Plemiona - Światy 72 I 73
Cytat:<blockquote>
Drodzy Gracze
,długi weekend za nami, wszyscy wypoczęci i gotowi na nowe wyzwania, prawda?
No to może najwyższa pora aby przedstawić Wam dwa cieplutkie jeszcze światy, które wystartują w poniedziałek 13 maja (taki mały ukłon w stronę tegorocznych maturzystów - zaczekaliśmy do końca obowiązkowej części egzaminów pisemnych).
Ostatnio zarzuciliśmy Was dwoma światami w stylu 4.0. Tym razem coś nieco nowszego (5.0) jak i nieco starszego (3.0).
Więc na pierwszym ze światów spotkamy się z nowymi wioskami bonusowymi jak i nowymi przedmiotami rycerza. Na drugim zaś wiosek koczowniczych nie będzie w ogóle, rycerz zaś nie będzie miał do dyspozycji zbrojowni.
Świat 72 zaoferuje nam nieograniczone farmienie i stosunkowo spore plemiona (do 150 członków).
Na świecie 73 farmienie będzie nieco ograniczone (choć ostateczny limit wynoszący 1,5mln dziennie jest najwyższy w historii), ale za to prędkość świata będzie nieco podwyższona. Tutaj plemiona będą mniejsze, ale dojdzie możliwość (po 60 dniach od rozpoczęcia gry na tym świecie) by wspomagać współplemieńców wysyłając do nich surowce (jednocześnie przypominamy o przestrzeganiu punktu 1.4 zasad gry!).
Komplet parametrów znajdziecie poniżej i sami możecie zobaczyć co Was czeka.
Harmonogram startu:
6 maja (godziny popołudniowo-wieczorne) - początek wstępnego logowania na świecie 72
7 maja (godziny okołopołudniowe) - początek wstępnego logowania na świecie 73
13 maja (godziny okołopołudniowe) - zakończenie wstępnego logowania i start obu światów (najpierw 72 a kilkanaście minut później 73).
Czyli po raz kolejny dostajecie możliwość wstępnego logowania na obu otwieranych światach, oczywiście na "nowych" zasadach, czyli z możliwością zalogowania się na świecie i założeniem na nim plemienia oraz zwerbowaniem do niego swoich kolegów. Więcej na ten temat można poczytać .
A teraz już zostawiamy Was sam na sam ze specyfikacją nowych światów:
Świat 72
Świat zostanie zakończony zgodnie ze scenariuszem .
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: na podstawie punktów i czasu
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 60 dni
Rycerz: tak, z nowymi przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Fake limit: 1%
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000
Wioski bonusowe: tak, nowe
Wybór kierunku: nie
Noc: od północy do ósmej
Szlachta: monety
Limit członków plemienia: 150, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Handel: tylko oferty 1:1
Chłopi: tak
Zastępstwo: zostanie włączone w piątym dniu gry (17 maja)
Farmienie: nieograniczone
Świat 73
Świat zostanie zakończony zgodnie ze scenariuszem .
Prędkość: 1,25
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: na podstawie punktów
Ochrona początkowa: 3 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 60 dni
Rycerz: tak, bez przedmiotów
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Fake limit: brak
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki, surowce oraz jednostki poza wioską
Kościół: nie
Komendy: brak milisekund
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000
Wioski bonusowe: nie
Wybór kierunku: nie
Noc: od północy do siódmej
Szlachta: monety
Limit członków plemienia: 50, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Handel: po 60 dniach od startu gracza możliwy w obrębie plemienia; poza plemieniem tylko oferty rynkowe 1:1
Chłopi: tak
Zastępstwo: zostanie włączone w piątym dniu gry (17 maja)
Farmienie: ograniczone, wg wzoru (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 5000, jednak nie więcej niż 1.500.000 na ostatnie 24h
Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat nowych światów --> , a także
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony -->
Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
</blockquote>
|