Witaj użytkowniku niezalgowany!
Zarejestruj się na forum uż dziś - nie będziesz widzieć żadnych reklam!

RPG Albion Online [PC][MAC][And][iOS]Sandbox Interactive

#1

Albion Online [PC][MAC][And][iOS]Sandbox Interactive
[Obrazek: 183fb.png]
Albion Online to sandboxowa gra osadzona w realiach średniowiecza, gdzie poza klasycznym uzbrojeniem rycerzy znajdziemy tam także elementy magii. Gra warta uwagi ze względu na szereg mechanizmów rzedko spotykanych we współczesnych grach MMO.

-Gracze budują ekonomię - Gracze budują wioski i miasta. Wszystkie przedmioty dostępne na rynku są wytworzone przez graczy lub (bardzo rzadko) zdobyte z potworów. Tworzenie przedmiotów wymaga surowców oraz budynków produkcyjnych, które gracze sami zbierają/budują.
-Brak klas postaci - Obowiązuje zasada "jesteś tym co nosisz", gdzie o posiadanych umiejętnościach decyduje nasz ekwipunek. Tworzy to mnóstwo różnych konfiguracji uzbrojenia, które możemy dobrać w zależności od sytuacji (PvE, PvP, walka solo czy w grupie, defensywa, atak itp.)
-Utrata ekwipunku po śmierci - gdy giniemy, posiadane przez nas przedmioty przez pewien czas znajdują się przy naszym ciele, więc jeśli chcemy je odzyskać musimy po nie wrócić, zanim ktoś inny zrobi to za nas. Część itemów może zostać uszkodzona, istnieje nawet ryzyko ich totalnego zniszczenia.
-PvP - walki gildii 5v5, wojny o miasto 20v20 czy spontaniczne bójki w terenie to chyba najlepszy element rozgrywki. Liczy się przede wszystkim zgranie, taktyka. Ekwipunek jest ważny lecz nie zawsze odgrywa kluczową rolę.
-Zarobek - silver potrzebny do craftowania czy zakupu przedmiotów, można zdobyć na wiele sposobów. Czyszcząc dungeony, zbieracąc surowce, craftując, stawiając budynki czy trudząc się samym handlem na zasadzie "kupuj taniej sprzedaj drożej".
-Wiele platform -Gra dostępna jest na Windowsie, Linuxie, Mac, iOS i Androidzie.
-Free to Play -AO dostępny będzie w opcji F2P, w grze dostępne będą mikropłatności, jednak pozwolą one jedynie na zakup wirtualnej waluty a nie gotowych przedmiotów. 

Póki co gra jest w fazie testowej. W październiku zakończyła się zamknięta alfa, następna w zimie tego roku. Beta w pierwszym kwartale 2015r. Dostęp do kolejnych testów gwarantują Founders Packi (niestety dosyć drogie jak na polskie realia, aczkolwiek gra jest tego warta).

[Obrazek: attachment.php?aid=719]

[Obrazek: attachment.php?aid=719]

Trailer:



Kilka słów od twórców (po angielsku):
 
Zalety:

-bardzo dobry system walk PvP

-deweloperzy bardzo liczą się ze zdaniem graczy (masa pomysłów sugerowanych przez graczy została zrealizowana po kwietniowych testach)

-unikalny klimat

-dostępna na wielu platformach

Wady:

-drogie jak na nasz kraj Founders  Packi

-solo za wiele się raczej nie ugra

-niektóre systemy, jak np. oblężenie zamku czy mounty wymagają jeszcze poprawek (ale o to akurat nie ma się co martwić)

Polacy w Albion Online

Na oficjalnym forum znajduje się polski dział, a w teamie znajduje się osoba znająca polski, więc można w łatwy sposób rozwiązać ewentualne problemy.

-Gra ma być dostępna w języku polskim po premierze.

W kwietniowych testach powstała polska gildia Scoia'Tael i dosyć brawurowo wkroczyła w świat Albion Online, wyrabiając sobie rozpoznawalną markę jednej z solidniejszych ekip. Również podczas październikowych testów Scoia'Tael wypadła bardzo dobrze, zajmując 3 miejsce niemal we wszystkich kategoriach rankingu. Gildia składa się wyłącznie z graczy z Polski i w tych testach liczyła ok 50 osób (z czego dosyć aktywnych było myślę ok 30) co przy liczebności innych gildii daje naprawdę wyśmienity rezultat. 

Aplikacje do Scoia'Tael można składać na [Obrazek: attachment.php?aid=719] (więcej szczegółów tam).

Poniżej kilka filmików przedstawiających grę oraz poczynania Polaków po ostatnich testach (polecam oglądać na 1080p):

[Obrazek: attachment.php?aid=719]

[Obrazek: attachment.php?aid=719]

[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Odpowiedz
#2

Albion Online [WWW, Windows, MAC, Android, iOS]
Gierka wydaje sie spoko Smile Zagram Cool
[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Odpowiedz
#3

Albion Online [WWW, Windows, MAC, Android, iOS]

JAk wspominałem gra jest w ciągłym rozwoju Smile Oto przykłady nowych NPC, jakie zobaczymy na kolejnych testach. Dzięki nim będziemy mogli używać nowego systemu związanego z wytwarzaniem jedzenia Smile

[Obrazek: GZMbrWb-600x720.jpg]

[Obrazek: 10696332_341336282703831_877131202941341...00x720.jpg]

EDIT:

Twrórcy Albion Online przygotowali dla nas listę rzeczy, nad którymi będą teraz pracować. Oryginalny news [Obrazek: attachment.php?aid=719]. Poniżej tłumaczenie:

Potwory i przedmioty


  • Rozszerzenie frakcji potworów o unikalne przedmioty dla danej grupy stworzeń oraz specjalne nagrody powiązane z frakcjami.
  • Więcej rzadkich przedmiotów – zwiększenie liczby i rodzajów przedmiotów. Będzie o wiele więcej różnych itemów na dany tier oraz progresja w obrębie danego tieru (np. T4 Miecz -> T4 Długi miecz itp.). Niektóre przedmioty będą wymagały specjalnych surowców z potworów. Rzadkie bronie będą czasem mocniejsze niż zwykłe bronie wyższego tieru (np. unkialny T3 jest lepszy niż pospolity T4 czy T5).
  • Więcej specjalizacji dla postaci.
  • Więcej potworów oraz ich zróżnicowanie, aby walka była bardziej wymagająca i interesująca.
  • Lepsze dungeony i bossy – poprawienie systemu dungeonów, dodanie mini-bossów oraz bossów (specjalne przedmioty z bossów).
  • Skalowania siły potworów w zależności od liczby atakujących je graczy.
Doświadczenie nowych graczy

  • Ułatwienie rozgrywki niedoświadczonym graczom w strefie non-pvp, głównie z uwagi na to, że utrata ekwipunku zniechęca nowicjuszy. Zostanie wprowadzona następująca zmiana: gdy mob dobije nam do ) HP, zamiast zginąć zostaniemy powaleni na ziemię. Po pewnym czasie będziemy mogli wstać nie tracąc sprzętu (nadal zostaje uszkodzony).
Gra solo

  • W ostatnich testach, grający solo zatrzymali się mniej więcej na poziomie T4, głównie dlatego, że  T4 było łatwo osiągnąć. Z uwagi na to zostaną podjęte pewne kroki, aby ułatwić osiągnięcie solo poziomu T5 na terenach non-pvp.
  • Misje – zostanie wprowadzony system zadań oparty na tworzonym przez graczy świecie. Nagrody za misje będą dostosowywać się do aktualnej sytuacji (nie będzie można farmić samymi misjami). Zadania będą powiązane z frakcjami mobów.
  • Poprawienie housingu – dopracowanie buffów z mebli, aby były bardziej pomocne np. zwiększenie zdobywanego silvera czy fame w czasie trwania bonusu. Dodanie bonusów trwających dłużej niż godzina.
Gra w grupie

  • Gracze będą mogli tworzyć party z systemem podziału fame oraz dropu.
Świat

  • Dzikie tereny – mapy, które nie zawierają działek gildii.
  • Dodanie specyficznych regionów z unikalnymi dla danych terenów obiektami, dungeonami, fortecami frakcji itp.
  • Nowe biomy – zróżnicowanie map pod względem klimatycznym.
  • Poszerzenie świata – ogólna mapa będzie znacznie większa niż w poprzednich testach.
Uprawy i alchemia

  • Zostanie dodana uprawa roślin oraz hodowla zwierząt (w tym mounty). Nasiona będą zdobywane podczas eksploracji otwartego świata.
  • Jedzenie – z rolnictwa będziemy czerpać jedzenia, które będzie działać jako buffy na pewien czas ale również będzie potrzebne do utrzymania budynków i terenów. Specjalne potrawy będą wymagać rzadkich składników itp.
  • Zmniejszenie zużycia budynków – z uwagi na to, że będą wymagać teraz jedzenia, które trzeba będzie produkować.
  • Dodanie systemu alchemii, który pozwoli tworzyć różne mikstury.
Naprawa i odzyskiwanie surowców

  • Naprawianie nie będzie wymagać już surowców, lecz sam silver (gold)
  • Odzyskiwanie surowców z itemków nie będzie wymagać silvera, a nawet będzie zwracać nam troszkę pieniędzy, przez co opłaci się czasem zbieranie niepotrzebnego loota.
Budowanie na wyspach

  • Z uwagi na brak miejsca na budowanie (tereny pozajmowane przez gildie itp.) zostanie dodana opcja wykupu wyspy przez gildię.  Gracz lub gildia będą w stanie zakupić wyspę, na której będzie sporo terenu budowalanego i będzie on bezpieczny przed atakami GvG. Dostać się będzie tam można poprzez port. Wyspy będą mogli odwiedzać inni gracze.
  • Utrzymanie wyspy – nie będzie regularnego czynszu za wykup wyspy, jednak trzeba liczyć się z podwyższonym podatkiem we wszystkich budynkach produkcyjnych. Na wyspie nie będzie surowców ani mobów, więc trzeba będzie wszystko zbierać w otwartym świecie (może  z wyjątkiem T1 T2).
  • Farmy – wyspy będą pełnić kluczową rolę w nowym systemie rolnictwa, który wymaga sporo przestrzeni, której nie ma dużo na głównym kontynencie).
Zbieractwo

  • Automatyczne używanie narzędzi. Wystarczy, że będziesz posiadał potrzebny przyrząd w ekwipunku. Nie będzie cooldownu na broni w trakcie zbierania.
  • Rzadkie surowce – zostaną wprowadzone unikalne wersje istniejących już surowców. Będą one losowo spawnowały (tzn. istniejące złoże ma małą szansę na przemianę w unikalne na pewien czas). Unikalne surowce będą potrzebne do craftowania lepszych przedmiotów.
Inne

  • Zostaną dodane umiejętności do pewnych mountów oraz prawdopodobnie opcja aout-attaku. Jednak wszelkie zmiany będą wprowadzane z ostrożnością, aby nie zachwiać równowagą w pvp (tzn. atakowanie uciekających graczy mountami).
  • Wprowadzenie areny walk i PvP 1 na 1. W chwili obecnej to tylko pomysł, jednak jest brany pod uwagę.
  • Masa małych zmian kosmetycznych.
Z uwagi na to, że lista rzeczy do zrobienia jest dosyć duża zimowe testy zostaną przesunięte na styczeń 2015. Konkretna data zostanie podana w grudniu 2014. W międzyczasie pojawiać się będą newsy informujące o postępie prac.

Prace nad systemem party już trwają! Poniżej pierwsze efekty:

[Obrazek: attachment.php?aid=719]

Odpowiedz
#4

Albion Online [WWW, Windows, MAC, Android, iOS]

Oficjalny wpis na temat systemu rolnictwa w Albion Online znajduje się[Obrazek: attachment.php?aid=719], a poniżej tradycyjnie przetłumaczona wersja:
Witajcie,

Rolnictwo jest jednym z większych systemów, znajdujących się na naszej liście rzeczy do dodania, tak aby Albion Online nie opierał się wyłącznie na walkach PvP (które i tak wszyscy kochają!), ale również oferował ciekawe opcje dla osób, które skupiają się także na produkowaniu różnego rodzaju dóbr.

Prowadzenie farmy ma być nie tylko alternatywą dla PvP. Uprawy będą dostarczać nam także składników potrzebnych do tworzenia posiłków, których spożycie dawać będzie różne efekty.




[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Co i jak?

System uwzględnia zarówno uprawę roślin jak i hodowlę zwierząt. Oczywiście pojawi się także odpowiedni zestaw budynków takich jak farma czy pastwisko, które będą dostępne w nowej zakładce stworzonej specjalnie dla budowli rolniczych. Postawienie farmy lub pastwiska będzie wymagać gleby (nowy rodzaj działki), natomiast inne z nowych budynków takie jak młyn, piekarnia, rzeźnia czy chata alchemika wybudujemy na tradycyjnych działkach budowlanych. Będą działać na podobnych zasadach co domki, ich właściciel będzie mógł nadać prawa użytkowania (sadzenia, zbioru u[raw itp.) konkretnym graczom czy grupom.

[Obrazek: attachment.php?aid=719]
Uprawy wymagać będą nasion, a hodowla młodych zwierząt (jakkolwiek to nie brzmiSmile ). Nasiona i zwierzątka będzie można przechowywać w ekwipunku oraz umieszczać w odpowiednich budynkach (na polu lub w stajni). Po ich zainstalowaniu, zaczynają automatycznie wzrastać. Zwierzęta będą potrzebować paszy i przestaną rosnąć jeśli nie będą karmione. Niektóre zwierzęta mogą być dosyć wybredne i będą jeść tylko określone rodzaje żywności, w zależności od tego czy są roślinożerne, mięsożerne czy wszystkożerne. Gdy zwierze całkowicie dorośnie mamy szansę na uzyskanie potomstwa i powiększenie hodowli. Z dorosłych osobników pozyskamy różne typy jedzenia np. jajka, mleko, które możemy skonsumować lub też użyć ich do produkcji bardziej skomplikowanych potraw. Możemy także zabić zwierzę i pozyskać mięso.

[Obrazek: attachment.php?aid=719] Produkty

Z upraw i hodowli otrzymamy podstawowe produkty, które będzie można spożyć lub użyć jako składniki w bardziej skomplikowanych daniach takich jak ciasta, torty czy kebsy! Exclamation[Obrazek: attachment.php?aid=719]

Nowe budynki odegrają znaczącą rolę w procesie produkcji pożywienia. Przykładowo gracze mogą zebrane zboże przetworzyć na mąkę, a następnie użyć jej i innych składników do stworzenia posiłku. Większość przygotowanych potraw może być użyta prosto z ekwipunku (kliknięcie w ikonę lub hotkey). Mikstury alchemiczne będą dawać różne bonusy przydatne w walce. Potion będą miały cooldown, także ich użycie wymaga przemyślenia i taktyki.

[Obrazek: attachment.php?aid=719] 


Odpowiedz
#5

Albion Online [WWW, Windows, MAC, Android, iOS]
Refresh. Pojawił się kolejny „większy” news ze świata Albion Online. 

Wstęp
Początkowo zarówno gracze jak i gildie utrzymywały swoje tereny poprzez cykliczne opłaty w postaci silvera. Czynsz był pobierany automatycznie z konta gracza lub gildii. Jeśli na koncie nie było wystarczającej kwoty, prawa do działki były tracone i każdy mógł ją nabyć wraz z wybudowanymi tam budynkami.
Jedzenie zastąpi od teraz opłaty z silvera. Zakup działki wymagał będzie dalej silvera, jednak opłata ta jest jednorazowa, a dalsze utrzymanie terenu wymaga jedzenia.

Utrzymanie działek
Od teraz aby utrzymywać prawo do zarządzania działką będziemy musieli produkować (bądź kupować) jedzenie. W chwili, w której zapotrzebowanie na jedzenie dla danej posesji jest większe niż nasze aktualne zasoby, gildia automatycznie traci prawo do tego terenu, a działka zostaje otwarta dla wszystkich innych graczy (dopóki ktoś jej znowu nie zakupi).
[Obrazek: 312481418033480277916.jpg]
Gracze mogą zaopatrywać działki w jedzenie poprzez interakcje z monolitem (duży kamień w środku działki, czerwona kropka na mapie), który jest swego rodzaju magazynem żywności. O ilości zapasów będzie informował specjalny pasek, a w chwili gdy ilość przechowywanego jedzenia będzie na niskim poziomie, cała gildia otrzyma stosowne powiadomienie.
[Obrazek: 698811418033481277916.jpg]
W celu zachęcenia graczy do „wpłącania” żywności, posiadacz działki może ustawić nagrodę w postaci silvera dla tych, którzy dokładają się do „czynszu”. Dodatkowo każdy może dorzucić parę groszy do puli na nagrody. Ich wysokość ustalają osoby posiadające następujące rangi: Guild Leader, Right Hand i Master of Coin.
Jeśli przejmiemy działkę od innej gildii, zgarniamy przy okazji zgromadzone tam zapasy i oczywiście dalej utrzymujemy ją tak jak inne nasze posiadłości.
[Obrazek: 725441418033482277916.jpg]

 Jedzenie
Żywność będzie także wymagana do utrzymania budynków produkcyjnych w stanie używalności. Budynki będą dalej wymagały klasycznych napraw, ale oprócz znanego już paska obrazującego zużycie danej budowli, pojawi się także „pasek żywości”.
[Obrazek: 259311418033482277916.jpg]
Pasek ten pokazywał będzie tak jak w przypadku terenów poziom zapasów jedzenia, a jego poziom będzie spadał z każdym dniem. Budynek będzie się zużywał tylko gdy zapasy jedzenia się wyczerpią lub gdy będzie atakowany przez gracza (np. jak trafi się jakiś szogun z młotkiem). W praktyce pozawala to na całkowite uniknięcie napraw, jeśli oczywiście produkujemy wystarczająco dużo jedzenia.
Odpowiedz
#6

Albion Online [WWW, Windows, MAC, Android, iOS]


[Obrazek: newssy.jpg]

To na co wszyscy z niecierpliwością czekali. Kolejne testy odbędą się:

26 stycznia 2015Deweloperzy mają zatem tylko 5 tygodni na dokończenie zaplanowanych prac, tak aby były gotowe dla testerów. Alfa potrwa 4 tygodnie i ma za zadanie doprowadzić Albion Online do kolejnego etapu jakim jest faza BETA.

Co pojawi się w nadchodzącej alfie?
  • [Obrazek: attachment.php?aid=719]
  • [Obrazek: attachment.php?aid=719]
  • [Obrazek: attachment.php?aid=719]
  • [Obrazek: attachment.php?aid=719]
  • Wyspy (nowe tereny, wspominano o tym[Obrazek: attachment.php?aid=719])
  • Nowy system zbrodni (walk na terenach żółtych itp.)
[Obrazek: attachment.php?aid=719]

Dodatkowo:
  • opcja spersonalizowania hotkey’ów skilli.
  • zoptymalizowanie obrażeń broni i spelli.
  • Dungeony będą teraz sklasyfikowane na podstawie ich wielkości i trudności (pojawiać się też będzie info o zalecanej liczbie graczy do danej jaskini).
  • Złoża będą teraz miały szansę stać się unikatowym złożem, z którego pozyskamy [Obrazek: attachment.php?aid=719] ).
  • Nowe rodzaje terenów do przejęcia i kontrolowania przez gildie.
  • Wiele mniejszych zmian
Testy dostępne będą dla wszystkich posiadaczy pakietu [Obrazek: attachment.php?aid=719]



Odpowiedz
#7

Albion Online [WWW, Windows, MAC, Android, iOS]

Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą: zimowa alfa za moment [Obrazek: icon_smile.gif] Dodatkowo deweloperzy sprezentowali nam kolejny większy news przedstawiający nowości jakie będą dostępne podczas testów. Oryginalny wpis [Obrazek: attachment.php?aid=719] a poniżej tłumaczenie. Zapraszam do lektury [Obrazek: icon_smile.gif]
TerytoriaOto krótki przegląd systemu posiadania działek w Albionie. Gildie mogą zdobywać działki rozsiane po całej mapie i wykorzystywać je budując tam swoje zaplecze ekonomiczne (budynki produkcyjne, czy domki dla graczy). Zajęty teren wymaga odpowiedniego zaangażowania gildii, tak aby utrzymać nad nim kontrolę i obronić go w razie wrogich ataków. Tak było do tej pory i wiele się w tej kwestii nie zmieniło. Dodano jednak nowe typy działek, których posiadanie może dać gildii przewagę nad innymi, a także ściągnąć na nas zmasowane ataki rywali.

[Obrazek: TerritoryTypeBanner.jpg]

Istnieją cztery typy nowcyh działek:
  • farma
  • las
  • kopalnia
  • zatoka skarbów
Każdy typ przynosi gildii różnego rodzaju korzyści.
Tereny z surowcamiKorzyści wynikającą  z ich posiadania zdradza sama nazwa. Pozwalają potencjalnym posiadaczom działki na zebranie i produkcje większej ilości surowców niż miałoby to miejsce w normalny sposób.Farmy oferują zwiększoną liczbę [Obrazek: attachment.php?aid=719], co pozwala gildii na zwiększenie produkcji jedzenia. Na działkach leśnych znajdziemy zwiększoną ilość drzew, skór i płótna wyższego tieru. Przewagi wynikającej z posiadania tego typu terenu, nie trzeba chyba tłumaczyć. Kopalnie działają na tej samej zasadzie, z tym że oferują nam lepsze złoża rud i kryształów. Zatoka skarbów to teren przeznaczony dla gildii, skupionej nazdobywaniu silvera. Znajdują się tam respy mobów, z których czerpie się potrzebną do gry walutę.

[Obrazek: Albion-Online-2015-01-09-17-53-07-16-e1420823445155.jpg]

Nowe rodzaje działek wprowadzają także pewne zmiany jeśli chodzi o walkę o nie (walki o tradycyjne tereny gildii pozostają bez zmian). Nowe tereny będą oczywiście dawać schronienie przed wrogimi oddziałami eksplorującymi dany cluster, jednak ich ochrona przed najazdem wrogiej gildii będzie trudniejsza m.in. dlatego, że posiadać będą tylko 1 Defender Point, a nie trzy tak jak to było w przypadku zwykłej działki gildii. Oznacza to, że możemy stracić naszą działkę w wyniku jednego najazdu. Takie rozwiązanie ma zapobiec nadmiernemu bogaceniu się dużych gildii, dając tym samym szansę mniejszym grupom. Plusem jest oczywiście jeszcze więcej okazji do epickich pojedynków, które rozsławią imię naszej gildii!

Odpowiedz
#8

Albion Online [WWW, Windows, MAC, Android, iOS]

Jeśli ktoś interesuje się tytułem to zapraszam do lektury planu zmian przed przyszłymi testami. [Obrazek: attachment.php?aid=719] oraz [Obrazek: attachment.php?aid=719].

Poniżej filmik z walki o miasto z udziałem naszych rodaków Smile


Odpowiedz


Podobne wątki
17.02.2017 14:17
Ostatni post: Gamuś
  Strategia Clash of clans [AND][iOS]Supercell Started by Glaze
0 Replies - 448 Views
04.10.2016 17:18
Ostatni post: Glaze
06.02.2015 13:21
Ostatni post: Gamuś
22.02.2013 14:27
Ostatni post: Chuno
18.11.2012 21:11
Ostatni post: Toriz
23.08.2012 21:27
Ostatni post: Sotw
16.02.2012 18:54
Ostatni post: Armatrix



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Theme © iAndrew 2017 Forum software by © MyBB .