8.

§11 Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania danych użytkowników i ich postów.

§12 Temat, którego tematyka nie odpowiada działowi, w którym został opublikowany, zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu. Temat zostanie przy tym odpowiednio oznaczony.

 

§12.1 Administratorzy i moderatorzy mają prawo do zamknięcia tematu w którym to po 30 dniach nie została udzielona odpowiedź.

 

§12.2 Administracja forum nie usuwa postów, tematów czy kont na życzenie użytkownika.

 


§13 Zabronione jest spamowanie forum. O tym czy dana wypowiedź jest spamem decydują Administratorzy i Moderatorzy.

Nazwy użytkownika (nicki)

§14 Nazwy użytkownika powinny być w miarę krótkie i nie powinny zawierać jedynie znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.). Dozwolone jest używanie znaków z jezyków obcych takich jak (Japoński, Chinki, Rosyjski, itd.)

§15 Nazwy użytkowników nie mogą być adresami stron www

§16 Zastosowanie do nazw użytkowników mają również przepisy §7 i §8.

Podpisy (sygnatury)

§17 Zastosowanie do podpisów mają przepisy §7 i §8.

§18 Umieszczanie w podpisach linków do innych stron oraz reklam wymaga zgody Administratora. W tym celu należy skontaktować się z nim za pośrednictwem systemu Prywatnych Wiadomości (PW). Nie stosowanie się do tego wymogu będzie się wiązało z otrzymaniem ostrzeżenia, a w ostateczności zablokowaniem konta na forum.

Emblematy (avatary)

§19 Wymiary emblematu mogą maksymalnie wynosić 80x80 pikseli. Chyba że rozmiar dopasowuję się automatycznie

§20 Dopuszczalne są jedynie pliki z rozszerzeniem *.jpg, *.gif i *.png.*jpeg.

§21 Rozmiar pliku emblematu nie może przekraczać 100 kilobajtów.

§22 Zastosowanie do emblematu mają również przepisy §7 i §8.

Postanowienia końcowe

§23 Forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które zostały podane przez użytkownika i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych przez użytkownika informacji oraz hasła.

§24 Każda osoba może posiadać tylko jedno konto na forum. Złamanie tej zasady grozi usunięciem wszystkich kont i całkowitym zablokowaniem dostępu do forum.

 

§25 Prace wykonane przez użytkowników na rzecz forum przechodzą na jego własność! Akceptując regulamin użytkownik nie może rościć swoich praw autorskich wykonanego tworu. Przykładami są logo forum, elementy graficzne, znaki rozpoznawcze,kluczowe frazy tekstowe.

§26 Forum Good-Games.pl nie propaguję reklamowania swojej działalności na witrynach o podobnej strukturze działania. Good-Games.pl nie bierze odpowiedzialności za użytkowników którzy dobrowolnie i własnym zakresie reklamują działalność forum.

 

§27 Zaznajomienie się z niniejszym regulaminem jest konieczne aby móc się zarejestrować i korzystać z forum.

 


§28 Odpowiedzialność karna


§1. Kto przywłaszcza sobie autorstwo albo wprowadza w błąd co do autorstwa całości lub części cudzego utworu albo artystycznego wykonania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 3.
§2. Tej samej karze podlega, kto rozpowszechnia bez podania nazwiska lub pseudonimu twórcy cudzy utwór w wersji oryginalnej albo w postaci opracowania, artystyczne wykonanie albo publicznie zniekształca taki utwór, artystyczne wykonanie, fonogram, wideogram lub nadanie.
§3. Kto bez uprawnienia albo wbrew jego warunkom rozpowszechnia cudzy utwór w wersji oryginalnej albo w postaci opracowania, artystyczne wykonanie, fonogram, wideogram lub nadanie, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2 .
§4. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w ust. 1 w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
§5. Jeżeli sprawca uczynił sobie z popełniania przestępstwa określonego w ust. 1 stałe źródło dochodu albo działalność przestępną, określoną w ust. 1, organizuje lub nią kieruje, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 5.
Polityka Prywatności dla domeny Good-Games.pl

Poniżej znajduje się informacja o danych osobistych pobieranych w momencie odwiedzin Good-Games.pl. Nigdy nie sprzedajemy ani nie przekazujemy tych informacji innym podmiotom.

Pliki z logami

Tak jak większość innych witryn internetowych, zbieramy i wykorzystujemy dane zawarte w plikach logów. Informacje z plików logów zawierają Twój numer IP, nazwę sieciową komputera (host), Twojego dostawcę Internetu (na przykład TP SA, czy Dialog), przeglądarkę, z której korzystasz (na przykład Internet Explorer lub Mozilla Firefox), czas jaki spędzasz na stronie oraz które strony otwierasz, korzystając z naszego serwisu.

Pliki cookie i sygnalizatory WWW

Wyświetlamy pochodzące z zewnętrznych serwisów reklamy, aby utrzymać naszą stronę. Niektórzy z tych reklamodawców (np. Google poprzez program Google AdSense) mogą używać takich technologii jak pliki cookie, czy sygnalizatory WWW, co w momencie wyświetlania ich reklam na naszej stronie spowoduje przesłanie reklamodawcom informacji zawierających Twój adres IP, dostawcę Internetu, typ przeglądarki, z której korzystasz i w niektórych przypadkach informację o zainstalowaniu dodatku Flash. Na ogół jest to używane do wyświetlania użytkownikom reklam z ich okolicy lub dobierania reklam na podstawie stron, które odwiedzili wcześniej.

Pliki cookie DoubleClick DART

Ponadto możemy wykorzystywać pliki cookie DART, dla celów wyświetlania reklam przez system Google DoubleClick, który tworzy plik ciasteczka, kiedy odwiedzasz strony internetowe, używające systemu reklamowego DoubleClick (włączając w to niektóre reklamy Google AdSense). Ten plik cookie jest używany do prezentowania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań (”interest based targeting”). Reklamy dobierane będą na podstawie historii stron, które odwiedziłeś/aś. System DART wykorzystuje “informacje nie pozwalające na identyfikację użytkownika”. NIE śledzi on informacji osobistych, jak Twoje imię, adres e-mail, adres zamieszkania, numer telefonu, numer NIP, numery kont bankowych lub kart kredytowych. Możesz w każdej chwili wyłączyć ten system na tej stronie.

Możesz z dezaktywować lub całkowicie wyłączyć pliki cookies na naszych stronach lub stronach naszych reklamodawców w opcjach swojej przeglądarki internetowej lub wybierając odpowiednią opcję w programach typu firewall. Wyłączenie plików cookie może jednak spowodować niemożliwość pełnego wykorzystania opcji naszego serwisu.

Pozdrawiamy Zespół
Good-Games.pl

[Obrazek: attachment.php?aid=746][Obrazek: attachment.php?aid=745]
Test Moderator Metin2- 17.03.2012r | Moderator Działu Metin2- 04.04.2012 | Moderator Globalny- 20.06.2012r.
Odpowiedz
#3

Regulamin forum Good-Games.pl od 08-2018
REGULAMIN FORUM INTERNETOWEGO Good-Games.pl

  1. Forum stanowi internetową grupę dyskusyjną, powstałą w celu wzajemnego inspirowania się, nawiązywania znajomości, współpracy oraz wymiany poglądów, informacji i posiadanej wiedzy.
  2. Administratorem Forum jest firma TAB-Studio.com z siedzibą w Żyrardowie (kod pocztowy: 96-300), przy ul. Generała Sosabowskiego 14BC.
  3. Użytkownikiem Forum może być każda osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych jak również osoba, która ukończyła 13 rok życia, po uzyskaniu zgody opiekuna.
  4. Moderatorem Forum jest podmiot wyznaczony przez Administratora. Moderator może zmieniać treści lub usuwać wpisy, a także blokować, odblokowywać, przenosić, usuwać i dzielić wątki na Forum w celu zapewnienia przestrzegania Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa przez Użytkowników.
  5. Językiem obowiązującym na Forum jest język polski. Zabrania się używania innych języków.
  6. Warunkiem korzystania z Forum jest dobrowolne zaakceptowanie przez Użytkownika postanowień Regulaminu. Korzystanie przez Użytkownika z Forum oznacza, że uważnie zapoznał się on z treścią Regulaminu, dobrowolnie akceptuje jego treść.
  7. Administrator ma prawo do zmiany Regulaminu, o ile będzie to podyktowane ważnym przyczynami niezależnymi od Administratora, za uprzednim powiadomieniem Użytkownika na stronie Forum.
  8. W przypadku niezaakceptowania Regulaminu lub jego zmiany, Użytkownik powinien powstrzymać się od logowania się na forum i niezwłocznie powiadomić Administratora o takiej decyzji, w celu usunięcia konta Użytkownika.
  9. Rejestracja na forum oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z osobnym dokumentem - polityką prywatności. Po rejestracji na forum w ciągu jednego miesiąca użytkownik powinien przywitać się z innymi w dziale "Powitania". Brak wysłania jakichkolwiek wiadomości w ciągu miesiąca od rejestracji może spowodować usunięcie konta użytkownika.
  10. Przed założeniem nowego wątku na Forum Użytkownik jest zobowiązany do sprawdzenia, czy nie istnieje podobny wątek na Forum. Nowy wątek powinien mieć zrozumiale określony temat najlepiej w formie pytania wskazujący przedmiot dyskusji. Powtarzające się wątki będą łączone lub usuwane.
  11. Jeśli Użytkownik nie odpowiada na pytanie postawione w temacie wątku, nie powinien brać udziału w dyskusji. Odpowiedź Użytkownika powinna być zwięzła i dotyczyć tematu dyskusji.
  12. Niedopuszczalne jest zamieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwych, będących pomówieniami czy też celowo obraźliwych dla wywołania kłótni (tzw. trolling).
  13. Niedopuszczalne jest zamieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum treści sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc.
  14. Użytkownik publikuje swoje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników na łamach Forum.
  15. Niedopuszczalne jest również umieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum przekazów reklamowych.
  16. Jeżeli użytkownik napisze 10 wpisów na forum, to ma prawo ustawienia sygnaturki z linkiem nofollow. Po napisaniu 20 wpisów linki w sygnaturce stają się dofollow. Wszelkie inne linki na forum są nofollow.
  17. Użytkownik musi formułować myśli zwięźle i czytelnie, unikać błędów ortograficznych i gramatycznych oraz używać skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite.
  18. Moderator Forum ma prawo do kontrolowania treści wypowiedzi i ich modyfikowania, a nawet do usuwania z Forum osób, które nie spełniają warunków określonych w Regulaminie.
  19. Sprawy prywatne lub skierowane do określonego Użytkownika lub niezwiązane z tematem wątku, Użytkownik powinien kierować bezpośrednio do danego Użytkownika za pośrednictwem prywatnej wiadomości.
  20. Moderatorowi przysługuje prawo do zastosowania w stosunku do Użytkownika naruszającego zasady określone w Regulaminie następujących kar: a) upomnienia Użytkownika – przez które rozumie się zwrócenie uwagi w poście lub w prywatnej wiadomości,b) ostrzeżenia Użytkownika – przez które rozumie się nałożenie kary skutkującej pojawieniem się odpowiedniej informacji przy awatarze Użytkownika, c) zawieszenia Użytkownika – przez które rozumie się zablokowanie możliwości publikowania wpisów na Forum na określony czas. d) usunięcie konta Użytkownika – przez które rozumie się całkowite usunięcie konta Użytkownika
  21. Zebranie trzech ostrzeżeń, o których mowa w pkt. b) powyżej przez Użytkownika skutkuje usunięciem jego konta.
  22. W przypadku rażących wykroczeń Moderator ma prawo do natychmiastowego usunięcia konta Użytkownika bez ostrzeżenia.
  23. Jeżeli użytkownik nie używa (nie loguje się) na forum przez ponad rok, jego konto może zostać usunięte
  24. Kwestia interpretacji wykroczenia i przyznania odpowiedniej kary należy do Administratora i Moderatora.
  25. Moderatorowi przysługuje prawo do usuwania, blokowania i edytowania tematów i wypowiedzi niezgodnych z Regulaminem
  26. Każdemu Użytkownikowi Forum przysługuje prawo do złożenia reklamacji w formie prywatnej wiadomości do Administratora
Odpowiedz


Podobne wątki
22.01.2013 15:23
Ostatni post: Siwy
12.08.2012 11:26
Ostatni post: Eday



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .