Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

Pobieranie [Quest][Spis]Spis Questów

#1

[Quest][Spis]Spis Questów

Witam
Otóż będę tutaj wstawiał wszystkie questy jakie zrobie znajdę na forum
to zaczyam
od razu m
ówię że nie wszystkie quest są mojego autorstwa

1.Informacja o zabiciu bossa

Kod:
quest kucyk begin        state start begin                when 20359.chat."Chce kucyka!" begin                        say("Wybierz lvl kucyka!")                        local s=select("11 koszt 5kk", "21 koszt 10kk", "30 koszt 20kk", "Anuluj")                                                if s == 4 then                                                return                                                elseif s == 1 then                        pc.changegold(-5000000)                        horse.set_level(11)                        pc.give_item2("50052")                        elseif s==2 then                        pc.changegold(-10000000)                        horse.set_level(21)                        pc.give_item2("50053")                        elseif s==3 then                        pc.changegold(-20000000)                        horse.set_level(30)                        pc.give_item2("50053")                        end                end                endend



2.Dawanie expa npc id: 20094

Kod:
quest qive_exp beginstate start beginwhen 20094.chat."Chciałbym Dostać Doświadczenie" with pc.level >= 1 and pc.level  max_gold then                                                say("f*ck You!")                                                npc.unlock()                                                return                                                else                                                pc.change_money(y)                                                say_reward("Otrzymałeś: "..y.." Yang")                                                end                end        endend



4.Nowe eq musimy podać id

Kod:
------------------------------------------------------ Metin2 Triadica.net-- Kapitan Quest By Bambus3k-- Give Equipment----------------------------------------------------quest qive_eq begin        state start begin                when 20355.chat."Chciałbym Nowe EQ" begin                        say_title("Kapitan:")                        say("Powiadasz, że chciałbyś otrzymać nowy przedmiot?")                                                say("")                                                say_title(pc.get_name()..":")                        say("Tak, chciałbym otrzymać nowy przedmiot.")                                                say("")                                                wait()                                                say_title("Kapitan:")                                                say("Załatwione!")                                                say("Nie widzę w tym problemu.")                                                say("Wpisz jaki przedmiot chcesz")                                                say("")                                                say_title("Informacja")                                                say_reward("Pamiętaj!!")                                                say_reward("Musisz podać dokładny numer przedmiotu!")                                                say("")                                                say("Wpisz ID przedmiotu:")                                                        local y=input()                                                say("Wpisz ilość:")                                                say("")                                                say_title("Informacja")                                                say_reward("Jeżeli to są mikstury możesz wpisać od 1 do 200")                                                say_reward("Jeżeli są to przedmioty wpisz samo 1 !!")                                                        local x=input()                                                        if y == "" or x == "" then                                                say("Musisz podać ID przedmiotu!")                                                npc.unlock()                                                return                                                else                                                pc.give_item2(y, x)                                                say_reward("Otrzymałeś: Nowy Przedmiot!")                                                end                end        endend


5.Skile na P

Kod:
------------------------------------------------------ Metin2 Triadica.net-- Kapitan Quest By Bambus3k-- Give Perfect Master Skill----------------------------------------------------quest qive_perfect_master_skill begin        state start begin                when 20082.chat."Chciałbym Dostać Skille" with pc.level >= 5 begin                say_title("Witaj,")                say("Moge Ci dać wszystkie skille na poziom")                say("Perfect Master Skill jeżeli tylko zechcesz.")                say("")                say("Czy chcesz otrzymać skille na P?")                local s = select("Tak", "Nie")if s == 1 thenif pc . get_job() == 0 and pc . get_skill_group()==1 thenpc . set_skill_level (1, 59)pc . set_skill_level (2, 59)pc . set_skill_level (3, 59)pc . set_skill_level (4, 59)pc . set_skill_level (5, 59)elseif pc . get_job()==0 and pc . get_skill_group()==2 thenpc . set_skill_level (16, 59)pc . set_skill_level (17, 59)pc . set_skill_level (18, 59)pc . set_skill_level (19, 59)pc . set_skill_level (20, 59)elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==1 thenpc.set_skill_level(31, 59)pc.set_skill_level(32, 59)pc.set_skill_level(33, 59)pc.set_skill_level(34, 59)    pc.set_skill_level(35, 59)elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==2 thenpc.set_skill_level(46, 59)pc.set_skill_level(47, 59)pc.set_skill_level(48, 59)pc.set_skill_level(49, 59)pc.set_skill_level(50, 59)    elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==1 thenpc.set_skill_level(61, 59)pc.set_skill_level(62, 59)pc.set_skill_level(63, 59)pc.set_skill_level(64, 59)pc.set_skill_level(65, 59)pc.set_skill_level(66, 59)    elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==2 thenpc.set_skill_level(76, 59)pc.set_skill_level(77, 59)pc.set_skill_level(78, 59)pc.set_skill_level(79, 59)pc.set_skill_level(80, 59)pc.set_skill_level(81, 59)    elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==1 thenpc.set_skill_level(91, 59)pc.set_skill_level(92, 59)pc.set_skill_level(93, 59)pc.set_skill_level(94, 59)pc.set_skill_level(95, 59)pc.set_skill_level(96, 59)elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==2 thenpc.set_skill_level(106, 59)pc.set_skill_level(107, 59)pc.set_skill_level(108, 59)pc.set_skill_level(109, 59)pc.set_skill_level(110, 59)pc.set_skill_level(111, 59)endsay_title("Kapitan")say("Zrobione!")say_reward("Otrzymano Skille na P")elsereturnendendendend



6.Informacja o zabiciu bossa

Kod:
quest boss begin        state start begin                when 2206.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Ognistego Króla!")                end                when 2291.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Czerwonego Smoka!")                end                when 2092.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Króla Pająków!")                end                when 2091.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Królową Pająków!")                end                when 2191.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Olbrzymiego Żółwia!")                end                when 1093.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Umarłego Rozpruwacza!")                end                when 1095.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Niebieską Śmierc!")                end                when 2307.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Władce Duchów Drzew!")                end                when 1304.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Zjawe Zółtego Tygrysa!")                end                when 691.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Wodza Orków!")                end                when 1901.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Dziewieć Ogonów!")                end                when 993.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Olbrzymiego Nosiciela Plagi!")                end                when 792.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Reinkar. Ezot. Przywoływacza!")                end                when 1091.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Króla Demonów!")                end                when 1092.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Elitarnego Króla Demonów!")                end                when 2093.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Elitarną Krolowa Pająków!")                end                when 692.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Elitarnego Wodza Orków!")                end                when 693.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Odrodzonego Wodza Orków!")                end                when 791.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Ezota Przywoływacza!")                end                when 792.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Reinkarnacje Ezota Przywoływacza!")                end                when 793.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Elitarnego Ezota Przywoływacza!")                end                when 794.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Elitarnego Ducha Ezota Przywoływacza!")                end    when 2493.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Niebiańskiego Smoka!")                   end    when 2697.kill begin                            notice_all(pc.get_name().." zabił Minotaura!")    end    when 2997.kill begin                    notice_all(pc.get_name().." zabił Nieśmiertelną Mumię!")                end    when 2597.kill begin                        notice_all(pc.get_name().." zabił Śmierć!")                end        endend



7.10 ksiąg umiejętności i skil na G

Kod:
--by blondynx----dla mexilia.pl----z dobroci udostepnione na m***----SILA--quest kudog beginstate start begin  when 40002.use begin   say_title("MAKE BY BlondynX")   local blond=pc.get_skill_level(vnum)        local result = BuildSkillList(pc.get_job(), pc.get_skill_group())                                                local vnum_list = result[1]                                                local name_list = result[2]                                                if table.getn(vnum_list) < 2 then                                                                say("LUA ERROR [code]1")                                                                say("")                                                                return                                                end        say_title("Witaj w Menu!")                                                say("Wybierz umiejętność, którą chcesz trenować!")                                                say("")                                                local i = select_table(name_list)                                                if table.getn(name_list) == i then                                                                return                                                end                                                local name = name_list[i]                                                local vnum = vnum_list[i]                                                say_title("Czy na pewno chcesz kontynuować?")         local s = select("Tak", "Nie")                                                if 2 == s then                                                                return        end        if pc.get_skill_level(vnum) >= 20 then         --say("Pkt 1 ok!")          if pc.get_skill_level(vnum) >= 30 then           say("Tą księgą możesz ulepszyć maksymalnie do G1!")          else           say("Umiejętność została pomyślnie ulepszona!")           pc.set_skill_level(vnum, pc.get_skill_level(vnum)+1)           item.remove()          end        else         say("Ulepszana umiejętność musi być conajmniej na M1!")        end  endendend
[/spoiler]8.Informacja że ktoś wbił level od 90 do 120 lev.[spoiler]
Kod:
quest poziom begin        state start begin        when levelup with pc.level >= 90 and pc.level 0 then    say_title("Znalazłeś Kamień Duszy!")    say("")    ---                                                   l    say("Wróć do Biologa, aby")    say("odnieść mu kamień!")    say("")    return   end   say_title("Kamien Duszy")   say("")   ---                                                   l   say("Zebrałeś już wszystkie dziesięć Zębów Orka!")   say("Teraz, Biolog potrzebuje ostatni")   say("przedmiot, aby zakonczyc swoje badania!")   say_item_vnum(30220)   say("Możesz go znalezć zabijająć potwory")   say("w Dolinie Seungryong!")   say("")  end  when 635.kill or    636.kill or    637.kill  begin   local s = number(1, 50)   if s == 1 and pc.count_item(30220)==0 then    pc.give_item2(30220, 1)    send_letter("Wróc do Biologa!")   end  end  when __TARGET__.target.click  or   20084.chat."Znalazłem Kamien Duszy" with pc.count_item(30220) > 0  begin      target.delete("__TARGET__")   say("Biolog Chaegirab:")   say("Oh, Znalazłeś!")   say("Bardzo Tobie dziękuje!")   say("W zamian otrzymasz nagrode!")   say("Idz do mojego mistrza Uriela")   say("On za pomoc mi podaruje Ci cenna nagrode.")   say("")   say_reward("Możesz teraz iść do Baek-Go po nagrodę!")   say("")   pc.remove_item(30220,1)   set_state(__reward)  endendstate __reward begin  when letter begin   send_letter("Analiza Biologa - Nagroda")   local v = find_npc_by_vnum(20018)   if v != 0 then    target.vid("__TARGET__", v, "Baek-Go")   end  end  when button or info begin   say_title("Odbierz nagrode!")   ---                                                   l   say("Biolog Chaegirab wysyla Cie")   say("po nagrodę do Baek-Go!")   say("")  end  when __TARGET__.target.click  or   20018.chat."Nagroda"  begin      target.delete("__TARGET__")   say("Baek-Go:")   say("Hmm, a więc Biolog")   say("wysłał Cie po nagrodę?")   say("Zobaczmy, co tam masz...")   say("")   say_reward("Otrzymano 3.000.000 yang i Punkty Doświadczenia")   say_reward("Otrzymujesz +15 szybkosci poruszania sie")   say_reward("na zawsze!")   affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 15, 60*60*24*365*60) --60¦~          if pc.job==0 then                                                pc.give_item2(11258, 1)                                                say_reward("Otrzymano Smocza Zbroja Plytowa+8")                                              end                                        if pc.job==1 then                                                pc.give_item2(11458, 1)                                                     say_reward("Otrzymano Ubranie Zabojcy+8")                                                                   end                                        if pc.job==2 then                                                pc.give_item2(11658, 1)                                                say_reward("Otrzymano Mistyczna Zbroja Plytowa+8")                                        end                                        if pc.job==3 then                                                              pc.give_item2(11858, 1)                                                say_reward("Otrzymano Szata Slonca+8")                                        end          pc.change_money(3000000)          pc.give_exp2(1500000)   clear_letter()   set_quest_state("collect_quest_lv40", "run")   set_state(__complete)  endendstate __giveup__ begin  when 20084.chat."Poddajesz sie?" begin   say("Biolog Chaegirab:")   say("Czy jestes pewien, że chcesz sie poddać!?")   say("Nie bedziesz mial szansy, aby zacząć ponownie!")   say("Ta misja Cie opusci...")      end  endstate __complete beginendend
[/spoiler]11.Biolog księgi klątw[spoiler][code=auto:0]------------------------------------------------------Triadica.net By Bambus3k--METIN2 Biolog Quest Lv.40----------------------------------------------------quest collect_quest_lv40 beginstate start beginendstate run begin when login or levelup with pc.level >= 40 and pc.level 0 beginif pc.count_item(30047) == 0 thensay("Nie posiadasz przy sobie żadnej Księgi Klątw!")returnend if get_time() > pc.getqf("duration") then say("Biolog Chaegirab:") --- l say("Oh!! Znalazleś!") say("Pozwól,ze rzuce okiem...") say("Jeszcze chwilke.") say("") pc.remove_item(30047, 1) pc.setqf("duration",get_time()+60*60*1) ----------------1?? wait() local pass_percent if pc.getqf("drink_drug")==0 then pass_percent=60 else pass_percent=90 end local s= number(1,100) if s0 then local v = find_npc_by_vnum(20084) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Świątynny Kamień Duszy") end end end when button or info begin if pc.count_item(30221) >0 then say_title("Wróć do Biologa!") say("") --- l say("Zdobyłeś Świątynny Kamień Duszy! ") say("Idz szybko przynieś go Biologowi.") say("") return end say_title("Świątynny Kamień Duszy") say("") --- l say("Zebrałeś juz odpowiednia ilość") say("Księg Klątw.") say("Musisz teraz znalezć Świątynny Kamień Duszy ") say_item_vnum(30221)---------- say("Świątynny Kamień Duszy") say("mozna zdobyc zabijając pająki na pustyni bądz lochach") say("Nie zawiedz biologa!") end when 2032.kill or 2033.kill or 2034.kill or 2035.kill begin local s = number(1, 50) if s == 1 and pc.count_item(30221)==0 then pc.give_item2(30221, 1) send_letter("Świątynny Kamień Duszy") end end when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Świątynny Kamień Duszy" with pc.count_item(30221) > 0 begin target.delete("__TARGET__") say("Biolog Chaegirab:") say("Oh,Zdobyleś go! ") say("Odnalazłeś Świątynny Kamień Duszy") say("Ciesze się bardzo") say("Dziękuję Ci za pomoc") say("W zamian otrzymasz nagrode!") say("Idz do mojego mistrza Baek-Goa") say("On za pomoc mi podaruje Ci cenna nagrode.") say("") pc.remove_item(30221,1) set_state(__reward) endendstate __reward begin when letter begin send_letter("Odbierz nagrode!") local v = find_npc_by_vnum(20018) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Baek-Go!") end end when button or info begin say_title("Odbierz nagrode!") --- l say("Biolog Chaegirab wysyła Cie") say("po nagrodę do Baek-Go!") say("Udaj się do niego") say("by otrzymac nagrodę za") say("Twój ciężki trud...") say("Baek-Go znajduje się w pierwszej wiosce") say("Masz go na mapie. Śpiesz się!") say("") end when __TARGET__.target.click or 20018.chat."Baek-Go" begin target.delete("__TARGET__") say("Baek-Go:") say("Drogi przyjacielu") say("Za Twoj Ciezki trud otrzymujesz") say("staly bon szybkosci ataku") say("Zostal on podniesiony o 15 oraz") say("pewien przedmiot do dalszych walk ") say("") say_reward("Otrzymano 3.000.000 yang i Punkty Doświadczenia") say_reward("Otrzymales bonus szybkosc ataku") say_reward("Zostal on podniesiony o 15 ") say_reward("Tego bonu Ci nikt nie odbierze!") say("") affect.add_collect(apply.ATT_SPEED,15,60*60*24*365*60) --- ˇV60¦~ if pc.job==0 then pc.give_item2(164, 1) say_reward("Otrzymano Miecz Nimfy +4") end if pc.job==1 then pc.give_item2(1114, 1) say_reward("Otrzymano Nóż Błyskawicy +4") end if pc.job==2 then pc.give_item2(164, 1) say_reward("Otrzymano Miecz Nimfy +4") end if pc.job==3 then pc.give_item2(7134, 1) say_reward("Otrzymano Niebianski Ptasi Wachlarz +4") end pc.change_money(3000000) pc.give_exp2(30000000) clear_letter() set_quest_state("collect_quest_lv50", "run") set_state(__complete) endendstate __giveup__ begin when 20084.chat."Poddajesz sie?" begin say("Biolog Chaegirab:") say("Czy jestes pewien, że chcesz się poddać!?") say("Nie bedziesz mial szansy, aby zacząć ponownie!") say("Ta misja Cie opusci...") end endstate __complete beginendend[/code][/spoiler]12.Biolog pamiątki demona[spoiler][code=auto:0]------------------------------------------------------Triadica.net By Bambus3k--METIN2 Biolog Quest Lv.50----------------------------------------------------quest collect_quest_lv50 beginstate start beginendstate run begin when login or levelup with pc.level >= 50 and pc.level 0 beginif pc.count_item(30015) == 0 thensay("Nie posiadasz przy sobie żadnej Pamiątki po Demonie!")returnend if get_time() > pc.getqf("duration") then say("Biolog Chaegirab:") --- l say("Oh!! Znalazleś!") say("Pozwól,ze rzuce okiem...") say("Jeszcze chwilke.") say("") pc.remove_item(30015, 1) pc.setqf("duration",get_time()+60*60*1) ----------------1?? wait() local pass_percent if pc.getqf("drink_drug")==0 then pass_percent=80 else pass_percent=90 end local s= number(1,100) if s0 then local v = find_npc_by_vnum(20084) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Kamień Duszy Sagyi") end end end when button or info begin if pc.count_item(30222) >0 then say_title("Wróć do Biologa!") say("") --- l say("Zdobyłeś Kamień Duszy Sagyi! ") say("Idz szybko przynieś go Biologowi.") say("") return end say_title("Kamień Duszy Sagyi") say("") --- l say("Zebrałeś juz odpowiednia ilość") say("Pamiątek Po Demonie.") say("Musisz teraz znalezc Kamień Duszy Sagyi ") say_item_vnum(30222)----------Żu¤`ĆFĆF»îĄŰ say("Kamień Duszy Sagyi") say("można zdobyć zabiając Demony w Wieży Demonów") say("Nie zawiedz Biologa!") end when 1031.kill or 1032.kill or 1033.kill or 1034.kill begin local s = number(1, 50) if s == 1 and pc.count_item(30222)==0 then pc.give_item2(30222, 1) send_letter("Kamień Duszy Sagyi") end end when __TARGET__.target.click or 20084.chat." Kamień Duszy Sagyi " with pc.count_item(30222) > 0 begin target.delete("__TARGET__") say("Biolog Chaegirab:") say("OH!! Zdobyłeś Go! ") say("Odnalazłeś Kamień Duszy Sagyi") say("Ciesze się bardzo") say("Dziękuję Ci za pomoc") say("W zamian otrzymasz nagrode!") say("Idz do mojego mistrza Baek-Go") say("On za pomoc mi podaruje Ci cenną nagrode.") say("") pc.remove_item(30222,1) set_state(__reward) endendstate __reward begin when letter begin send_letter("Odbierz nagrode!") local v = find_npc_by_vnum(20018) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Baek-Go") end end when button or info begin say_title("Odbierz nagrode!") --- l say("Udaj się do Baek-Goa") say("by otrzymac nagrode za") say("Twój ciezki trud...") say("Baek-Go znajduje się w pierwszej wiosce") say("Masz go na mapie. Spiesz się!") say("") end when __TARGET__.target.click or 20018.chat." Nagroda " begin target.delete("__TARGET__") say("Baek-Go:") say("Drogi przyjacielu") say("Za Twój cięzki trud otrzymujesz") say("staly bon do obrony") say("Zostal on podniesiony o 100") say("") say_reward("Otrzymano 5.000.000 yang i Punkty Doświadczenia") say_reward("Otrzymano bonus obrony") say_reward("Zostal on podniesiony o 100 ") say_reward("Tego bonusu nikt Ci nie odbierze oraz") say("") affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,100,60*60*24*365*60) -----ˇV60¦~ say("Wybierz sobie dodatkową nagrode w postaci") say("Kamienia Dusz") local s = select("Wojownika ", "Ninji", "Sury", "Szamana", "Obrony") if 1 == s then pc.give_item2(28633, 1) say_reward("Otrzymano Kamień Duszy Wojownika +6") elseif 2 == s then pc.give_item2(28434, 1) say_reward("Otrzymaano Kamień Duszy Ninja +4") elseif 3 == s then pc.give_item2(28435, 1) say_reward("Otrzymaano Kamień Duszy Sury +4") elseif 4 == s then pc.give_item2(28436, 1) say_reward("Otrzymaano Kamień Duszy Szamana +4") elseif 5 == s then pc.give_item2(28442, 1) say_reward("Otrzymaano Kamień Duszy Obrony +4") end pc.change_money(5000000) pc.give_exp2(50000000) clear_letter() set_quest_state("collect_quest_lv60", "run") set_state(__complete) endendstate __giveup__ begin when 20084.chat."Poddajesz sie?" begin say("Biolog Chaegirab:") say("Czy jestes pewien, że chcesz sie poddać!?") say("Nie bedziesz mial szansy, aby zacząć ponownie!") say("Ta misja Cie opusci...") end endstate __complete beginendend[/code][/spoiler]13. Biolog Matowe lody[spoiler][code=auto:0]------------------------------------------------------Triadica.net By Bambus3k--METIN2 Biolog Quest Lv.60----------------------------------------------------quest collect_quest_lv60 beginstate start beginendstate run begin when login or levelup with pc.level >= 60 and pc.level 0 beginif pc.count_item(30006) == 0 thensay("Nie posiadasz przy sobie żadnego Matowego Lodu!")returnend if get_time() > pc.getqf("duration") then say("Biolog Chaegirab:") --- l say("Oh!! Znalazleś!") say("Pozwól,ze rzuce okiem...") say("Jeszcze chwilke.") say("") pc.remove_item(30050, 1) pc.setqf("duration",get_time()+60*60*1)------------------1¤p?É wait() local pass_percent if pc.getqf("drink_drug")==0 then pass_percent=60 else pass_percent=90 end local s= number(1,100) if s0 then local v = find_npc_by_vnum(20084) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Kamień Duszy Aurtumryu") end end end when button or info begin if pc.count_item(30223) >0 then say_title("Wróć do Biologa!") say("") --- l say("Zdobyłeś Kamień Duszy Aurtumryu! ") say("Idz szybko przynieś go Biologowi.") say("") return end say_title("Kamień Duszy Aurtumryu") say("") --- l say("Zebrałeś juz odpowiednia ilość") say("Matowych Lodów.") say("Musisz teraz znalezc Kamień Duszy Aurtumryu ") say_item_vnum(30223)---------- ¦B¬yĆF»îĄŰ say("Kamień Duszy Aurtumryu") say(" można zdobyć zabiając Lodowe Potwory!") say("Nie zawiedz Biologa!") end when 1102.kill or 1103.kill or 1104.kill or 1106.kill begin local s = number(1, 50) if s == 1 and pc.count_item(30223)==0 then pc.give_item2(30223, 1) send_letter("Kamień Duszy Aurtumryu") end end when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Kamień Duszy Aurtumryu" with pc.count_item(30223) > 0 begin target.delete("__TARGET__") say("Biolog Chaegirab:") say("OH!! Zdobyłeś Go! ") say("Odnalazłeś Kamień Duszy Aurtumryu") say("Ciesze się bardzo") say("Dziękuję Ci za pomoc") say("W zamian otrzymasz nagrode!") say("Idz do mojego mistrza Baek-Go") say("On za pomoc mi podaruje Ci cenną nagrode.") say("") pc.remove_item(30223,1) set_state(__reward) endendstate __reward begin when letter begin send_letter("Odbierz nagrode!") local v = find_npc_by_vnum(20018) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Baek-Go") end end when button or info begin say_title("Odbierz nagrode!") --- l say("Udaj się do Baek-Goa") say("by otrzymac nagrode za") say("Twój ciezki trud...") say("Baek-Go znajduje się w pierwszej wiosce") say("Masz go na mapie. Spiesz się!") say("") end when __TARGET__.target.click or 20018.chat." Nagroda " begin target.delete("__TARGET__") say("Baek-Go:") say("Drogi przyjacielu") say("Za Twój cięzki trud otrzymujesz") say("staly bon do ataku") say("Zostal on podniesiony o 150") say("") say_reward("Otrzymano 7.000.000 yang i Punkty Doświadczenia") say_reward("Otrzymano bonus ataku") say_reward("Zostal on podniesiony o 150 ") say_reward("Tego bonusu nikt Ci nie odbierze oraz") say("") affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,150,60*60*24*365*60)--ˇX60¦~ say("Wybierz sobie dodatkową nagrodę w postaci") say("przedmiotu z wody...") local s = select("Biała Perła ", "Niebieska Perła", "Krwawa Perła", "Pięć Małży") if 1 == s then pc.give_item2(27992, 1) say_reward("Otrzymano Białą Perłe") elseif 2 == s then pc.give_item2(27993, 1) say_reward("Otrzymaano Niebieską Perłe") elseif 3 == s then pc.give_item2(27994, 1) say_reward("Otrzymaano Krwawą Perłe") elseif 4 == s then pc.give_item2(27987, 1) pc.give_item2(27987, 1) pc.give_item2(27987, 1) pc.give_item2(27987, 1) pc.give_item2(27987, 1) say_reward("Otrzymaano Pięć Małży") end pc.change_money(7000000) pc.give_exp2(70000000) clear_letter() set_quest_state("collect_quest_lv70", "run") set_state(__complete) endendstate __giveup__ begin when 20084.chat."Poddajesz sie?" begin say("Biolog Chaegirab:") say("Czy jestes pewien, że chcesz sie poddać!?") say("Nie bedziesz mial szansy, aby zacząć ponownie!") say("Ta misja Cie opusci...") end endstate __complete beginendend[/code][/spoiler]14. Biolog Konary Zelkova[spoiler][code=auto:0]------------------------------------------------------Triadica.net By Bambus3k--METIN2 Biolog Quest Lv.70----------------------------------------------------quest collect_quest_lv70 beginstate start beginendstate run begin when login or levelup with pc.level >= 70 and pc.level 0 beginif pc.count_item(30165) == 0 thensay("Nie posiadasz przy sobie żadnego Konara Zelkova!")returnend if get_time() > pc.getqf("duration") then say("Biolog Chaegirab:") --- l say("Oh!! Znalazleś!") say("Pozwól,ze rzuce okiem...") say("Jeszcze chwilke.") say("") pc.remove_item(30165, 1) pc.setqf("duration",get_time()+60*60*1)------------------1­Ó¤p?É wait() local pass_percent if pc.getqf("drink_drug")==0 then pass_percent=60 else pass_percent=90 end local s= number(1,100) if s0 then local v = find_npc_by_vnum(20084) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Kamień Duszy Gyimok") end end end when button or info begin if pc.count_item(30224) >0 then say_title("Wróć do Biologa!") say("") --- l say("Zdobyłeś Kamień Duszy Gyimok! ") say("Idz szybko przynieś go Biologowi.") say("") return end say_title("Kamień Duszy Gyimok") say("") --- l say("Zebrałeś juz odpowiednia ilość") say("Konarów Zelkova.") say("Musisz teraz znalezc Kamień Duszy Gyimok ") say_item_vnum(30224)----------Żu¤`ĆFĆF»îĄŰ say("Kamień Duszy Gyimok") say(" można zdobyć zabiając Drzewa w Lesie i Czer. Lesie") say("Nie zawiedz Biologa!") end when 2301.kill or 2302.kill or 2303.kill or 2304.kill or 2305.kill or 2311.kill or 2312.kill or 2313.kill or 2314.kill or 2315.kill begin local s = number(1, 50) if s == 1 and pc.count_item(30224)==0 then pc.give_item2(30224) send_letter("Kamień Duszy Gyimok") end end when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Kamień Duszy Gyimok" with pc.count_item(30224) > 0 begin target.delete("__TARGET__") say("Biolog Chaegirab:") say("OH!! Zdobyłeś Go! ") say("Odnalazłeś Kamień Duszy Gyimok") say("Ciesze się bardzo") say("Dziękuję Ci za pomoc") say("W zamian otrzymasz nagrode!") say("Idz do mojego mistrza Baek-Go") say("On za pomoc mi podaruje Ci cenną nagrode.") say("") pc.remove_item(30224,1) set_state(__reward) endendstate __reward begin when letter begin send_letter("Odbierz nagrode!") local v = find_npc_by_vnum(20018) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Baek-Go") end end when button or info begin say_title("Odbierz nagrode!") --- l say("Udaj się do Baek-Goa") say("by otrzymac nagrode za") say("Twój ciezki trud...") say("Baek-Go znajduje się w pierwszej wiosce") say("Masz go na mapie. Spiesz się!") say("") end when __TARGET__.target.click or 20018.chat."¬Ý¬ÝĂĤč¦nÜ" begin target.delete("__TARGET__") say("Baek-Go:") say("Drogi przyjacielu") say("Za Twój cięzki trud otrzymujesz") say("staly bon do obrony") say("Zostal on podniesiony o 100") say("") say_reward("Otrzymano 10.000.000 yang i Punkty Doświadczenia") say_reward("Otrzymano bonus obrony") say_reward("Zostal on podniesiony o 100 ") say_reward("Tego bonusu nikt Ci nie odbierze oraz") say("") affect.add_collect(apply.MOV_SPEED,15,60*60*24*365*60) affect.add_collect_point(POINT_DEF_BONUS,10,60*60*24*365*60) --60łâ say("Wybierz sobie dodatkową nagrode w postaci") say("Tarczy od 61 poziomu") local s = select("Sokola Tarcza ", "Buddyjska Tarcza Tygrysa", "Lwia Tarcza", "Tarcza Smoka") if 1 == s then pc.give_item2(13069, 1) say_reward("Otrzymano Sokola Tarcza +9") say_reward("Otrzymano Magiczny Metal") elseif 2 == s then pc.give_item2(13088, 1) say_reward("Otrzymaano Buddyjska Tarcza Tygrysa +8") say_reward("Otrzymano Magiczny Metal") elseif 3 == s then pc.give_item2(13108, 1) say_reward("Otrzymaano Lwia Tarcza +8") say_reward("Otrzymano Magiczny Metal") elseif 4 == s then pc.give_item2(13128, 1) say_reward("Otrzymaano Tarcza Smoka +8") say_reward("Otrzymano Magiczny Metal") end pc.give_item2(25041, 1) pc.change_money(10000000) pc.give_exp2(100000000) clear_letter() set_quest_state("collect_quest_lv80", "run") set_state(__complete) endendstate __complete beginendend[/code][/spoiler]14.Biolog Certyfikat Tugyisa[spoiler][code=auto:0]------------------------------------------------------Triadica.net By Bambus3k--METIN2 Biolog Quest Lv.80----------------------------------------------------quest collect_quest_lv80 beginstate start beginendstate run begin when login or levelup with pc.level >= 80 begin set_state(information) endendstate information begin when letter begin local v = find_npc_by_vnum(20084) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Analiza Biologa") end send_letter("Analiza Biologa") end when button or info begin say_title("Analiza Biologa") say("") say("Biolog Chaegirab, uczeń Baek-Goa,") say("właśnie Cie szukał. Proszę idz") say("do niego i zaoferuj mu swoją pomoc.") say("") end when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Znajdz Biologa" begin target.delete("__TARGET__") say("Biolog Chaegirab:") --- l say("Niebiosa, proszę pomóż mi... ") say("Badam wszystkie rodzaje roślin w tym ") say("imperium. Jest bardzo dużo rzeczy, ") say("które muszą zostać zbadane. Nie mam ") say("czasu abym mógł sam wybrać się na wyprawe. ") say("Proszę,pomóż mi. ") wait() say("Biolog Chaegirab:") say("To już jest ostatnia misja u mnie..") say("Proszę o szczególną pomoc w niej.") say("Twoje zaangażowanie w tej misji") say("Musi być szczególne.") say("Szukam Certyfikat Tugyisa") say("Zadanie bardzo niebezpieczne!") say("Po tej misji kończy się moja") say("znajomość z Tobą gdyż wypływam stąd..") say("") wait() say("Biolog Chaegirab:") say("A więc przejdzmy do rzeczy...") say("Czy znajdziesz dla mnie trzydzieści Certyfikatów? ") say("Możesz je znalezć ") say("w niebespiecznej Krainie Gigantów..") say("Uważaj na siebie młody wojowniku.") say("") set_state(go_to_disciple) pc.setqf("duration",0) -- ĄiĄH¸Ő¸ŐŞş?ɡ pc.setqf("collect_count",0)-- ¨ú±oŞşŞ««~ĽĆq pc.setqf("drink_drug",0) --łÜ°g´bĂĤôŞş¸Ü 1 endendstate go_to_disciple begin when letter begin send_letter("Zadanie specjalne!") end when button or info begin say_title("Znajdz Certyfikaty Tugyisa") --- l say("") say("Biolog Chaegirab, uczeń Baek-Goa,") say("szuka Certyfikat Tugyisa.") say("Zawsze przynoś mu po jednym, aby miał czas") say("na ich dokładne przebadanie.") say("Certyfikatów szukaj w Dolonie Gigantów.") say("") say_item_vnum(30166) say_reward("Do tej pory dostarczyłeś ".." "..pc.getqf("collect_count").." Certyfikatów Tugyisa.") say("") end when 71035.use begin --°g´bĂĤô if get_time() < pc.getqf("duration") then say("") say("Á٤ŁĄiĄH¨ĎĄÎ°g´bĂĤô") say("") return end if pc.getqf("drink_drug")==1 then say("") say("¤w¸g¨ĎĄÎ¤F1¦¸") say("") return end if pc.count_item(30166)==0 then say("Biolog Chaegirab:") say("Co? Nie przyniosłeś mi żadnych") say("Certyfikatów Tugyisa..?") say("") return end item.remove() pc.setqf("drink_drug",1) end when 1401.kill or 1402.kill or 1403.kill or 1601.kill or 1602.kill or 1603.kill begin local s = number(1, 5) if s 0 begin if get_time() > pc.getqf("duration") then say("Biolog Chaegirab:") --- l say("Oh!! Znalazleś!") say("Pozwól,ze rzuce okiem...") say("Jeszcze chwilke.") say("") pc.remove_item(30166, 1) pc.setqf("duration",get_time()+60*60*1)--------------1¤p?É wait() local pass_percent if pc.getqf("drink_drug")==0 then pass_percent=60 else pass_percent=90 end local s= number(1,100) if s0 then local v = find_npc_by_vnum(20084) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Kamień Duszy Tugyi") end end end when button or info begin if pc.count_item(30225) >0 then say_title("Wróć do Biologa!") say("") --- l say("Zdobyłeś Kamień Duszy Tugyi! ") say("Idz szybko przynieś go Biologowi.") say("") return end say_title("Kamień Duszy Tugyi") say("") --- l say("Zebrałeś juz odpowiednia ilość") say("Certyfikaty Tugyisa.") say("Musisz teraz znalezc Kamień Duszy Tugyi") say_item_vnum(30225)---------- ĆF»îĄŰ say("Kamień Duszy Sagyi") say("można zdobyć zabiając Odbrzymy w Krainie Gigantów") say("Nie zawiedz Biologa!") end when 1401.kill or 1402.kill or 1403.kill or 1601.kill or 1602.kill or 1603.kill begin local s = number(1, 50) if s == 1 and pc.count_item(30225)==0 then pc.give_item2(30225, 1) send_letter("Kamień Duszy Tugyi") end end when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Kamień Duszy Tugyi" with pc.count_item(30225) > 0 beginif pc.count_item(30225) == 0 thensay("Nie posiadasz przy sobie żadnego Kamienia Duszy Tugyi!")returnend target.delete("__TARGET__") target.delete("__TARGET__") say("Biolog Chaegirab:") say("OH!! Zdobyłeś Go! ") say("Odnalazłeś Kamień Duszy Sagyi") say("Ciesze się bardzo") say("Dziękuję Ci za pomoc") say("W zamian otrzymasz nagrode!") say("Idz do mojego mistrza Baek-Go") say("On za pomoc mi podaruje Ci cenną nagrode.") say("") pc.remove_item(30225,1) set_state(__reward) endendstate __reward begin when letter begin send_letter("Odbierz nagrode!") local v = find_npc_by_vnum(20018) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Baek-Go") end end when button or info begin say_title("Odbierz nagrode!") --- l say("Udaj się do Baek-Goa") say("by otrzymac nagrode za") say("Twój ciezki trud...") say("Baek-Go znajduje się w pierwszej wiosce") say("Masz go na mapie. Spiesz się!") say("") end when __TARGET__.target.click or 20018.chat." Nagroda " begin target.delete("__TARGET__") say("Baek-Go:") say("Drogi przyjacielu") say("Za Twój cięzki trud otrzymujesz") say("staly bon do ataku") say("Od teraz jesteś silniejszy na ludzi o 15 procent") say("") say_reward("Otrzymano 15.000.000 yang i Punkty Doświadczenia") say_reward("Otrzymano Broszure Szermierki") say_reward("Otrzymano silny przeciwko ludziom") say_reward("Zostal on podniesiony o 15% ") say_reward("") say("") affect.add_collect(apply.ATTBONUS_HUMAN,15,60*60*24*365*60) --ˇV60¦~ affect.add_collect_point(POINT_ATT_BONUS,15,60*60*24*365*60) --60łâ if pc.job==0 then say("Wybierz sobie dodatkową nagrode w postaci") say("Broni pod Epika..") local s = select("Bojowy Miecz +8 ", "Partyzana +8") if 1 == s then pc.give_item2(148, 1) say_reward("Otrzymano Bojowy Miecz +8") elseif 2 == s then pc.give_item2(3138, 1) say_reward("Otrzymaano Partyzana +8") end end if pc.job==1 then say("Wybierz sobie dodatkową nagrode w postaci") say("Broni pod Epika..") local se = select("Smocze Noże +8", "Olbrzymi Luk Zoltego Smoka +8") if 1 == se then pc.give_item2(1108, 1) say_reward("Otrzymano Smocze Noże +8") elseif 2 == se then pc.give_item2(2148, 1) say_reward("Otrzymaano Olbrzymi Luk Zoltego Smoka +8") end end if pc.job==2 then say("Wybierz sobie dodatkową nagrode w postaci") say("Broni pod Epika..") local sel = select("Miecz Szponu Ducha +8", "Miecz Egzorcysty +8") if 1 == sel then pc.give_item2(158, 1) say_reward("Miecz Szponu Ducha +8") elseif 2 == sel then pc.give_item2(248, 1) say_reward("Otrzymaano Miecz Egzorcysty +8") end end if pc.job==3 then say("Wybierz sobie dodatkową nagrode w postaci") say("Broni pod Epika..") local sell = select("Wachlarz Zbawienia +8", "Dzwon Burzowego Ptaka +8") if 1 == sell then pc.give_item2(7148, 1) say_reward("Miecz Wachlarz Zbawienia +8") elseif 2 == sell then pc.give_item2(5098, 1) say_reward("Otrzymaano Dzwon Burzowego Ptaka +8") end end pc.give_item2(70031, 1) pc.change_money(15000000) pc.give_exp2(140000000) clear_letter() set_state(__complete) endendstate __complete beginendend[/code][/spoiler]15.biolog Czerwone konary[spoiler][code=auto:0]------------------------------------------------------COLLECT QUEST_lv85--METIN2 collect quest----------------------------------------------------quest collect_quest_lv85 beginstate start beginendstate run begin when login or levelup with pc.level >= 85 and pc.level 0 beginif pc.count_item(30167) == 0 thensay("Nie posiadasz przy sobie żadnego Konara Zelkova!")returnend if get_time() > pc.getqf("duration") then say("Biolog Chaegirab:") --- l say("Oh!! Znalazles!") say("Pozwol, ze rzuce okiem...") say("Jeszcze chwilke.") say("") pc.remove_item(30167, 1) pc.setqf("duration",get_time()+60*60*1)------------------22­Ó¤p?É wait() local pass_percent if pc.getqf("drink_drug")==0 then pass_percent=70 else pass_percent=90 end local s= number(1,100) if s0 then local v = find_npc_by_vnum(20084) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Analiza Biologa - Czerwone Konary") end end end when button or info begin if pc.count_item(30224) >0 then say_title("Znalazles kamien duszy!") say("") --- l say("Wroc do biologa, aby") say("odniesc mu kamien!") say("") return end say_title("Kamien Duszy") say("") --- l say("Zebrales juz wszystkie 25 Czerwone Konary") say("Teraz, biolog potrzebuje ostatni") say("przedmiot, aby zakonczyc swoje badania!") say_item_vnum(30224)----------°­¤ěĆF»îĄŰ say("Mozesz go znalezc zabijajac potwory") say("w zwykłym i czerwonym lesie") say("") end when 2301.kill or 2302.kill or 2303.kill or 2304.kill or 2305.kill or 2311.kill or 2312.kill or 2313.kill or 2314.kill or 2315.kill begin local s = number(1, 50) if s == 1 and pc.count_item(30224)==0 then pc.give_item2(30224) send_letter("Wroc do biologa!") end end when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Znalazlem Kamien Duszy" with pc.count_item(30224) > 0 begin target.delete("__TARGET__") say("Biolog Chaegirab:") say("Oh, Znalazles!") say("Bardzo Tobie dziekuje!") say("") say_reward("Mozesz teraz isc do Baek-Go po nagrode!") say("") pc.remove_item(30224,1) set_state(__reward) endendstate __reward begin when letter begin send_letter("Analiza Biologa - Nagroda") local v = find_npc_by_vnum(20018) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Baek-Go") end end when button or info begin say_title("Skonczyles analize biologa!") --- l say("Biolog Chaegirab wysyla Cie") say("po nagrode do Baek-Go!") say("") end when __TARGET__.target.click or 20018.chat."Nagroda" begin target.delete("__TARGET__") say("Baek-Go:") say("Hmm, a wiec Biolog") say("wyslal Cie po nagrode?") say("Zobaczmy, co tam masz...") say("") say_reward("Otrzymujesz +15% odpornosci na ludzi") say_reward("i +15 szybkosci poruszania sie") say_reward("Na zawsze!") say_reward("Oraz niespodzianke!") affect.add_collect(apply.MOV_SPEED,15,60*60*24*365*60) affect.add_collect_point(POINT_DEF_BONUS,15,60*60*24*365*60) --60łâ pc.give_item2(50082) clear_letter() set_quest_state("collect_quest_lv90", "run") set_state(__complete) endendstate __giveup__ begin when 20084.chat."Poddajesz sie?" begin say("Biolog Chaegirab:") say("Czy jestes pewien, ze chcesz sie poddac!?") say("Nie bedziesz mial szansy, aby zaczac") say("ponownie!") end endstate __complete beginendend[/code][/spoiler]16.Zmiana królestwa z czekaniem 3 Dni[spoiler][code=auto:0]quest change_empire begin state start begin when 20090.chat."Zmien Imperium" with game.get_event_flag("c_e") >0 begin local count = pc.get_change_empire_count() ; if count >= 1 then say("Nie mozesz zmienic swojego imperium") say("") return end say_reward("Zmiana Imperium") say("") say("A wiec chcesz zmienic swoje imperium?") say("Moge to zrobic dla Ciebie") say("za drobna oplata!") say("Musisz zaplacic 500.000 yang") say("zgadzasz sie?") say("") say("") say("") local s = select("Zgadzam sie", "Nie, dzieki") if s == 1 then change_empire.move_pc() end end when 71054.use begin if get_time() < pc.getqf("next_use_time") then say("Nie mozesz zmienic krolestwa!") say("") if pc.is_gm() then say("Z racji, ze jestes GM mozesz") say("zmienic krolestwo") local s = select("Zmien", "Nie, dzieki") if s == 1 then say("Uzyj zwoju jeszcze raz!") pc.setqf("next_use_time", 0) end end return end if change_empire.move_pc() == true then pc.setqf("next_use_time", get_time() + 86400 * 7) end end function move_pc() if pc.is_engaged() then say("Nie mozesz zmienic krolestwa") say("kiedy jestes zareczony!") say("") return false end if pc.is_married() then say("Nie mozesz zmienic krolestwa") say("kiedy jestes zonaty!") say("") return false end if pc.is_polymorphed() then say("Nie moge Ciebie przeniesc") say("jako potwora!") say("") return false end if pc.has_guild() then say("Nie moge Ciebie przeniesc") say("z gildia!") say("") return false end if pc.money < 500000 then say("Aby sie przeniesc") say("potrzebujesz 500.000 yang!") say("") return false end say("Wybierz imperium, do ktorego chcesz") say(" sie przeniesc") local s = select("Shinsoo", "Chunjo", "Jinno", "Anuluj") if 4==s then return false end say("") say_reward("Chcesz zmienic swoje imperium?") say_reward("") say("") local a = select("Kontynuuj", "Anuluj") if 2== a then return false end local ret = pc.change_empire(s) local oldempire = pc.get_empire() if ret == 999 then say("Zmieniles Imperium!") say("Wyloguj sie, aby zatwierdzic zmiany!") say("") pc.change_gold(-500000) pc.remove_item(71054) ; char_log(0, "CHANGE_EMPIRE",string.format("%d -> %d", oldempire, s)) return true else if ret == 1 then say("Juz jestes w imperium") say("ktore wybrales!") say("") say("") elseif ret == 2 then say("Blad2") say("") say("") say("") elseif ret == 3 then say("Blad3") say("") say("") end end return false end endend[/code][/spoiler]17.Pierścień teleportacji[spoiler][code=auto:0]quest move_ring beginstate start begin when 80009.use begin say_title ( "Pierscien Teleportacji:" ) say (pc.get_name().. " Gdzie lecisz?:" ) say ( "" ) local s = select ( "Główne Miasta" , "Miasteczka (M2)" , "Inne" , "Expowiska" , "Expowiska cz.2" , "Wyjdz" ) if s == 1 then say_reward ( "hmm..." ) say ( pc.get_name().." Do którego miasta chcesz sie wybrac bracie??" ) local s = select ( "Shinsoo" , "Chujno" , "Jinno" , "Nigdzie!" ) if s == 1 then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Teleportujemy cie do wioski Shinsso") wait () pc.warp ( 474300 , 954800 ) elseif 2 == s then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Teleportujemy cie do wioski Chunjo") wait () pc.warp ( 63800 , 166400 ) elseif 3 == s then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Teleportujemy cie do wioski Jinno") wait () pc.warp ( 959900 , 269200 ) elseif 4 == s then return end elseif s == 2 then say_reward ( "hmm..." ) say ( pc.get_name().." Do którego miasteczka chcesz sie wybrac?" ) local s = select ( "Shinsoo M2" , "Chujno M2" , "Jinno M2" , "Nigdzie!" ) if s == 1 then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Lecisz do drugiej wioski Shinsso") wait () pc.warp ( 353100 , 882900 ) elseif 2 == s then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Lecisz do drugiej wioski Chujno") wait () pc.warp ( 145500 , 240000 ) elseif 3 == s then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Lecisz do drugiej wioski Jinno") wait () pc.warp ( 863900 , 246000 ) elseif 4 == s then return end elseif s == 3 then say_title ( pc.get_name().."!") say ( "Zwiedz tez inne miejsca :") local s = select ( "Przed DT" , "Ziemia Olbrzymów" , "Mapa GM map/zombie" , "Nie chcesz?!" ) if s == 1 then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Lecisz Na DT kolego Big grinD ??") wait () pc.warp ( 590500 , 110500 ) elseif 2 == s then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Lecisz na Tysiaczki baw sie dobrze Big grinD") wait () pc.warp ( 845100 , 745900 ) elseif 3 == s then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Nowa mapa (jeszcze w budowie , ale zobaczysz jak wyglada)") wait () pc.warp ( 83200 , 0 ) elseif 4 == s then return end elseif s == 4 then say_title ( pc.get_name().."!") say ( "Idz poexpic radzi GuutekRlz" ) local s = select ( "Dolina Seungryong" , "Pustynia Yongbi" , "Góra Sohan" , "Loch Pajšków v1" , "Ognista Ziema" , "Wyjdz (idziesz spac?)" ) if s == 1 then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony") say ("Trzymaj się Mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 402100 , 673900 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 270400 , 739900 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 321300 , 808000 ) end elseif 2 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony") say ("Trzymaj się Mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 217800 , 627200 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 221900 , 502700 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 344000 , 502500 ) end elseif 3 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony") say ("Trzymaj się Mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 434200 , 290600 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 375200 , 174900 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 491800 , 173600 ) end elseif 4 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony") say ("Trzymaj się Mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 60000 , 496000 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 60000 , 496000 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 60000 , 496000 ) end elseif 5 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony") say ("Trzymaj się Mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 599400 , 756300 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 597800 , 622200 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 730700 , 689800 ) end else return end elseif s == 5 then say_reward ( "hmm..." ) say ( pc.get_name().." Do której miesciny chcesz sie wybrac" ) local s = select ( "Loch Pajšków V2" , "Czerwony Las" , "Alantyda V1" , "Atlantyda V2" , "Anuluj" ) if s == 1 then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony do Lochy Pajaków V2") say ("Trzymaj się Mocno") wait () pc.warp ( 704100 , 464100 ) elseif 2 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony do Czerwonego Lasu") say ("Trzymaj się Mocno") wait () pc.warp ( 1119900 , 70800 ) elseif 3 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony do Atlantydy V1") say ("Trzymaj się Mocno") wait () pc.warp ( 9800 , 1215100 ) elseif 4 == s then if pc.get.level()>=85 then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony do Atlantydy V2") say ("Trzymaj się Mocno") wait () pc.warp ( 135200 , 1215100 ) end elseif 5 == s then return end end endendend[/code][/spoiler]18. Po wbiciu 41lvl otrzymujemy na 20min. bonusy +20 do szybkosci atk. i +50 do obrony[spoiler][code=auto:0]quest zabijanie beginstate start beginwhen login or levelup with pc.level() >= 41 beginsetstate(info)endendstate info beginwhen letter beginsend_letter("Wbiles 41lvl ")endwhen button or info beginsay("Wbiles 41lvl. ")say("")say("Na czas 20 minut dostajesz : ")say("+20 do szybkosci ataku ")say("oraz +50 obrony. ")affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS, 50, 60*20) --60Ś~affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 20, 60*20) --60Ś~setstate(krok)endendstate krok beginwhen 635.kill beginlocal a = pc.getqf("ile")+1if a < 25 thenpc.setqf("ile", a)elseif a == 25 thensetstate(krok2)endendendstate krok2 beginwhen login or levelup with pc.level() >= 42 and pc.level() <= 43 beginendwhen 636.kill beginlocal count = pc.getqf("ile2")+1if count < 40 thenpc.setqf("ile2", count)elseif count == 40 thensay_reward(" #BONUS DO TEAMU!!# ")say("")say_reward("Zabiles wiele orkow! ")say_reward("Dostajesz maly bonus ")say_reward("w postaci dodatkowego doswiadczenia")say_reward("czyli +10.000 doswiadczenia ")say_reward("20 mobow! ")say("")say_reward("Pozdrawiamy, Team Serwera ")say("")setstate(krok3)endendendstate krok3 beginwhen kill beginlocal potwory = pc.getqf("poi")+1if porwory > 20 thenpc.setqf("poi", potwory)pc.give_exp2(10000)elseif potwory == 20 thensetstate(krok4)endendendstate krok4 beginsay("Wykorzystales bonus! ")say("")setstate(koniec)endstate koniec beginendend[/code][/spoiler]19. Wejście do Atlantydy od 80 lvl.[spoiler][code=auto:0]quest grota_v1 beginstate start beginwhen 20093.chat."Grota Wygnańców" with pc.get_level() >= 80 beginsay_title(mob_name(20093)..":")say("Witaj nieznajomy!")say("Jestem strażnikiem Groty Wygnańców! ")say("Mogę cię tam wpu?cić... ")say("Ale musisz podsiadać wysoki ")say("poziom do?wiadczenia!")say("")say_reward("Wymagane: +80level ")say("")say("Chcesz wej?ć? ")say("")local s = select("Tak, chcę!", "Nie, nie chcę..")if s == 2 thenreturnendif s == 1 thensay("Możesz wej?ć! ")say("")say("Przeniose cię na poziom pierwszy! ")say("Uważaj na siebie! ")wait()pc.warp(10000, 1207800)endendendend[/code][/spoiler]19.Zmiana nicku w grze (działa tylko na SF2010)[spoiler][code=auto:0]quest grota_v1 beginstate start beginwhen 20093.chat."Grota Wygnańców" with pc.get_level() >= 80 beginsay_title(mob_name(20093)..":")say("Witaj nieznajomy!")say("Jestem strażnikiem Groty Wygnańców! ")say("Mogę cię tam wpu?cić... ")say("Ale musisz podsiadać wysoki ")say("poziom do?wiadczenia!")say("")say_reward("Wymagane: +80level ")say("")say("Chcesz wej?ć? ")say("")local s = select("Tak, chcę!", "Nie, nie chcę..")if s == 2 thenreturnendif s == 1 thensay("Możesz wej?ć! ")say("")say("Przeniose cię na poziom pierwszy! ")say("Uważaj na siebie! ")wait()pc.warp(10000, 1207800)endendendend[/code][/spoiler]20.Zmiana płci u Kapitana (nie trzeba czekać 3 dni do zmiany)[spoiler][code=auto:0]quest change_sex begin state start begin when 20355.chat."Chciałbym Zmienić Płeć " begin say_title("Kapitan:") say("Witaj,") say("Mogę Ci zmienić płeć za drobną opłatą.") say("Musisz mi zapłacić 10.000.000 yang,") say("by móc zmienić swoją płeć!") say("") say_reward("Czy chciałbyś zmienić płeć?") local s = select("Tak", "Nie") if s == 1 then pc.change_sex() local m_sex = pc.get_sex() if m_sex == 0 then char_log(0, "CHANGE_SEX", "F -> M") else char_log(0, "CHANGE_SEX", "M -> F") end say_title("Kapitan:") say("Zmieniłem Twoją płeć,") say("od teraz będziesz kimś innym.") say("") say_reward("Przeloguj się !") pc.changegold(-10000000) else say_title("Kapitan:") say("Dobrze, że zmieniłeś zdanie..") return end end endend[/code][/spoiler]21.Quest u mikołaja wymiana skarpetek na prezenty[spoiler][code=auto:0]quest mikolaj begin state start begin when 20031.chat."Skarpetki" begin say_title("Mikolaj: ") say("Witaj:") say("możesz u mnie wymienic skarpetki na co zechcesz!") say_reward("Wymieniasz się ") local tn = select("Tak" , "Nie") if tn == 2 then return end if tn == 1 then if pc.count_item(50010) >= 50 then say_title("Mikolaj: ") say("Wybierz co chcesz!") local wybierz = select("Krwisty Kamien(50)" , "Nowe Fryzury(5)" , "Szkat. Smoczego eq(25)" , "Krysztal(5)") if wybierz == 1 then pc.give_item2(30190) pc.remove_item(50010, 50) elseif wybierz == 2 then pc.give_item2(50080) pc.remove_item(50010, 5) elseif wybierz == 3 then pc.give_item2(50033) pc.remove_item(50010, 25) elseif wybierz == 4 then pc.give_item2(30204) pc.remove_item(50010, 5) end else say_title("Mikolaj: ") say("Nie masz sztabek") end end end endend[/code][/spoiler]22.Przemiana w mooba jakiego się chce w itemie w itemie (20010)[spoiler][code=auto:0]quest poly beginstate start beginwhen 20010.use begin say_title(item_name(20010)..":") say("Witaj "..pc.get_name().." !") say("W tym itemie masz możloiwość przemienienia się ") say("w jakiego tylko potworka chcesz. ") say("") say("Pamiętaj aby wpisywać tylko pewne ID. ") say("") local wpis = tonumber(input("12345")) if wpis < 101 then say("Nie ma potworków z ID niższym od 101 ! ") say("") else pc.polymorph(wpis) chat("Miłej zabawy jako "..mob_name(wpis).." ") endendendend[/code][/spoiler][/code]23.Quest u Koe-Pung polegający na zabiciu Króla demonów[spoiler][code=auto:0]quest Krol_demonow begin state start begin when login or levelup with pc.level >= 73 begin set_state(Krol Demonow) end end state Krol demonow begin when letter begin local v = find_npc_by_vnum(20093) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Koe-Pung") end end when __TARGET__.target.click or 20090.chat."Krol Demonow" begin target.delete("__TARGET__") say_title("Koe-Pung:") say("Witaj Wielki Wedrowcze widac, ze jestes Bogaty") say("a ja jestem juz niestety stary, dlatego mam ") say("dla Ciebie misje. Od kilku dni dreczy ") say("mnie jeden silny i bardzo upierdliwy demon") say_title("Ja:") say("No to co? say_title("Koe-Pung:") say("Przychodzi i atakuje nasza wioske, a w miescie nie ma") say("nikogo kto bylby w stanie go pokonac.") say_title("Ja:") say("Dobrze, zrobie to !")set_state(kill) end end state kill beginwhen 1091.kill beginlocal count = pc.getqf("Krol Demonow") + 1if count < 1 thenpc.setqf("Krol Demonow", count)if count == 1 thensay_title("Brawo, zabiles upierdliwego Krola Demonow !")say("Udało Ci się wykonać misję!")say_reward("W nagrode otrzymujesz zbroje na 61 poziom i 10kk Yang !") pc.change_money(10000000) if pc.get_job() == 0 then pc.give_item2(11289) elseif pc.get_job() == 1 then pc.give_item2(11489) elseif pc.get_job() == 2 then pc.give_item2(11689) elseif pc.get_job() == 3 then pc.give_item2(11889)endendend end state__COMPLETE__begin endend[/code][/spoiler]24.Kupno bonusu stałego. U Seon'a możecie zakupić bonus na zawsze (+5000deffa,wart.atk itp)[spoiler][code=auto:0]quest gogame begin state start begin when 20091.chat."Kup bonus na zawsze !" begin ----------------------------- local brak_kasa = "Niestety, ale nie masz 1.000.000.000 Yang." local brak_item = "Niestety, ale nie masz tyle Krwistych kamieni(50)" ----------------------------- local money = 1000000000 local ID = 30190 ----------------------------- local a = select("+5000 Obrony","+140 Wartości Ataku","+50% Speeda","+15% szybkosc Ataku","Anuluj") if a == 5 then return elseif a == 1 then if pc.count_item(ID) >= 50 then if pc.get_money() >= money then pc.change_money(pc.get_money() - money) pc.remove_item(ID, 50) affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS, 5000, 60*60*24*365*60) else say(brak_kasa) end else say(brak_item) end elseif a == 2 then if pc.count_item(ID) >= 50 then if pc.get_money() >= money then pc.change_money(pc.get_money() - money) pc.remove_item(ID, 50) affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 140, 60*60*24*365*60) else say(brak_kasa) end else say(brak_item) end elseif a == 3 then if pc.count_item(ID) >= 50 then if pc.get_money() >= money then pc.change_money(pc.get_money() - money) pc.remove_item(ID, 50) affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 50, 60*60*24*365*60) else say(brak_kasa) end else say(brak_item) end elseif a == 4 then if pc.count_item(ID) >= 50 then if pc.get_money() >= money then pc.change_money(pc.get_money() - money) pc.remove_item(ID, 50) affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 15, 60*60*24*365*60) else say(brak_kasa) end else say(brak_item) end end end endend[/code][/spoiler]25.Quest na drop sztabek. Po zabiciu 6 moobów dostajemy item o ID 80007 (sztabke 2kk)[spoiler][code=auto:0]quest dropsztabki10 beginstate start beginwhen kill beginlocal s = math.random(100)if s >= 1 < 6 thenpc.give_item2(80007)endendendend[/code][/spoiler]26.Wymianka wymieniacie sobie jakiś item za inny item --bardziej rozbudowany z OBRAZKAMI[spoiler][code=auto:0]quest wymiana_itemkow beginstate start begin when 20359.chat."Witaj!" begin local s = select("Pelerynki Mestwa ", "Udoskonalenie Postaci ", "Krwisty Kamien ", "Magiczny Metal ", "Anuluj") if s == 5 then return end if s == 1 then say_title(mob_name(20359)..":") say("Witaj przyjacielu! ") say("Co cie tu sprowadza? ") say("Co chciałby? wymienić? ") say("") say_reward(pc.get_name()..":") say("Chciałbym wymienić Sztabki na ") say("Peleryny Mestwa ") say_item("", 70038 , "Peleryna Mestwa") say("") say_title(mob_name(20359)..":") say("Dobrze! Zobaczmy co się da zrobić! ") say("") wait() say_title(mob_name(20359)..":") say("Aby wymienić się ze mna na ") say("Pelerynki potrzebujesz ") say("1 - Zlota Sztabka 10KK ") say("1 - Zlota Sztabka 10kk ") say("1 - Zlota Sztabka 10KK ") say("") say("Posiadasz tyle Sztabek ") say("") local s2 = select("Tak, mam tyle ", "Niestety nie.. ") if s2 == 2 then return end if s2 == 1 then if pc.count_item(80007) >= 1 and pc.count_item(80007) >= 1 and pc.count_item(80007) >= 1 then say_title(mob_name(20359)..":") say("W takim razie mogę się z Toba wymienić! ") say("") pc.removeitem(80007, 1) pc.removeitem(80007, 1) pc.removeitem(80007, 1) pc.give_item2(70038, 200) wait() say_title(mob_name(20359)..":") say("Dziękuję przyjacielu! ") say("Do zobaczenia! ") say("") else say_title(mob_name(20359)..":") say("Nie posiadasz wystarczajšcej ilosci ") say("sztabek... Niestety nie wymienie się z Toba! ") say("") say("Wróc kiedy będziesz miał ich wystarczajšco dużo! ") end end end if s == 2 then say_title(mob_name(20359)..":") say("Witaj przyjacielu! ") say("Co cie tu sprowadza? ") say("Co chciałby? wymienić? ") say("") say_reward(pc.get_name()..":") say("Chciałbym wymienić Sztabki na ") say("Wybrany Item! ") say("") say_title(mob_name(20359)..":") say("Dobrze! Zobaczmy co się da zrobić! ") say("") wait() say_title(mob_name(20359)..":") say("Aby wymienić się ze mna na ") say("którys Item potrzebujesz ") say("3 Sztabki - Marmur Blogoslawienstwa ") say("3 Sztabki - Mikstura Ataku ") say("3 Sztabki - Mikstura Szybkosci ") say("") say("Posiadasz tyle Sztabek? ") say("") local s3 = select("Marmur Blogoslawienstwa ", "Mikstura Ataku ", "Mikstura Szybkosci", "Anuluj") if s3 == 4 then return end if s3 == 1 and pc.count_item(80007) >= 3 then say_title(mob_name(20359)..":") say("Za 3 sztabki wymienie się z Toba na ") say("5 bon! ") say_item_vnum(70024) say("") pc.removeitem(80007, 1) pc.removeitem(80007, 1) pc.removeitem(80007, 1) pc.give_item2(70024, 1) elseif s3 == 2 and pc.count_item(80007) >= 3 then say_title(mob_name(20359)..":") say("Za 3 sztabki wymienie się z Toba na ") say("Miksture Ataku! ") say_item_vnum(71034) say("") pc.removeitem(80007, 1) pc.removeitem(80007, 1) pc.removeitem(80007, 1) pc.give_item2(71034, 200) elseif s3 == 3 and pc.count_item(80007) >= 3 then say_title(mob_name(20359)..":") say("Za 3 sztabki wymienie sie za ") say("Mikstura Szybkosci! ") say_item_vnum(27115) say("") pc.removeitem(80007, 1) pc.removeitem(80007, 1) pc.removeitem(80007, 1) pc.give_item2(27115, 200) end end if s == 3 then say_title(mob_name(20359)..":") say("Witaj przyjacielu! ") say("Co cie tu sprowadza? ") say("Co chciałby? wymienić? ") say("") say_reward(pc.get_name()..":") say("Chciałbym wymienić Sztabki na ") say("Zloty Topor kowala ! ") say_item("", 30190 , "Zloty topor kowala ") say("") say_title(mob_name(20359)..":") say("Dobrze! Zobaczmy co się da zrobić! ") say("") wait() say_title(mob_name(20359)..":") say("Aby wymienić się ze mna na ") say("Zloty topor kowala musisz miec ") say("3000 zlotych sztabek ") say("") say("Posiadasz tyle Sztabek? ") say("") local s2 = select("Tak, mam tyle ", "Niestety nie.. ") if s2 == 2 then return end if s2 == 1 and pc.count_item(80007) >= 3000 then say_title(mob_name(20359)..":...
Odpowiedz
#2

[Dl][Spis]Spis Questów
Ładnie napracowałeś Się Like ,..Czekam na dalsze Questy
[Obrazek: attachment.php?aid=700]l ex Moderator MinecraftArcymistrz l
Odpowiedz
#3

[Dl][Spis]Spis Questów
Myślę, że można podpiąćSmile
[Obrazek: attachment.php?aid=746][Obrazek: attachment.php?aid=745]
Test Moderator Metin2- 17.03.2012r | Moderator Działu Metin2- 04.04.2012 | Moderator Globalny- 20.06.2012r.
Odpowiedz
#4

[Dl][Spis]Spis Questów
nowe questy
Odpowiedz
#5

[Dl][Spis]Spis Questów

NAPRACOWALES SIE ?hahahahahha chyba zart

wypier... z tym

źródło: [Obrazek: attachment.php?aid=719]

Odpowiedz
#6

[Dl][Spis]Spis Questów

tam jest 21 a ja mam 35 OoOi po za tym pozdrowienia ci ślę bo to moje konto

Kod:
[url=https://good-games.pl/member.php?action=register][img]https://good-games.pl/attachment.php?aid=719[/img][/url]

Odpowiedz
#7

[Dl][Spis]Spis Questów
Przyda się dla nowicjuszy co stawiają servery Exclamation
[Obrazek: dp9b05.jpg]
Odpowiedz
#8

[Dl][Spis]Spis Questów
Parę z nich wykorzystam Smile
Nowe GG : 43743474
Odpowiedz
#9

[Dl][Spis]Spis Questów
o super, że zrobiłeś spis masz +
Odpowiedz
#10

[Dl][Spis]Spis Questów
Takie same jest na M*C forum Wink All spisałeś -.-
[Obrazek: attachment.php?aid=717]                Nie karm trolla!
Odpowiedz
#11

[Dl][Spis]Spis Questów
@UP od tego jest opcja zgłoś Wink. @Topic przydatne użyję na swój serwer.
Odpowiedz


Podobne wątki
  Pobieranie [Quest] Informacja o wejściu gracza na serwer Started by Guest
0 Replies - 278 Views
18.03.2014 14:18
Ostatni post: Guest
  Pobieranie [Quest] Informacja o rozwalonym metinie Started by Guest
0 Replies - 242 Views
18.03.2014 14:14
Ostatni post: Guest
  Pobieranie [Quest] Informacja o lvl UP Started by Guest
0 Replies - 267 Views
18.03.2014 14:09
Ostatni post: Guest
  Pobieranie [Quest] Informacja o zabitym bossie Started by Guest
0 Replies - 249 Views
18.03.2014 14:06
Ostatni post: Guest
  Pobieranie [Quest] Na początek gry - Quest powitalny + EQ na start Started by Guest
0 Replies - 326 Views
18.03.2014 14:03
Ostatni post: Guest
  Poradnik [Quest] Skille P Od Kapitana Started by B4CK
3 Replies - 659 Views
22.04.2013 21:59
Ostatni post: Ciastek
  Pobieranie [Quest] Wiadomość Kto Zaczął Grę. Started by B4CK
2 Replies - 317 Views
08.04.2013 14:57
Ostatni post: B4CK
  Pobieranie [Quest] 1 Pelerynka Nam Wystarczy Started by B4CK
2 Replies - 342 Views
07.04.2013 20:19
Ostatni post: B4CK
  Pobieranie [Quest] Drop Szkatułek 2Kk Itp. Started by B4CK
5 Replies - 580 Views
06.04.2013 19:01
Ostatni post: B4CK
  Pobieranie Kilka Ciekawych questów na server Started by Muzynek Bambo
2 Replies - 313 Views
28.12.2012 14:57
Ostatni post: Mathias



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .