Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

Plemiona - Światy 72 I 73

#1

Plemiona - Światy 72 I 73

Cytat:<blockquote>
Drodzy Gracze
,długi weekend za nami, wszyscy wypoczęci i gotowi na nowe wyzwania, prawda?

No to może najwyższa pora aby przedstawić Wam dwa cieplutkie jeszcze światy, które wystartują w poniedziałek 13 maja (taki mały ukłon w stronę tegorocznych maturzystów - zaczekaliśmy do końca obowiązkowej części egzaminów pisemnych).

Ostatnio zarzuciliśmy Was dwoma światami w stylu 4.0. Tym razem coś nieco nowszego (5.0) jak i nieco starszego (3.0).

Więc na pierwszym ze światów spotkamy się z nowymi wioskami bonusowymi jak i nowymi przedmiotami rycerza. Na drugim zaś wiosek koczowniczych nie będzie w ogóle, rycerz zaś nie będzie miał do dyspozycji zbrojowni.

Świat 72 zaoferuje nam nieograniczone farmienie i stosunkowo spore plemiona (do 150 członków).

Na świecie 73 farmienie będzie nieco ograniczone (choć ostateczny limit wynoszący 1,5mln dziennie jest najwyższy w historii), ale za to prędkość świata będzie nieco podwyższona. Tutaj plemiona będą mniejsze, ale dojdzie możliwość (po 60 dniach od rozpoczęcia gry na tym świecie) by wspomagać współplemieńców wysyłając do nich surowce (jednocześnie przypominamy o przestrzeganiu punktu 1.4 zasad gry!).

Komplet parametrów znajdziecie poniżej i sami możecie zobaczyć co Was czeka.

Harmonogram startu:

6 maja (godziny popołudniowo-wieczorne) - początek wstępnego logowania na świecie 72

7 maja (godziny okołopołudniowe) - początek wstępnego logowania na świecie 73

13 maja (godziny okołopołudniowe) - zakończenie wstępnego logowania i start obu światów (najpierw 72 a kilkanaście minut później 73).

Czyli po raz kolejny dostajecie możliwość wstępnego logowania na obu otwieranych światach, oczywiście na "nowych" zasadach, czyli z możliwością zalogowania się na świecie i założeniem na nim plemienia oraz zwerbowaniem do niego swoich kolegów. Więcej na ten temat można poczytać [Obrazek: attachment.php?aid=719].

A teraz już zostawiamy Was sam na sam ze specyfikacją nowych światów:

Świat 72


[Obrazek: attachment.php?aid=719]

Świat zostanie zakończony zgodnie ze scenariuszem [Obrazek: attachment.php?aid=719].

Prędkość: 1

Prędkość jednostek: 1

Nowe funkcje Premium: tak

Flagi: tak

Morale: na podstawie punktów i czasu

Ochrona początkowa: 5 dni

Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 60 dni

Rycerz: tak, z nowymi przedmiotami

Łucznicy: tak

Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)

Fake limit: 1%

Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce

Kościół: nie

Komendy: milisekundy, odstęp 250ms

Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000

Wioski bonusowe: tak, nowe

Wybór kierunku: nie

Noc: od północy do ósmej

Szlachta: monety

Limit członków plemienia: 150, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka

Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia

Handel: tylko oferty 1:1

Chłopi: tak

Zastępstwo: zostanie włączone w piątym dniu gry (17 maja)

Farmienie: nieograniczone

Świat 73


[Obrazek: attachment.php?aid=719]

Świat zostanie zakończony zgodnie ze scenariuszem [Obrazek: attachment.php?aid=719].

Prędkość: 1,25

Prędkość jednostek: 0,8

Nowe funkcje Premium: nie

Flagi: nie

Morale: na podstawie punktów

Ochrona początkowa: 3 dni

Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 60 dni

Rycerz: tak, bez przedmiotów

Łucznicy: tak

Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)

Fake limit: brak

Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki, surowce oraz jednostki poza wioską

Kościół: nie

Komendy: brak milisekund

Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000

Wioski bonusowe: nie

Wybór kierunku: nie

Noc: od północy do siódmej

Szlachta: monety

Limit członków plemienia: 50, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka

Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia

Handel: po 60 dniach od startu gracza możliwy w obrębie plemienia; poza plemieniem tylko oferty rynkowe 1:1

Chłopi: tak

Zastępstwo: zostanie włączone w piątym dniu gry (17 maja)

Farmienie: ograniczone, wg wzoru (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 5000, jednak nie więcej niż 1.500.000 na ostatnie 24h

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat nowych światów --> [Obrazek: attachment.php?aid=719], a także [Obrazek: attachment.php?aid=719]

Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> [Obrazek: attachment.php?aid=719]

Pozdrawiamy!

Wasz Plemiona Team


</blockquote>
[Obrazek: attachment.php?aid=719]

Odpowiedz


Podobne wątki
22.08.2013 19:13
Ostatni post: Muffin
  Poradnik Plemiona - bugowanie wojsk Started by Guest
0 Replies - 276 Views
29.06.2013 23:43
Ostatni post: Guest
28.06.2013 23:49
Ostatni post: Guest
  Plemiona - Tribalwars Beta Started by Guest
0 Replies - 270 Views
28.06.2013 23:48
Ostatni post: Guest
  Plemiona - 10 urodziny gry Plemiona! Started by Guest
0 Replies - 251 Views
22.06.2013 10:03
Ostatni post: Guest
18.06.2013 15:24
Ostatni post: Guest
  Nowość Plemiona - specjalne tapety na 10-lecie gry plemiona Started by Guest
0 Replies - 241 Views
13.06.2013 19:33
Ostatni post: Guest
  Nowość Plemiona - osia czasu gry plemiona Started by Guest
0 Replies - 261 Views
13.06.2013 19:28
Ostatni post: Guest
  Nowość Plemiona - 10 urodziny gry Plemiona! Started by Guest
0 Replies - 252 Views
13.06.2013 19:24
Ostatni post: Guest
  Poradnik Spis poradników z działu Plemiona Started by Guest
0 Replies - 258 Views
31.05.2013 19:01
Ostatni post: Guest



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .