Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam! |
Nowość Patch 3.6 |
[News] Patch 3.6Riot wypuścił informacje dotyczące zmian nadchodzących w patchu 3.6 oraz filmik podsumowujący wszystko zawarte w newsie. Lissandra Lissandra, Wiedźma Lodu zostanie udostępniona w późniejszym czasie. Sejuani Sejuani została wypuszczona ponownie. Ma nowy model, zaktualizowaną historię i zestaw umiejętności. Aby uzyskać więcej informacji na temat Furii Zimy, . [*]Arctic Assault (Q) [*]Flail of the Northern Winds (W) [*]Permafrost (E) [*]Użycie: Sejuani zadaje obrażenia i spowalnia wszystkich pobliskich wrogów za pomocą mrozu. [*]Glacial Prison ® Trundle Trundle został wypuszczony ponownie wraz z nowym modelem, zaktualizowanym do potrzeb jego historii i zmian w jego wyposażeniu. Aby zapoznać się z pełnym zapisem zmian u Króla Trolli, . [*]Chomp (wcześniej Rabid Bite) (Q) [*]Teraz spowalnia cel o 75% na 0,1 sekundy przy uderzeniu. [*]Prędkość animacji zgrywa się z szybkością ataku Trundle’a. [*]Frozen Kingdom (wcześniej Contaminate) (W) [*]Teraz zwiększa uzdrowienie Trundle’a o 8/11/14/17/20%. [*]Nie zapewnia już wytrzymałości. [*]Pillar of Ice (wcześniej Pillar of Filth) (E) [*]Czas trwania zmniejszono z 6,5 do 6 sek. [*]Subjugate (wcześniej Agony) ® [*]Osłabienie odporności pancerza i magii zmienione z 15/20/25% na 20%. [*]Drugi efekt osłabienia ma obecnie zastosowanie przez 4 sekundy i utrzymuje zmienione statystyki przez kolejne 4, zamiast wprowadzać osłabienie na 6 sekund. Brand Corki Dr. Mundo [*]Masochism (E) Draven W patchu 3.5, zmieniliśmy Wirujący Topór Dravena, aby bohater bardziej mógł skorzystać na sytuacji, w której ma zwiększoną prędkość ruchu. Niestety, wprowadzone zmiany okazały się szkodliwe dla osób grających Dravenem i nie zapewniały co bardziej doświadczonym graczom wystarczającego potencjału, aby przebyć dalekie dystanse między rzucaniem a łapaniem. Wprowadzone zmiany postanowiliśmy cofnąć. [*]Nie będzie już on spadał w odległe miejsca, do których Draven nie ma dostępu. Ezreal [*]Naprawiono błąd, który powodował, że animacja śmierci Cybernetycznego Ezreala była odgrywana dwa razy jeśli Celna Salwa awansowała o poziom w chwili śmierci. Fiddlesticks Karma W wyniku wcześniejszych zmian zwiększyliśmy ogólną przydatność Karmy i generację Mantry. Te zmiany są skoncentrowane na wygładzeniu wcześniejszej obecności Karmy w grze, poprzez nadanie jej zwiększonych obrażeń na niższych poziomach Wewnętrznego Płomienia i zwiększenie skuteczności Inspiracji na pierwszym poziomie. Dodatkowo, obniżając odnowę trzech spośród umiejętności Karmy – w tym jej Mantry – będzie lepiej współpracowała z Rosnącym Ogniem, co pozwoli jej odnaleźć się na późniejszym etapie rozgrywki. [*]Focused Resolve [*]Inspire [*]Premia do prędkości ruchu zwiększona z 20/30/40/50/60% do 40/45/50/55/60%. [*]Mantra ® Lulu [*]Glitterlance (Q) Malzahar [*]Null Zone (W) Nasus Redukując o 95% szybkość ruchu i ataku, Uwiąd całkowicie eliminował bohaterów opierających swoje działania na autoatakach, nie dając im możliwości na kontrnatarcie. Redukując powoli prędkość ataku, Nasus nadal jest skutecznym bohaterem powstrzymującym, lecz teraz jego ofiary będą miały możliwość stanięcia z nim do walki. Nunu Olaf Quinn Chcieliśmy podkreślić zalety Quinn jako niekonwencjonalnej prowadzącej obrażeniami od ataku i bohaterki o dużej mobilności na mapie. Dzięki temu, Quinn może teraz lepiej korzystać ze Wspólnego Działania w walce i poza nią, a dodatkowa prędkość ruchu na Wyostrzonych Zmysłach powinna pozwolić jej pozostać bardziej nieuchwytną w trakcie potyczek. Jeśli chodzi o pozostałe dwie zmiany, to Oślepiający Nalot posiada teraz proporcje mocy umiejętności, przez co gracze mogą zdobyć trochę dodatkowej siły, tworząc przedmioty jak Moc Trójcy, gdy dochodzi do przyznania wzmocnienia Barona Nashora. Jeśli chodzi o doskok, to dodaliśmy niewielkie ogłuszenie celu, dzięki czemu ten manewr staje się bardziej skuteczny w przypadku ucieczki. [*]Heightened Senses (W) [*]Vault (E) [*]Tag Team ® [*]Premia do bazowej prędkości ruchu zwiększona z 20% dla wszystkich stopni do 20/30/40%. [*]Odnowienie zredukowane ze 140/120/100 sek. do 140/110/80 sek. [*]Uderzenie z Nieba teraz może być rzucone sekundę po aktywacji Wspólnego Działania (wcześniej 2,5 sek.). Rumble Shen Sivir Thresh Death Sentence i jego forma pasywna dawały zbyt wiele korzyści na początkowych poziomach dzięki możliwości szybkiego zadawania dużych obrażeń, zniszczeń od wybuchów i obniżonych czasów odnawiania. Przesuwając pasywną premię od obrażeń z Death Sentence na Flay, gracze korzystający z Thresha teraz będą zmuszeni podejść strategicznie do ustawienia swoich poziomów. [*]Forma pasywna przeniesiona do Młynka. [*]Flay (E) [*]Teraz posiada poprzednią formę pasywną Wyroku Śmierci (dodatkowe obrażenia przy ataku podstawowym). [*]Naprawiono błąd, który powodował, że obrażenia pasywne były pochłaniane przy odpieraniu ataku. [*]Naprawiono błąd, w wyniku którego Młynek czasem zadawał więcej obrażeń, niż powinien. Udyr Wprowadzając niniejsze zmiany chcieliśmy osiągnąć kilka różnych rezultatów. Po pierwsze, zależało nam na stonowaniu obrażeń Tiger Stance na początkowym etapie gry Udyrem, przy czym chcieliśmy, żeby pełnił też znaczącą funkcję pod koniec rozgrywki. Niniejsze zmiany zostały wprowadzone poprzez skalowanie proporcji obrażeń od ataku Tiger Stance w przypadku aktywnych obrażeń. Po drugie, zmieniając aktywne obrażenia Tiger Stance z magicznych na fizyczne, powinny być one bardziej intuicyjne w przypadku wybieraniu przedmiotów do kupienia przeciwko Udyrowi. Dodatkowo, łatwiej będzie Udyrowi dokonać wyboru przedmiotów, jako że odniesie kolejne korzyści od przedmiotów stworzonych z myślą o zadawaniu obrażeń, jak: Black Cleaver czy Last Whisper. [*]Aktywne obrażenia zmienione z 30/80/130/180/230 (+1,5 obrażeń od ataku w sumie) na 30/80/130/180/230 (+1,2/1,3/1,4/1,5/1,6 obrażeń od ataku). [*]Zwiększona prędkość aktywnego ataku z 15/20/25/30/35% do 30/40/50/60/70%. [*]Nie daje na stałe efektu prędkości ataku. [*]Bear Stance (E) Vayne Vi [*]Excessive Force (E) Zac Zed Wcześniej Zed mógł bezpiecznie niszczyć potężne fale sług za pomocą Shadow Slash, nieustannie resetując odnowienie Living Shadow. Te zmiany miały na celu zachęcenie do gry agresywnej Zedem, tworząc przy okazji okno, które pozwalało na stawienie mu czoła w alei. [*]Shadow Slash (E) [*]Trafianie bohaterów nieprzyjaciela zmniejsza odnowienie Żywego Cienia o 2 sek., począwszy od 1 sek. Przedmioty Elixir of Fortitude został stworzony z myślą „ogólnego” przyrostu mocy dla graczy, którzy chcą przejąć kontrolę nad sytuacją. Jednak dzięki niskim kosztom, gracze wybierali go nagminnie jako przedmiot początkowy, który nie przynosił żadnych znaczących efektów ubocznych. Zwiększenie kosztów Elixir of Fortitude odzwierciedla ryzyko strategii, z myślą o jakiej został stworzony. Wraz ze zmianą Elixir of Fortitude chcieliśmy rozprawić się także z potężnymi przedmiotami nabywanymi na początku gry, gdzie gracze zaczynają grę z dużą ilością Health Potions, aby utrzymać się przez jak najdłuższy czas w alei. Jednak tego rodzaju zachowania niwelują wszelką zachętę do wchodzenia w interakcje. Korzystają na tym zwłaszcza bohaterowie nie korzystający z many, co sprawia, że przeciwnicy opierający na niej swoją grę nie są w stanie przebić się przez wysokie poziomy HP. Mamy zamiar monitorować zestawy przedmiotów początkowych, które opierają się w dużej mierze na miksturach, ale na początku chcieliśmy się odnieść do sytuacji związanej z pakietami, które przez dłuższy czas utrzymują bohaterów przy życiu. [*]Mana Potion [*]Ionian Boots of Lucidity [*]Tiamat [*]Obrażenia od ataku zmniejszono z 50 do 40 pkt. [*]Ravenous Hydra [*]Boots The Howling Abyss [*]Kolejka 5 na 5 z wyborem losowym została udostępniona dla meczy rozgrywanych na The Howling Abyss. [*]Gracze mogą wybrać inną postać przy wyborze bohatera za 200 punktów ponownego wyboru. [*]Dodatkowe punkty ponownego wyboru można zdobyć poprzez kończenie gier z dobieraniem przeciwników w The Howling Abyss. [*]Punkty ponownego wyboru wzrastają w oparciu o liczbę bohaterów, jaka znajduje się w posiadaniu gracza. [*]Ilość punktów ponownego wyboru można sprawdzić w profilu. Interfejs gry [*]Sklep z przedmiotami [*]Rozmiar domyślny zależy od rozdzielczości ekranu. Ligi [*]Nagłówki bohatera zaprojektowane z myślą o konkretnej lidze zostały dodane do zakładek ligi w profilach graczy. [*]Stabilizacja PL została wygładzona. Zdobycze i straty PL będą bardziej przewidywalne przy zbliżeniu się do poziomu 100 PL. [*]Unikanie meczu w serii mającej dać awans teraz liczy się jako jedna porażka. Będzie ona kończyła twoją serię, jeśli do przegranej brakowało ci tylko jednej. Ogólne [*]Teraz wiadomości o zabitych przez Barona Nashora, Smoka i Vilemawa są pogrubione w trakcie rozmów. [*]Wiadomości o przejęciu ołtarza Twisted Treeline teraz są pogrubione w trakcie rozmów. [*]Przedmioty z ładunkami teraz posiadają wskaźnik w ekwipunku. [*]Gracze nie będą już widzieli wiadomości na temat ponownego połączenia członków drużyny przeciwnej. [*]W podstawowym samouczku Trundle zastąpił Mastera Yi. [*]Zasłony przeciwko zaklęciom teraz blokują tylko jedno, nawet jeśli trafiło w nie kilka pod rząd. [*]Niewidoczny – losowo, teraz pojawia się do wyboru w grach niestandardowych. Ten tryb działa tak samo jak losowy, z tym że bohaterowie przeciwnika nie będą wyświetleni w oknie wyboru. [*]Gracze z kartami graficznymi, wykorzystującymi vertex shaders (głównie chodzi o karty zintegrowane, jak te w laptopach) powinni dostrzec na wszystkich mapach poprawę w granicach 10-40% FPS. Źródło: leagueoflegends.pl [News] Patch 3.6za***ista ta mapa pierwszy meczyk na niej wygrany!![News] Patch 3.6Cytat:Nowa mapa? To muszę na lola wejśćTak, oraz ARAM został dodany jako nowy tryb, nie trzeba już go zakładać w custom game.
[News] Patch 3.6Szkoda, że postacie są wybierane losowo, bo nie mogę grać nidalee ciągle[News] Patch 3.6Ciekawe czy dodadzą tą mapę na rankedy jak myślicie? Fajnie by było? [News] Patch 3.6Cytat:Ciekawe czy dodadzą tą mapę na rankedy jak myślicie?lol, nie.. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
21.09.2014 09:12
Ostatni post: Strupek |
|||||
19.09.2014 23:26
Ostatni post: nekst |
|||||
27.08.2014 11:56
Ostatni post: Vela Cuez |
|||||
14.08.2014 00:23
Ostatni post: Mordeczka |
|||||
29.07.2014 21:46
Ostatni post: Strupek |
|||||
09.07.2013 22:06
Ostatni post: VertOne |
|||||
11.08.2012 12:26
Ostatni post: ~Karolenko~ |
|||||
03.08.2012 15:27
Ostatni post: ~Karolenko~ |
|||||
14.07.2012 16:22
Ostatni post: Mr.Nobody |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |